• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 21 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

vvegiazi by vvegiazi
31 Ιανουαρίου, 2023
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις θέσεις του δημοσίευσε το ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων, σημειώνοντας ότι η απόφαση της Περιφέρειας Αττικής είναι αδιαμφισβήτητα η αρχή, ωστόσο η εφικτότητα εφαρμογής της προϋποθέτει ανάλυση της υφιστάμενης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνεπειών που θα έχει σε αυτή η εν λόγω απόφαση.

Η ανακοίνωση του ILME

H μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης καθώς και του κυκλοφοριακού φόρτου σωρευτικά με την εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών κέντρων των Δήμων της Αττικής αποτελεί αδιαμφισβήτητα βασική επιδίωξη τόσο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και των επαγγελματιών της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει το θέμα της βελτίωσης της κινητικότητας εντός των πόλεων, με ένα σωστό και ολοκληρωμένο σχέδιο.

Η επιδίωξη αυτή για να επιτευχθεί απαιτεί την σύμπνοια και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μερών.

Η απόφαση της περιφέρειας είναι αδιαμφισβήτητα η αρχή, ωστόσο η εφικτότητα εφαρμογής της προϋποθέτει ανάλυση της υφιστάμενης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνεπειών που θα έχει σε αυτή η εν λόγω απόφαση.

Στο παρόν δεν θα αναλυθεί η απόφαση αυτή και τα προβλήματα που προξενεί. Όμως θα πρέπει να εκφράσουμε την ανησυχία μας ότι τα προτεινόμενα μέτρα είναι αδύνατον να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, θα επιβαρύνουν συνολικά τη λειτουργία των καταστημάτων και της εφοδιαστικής και ελλοχεύει ο κίνδυνος να έχουν τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα.

Η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Αθηναίων, με το ειδικό τους βάρος, μπορούν να θέσουν το πλαίσιο και δώσουν το σωστό παράδειγμα εστιάζοντας στους θεμελιώδεις στόχους, δηλαδή:

  1. Την ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου με παράλληλη μείωση των εκπομπών ρύπων, θορύβου και αερίων θερμοκηπίου από τις πόλεις μας αλλά και της οδικής ασφάλειας
  2. Την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας στα χιλιάδες μικρά και μεγάλα σημεία εξυπηρέτησης των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

Το ΙΛΜΕ ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που εκπροσωπεί όλο τα φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας (Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων, Διακεκριμένους Ακαδημαϊκούς, Ερευνητές, Συμβούλους) στοχεύει στην βελτίωση των δραστηριοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Προς το σκοπό αυτό, σύστησε ομάδα εργασίας Αστικής Διανομής.

Με γνώμονα την βοήθεια στον δημόσιο διάλογο, που θα πρέπει να υπάρξει, υποστηρίζει τις παρακάτω θέσεις:

  • Ασφαλώς το ζητούμενο είναι το μεταφορικό έργο να πραγματοποιείται σε ένα ασφαλές λειτουργικό οδικό δίκτυο, χωρίς συμφόρηση και με σαφείς κανόνες που θα τηρούνται από όλους. Οι εμπλεκόμενοι στην εφοδιαστική αλυσίδα είμαστε από τους πρώτους που το επιδιώκουμε.
  • Οι προτεινόμενες λύσεις πρέπει να είναι εφικτές, εφαρμόσιμες και αποτέλεσμα συνεργασίας όλων των μερών. Το νυχτερινό ωράριο τροφοδοσίας αποτελεί σαφώς μία λύση προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά χρειάζεται συνέργειες με σαφείς κανόνες λειτουργίας και αστυνόμευσης προκειμένου το μέτρο να είναι αποδοτικό και αποτελεσματικό. Πρέπει να ληφθούν υπόψη το ωράριο παραλαβής των καταστημάτων, όχληση κατοίκων καθώς και τα μέτρα αστυνόμευσης του μέτρου έτσι ώστε να μην απαξιωθεί και οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό. Επιπροσθέτως, αντί για μείωση του κυκλοφοριακού κινδυνεύουμε να έχουμε περισσότερες αποστολές υψηλότερου κόστους, με μικρότερα φορτηγά και τελικά να καταλήξουμε σε περισσότερα φορτηγά οχήματα στους δρόμους του Λεκανοπεδίου και για περισσότερες ώρες της ημέρας.
  • Ένα πρόβλημα για να μπορέσει να λυθεί πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και υλοποιήσιμοι στόχοι. Το ΙΛΜΕ διαθέτει δεδομένα για τις ροές, τις στάσεις, τις ταχύτητες εντός του αστικού ιστού και άλλα δεδομένα που είναι στη διάθεσή σας για να εξεταστούν συνολικά και με σκοπό να βοηθήσουν όλα τα μέρη στην κατανόηση, ανάλυση και τελική στόχευση του προβλήματος
  • Η μονόπλευρη προσέγγιση του θέματος ως αποκλειστικά πρόβλημα των φορτηγών δεν θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ δείχνει και λάθος παράδειγμα στην αγορά. Στο σημείο αυτό, αξίζει να εξετάσουμε και να παραδειγματιστούμε από αντίστοιχες εφαρμογές από μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως Λονδίνο, Στοκχόλμη, Μιλάνο, Παρίσι οι οποίες επιχειρούν μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ρύθμισης της πρόσβασης στο κέντρο για το σύνολο των οχημάτων στη λογική των cordonschemes.

Καταλήγοντας, σε ένα τόσο σύνθετο θέμα, όπως είναι η αλυσίδα εφοδιασμού των αστικών περιοχών, χρειάζεται να μελετηθούν με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο όλες οι πτυχές του ζητήματος.

Επίσης, είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη και εξεταστούν οι ανάγκες, προσδοκίες και εμπειρίες όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Πιστεύουμε ότι μέχρι στιγμής, η τεχνογνωσία των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας δεν αξιοποιήθηκε στον απαιτούμενο βαθμό.

Tags:ILMEΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣCITY LOGISTICS

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος εξετάσεων Πιστοποίησης ELA από το ILME

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ανασκόπηση πεπραγμένων και κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας από το ILME

23 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

23 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Νέος κανονισμός στις φορτοεκφορτώσεις: Από τις 21.00 μέχρι τις 9.00 η τροφοδοσία των καταστημάτων στην Αθήνα

15 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

Απαγόρευση της φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων μέσα στην ημέρα ζητά ο δήμος Αθηναίων

29 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Λεωφορεία δρομολογεί από την Τετάρτη 15 Μαρτίου η Hellenic Train σε επιλεγμένα δρομολόγια. Πληροφορίες

14 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η Hellenic Train «έσπασε τη σιωπή της», η συνέντευξη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μαουρίτσιο Καποτόρτο

1

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ