• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

European rail freight CEOs reaffirm ambition to reach 30% modal share by 2030 and help Europe out of energy deadlock

vvegiazi by vvegiazi
19 Οκτωβρίου, 2022
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

European Rail Freight CEOs from the Community of European Railway and Infrastructure Companies (CER) and the International Union of Railways (UIC), gathered in Vienna on 13 October for their annual high-level meeting and reaffirmed their “30 by 2030” commitment, proposing to put rail at the centre of Europe’s ambition to free itself from dependency on imported energy sources.

In an exchange with Kristian Schmidt, Director for Land Transport at the European Commission, Freight CEOs emphasised that modal shift towards rail, is more than ever, essential if Europe wants to achieve long-term energy security. From this perspective, the original ambition of achieving a 30% rail modal share by 2030 should no longer be considered a mere target for the sector but rather an absolute and necessary minimum. Europe is currently facing a “societal choice” that must be supported by a political paradigm shift towards a drastic increase of energy efficiency in transport.

Such a quantum leap will not be possible if rail, by far the most energy efficient of all modes, is not decisively put at the centre of European and national transport policies. While investments in the rail (TEN-T) network must be prioritised above all other infrastructure investments, other initiatives aimed at optimising the use of the rail infrastructure are still facing a dire lack of resources. Technologies like ERTMS (the European Rail Traffic Management System) and Digital Automatic Coupling require immediate and significant support to facilitate a speedy migration and tangible return on investments. But co-funding of the development of tools to enhance Digital Capacity Management and implement Freight Digital Platforms is of equal and paramount importance.

As European policy makers consider the possibility to impose a “solidarity contribution” on the profits of businesses active in petroleum, gas and coal production, it seems obvious that part of the resulting revenues derived should as a priority be assigned to the large-scale projects which railways have been calling for since the beginning of the century. The European rail freight CEOs have adopted a declaration (accessible below) reaffirming their commitment and reiterating this appeal.

ÖBB RCG CEO Clemens Först said: “Every crisis in recent years further emphasises the importance of rail – because it is ten times more climate-friendly, provides supply security and requires 7 times less energy per tonne-kilometre than trucks. Despite this, Europe is a global laggard with respect to modal share of rail. It is therefore imperative to create the boundary conditions rail freight needs in order to achieve its full potential. First and foremost this means sufficient capacity with interoperable infrastructure and fair competition with road. In the short-term, electricity prices need to be urgently capped.”

UIC Director General François Davenne said: “As rail passenger CEOs who, last week, committed to improve passenger experience through digitalisation, rail freight CEOs also believe in the development of rail freight via the essential technological game changers that are ERTMS, Digital Automatic Coupling, Automated Train Operations, Digital Capacity Management and Freight Digital Platforms. UIC is committed to provide its expertise to ensure rail fully delivers its intrinsic societal benefits.”

CER Executive Director Alberto Mazzola said:”With skyrocketing electricity prices, rail which is the most energy-efficient mode of transport, is paradoxically facing an unprecedented risk of a reverse modal shift. As Europe is confronted by a structural and long-term energy crunch, it is essential that Services of General Economic Interest such as rail are granted special treatment. These must include allocation of at least part of the revenues derived from solidarity contributions on the profits of businesses active in petroleum, gas and coal production. CER calls for these considerations to be included in the discussions that are currently being held in Brussels on this topic.”

(CER)

Tags:CERRAIL TRANSPORT

Σχετικά Άρθρα

Siemens Mobility to modernize the largest freight rail yard in the Netherlands
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

550 δισ. ευρώ θα χρειαστούν για να τριπλασιαστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στην Ευρώπη

25 Ιανουαρίου, 2023
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αντιμέτωπος με πρόσθετες ετήσιες δαπάνες ύψους 10 δισ. ευρώ ο σιδηρόδρομος, λόγω υψηλού ενεργειακού κόστους

15 Δεκεμβρίου, 2022
Μόλις στο 21% το ποσοστό των γυναικών στον σιδηρόδρομο. Απαιτούνται νέοι στόχοι για την προσέλκυσή τους στον κλάδο
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μόλις στο 21% το ποσοστό του γυναικείου φύλου στον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο

22 Νοεμβρίου, 2022
Διαγωνισμός για την αγορά 62 ηλεκτρικών τρένων μικρών αποστάσεων στη Ρουμανία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέα έκκληση από CEOs για προστασία του σιδηροδρόμου από την “έκρηξη” των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας

17 Οκτωβρίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σιδηρόδρομος: Επαναδιαπραγμάτευση συμβολαίων και τιμές που άνω των 500 €/MWh στο “ενεργειακό μενού” του 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2022
ΕΕ: Επενδύει 5,4 δισ. για βιώσιμες και αποτελεσματικές υποδομές μεταφορών. Η λίστα με τα ελληνικά έργα
INTERNATIONAL

European rail sector speaks on key EU legislative proposals

20 Σεπτεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Scania and Rio Tinto agree to develop autonomous haulage solutions

Scania and Rio Tinto agree to develop autonomous haulage solutions

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1

Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

6 Φεβρουαρίου, 2023
Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ

Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

6 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης

Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός

Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

6 Φεβρουαρίου, 2023

Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

6 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τροποποιήσεις και καταργήσεις δρομολογίων της Hellenic Train τη Δευτέρα 6/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ