• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφωνία για μείωση εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στη ναυτιλία

    23 Μαρτίου, 2023
    MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α’ δίμηνο 2023: +64,4% από πέρσι, +2,5% από το 2019

    23 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Kinsen – Europcar Greece κατέκτησε το βραβείο Network Development Award 2022

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με νέες καταθέσεις συνεχίζεται η δικαστική έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν στα 52 τα πλοία σε αργία τον Δεκέμβριο 2022, έναντι 58 το 2021 και 74 το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφωνία για μείωση εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στη ναυτιλία

    23 Μαρτίου, 2023
    MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α’ δίμηνο 2023: +64,4% από πέρσι, +2,5% από το 2019

    23 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Kinsen – Europcar Greece κατέκτησε το βραβείο Network Development Award 2022

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με νέες καταθέσεις συνεχίζεται η δικαστική έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν στα 52 τα πλοία σε αργία τον Δεκέμβριο 2022, έναντι 58 το 2021 και 74 το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Car industry wants tax incentives and bigger trucks, but not regulation

vvegiazi by vvegiazi
13 Αυγούστου, 2016
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

The auto industry wants bigger trucks and tax incentives for using cleaner fuels, according to an internal strategy paper on cutting greenhouse gas emissions that was seen by EurActiv.com. Car manufacturers have pushed back against the European Commission’s plans to regulate trucks’ fuel efficiency levels.

Later today, the executive will present plans to do exactly that—by 2019, the Commission wants to propose the first binding EU-wide standards for truck fuel efficiency. Fuel consumption from passenger cars is already regulated under EU law.

The European Automobile Manufacturers Association (ACEA), the Brussels-based lobby group for the industry, opposes a strict legal regulation.

“Considering the complexity of the truck market, including trailers with several thousand shapes and sizes, CO2 reduction policy for heavy-duty vehicles should not follow the same approach as that for passenger cars,” a spokesperson for the association said.

Instead, the group wants the Juncker Commission to approve heavier and larger trucks if they move to cleaner fuels. ACEA met with car manufacturers on 5 July to discuss its plan and will publish details this autumn on how it wants to cut emissions by 2030.

Some EU countries won’t be happy about ACEA’s pitch to have bigger trucks on highways. The Commission has previously sparred with member states over the size of trucks allowed in the EU.

Last year, the group put out a list of demands to lower truck emissions by 2020, including better paved roads and a pledge to teach truck drivers to drive in a way that limits pollution. In total, ACEA estimated that their suggestions would cut emissions by 3.5% compared to a binding regulation for vehicle efficiency.

An ACEA spokesperson declined to comment on how much emissions could be cut under the new plan because the strategy is not yet public. According to the strategy paper, the group wants to “allow extra weight and space for alternatively-fuelled truck-trailer combinations”.

The industry association also wants EU countries to follow the same criteria for tax breaks on new trucks that produce lower carbon emissions. A representative from the International Road Union (IRU), which represents road transport companies, said the tradeoff of bigger but fewer trucks on roads wouldn’t hurt the road freight industry.

“The sector is already facing today a driver shortage. Transport companies are constantly looking for skilled drivers. That is a challenge the sector has been facing for a number of years already,” said Marc Billiet, who heads EU shipping and environmental policy at the IRU.

Yesterday (20 July), the European Commission imposed a record fine of €2.93 billion on truck manufacturers Daimler, Iveco, Volvo/Renault and DAF for participating in a cartel, colluding on prices and coordinating when they introduced new emissions technology.

Euractiv.com, 20 July

Tags:ACEAIRUΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο +11,5% οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο στην Ευρώπη, “τσίμπησαν” ηλεκτρικά και υβριδικά

21 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Πρωταθλητής” το diesel στα φορτηγά το 2022, στο 0,6% το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων

8 Μαρτίου, 2023
container terminal?Wharf, transport
INTERNATIONAL

Fuel types of new vans: electric 5.3%, diesel 86% market share full-year 2022

3 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το 42% των σημείων φόρτισης οχημάτων της ΕΕ βρίσκονται σε Ολλανδία και Γερμανία

28 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ανοδικά οι πωλήσεις ηλεκτρικών (9,5%) και υβριδικών (26%) οχημάτων στην ΕΕ τον Ιανουάριο. Στο 37,9% τα βενζινοκίνητα

21 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ferrovie Italiane acquires the Greek rail operator TRAINOSE for 45 million euros

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Συμφωνία για μείωση εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στη ναυτιλία

23 Μαρτίου, 2023
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019

Επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α’ δίμηνο 2023: +64,4% από πέρσι, +2,5% από το 2019

23 Μαρτίου, 2023

Η Kinsen – Europcar Greece κατέκτησε το βραβείο Network Development Award 2022

23 Μαρτίου, 2023

Με νέες καταθέσεις συνεχίζεται η δικαστική έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

23 Μαρτίου, 2023

Μειώθηκαν στα 52 τα πλοία σε αργία τον Δεκέμβριο 2022, έναντι 58 το 2021 και 74 το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Open Days για πλήρωμα καμπίνας από την Emirates σε Αθήνα (30/3), Θεσ/νίκη (1/4), Ηράκλειο (3/4)

23 Μαρτίου, 2023

Ο.Λ.Ε.: Συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας για τις σεισμόπληκτες περιοχές Τουρκίας και Συρίας

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ