• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

    1 Ιουλίου, 2022
    Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της
    INTERNATIONAL

    Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer

vvegiazi by vvegiazi
6 Μαΐου, 2022
στο INTERNATIONAL
0
Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Deutsche Bahn (DB) and Siemens Mobility are continuing to drive the climate-friendly transportation transition in rail. The two partners premiered elements of their innovative complete system at the Siemens plant in Krefeld.

The newly developed Mireo Plus H, the next-generation hydrogen-powered train, and a newly designed mobile hydrogen storage trailer. The train and its new infrastructure are intended to replace diesel multiple-unit trains in commuter and regional transport and reduce rail-related CO2 emissions to zero.

The “H2goesRail” project is being funded as part of the National Innovation Program for Hydrogen and Fuel Cell Technology (NOW GmbH) with €13.74 million by the Federal Ministry for Digital and Transport (BMDV). The funding guideline is coordinated by NOW GmbH and implemented by project lead Jülich.

“In its coalition agreement, the federal government agreed to electrify 75% of the country’s rail network by 2030,” said Michael Theurer, Parliamentary State Secretary in the BMDV. “Here, alternative drives can help reduce emissions from diesel rail transport. This way, we’ll be able to operate virtually climate-neutral on rail routes where full electrification is not possible. The H2goesRail project will not only test the use of hydrogen for rail, but substantially advance the technology.”

“Only with a strong rail system and alternative types of drives will we be able to make a significant contribution to the fight against climate change. The Mireo Plus H enables climate-friendly and emission-free passenger transport,” commented Michael Peter, CEO of Siemens Mobility. “With the Mireo Plus H, we’ve developed the next generation of hydrogen-powered trains that offers a particularly long operating range and faster acceleration. Each delivered train can save up to 45,000 tons of CO2 over its service life of 30 years compared to corresponding travel with cars.”

“For Deutsche Bahn, hydrogen trains are an important component on our way to achieving climate neutrality,” said Dr. Daniela Gerd tom Markotten, Member of the Management Board for Digitalization and Technology at Deutsche Bahn. “With our development of the mobile hydrogen filling station and the related maintenance infrastructure, we are showing that we not only can do mobility, but technology as well. And exactly that is what is needed for providing the climate-friendly transport of tomorrow. Together with Siemens and the newly developed hydrogen train, we are creating an overall system which will take us another step towards phasing out diesel and enable the greening of the fleet.”

As a two-car train, the Mireo Plus H for the H2goesRail project has an operating range of up to 800 kilometers, is as powerful as its electric multiple-unit counterpart, has 1.7 MW of traction power providing up to 1.1 m/s2 acceleration, and a top speed of 160 kilometers per hour. A three-car version has a range of up to 1,000 kilometers.

One key element needed to make hydrogen technology competitive with diesel fuel in daily operation is a fast refueling process. To provide this, DB has developed a new method that, for the first time, enables a hydrogen train to be refueled as fast as a diesel-powered train. This is an especially important factor considering the closely timed scheduling of DB’s regional passenger service. The fast refueling of hydrogen trains will make the technology competitive in daily operations.

Hydrogen trains have a particularly climate-friendly drive technology, since it operates emission-free with green hydrogen and emits only water vapor. In the H2goesRail project, for example, the hydrogen train will save around 330 tons of CO2 in one year on the Tübingen-Pforzheim route, compared to a diesel-powered train. In general, the Mireo Plus H can save 520 tons a year depending on the route profile (calculated on mileage of 200,000 kilometers).

The hydrogen will be produced in Tübingen by DB using green electricity taken directly from the overhead power line. To service the train, the DB maintenance depot in Ulm will be equipped accordingly.

The Mireo Plus H will start testing in Baden-Württemberg in 2023. During its planned passenger service in 2024, the hydrogen train for the H2goesRail project with Deutsche Bahn will provide regular passenger service between Tübingen, Horb and Pforzheim and replace a diesel train.

Siemens Mobility and Deutsche Bahn will also be showcasing the H2goesRail project and the Mireo Plus H at the InnoTrans 2022, the world’s largest trade fair for railway technology, being held in Berlin.

Project details

The joint funding project is officially called “H2goesRail”. The Federal Ministry for Digital and Transport (BMDV) is funding the project with over €13 million through the National Innovation Program Hydrogen and Fuel Cell Technology (NIP 2). NIP 2 is coordinated by NOW (National Organization for Hydrogen and Fuel Cell Technology) GmbH and is being implemented by project lead Jülich.

Hydrogen propulsion

In hydrogen drive systems using fuel cell technology, the reaction of hydrogen and oxygen produces electricity and the “waste product” water. These trains can be used by DB as a way to become climate-neutral by replacing its diesel-powered trains with alternative drive systems. To ensure the solution is truly ecofriendly, green electricity is used to produce the environmentally friendly green hydrogen. DB Energy is responsible for supplying the hydrogen.

Mireo Plus H

Siemens has developed a two-car commuter train with a state-of-the-art hydrogen drive system. The system consists of a fuel cell and a lithium-ion battery. The Mireo Plus H will be as powerful as a conventional electric multiple-unit train and have an operating range of up to 800 kilometers, depending on operating conditions such as the season or the route. A three-car version will have a range of 1,000 kilometers. Among its distinguishing features are the train’s low lifecycle costs, due to low maintenance and repair costs, and a top speed of 160 kilometers per hour.

Filling station

DB has developed, tested and optimized the necessary hydrogen infrastructure. The hydrogen is produced by electrolysis at the DB maintenance depot in Tübingen using green electricity directly from the overhead power line. In the electrolyzer, water is split into hydrogen and oxygen using electricity. After being compressed, the hydrogen is stored in a mobile storage unit. Prior to the refueling procedure, the green fuel is processed and cooled. The mobile system will make it possible to conduct further test projects on non-electrified rail routes.

Rapid refueling

The train is refueled with hydrogen in an innovative procedure that, for the first time, takes no longer than tanking a diesel train. This is an especially important factor considering that DB’s commuter and regional trains operate on closely timed schedules. With this fast refueling process, hydrogen technology will be competitive with the diesel fuel currently in use.

Maintenance

The DB maintenance depot in Ulm will be converted to handle the servicing of the hydrogen trains. Extensively trained DB Region staff, supported by Siemens Mobility employees, will service and maintain the trains.

Passenger operations

After completing a test phase, the train will enter passenger service between Tübingen, Horb and Pforzheim in 2024. Approximately 120,000 kilometers of scheduled rail service are planned. The route is particularly suitable for the tests, with typical regional service frequency and topography. By replacing a diesel-powered train used on this route, the Mireo Plus H from Siemens Mobility will save around 330 tons of CO2 yearly. The drivers will be specially trained on the train and operate it in passenger service.

(Siemens Mobility)

Tags:SIEMENS MOBILITYSIEMENSMireo Plus HDBDeutsche Bahn

Σχετικά Άρθρα

Yunex Traffic: Νέα επωνυμία για τον πρώην τομέα Siemens Intelligent Traffic Systems (ITS)
INTERNATIONAL

Siemens Mobility completes Yunex Traffic divestment

30 Ιουνίου, 2022
Siemens Ελλάδας: Οι τεχνολογίες που στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανία και υποδομές
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Siemens Ελλάδας: Οι τεχνολογίες που στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανία και υποδομές

28 Ιουνίου, 2022
Amtrak orders 50 more Charger Locomotives from Siemens Mobility
INTERNATIONAL

Amtrak orders 50 more Charger Locomotives from Siemens Mobility

24 Ιουνίου, 2022
Siemens Mobility finalizes contract for 2,000 km high-speed rail system in Egypt
INTERNATIONAL

Siemens Mobility finalizes contract for 2,000 km high-speed rail system in Egypt

3 Ιουνίου, 2022
Σε τροχιά ανάπτυξης ο ελληνικός σιδηρόδρομος: Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ και SIEMENS στο ITC 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε τροχιά ανάπτυξης ο ελληνικός σιδηρόδρομος: Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ και SIEMENS στο ITC 2022

2 Ιουνίου, 2022
O Σπύρος Πατέρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, Θριάσιο Ε/Κ, INTRAKAT και SIEMENS στο 5ο Συνέδριο Υποδομών – Μεταφορών

31 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Το πρώτο block train της Maersk αλλάζει τους συσχετισμούς στο εμπόριο Ασίας – Ευρώπης

A.P. Moller – Maersk reports record Q1 results while further developing customer relationships

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε ο υπερ-κόμβος του Ρίου, ο οποίος θα εξυπηρετεί 20.000 οχήματα ημερησίως

Εργασίες συντήρησης στον Κόμβο Ρίου 4-8 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2022
Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού

Ο Προαστιακός Δ. Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτησή του έργου εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ