• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 16 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ενισχύσεις έως 10 εκατ. ευρώ για την εφοδιαστική σε κάθε επενδυτικό σχέδιο προβλέπει ο νέος αναπτυξιακός

vvegiazi by vvegiazi
8 Νοεμβρίου, 2021
στο LOGISTICS
0
Διεξήχθη το συνέδριο Logistics 4.0 II: Technology forum in Supply Chain
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε, έως τις 17 Νοεμβρίου, το σχέδιο νόμου με τίτλο «Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα – Ισχυρή Ανάπτυξη» του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Το νομοσχέδιο, όπως υποστηρίζει το υπουργείο, προωθεί την οικονομική ανάπτυξη, μέσω της χορήγησης κινήτρων σε στοχευμένες δραστηριότητες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την πράσινη μετάβαση, τη στήριξη καινοτόμων επενδύσεων και επενδύσεων σύμφωνα με τις προτεραιότητες της «Βιομηχανίας 4.0», την ενίσχυση της απασχόλησης, τη στήριξη της νέας επιχειρηματικότητας, καθώς και για την ενίσχυση των περιοχών που εντάσσονται στο Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης.

Επιπλέον, επιδιώκεται η βελτίωση και επιτάχυνση των διαδικασιών ένταξης επενδυτικών σχεδίων στα θεσπιζόμενα καθεστώτα χορήγησης κρατικών ενισχύσεων.

Οι ρυθμίσεις για θεματικά καθεστώτα χορήγησης κρατικών ενισχύσεων σε επενδυτικά σχέδια για την εφοδιαστική αλυσίδα είναι από το άρθρο 72 έως το άρθρο 77.

Το ποσό των ενισχύσεων που χορηγείται σε κάθε επενδυτικό σχέδιο του παρόντος καθεστώτος δεν υπερβαίνει το όριο των δέκα εκατομμυρίων ευρώ.

ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ – ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Άρθρο 72

Σκοπός

Σκοπός του παρόντος καθεστώτος είναι η ενίσχυση του συνόλου των επενδυτικών σχεδίων που ανήκουν στον τομέα της μεταποίησης, πλην της μεταποίησης των γεωργικών προϊόντων για τα οποία θεσπίζεται ειδικό καθεστώς, και των επενδυτικών σχεδίων στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, με αντικείμενο την τεχνολογική, παραγωγική, διοικητική και οργανωτική αναβάθμιση, καθώς και την καινοτόμο και εξωστρεφή ανάπτυξη και μεγέθυνση, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης των επιχειρήσεων στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Άρθρο 73

Υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια

1.Τα υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια είναι τα οριζόμενα στο άρθρο 5, τα οποία, σύμφωνα με το Παράρτημα Α, εμπίπτουν στον τομέα της μεταποίησης, πλην της μεταποίησης των γεωργικών προϊόντων του Υποκεφαλαίου ΣΤ’.
2.Τα επενδυτικά σχέδια που υποβάλλονται πρέπει να εντάσσονται σε μία τουλάχιστον εκ των περιπτώσεων της παρ. 1 του άρθρου 16 (αρχική επένδυση) και δύναται να περιλαμβάνουν και πρόσθετες επιλέξιμες δαπάνες της παρ. 2 του άρθρου 74.

Άρθρο 74

Επιλέξιμες δαπάνες

1. Τα υπαγόμενα στο παρόν καθεστώς επενδυτικά σχέδια ενισχύονται για το σύνολο των προβλεπόμενων επιλέξιμων δαπανών περιφερειακών ενισχύσεων του άρθρου 6.
2. Τα υπαγόμενα στο παρόν καθεστώς επιχειρηματικά σχέδια δύναται να ενισχυθούν, σύμφωνα με το άρθρο 7, και για τις ακόλουθες κατηγορίες επιλέξιμων δαπανών εκτός Περιφερειακών Ενισχύσεων του Παραρτήματος Β:
α. Δαπάνες για συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ΜμΕ της παρ. 1,
β. δαπάνες για μέτρα ενεργειακής απόδοσης της παρ. 7,
γ. δαπάνες για τη συμπαραγωγή ενέργειας υψηλής απόδοσης από ΑΠΕ της παρ. 8,
δ. δαπάνες για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές της παρ. 9,
ε. δαπάνες για εγκατάσταση αποδοτικών συστημάτων τηλεθέρμανσης και τηλεψύξης της παρ. 10,
στ. δαπάνες για αποκατάσταση μολυσμένων χώρων της παρ. 11,
ζ. δαπάνες για ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση αποβλήτων της παρ. 12,
η. δαπάνες για επαγγελματική κατάρτιση της παρ. 13,
θ. δαπάνες για συμμετοχή ΜμΕ σε εμπορικές εκθέσεις της παρ. 14 και
ι. δαπάνες για πρόσληψη εργαζομένων σε μειονεκτική θέση της παρ. 15.

Άρθρο 75

Είδη, ένταση και ποσά ενισχύσεων

1. Τα επενδυτικά σχέδια του παρόντος καθεστώτος ενισχύονται με τα κίνητρα της φορολογικής απαλλαγής, της επιχορήγησης, της επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και της επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης, όπως αυτά προβλέπονται στην παρ. 1 του άρθρου 9.
2. Το ποσοστά ενισχύσεων για τις επιλέξιμες δαπάνες των αρχικών επενδύσεων χορηγούνται με βάση τις εντάσεις:
α. Για τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις, χορηγείται το ογδόντα τοις εκατό (80%) του κινήτρου της επιχορήγησης του ισχύοντος Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων ή το εκατό τοις εκατό (100%) εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ. 3. Τα λοιπά είδη κινήτρων χορηγούνται στο ανώτατο ποσοστό του Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων.
β. Για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις η ενίσχυση περιλαμβάνει τα κίνητρα της παρ. 1 πλην της επιχορήγησης, στο ογδόντα τοις εκατό (80%) του ισχύοντος Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων ή στο εκατό τοις εκατό (100%) εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ. 3.
3. Ειδικές κατηγορίες ενισχύσεων προβλέπονται σύμφωνα με την παρ. 2 στα επενδυτικά σχέδια που υλοποιούνται στις ακόλουθες περιοχές:
α. Ορεινές περιοχές, σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της ΕΛ.ΣΤΑΤ., εκτός των Δημοτικών Ενοτήτων που συνιστούν μέρος του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αθήνας,
β. παραμεθόριες περιοχές, δηλαδή περιοχές σε απόσταση τριάντα (30) χιλιομέτρων από τα σύνορα,
γ. νησιωτικές περιοχές, δηλαδή νησιά με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων εκατό (3.100) κατοίκων.
4. Ειδικές κατηγορίες ενισχύσεων προβλέπονται σύμφωνα με την παρ. 2 στα επενδυτικά σχέδια που υλοποιούνται από επιχειρήσεις των οποίων τα επενδυτικά σχέδια:
α. Υλοποιούνται σε Βιομηχανικές και Επιχειρηματικές Περιοχές (Β.Ε.ΠΕ.), Επιχειρηματικά Πάρκα (Ε.Π.), εξαιρουμένων των Επιχειρηματικών Πάρκων Ενδιάμεσου Βαθμού Οργάνωσης (Ε.Π.Ε.Β.Ο.), Τεχνολογικά Πάρκα και Θύλακες Υποδοχής Καινοτόμων Δραστηριοτήτων (Θ.Υ.Κ.Τ.) και σε Οργανωμένους Υποδοχείς Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων (Ο.Υ.Μ.Ε.Δ.) και δεν αφορούν σε εκσυγχρονισμό ή επέκταση υφιστάμενων δομών της ενισχυόμενης επιχείρησης,
β. υλοποιούνται σε κτίρια χαρακτηρισμένα ως διατηρητέα,
γ. αφορούν σε επαναλειτουργία βιομηχανικών μονάδων, που έχουν παύσει τη λειτουργία τους. Η αξία του πάγιου εξοπλισμού της βιομηχανικής μονάδας, η οποία πρόκειται να επαναλειτουργήσει, πρέπει να καλύπτει ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) του ενισχυόμενου κόστους του επενδυτικού σχεδίου.
5. Τα ποσοστά ενισχύσεων για τις επιλέξιμες δαπάνες της παρ. 2 του άρθρου 74 παρέχονται στο ανώτατο προβλεπόμενο ποσοστό του Γενικού Απαλλακτικού Κανονισμού.
6. Το ποσό των ενισχύσεων που χορηγείται σε κάθε επενδυτικό σχέδιο του παρόντος καθεστώτος δεν υπερβαίνει το όριο των δέκα εκατομμυρίων (10.000.000) ευρώ.

Άρθρο 76

Δικαιούχοι

Δικαιούχοι του παρόντος καθεστώτος είναι όλες οι επιχειρήσεις που προβλέπονται στην παρ. 1 του άρθρου 13.

Άρθρο 77

Διαδικασία αξιολόγησης

1.Οι αιτήσεις υπαγωγής υποβάλλονται στη Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων της Γενικής Γραμματείας Ιδιωτικών Επενδύσεων και Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και στις Διευθύνσεις Αναπτυξιακού Προγραμματισμού των περιφερειών της χώρας.
2. Η αξιολόγηση των αιτήσεων γίνεται με τη μέθοδο της συγκριτικής αξιολόγησης, όπως προβλέπεται στο άρθρο 19.

Tags:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗLOGISTICS

Σχετικά Άρθρα

Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους
LOGISTICS

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022
#supportourdrivers: Κοινό μήνυμα IRU, ITF και GSA για τα εργασιακά δικαιώματα οδηγών, χειριστών και φορτωτών
LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ετήσια ανάπτυξη 3% εκτιμά η Ti

28 Ιουλίου, 2022
Άνοδο εσόδων 7,5% και κερδών προ φόρων 47,7% παρουσίασε ο Όμιλος της Entersoft το 2020
LOGISTICS

Τα προϊόντα Logistics και Warehouse Management δίνουν ώθηση στα οικονομικά μεγέθη της Entersoft

26 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

Δημιουργία eΠλατφόρμας Αντιστοίχισης προς διευκόλυνση ανταλλαγών με την Ουκρανία και βελτίωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας

22 Ιουλίου, 2022
Νέο συγκρότημα αποθηκών στον Ασπρόπυργο από την Prodea
LOGISTICS

Δημοσιεύτηκε η πρώτη προκήρυξη του Αναπτυξιακού Νόμου για Μεταποίηση – Εφοδιαστική Αλυσίδα

22 Ιουλίου, 2022
Η Polygreen επεκτείνεται στον τομέα των logistics, εξαγοράζοντας την ΠΕΡΜΕ Hellas
LOGISTICS

Η Polygreen επεκτείνεται στον τομέα των logistics, εξαγοράζοντας την ΠΕΡΜΕ Hellas

21 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενισχύθηκαν κατά 9,6% οι ελληνικές εξαγωγές στο α’ τρίμηνο του 2021. Η πορεία ανά κλάδο

Αυξημένες οι επιδόσεις των ελληνικών εξαγωγών στο 9μηνο, προς επίδοση – ρεκόρ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια

Όλο και πιο ακριβά τα εισιτήρια αεροπλάνων (+62,3%) και πλοίων (+25,4%) σε σχέση με πέρσι

9 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο

Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ