Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Καραγιάννης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο

vvegiazi by vvegiazi
7 Νοεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για το νομοσχέδιο που αφορά στις τροποποιήσεις της Συμφωνίας Παραχώρησης του έργου «Ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου Θριασίου πεδίου», ενημέρωσε την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης επισημαίνοντας ότι «όλες οι αλλαγές είναι προς όφελος του Κράτους».

Ο Υφυπουργός Υποδομών χαρακτήρισε την επένδυση στο Θριάσιο πεδίο κρίσιμη για το μέλλον του εμπορευματικού σιδηροδρόμου και υπογράμμισε ότι «η χώρα θα πρέπει να καταφέρει να καταστεί επιτέλους ένα μεγάλο συγκοινωνιακό και εμπορευματικό hub για όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αξιοποιώντας τη στρατηγική της θέση, δημιουργώντας συνθήκες ευρωστίας και ανάπτυξης».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «το έργο έχει περάσει πραγματικά από 40 κύματα», ενώ «ο κίνδυνος που είχαμε λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στην υπόθεση Θριάσιο ευρύτερα, ήταν να υποστούμε ως χώρα δημοσιονομική διόρθωση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ».

Για τον λόγο αυτό, όπως εξήγησε, «ο Παραχωρησιούχος έκανε δεκτές όλες τις προτεινόμενες τροποποιήσεις και έτσι η συμφωνία που φέρνουμε σήμερα έχει μεγάλες αλλαγές, όλες προς όφελος του Κράτους».

Παρουσιάζοντας τις αλλαγές που επέρχονται στη συμφωνία παραχώρησης, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι:

-Πρώτον, διπλασιάζεται το Εφάπαξ Αντάλλαγμα από 10 σε 20 εκατομμύρια ευρώ.

-Δεύτερον, αυξάνεται η Ετήσια Πληρωμή προς το Δημόσιο από 2,51% σε 5,00%, ενώ αυξάνεται και αντίστοιχα η Ελάχιστη Πληρωμή προς το Δημόσιο από τα 350.000 ευρώ στα 700.000 ευρώ ετησίως.

-Τρίτον, μειώνεται η Περίοδος Παραχώρησης  από τα 60 στα 37 έτη και υπό προϋποθέσεις μπορεί να παραταθεί για ακόμα 3, ενώ παράλληλα παρέχεται δυνατότητας του Παραχωρησιούχου να διαπραγματευτεί την επέκταση της παραχώρησης για επιπλέον 23 έτη σε τιμές αγοράς.

-Τέταρτον, εισάγεται ένας μηχανισμός κατανομής των κερδών σε ποσοστό 50-50, για όλα τα κέρδη της Παραχώρησης όταν ο χρηματοοικονομικός δείκτης IRR υπερβεί το 9,09%.

«Με τις τροποποιήσεις αυτές εξασφαλίζεται αφενός η έναρξη της Παραχώρησης σύμφωνα με τις επιταγές και του Ευρωπαϊκού Δικαίου και αφετέρου διασφαλίζεται απόλυτα το Δημόσιο Συμφέρον» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών σημειώνοντας ότι «μεταβάλλεται άρδην ο χαρακτήρας της σύμβασης που είχε υπογράψει η προηγούμενη κυβέρνηση».

Πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και την ανάπτυξη

Υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «το σύνολο της επένδυσης ανέρχεται σε 158,4 εκατομμύρια ευρώ, με το κατασκευαστικό κόστος να τοποθετείται κοντά στα 110 εκατομμύρια ευρώ και θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας αποτελώντας το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο κέντρο logistics στη χώρα».

Εξαιρετικής σημασίας είναι «οι σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές που θα κατασκευάσει επίσης ο παραχωρησιούχος, ώστε να συνδεθεί το Κέντρο με την εθνική σιδηροδρομική υποδομή», όπως σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

«Γίνεται, επομένως, αντιληπτή η αναπτυξιακή ώθηση του έργου αυτού, αλλά και ταυτόχρονα το πόσο συμβάλλει στην αναβάθμιση της Δυτικής Αττικής – μαζί ασφαλώς με μια σειρά από νέα έργα, με κυριότερο την κατασκευή του νέου κλάδου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα ξεκινά από τα Άνω Λιόσια, θα εξυπηρετεί μια σειρά από αστικές περιοχές όπως ο Ασπρόπυργος και η Ελευσίνα και θα καταλήγει στα Μέγαρα, ένα σημαντικό έργο για τη Δυτική Αττική που θα προκηρυχθεί τις επόμενες ημέρες με χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Μάλιστα, όπως επισήμανε «μαζί με την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στη Θεσσαλονίκη ως κέντρο logistics επίσης, δημιουργείται ένα ισχυρό δίπολο εισροής εμπορευμάτων στη χώρα, με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και την απασχόληση».

«Αυτή η κυβέρνηση είχε θέσει ως προτεραιότητά της την ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Σήμερα, 3,5 έτη μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη προστίθεται άλλη μια επιτυχία για το οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας» επισήμανε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «νέες επενδύσεις ξεκινούν καθημερινά, πολυεθνικές εταιρείες επιλέγουν τη χώρα μας για να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και νέα έργα υποδομής ξεκινούν με ρυθμούς άλλων εποχών. Δεν ευλογούμε τα γένια μας, απλώς επισημαίνουμε ότι αυτή την κυβέρνηση έχει ανάγκη ο τόπος».

«Τα μεγάλα έργα υποδομής δεν έχουν χρώμα και το Θριάσιο είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση που χρειάζεται η χώρα μας», κατέληξε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΘΡΙΑΣΙΟ ΙΘΕΚΘριάσιο Εμπορευματικό ΚέντροTHRIASIO LOGISTICS CENTERΕΤΒΑ ΒΙΠΕGOLDAIR CARGO

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Η DFC «ενώνει» Θριάσιο Εμπορευματικό και Ναυπηγεία Ελευσίνας: Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας

15 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Άμεση αναθεώρηση του ρυθμιστικού πλαισίου της ΒΙ.ΠΕ.Η. ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου

2 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Μνημόνιο ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με τη βιομηχανία

14 Απριλίου, 2025
LOGISTICS

Σε τρεις κατευθύνσεις οι βελτιωτικές αλλαγές για τα Επιχειρηματικά Πάρκα και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους

3 Απριλίου, 2025
LOGISTICS

ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ: Κάθε ευρώ που παράγεται από τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις ενισχύει το ελληνικό ΑΕΠ κατά 2,4 φορές

17 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

ΜETRO και Supply Chain Institute συνεργάζονται, για 5η χρονιά, για την εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr