Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αναλογικά διόδια, αλλαγές στις ώρες οδήγησης και άρση του καμποτάζ πρότεινε η ΟΦΑΕ στην ΕΕ

ffotinos by ffotinos
25 Ιουνίου, 2016
στο LOGISTICS
0
?????????????

?????????????

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αναλογικά διόδια, τροποποίηση του ΕΚ 561/2006 που αφορά τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης και η πλήρης άρση του καμποτάζ εμπεριέχονται στις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΦΑΕ, στο – υπό διαμόρφωση – «Οδικό Πακέτο» της ΕΕ.

Ειδικότερα, στα πλαίσια του «Οδικού Πακέτου» (Road Package) που έχει ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εδώ και έναν χρόνο, η ΟΦΑΕ εκπόνησε σχετική μελέτη, υποβάλλοντας τις προτάσεις της προς την Ε.Ε., έχοντας ως κεντρικό γνώμονα τα συμφέροντα των Ελλήνων αυτοκινητιστών.

Τα βασικά σημεία, τα οποία πραγματεύεται το «Οδικό Πακέτο» έχουν να κάνουν με την αναθεώρηση των υπαρχόντων ευρωπαϊκών κανονισμών που διέπουν τις μεταφορές.

Συγκεκριμένα, θα αναθεωρηθεί η νομοθεσία σχετικά:

-Οδική Τιμολόγηση (Διόδια),

-Κοινωνικοί Κανόνες (Συνθήκες εργασίας, ωράριο οδήγησης, απόσπαση εργαζομένων και κατώτατος μισθός),

-Κανόνες για την πρόσβαση στην αγορά & για τις ενδομεταφορές (cabotage).

Σχετικά με το πρώτο εκ των ανωτέρω θέμα, η ΟΦΑΕ τόνισε την ανάγκη επιβολής αναλογικής χιλιομετρικής χρέωσης, ενώ αναγνώρισε τα πολλαπλά οφέλη από την εφαρμογή των ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητοδρόμους. Υπογραμμίζοντας παράλληλα πως οποιαδήποτε αλλαγή στην οδική τιμολόγηση δεν θα επιφέρει επιπλέον αυξήσεις στις ήδη υπέρμετρες χρεώσεις χρήσης του οδικού δικτύου.

Σε ότι αφορά τους κοινωνικούς κανόνες, η ΟΦΑΕ τόνισε την ανάγκη για την τροποποίηση του ΕΚ 561/2006, που αφορά τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης, καθώς οι ισχύουσες και μη ευέλικτες διατάξεις του Κανονισμού, δίνουν συγκριτικό πλεονέκτημα στους οδηγούς των Κρατών Μελών της Κεντρικής Ευρώπης.

Πάγια πρόταση της ΟΦΑΕ είναι η αύξηση των ημερών οδήγησης μεταξύ των εβδομαδιαίων περιόδων ανάπαυσης, έτσι ώστε να καλύπτονται μεγαλύτερες αποστάσεις και οι οδηγοί να επιστρέφουν στην βάση τους για την ανάπαυσή τους.

Κάτι τέτοιο, εκτός από ευελιξία στις διενέργεια εμπορευματικών μεταφορών, θα είχε ως αποτέλεσμα την καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας των οδηγών διεθνών μεταφορών, οι οποίοι σήμερα μένουν για πολλές συνεχόμενες ημέρες μακριά από τις οικογένειές τους, καθιστώντας το επάγγελμα δύσκολο και μη ελκυστικό προς νέους ανθρώπους που επιλέγουν να ακολουθήσουν ένα νέο επάγγελμα.

Τέλος, οι προτάσεις της ΟΦΑΕ για τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό που διέπει το Cabotage είναι μείζονος σημασίας, καθώς ο υπάρχον κανονισμός εμπεριέχει ασάφιες και αδυναμίες στην εφαρμογή και τον έλεγχο της νομιμότητας στην διενέργεια cabotage.

Μπορεί το cabotage το 2009, όταν θεσμοθετήθηκε με τους ισχύοντες όρους στην ΕΕ, να είχε ως βάση το άνοιγμα μια ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς για τις οδικές μεταφορές, σήμερα όμως αποτελεί την νούμερο 1 αιτία διχασμού της ευρωπαϊκής αγοράς οδικών μεταφορών, καθώς έχει κυριολεκτικά διασπάσει την Ευρώπη σε δύο τμήματα, όπου η δυτική πλευρά υψώνει τείχη προστατευτισμού.

Ο λόγος είναι ότι η ανομοιογένεια των οικονομικών συνθηκών μεταξύ των κρατών μελών, δεν καθιστά συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των μεταφορέων τους έτσι ώστε να υπάρχει δίκαιη μοιρασιά του μεταφορικού έργου.

Γερμανία και Γαλλία έχουν ήδη εφαρμόσει τον νόμο για την επιβολή κατώτατου ωρομισθίου στους οδηγούς αλλοδαπών εταιρειών που διενεργούν διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές στην χώρα τους, ενώ και η Αυστρία και η Νορβηγία έχουν λάβει αντίστοιχα μέτρα για την διενέργεια cabotage στην χώρα τους.

Και φυσικά, έπεται συνέχεια καθώς πολλές είναι εκείνες οι χώρες που φαίνεται να παραδειγματίζονται από τέτοιου είδους πρακτικές, κάνοντας την ιδέα της ενιαίας Ευρωπαϊκής αγοράς να φαντάζει απατηλό όνειρο.

Η χώρα μας πλήττεται υπέρμετρα από την παράνομη διενέργεια καμποτάζ, με τα δημόσια ταμεία να χάνουν τεράστια ποσά από τις αμέτρητες πλέον μετεγκατεστημένες εταιρίες διεθνών μεταφορών, οι οποίες διενεργούν ανενόχλητες το μεταφορικό τους έργο στην Ελλάδα, δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στις Ελληνικές εταιρίες που πλέον αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην άνιση αυτή μάχη.

Για τον λόγο αυτό, και λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα, η ΟΦΑΕ προτείνει στην Ε.Ε. την πλήρη άρση του καμποτάζ, έως ότου επιτευχθεί η οικονομική ομοιογένεια μεταξύ των Κρατών Μελών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:IRULOGISTICSΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΦΑΕ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Υποχρεωτική απογραφή και ανάρτηση δικαιολογητικών εφοδιαστικών εγκαταστάσεων ως το τέλος του 2025

9 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Πως κινείται ο κλάδος των logistics και της αποθήκευσης στην Ελλάδα το 2025

8 Ιουλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Προς αυξήσεις στα καύσιμα λόγω «πράσινου» τέλους. Οι αναφορές του προέδρου του ΣΕΕΠΕ

4 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Στόχος οι ελληνικές εξαγωγές να φτάσουν τα 120 δισ. ευρώ ως το 2028

4 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Επιστολή στο υπουργείο Εργασίας ιδιοκτητών ΦΔΧ για την επαναξιολόγηση του μέτρου του θερινού απαγορευτικού

3 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Η LG επεκτείνεται στα smart logistics, υπέγραψε MoU με την LogisValley

2 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Η ΕΕ παραπέμπει Δανία - Φιλανδία στο Δικαστήριο για μη συμμόρφωση στις ενδομεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Αυξάνει τις τιμές των γραμματοσήμων, από 1ης Ιουλίου, το ταχυδρομείο της Ολλανδίας

0

Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγ. Θεοδώρους (video, pics)

0

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025

Διπλασιάζονται οι αμοιβές για το ΔΣ της ζημιογόνου ρουμάνικης Tarom

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr