• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

vvegiazi by vvegiazi
13 Αυγούστου, 2022
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε, πριν από λίγες ημέρες, στο συμπέρασμα ότι ορισμένα δημόσια μέτρα υπέρ της εταιρείας διαχείρισης βιομηχανικών πάρκων «ΕΤΒΑ Βιομηχανικές Περιοχές Α.Ε.» (στο εξής: ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ.) δεν συνιστούν κρατική ενίσχυση κατά την έννοια των κανόνων της ΕΕ, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. είναι ιδιωτική εταιρεία που διαχειρίζεται διάφορα βιομηχανικά πάρκα στην Ελλάδα. Είναι διάδοχος μιας εταιρείας του δημοσίου, της Ελληνικής Τράπεζας Βιομηχανικής Αναπτύξεως, η οποία ήταν προηγουμένως υπεύθυνη για την ανάπτυξη και τη διαχείριση των εν λόγω βιομηχανικών πάρκων.

Το 2019 η Επιτροπή έλαβε καταγγελία από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις βιομηχανικών πάρκων στην Ελλάδα, τα οποία διαχειρίζεται η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ.

Αντικείμενο της καταγγελίας ήταν ο ισχυρισμός ότι ορισμένα δημόσια μέτρα που έλαβε η Ελλάδα συνιστούσαν παράνομη κρατική ενίσχυση. Ειδικότερα, οι καταγγέλλουσες εταιρείες αμφισβήτησαν τη συμβατότητα των ακόλουθων αποφάσεων των ελληνικών αρχών με τους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων:

-εφαρμογή ορισμένων όρων λειτουργίας (π.χ. επιβολή τελών διαχείρισης και αποθεματικών τελών) στα βιομηχανικά πάρκα στα οποία είναι εγκατεστημένες οι καταγγέλλουσες εταιρείες, παρόλο που οι όροι αυτοί φέρεται ότι ευνοούν μόνο την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. και

-απόρριψη της αίτησης ορισμένων εταιρειών που επιθυμούσαν να αναλάβουν τη διαχείριση κτιριακού συγκροτήματος το οποίο βρίσκεται σε ένα από τα βιομηχανικά πάρκα.

Η εκτίμηση της Επιτροπής

Η Επιτροπή αξιολόγησε τα ελληνικά μέτρα, βάσει των κανόνων της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις και ιδίως του άρθρου 107 παράγραφος 1 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (στο εξής: ΣΛΕΕ).

Η Επιτροπή διαπίστωσε τα εξής:

-Η δυνατότητα της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. να επιβάλλει (i) τέλος διαχείρισης και (ii) τέλος σύστασης αποθεματικού ανά βιομηχανικό πάρκο σε εταιρείες εγκατεστημένες στα βιομηχανικά πάρκα υπό τη διαχείρισή της, δεν συνιστά κρατική ενίσχυση, δεδομένου ότι τα τέλη δεν ισοδυναμούν με κρατικούς πόρους κατά την έννοια του άρθρου 107 παράγραφος 1 της ΣΛΕΕ.

-Η δυνατότητα της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. να επιβάλλει κυρώσεις (π.χ. διακοπή πρόσβασης σε υδροδότηση) σε εταιρείες εγκατεστημένες στα βιομηχανικά πάρκα υπό τη διαχείρισή της, οι οποίες δεν τηρούν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους έναντι της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ., δεν συνεπάγεται μεταβίβαση δημόσιων πόρων και, ως εκ τούτου, δεν συνιστά κρατική ενίσχυση.

-Η δυνατότητα της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. (i) να επιβάλλει χρεώσεις σε εταιρείες εγκατεστημένες στα βιομηχανικά πάρκα υπό τη διαχείρισή της για κοινές δαπάνες πέραν της πραγματικής τους κατανάλωσης και (ii) να υπολογίζει το οικείο τέλος διαχείρισης ως ποσοστό των κοινών δαπανών, δεν συνιστά κρατική ενίσχυση κατά την έννοια του άρθρου 107 παράγραφος 1 της ΣΛΕΕ, δεδομένου ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί πλεονέκτημα χορηγούμενο από το κράτος.

-Η απόρριψη, εκ μέρους των ελληνικών αρχών, της αίτησης ορισμένων εταιρειών να αναλάβουν τη διαχείριση κτιριακού συγκροτήματος το οποίο βρίσκεται σε ένα από τα βιομηχανικά πάρκα που διαχειρίζεται η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. δεν συνεπάγεται μεταβίβαση δημόσιων πόρων και, ως εκ τούτου, δεν συνιστά κρατική ενίσχυση.

Με βάση τα παραπάνω, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι τα μέτρα δεν συνιστούν κρατική ενίσχυση κατά την έννοια του δικαίου της ΕΕ.

Tags:ΕΤΒΑ ΒΙΠΕΒΙΠΕΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ: Με επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. τη διετία 2024-2025, αναβαθμίζονται οι υποδομές 14 Βιομηχανικών Πάρκων

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Αλλάζει ριζικά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τους ΟΥΜΕΔ (ΒΙΠΕ, Επιχειρηματικά Πάρκα, ΒΙΠΑ) από το 2027

1 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ως τις 31 Ιανουαρίου 2023 η υποβολή προτάσεων στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης «Νέα Βιομηχανικά Πάρκα»

5 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Ενισχύει την παρουσία της στα healthcare logistics η UPS, εξαγοράζει την Bomi Group

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ