• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η ανάκαμψη της εφοδιαστικής αλυσίδας στην μετά-κορωνοϊό εποχή. Στρατηγικές και δράσεις για το supply chain του μέλλοντος από τη DHL

vvegiazi by vvegiazi
17 Ιουλίου, 2020
στο LOGISTICS
0
Η ανάκαμψη της εφοδιαστικής αλυσίδας στην μετά-κορωνοϊό εποχή. Στρατηγικές και δράσεις για το supply chain του μέλλοντος από τη DHL
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Λευκή Βίβλο», όπου διερευνώνται οι πιθανές αλλαγές που υπέστησαν οι εφοδιαστικές αλυσίδες μετά την πανδημία του κορωνοϊού, έδωσε στη δημοσιότητα η DHL, σε συνεργασία με τον Richard Wilding, καθηγητή Supply Chain Strategy του Cranfield University.

Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου

Αναλύοντας την επίδραση του ιού σε βασικές παραμέτρους της εφοδιαστικής αλυσίδας, η «Λευκή Βίβλος» παρέχει διάφορες στρατηγικές και δράσεις για τη δημιουργία του supply chain του μέλλοντος.

Με βάση πραγματικές περιπτώσεις, περιγράφονται πιθανά σενάρια για το πώς η βιομηχανία των logistics θα μπορούσε να μεταβεί σε μια νέα εποχή αφήνοντας πίσω της τα απόνερα του κορωνοϊού.

Όπως σημειώνεται, οι βιομηχανίες και οι εφοδιαστικές αλυσίδες δεν θα είναι οι ίδιες μετά τον κορωνοϊό, ενώ σήμερα είναι εμφανές μόνο το περίγραμμα της νέας πραγματικότητας, με τις βιομηχανίες να μην βιάζονται να μεταβούν στην μετα-κορωνοϊό φάση και να επιστρέφουν στο μότο “business as usual”.

Με τους επιστήμονες να αναζητούν επιμελώς το εμβόλιο κατά της νόσου και αρκετές επιχειρήσεις να εξακολουθούν να μάχονται για να διαχειριστούν την κρίση, κάθε σενάριο για επάνοδο στην κανονικότητα εξακολουθεί να είναι μακρινός στόχος.

Εκτιμάται ότι, μια ενδιάμεση φάση -η «προ-νέα κανονική» φάση- θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ lockdown και νέα κανονικότητας. Προφανώς, ορισμένες βιομηχανίες πλήττονται περισσότερο από την πανδημία από άλλες και έτσι θα ανακάμψουν πιο αργά.

Ωστόσο, οι διάφορες επιπτώσεις στις επιχειρήσεις, τις εφοδιαστικές αλυσίδες και τους leaders του supply chain μπορούν να κατηγοριοποιηθούν στα εξής ζητήματα: ανθεκτικότητα, ζήτηση, μεταφορές και αποθήκευση και χώρος εργασίας.

«Οι φωτογραφίες και οι τηλεοπτικές εικόνες ήταν έντονες. Πολύ πριν οι χώρες προχωρήσουν σε lockdown, τα ράφια των σούπερ μάρκετ άδειαζαν. Ζυμαρικά, χαρτί υγείας, ρύζι, παυσίπονα, ντομάτες σε κονσέρβα, αλεύρι – όλα εξαφανίστηκαν.

Τα εργοστάσια και τα δίκτυα διανομής καθυστέρησαν να αντιδράσουν στις ακραίες διακυμάνσεις της ζήτησης. Οπότε, στο τέλος ο φόβος που προκάλεσε το lockdown δεν ήταν η αιτία της διακοπής που προκλήθηκε στο supply chain», εξήγησε ο Richard Wilding.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «όπως σε κάθε κρίση, τα πλεονεκτήματα αλλά και οι αδυναμίες του συστήματος γίνονται ορατά. Για να γίνουμε καλύτεροι, είναι σημαντικό να μάθουμε από τέτοιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Στη νέα πραγματικότητα, εάν η εφοδιαστική αλυσίδα σας είναι η ίδια με αυτήν που είχατε την εποχή προ-κορωνοϊού, τότε πιθανότατα κάνετε κάτι λάθος».

Σταχυολογώντας τα ευρήματα της «Λευκής Βίβλου» προκύπτουν τα εξής:

-Οι εφοδιαστικές αλυσίδες μετά τον κορωνοϊό δεν θα είναι ίδιες με αυτές πριν από την πανδημία του Covid-19.

-Οι επιχειρήσεις δεν θα μεταβούν αμέσως σε νέους τρόπους λειτουργίας, καθώς ένα ενδιάμεσο στάδιο -η «προ-νέα κανονική» φάση- θα γεφυρώσει το χάσμα.

-Στην «προ-νέα κανονική» φάση, η ανθεκτικότητα, η ζήτηση, οι μεταφορές, θέματα που σχετίζονται με την αποθήκευση και οι επιχειρησιακές πρακτικές στο χώρο εργασίας θα καταστούν κρίσιμα ζητήματα.

-Οι εφοδιαστικές αλυσίδες θα αναμορφωθούν όσον αφορά την ανθεκτικότητα, την διαφοροποιημένη παραγωγή και τις εναλλακτικές πηγές εφοδιασμού.

-Το ταξίδι από το lockdown στη «προ-νέα κανονική» φάση και ακολούθως στη νέα πραγματικότητα θα απαιτήσει επανεκτίμηση των σημερινών εφοδιαστικών αλυσίδων έχοντας ως βάση ένα διαφορετικό περιβάλλον και ένα πιθανό νέο σύνολο προτεραιοτήτων.

-Τα δίκτυα μεταφοράς και αποθήκευσης ενδέχεται να χρειαστεί να αναδιαμορφωθούν, ώστε να διασφαλιστούν πιο ευέλικτες, αλλά οικονομικά πιο αποδοτικές εφοδιαστικές αλυσίδες. Οι χώροι εργασίας θα λειτουργούν υπό νέες πρακτικές όσον αφορά το social distancing.

-Η καινοτομία στην εφοδιαστική αλυσίδα θα καταστεί ουσιαστική και η συνεργασία κατά μήκος του value chain θα είναι ο βασικός παράγοντας για τη μελλοντική επιχειρηματική επιτυχία.

Διαβάστε ολόκληρο το περιεχόμενο της “Λευκής Βίβλου” στη διεύθυνση που ακολουθεί: http://www.dhl.com/covid-paper-2020

Tags:SUPPLY CHAINΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑLOGISTICSDHLΚορωνοϊός

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
Μέσω της εφαρμογής WhatsApp οι αιτήσεις πρόσληψης στην Deutsche Post DHL
INTERNATIONAL

Deutsche Post gets greener, investing EUR 600 million in sustainability in 2022

16 Μαΐου, 2022
Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL
LOGISTICS

Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL

16 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Στα «διαμάντια» της ελληνικής οικονομίας, για το 2020, η Sarmed

Στα «διαμάντια» της ελληνικής οικονομίας, για το 2020, η Sarmed

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ