• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Κουτρουμάνης: «Βόμβα» για τα φορτηγά ΔΧ το νέο ασφαλιστικό – φορολογικό νομοσχέδιο

ffotinos by ffotinos
28 Οκτωβρίου, 2016
στο LOGISTICS
0
Αντίθετη πορεία για τις πωλήσεις αυτοκινήτων (+12,1%) και φορτηγών (-3,5%) στο 7μηνο
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο νόμιμος επαγγελματίας στον τομέα των οδικών μεταφορών, που έχει την έδρα του στην Ελλάδα, καταβάλει στο δημόσιο για φόρους και ασφαλιστικές εισφορές άνω του 55% – που φθάνει την τρέχουσα περίοδο μέχρι και 74% για ορισμένες κατηγορίες – μαζί με την προκαταβολή φόρου.

Του Φώτη Φωτεινού

Οι αντίστοιχες επιβαρύνσεις για γειτονικές χώρες, όπως Βουλγαρία, Κύπρος και Αλβανία περιορίζονται σε ποσοστά κάτω του 20%!

Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρώην υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Κουτρουμάνης, στο 1ο συνέδριο Μεταφορών του ΠΣΧΕΜ, παρουσιάζοντας τη μελέτη για τη βιωσιμότητα της ελληνικής μεταφοράς (ασφαλιστικό, φορολογικό, εργασιακό).

Σύμφωνα με τον κ. Κουτρουμάνη, στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα περιβάλλον μέσα από το οποίο οδηγείται σε εξόντωση κάθε ελληνική επιχείρηση, εφόσον θέλει να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της.

Στους αρνητικούς παράγοντες για τον κλάδο των ΦΔΧ εντάσσονται:

-Οι υψηλοί φορολογικοί συντελεστές,

-Ο υπέρ διπλασιασμός επί  της ουσίας  του φόρου, μέσα από την θεσμοθέτηση της ευθείας σύνδεσης εισοδήματος- ασφαλιστικών εισφορών,

-Η μη ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 561/2006 και της οδηγίας 2006/22/Ε.Κ. που αφορά στις εργασιακές σχέσεις,

-Το παράνομο καμποτάζ (cabotage) από Έλληνες μεταφορείς, εγκατεστημένους σε χώρες χαμηλού κόστους, κυρίως στη Βουλγαρία, χωρίς κανένα έλεγχο για την τήρηση του νομικού πλαισίου και των κανόνων που αφορούν το καμποτάζ, οι οποίοι δημιουργούν ένα ασφυκτικό περιβάλλον, με έντονα τα στοιχεία του αθέμιτου ανταγωνισμού σε βάρος κάθε επιχείρησης που έχει έδρα την Ελλάδα.

Η σημερινή κατάσταση

Στην Ελλάδα σήμερα κυκλοφορούν 32.291 φορτηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης που ανήκουν σε 21.750 ιδιοκτήτες. Οι εργαζόμενοι στον τομέα αυτό ως  αυτοαπασχολούμενοι , οδηγοί και προσωπικό γραφείων ανέρχονται στις 42.500 περίπου.

Τα μεταφερόμενα προϊόντα σε ποσοστό 95% μεταφέρονται από φορτηγά αυτοκίνητα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1980 το 75% των ανωτέρω μεταφορών πραγματοποιείτο  από φορτηγά δημόσιας χρήσης (Δ.Χ.) και το 25% από φορτηγά ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.).

Σήμερα το έργο των φορτηγών Δ.Χ. έχει περιοριστεί στο 52% περίπου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat , όπως καταγράφονται στην έκθεση του 2010:

Το έτος 1985 το σύνολο των φορτηγών που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα ήταν 595.761 από τα οποία 556.501 ήταν Ι.Χ. και 39.260 Δ.Χ.

Το έτος 2009 αντίστοιχα το σύνολο των φορτηγών  στην Ελλάδα ήταν 1.302.430 από τα οποία 1.270.941 ήταν Ι.Χ. και 31.489 Δ.Χ.

Η μείωση των Φ.Δ.Χ. από 39.260 που εμφανίζονταν το 1985, σε 31.489 το 2009 οφείλεται στην απόσυρση από την κυκλοφορία των παράνομα κυκλοφορούντων φορτηγών μετά την εφαρμογή καταγραφής μέσω της έκδοσης των ΗΑΣ, των νόμιμα κυκλοφορούντων φορτηγών Δ.Χ.

Με βάση τα ανωτέρω δεδομένα τα φορτηγά Δ.Χ. αποτελούσαν το 1985 το 6,09% του συνόλου και σήμερα είναι μόλις το 2,8%.

Το cabotage και οι μη επαρκείς έλεγχοι

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο το οποίο αξίζει να σημειωθεί είναι οι εξελίξεις που ακολούθησαν μετά την εφαρμογή του cabotage και η νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί στον τομέα μεταφορών στην Ελλάδα.

Αντίθετα, στις υπεραστικές μεταφορές, λόγω των μεγάλων αποστάσεων και τον φόβο πιθανών ελέγχων  που δραστηριοποιούνται και μεταφέρουν Ι.Χ. φορτηγά μεγάλων εταιρειών και εκδίδουν παραστατικά το ποσοστό μεταφοράς είναι μονοψήφιο και σε συντριπτικό ποσοστό οι εταιρείες αυτές χρησιμοποιούν φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, ενώ έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν με τα ΙΧ φορτηγά το σύνολο των μεταφερόμενων προϊόντων τους.

Για τον ίδιο λόγος στις υπεραστικές μεταφορές μειώνεται και το ποσοστό μεταφοράς των ξένων φορτηγών και περιορίζεται στις νόμιμες μεταφορές καμποτάζ και το ποσοστό που πραγματοποιεί παράνομες μεταφορές είναι μικρό και οφείλεται κυρίως στην άγνοια των επιχειρήσεων ότι παρανομούν φορτώνοντας φορτηγά με ξένες πινακίδες.

Όμως οι  νομοθετικές παρεμβάσεις των τελευταίων ετών και ιδιαίτερα τα μέτρα της τελευταίας  περιόδου τα οποία στο μεγάλο μέρος τους προβλέπεται να εφαρμοστούν από 1/1/2017 , δίνουν τη χαριστική βολή στις επιχειρήσεις οδικών μεταφορών και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο εξισορρόπησης  της κατάστασης ,οδηγώντας  στον αφανισμό χιλιάδες επιχειρήσεις.

Παράλληλα, θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι αποδοχές των εργαζομένων στην Βουλγαρία που έχουν μεταφέρει την έδρα τους πλέον του 95% οι Ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις ο βασικός μισθός είναι 194 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα ο μέσος μισθός ενός οδηγού υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ.

Η φυγή ελληνικών μεταφορικών επιχειρήσεων και η μεταφορά της έδρας τους στις γειτονικές κυρίως χώρες σε συνδυασμό ότι αυτές οι μεταφορικές επιχειρήσεις εργάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα, παραβιάζοντας τους όρους και τις προϋποθέσεις των νόμιμων ενδομεταφορών, (cabotage) εκτός από τον αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος των Ελλήνων μεταφορέων αφαιρούν σημαντικούς πόρους από τη χώρα, αφού ευνοούν παράνομες συναλλαγές, με τις οποίες  παρουσιάζονται υψηλά πλασματικά μεταφορικά έξοδα στις επιχειρήσεις, μειώνοντας τα καθαρά προς φορολόγηση ποσά των επιχειρήσεων αυτών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή την περίοδο υπάρχουν σε εκκρεμότητα άνω των 60.000 αιτήσεων από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων για μεταφορά της έδρας στην Βουλγαρία και 10.000 περίπου αντίστοιχα για μεταφορά στην Κύπρο.

Tags:IRUΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΟΦΑΕΠΟΕΜΙΦΑΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα μερίδια αγοράς στα βαρέα φορτηγά στην Ελλάδα: 1η η Mercedes, 2η η Volvo και 3η η DAF

31 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ
MMM

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο Martin Lundstedt της Volvo επανεξελέγη επικεφαλής του ΔΣ Επαγγελματικών Οχημάτων της ACEA

12 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)
LOGISTICS

Τροποποιήσεις στην απόσπαση εργαζομένων από ξένη χώρα στην Ελλάδα. Τι ισχύει για τις μεταφορές

11 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Οι περιοχές ανάπτυξης των ελληνικών logistics τα επόμενα χρόνια

Ι. Μίνης, πρόεδρος Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής: Η Ελλάδα διολίσθησε στην 47η θέση στα logistics

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ