• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

“Πέρασε” από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου η τροποποιημένη σύμβαση του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο

vvegiazi by vvegiazi
7 Νοεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
«Ξεμπλοκάρει» το Θριάσιο Ι, αναθεωρούνται 12 σημεία της σύμβασης παραχώρησης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κυρώθηκε, κατά πλειοψηφία, από την Επιτροπή Παραγωγής κα Εμπορίου της Βουλής, το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του έργου «Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου».

Υπέρ της κύρωσης που προβλέπει τη τροποποίηση της αρχικής σύμβασης που υπεγράφη τον Ιούλιο του 2018, τάχθηκαν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 καταψήφισαν, ενώ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκαν κατά τη συζήτηση και ψήφισή της στην Ολομέλεια στις 10 Νοεμβρίου.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, υπεραμύνθηκε της νέας τροποποιητικής Σύμβασης Παραχώρησης, τονίζοντας ότι «οριστικοποιείται μία πολύ κρίσιμη για το μέλλον επένδυση, η οποία σηματοδοτεί μία ουσιαστική ανάπτυξη και αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αττικής, ενώ ταυτόχρονα καθιστά την Ελλάδα έναν σημαντικό γεωστρατηγικό, εμπορευματικό και διαμετακομιστικό κόμβο στη Νοτιανατολική Ευρώπη».

Όπως υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης, «όλες οι αναγκαίες τροποποιήσεις έγιναν σε συνεργασία και συμφωνία με την αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή που είχε θέσει ζήτημα παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ενώ εξασφαλίζεται πλήρως το δημόσιο συμφέρον».

«Και τα 12 σημεία στα οποία καταλήξαμε είναι όλα προς όφελος του ελληνικού δημοσίου, καθώς η Σύμβαση του 2018 ήταν ετεροβαρής και υπερβολικά υπέρ του ιδιώτη, ενώ όλες οι τροποποιήσεις που μεταβάλουν τον χαρακτήρα της, έγιναν δεκτές από τον ιδιώτη», σημείωσε.

Ακόμα, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το σύνολο της επένδυσης είναι ύψους 158 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας και θα αναβαθμίσει σημαντικά την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αττικής με την δημιουργία Logistic park.

Ο γενικός εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Ιωάννης Σαρακιώτης, δήλωσε ότι το κόμμα του «υπερψηφίζει τη Σύμβαση που συμβάλει θετικά στην εθνική οικονομία και ενισχύει τη γεωστρατηγική θέση της χώρας», σημειώνοντας ότι «η διαδικασία για την ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο είχε εκκινήσει το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2018, με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ».

Όπως είπε, «παρά τις καθυστερήσεις που υπήρξαν από τη κυβέρνηση της ΝΔ, είναι θετικό ότι ξεμπλοκαρίστηκε ένα μεγάλο έργο και είμαστε ικανοποιημένοι που ολοκληρώθηκε η παρακαταθήκη του ΣΥΡΙΖΑ , με τις βασικές γενικές αρχές και παραμέτρους να παραμένουν ίδιες».

«Διαχρονικός στόχος της πολιτείας πρέπει να είναι η ανάπτυξη των επενδύσεων και η προοπτική για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας», σημείωσε.

Ο κ. Σαρακιώτης, εξέφρασε ωστόσο προβληματισμούς ως προς τους όρους δόμησης, σημειώνοντας ότι «καταργούνται όπως ζήτησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, χωρίς όμως να δίνεται διέξοδος».

Ο ειδικός αγορητής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χρήστος Γκόκας, εμφανίστηκε επιφυλακτικός καθώς όπως είπε, «δεν διευκρινίζονται επαρκώς ζητήματα που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση του Δημοσίου συμφέροντος και τη διαφάνεια».

«Είμαστε καταρχήν θετικοί γιατί αποτελεί εθνικό στρατηγικό στόχο να έχουμε ένα σύγχρονο αναπτυξιακό εμπορευματικό, διαμετακομιστικό κόμβο που θα συνδέει όλα τα λιμάνια της χώρας, ενισχύοντας την γεωστρατηγική της θέση, όμως πρέπει παράλληλα να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και τη διαφάνεια. Κάθε άλλο όμως συνέβη αυτό το 2018 όταν κυρώθηκε η πρώτη σύμβαση, την οποία εμείς είχαμε χαρακτηρίσει σκανδαλώδη και η θέση μας αυτή δικαιώθηκε, αφού δεν εγκρίθηκε από την γενική διεύθυνση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ.

Αυτές όμως οι προβλέψεις δεν φαίνεται ότι πράγματι διορθώνονται τώρα. Έχουμε πολύ σοβαρές επιφυλάξεις Προβληματιζόμαστε για τη στάση μας. Πρέπει να δούμε πολλά στοιχεία, καθώς πολλές από τις προβλέψεις είναι, είτε υπό αίρεση, είτε ασαφείς και δεν αποτυπώνονται με ακρίβεια», ανέφερε ο κ. Γκόκας.

Κατά της νέας Σύμβασης Παραχώρησης, καθώς όπως είπε, «δεν αναιρεί και δεν αλλάζει τον στρατηγικό στόχο και προσανατολισμό της προηγούμενης, που είναι η ενίσχυση της κερδοφορίας των λίγων σε βάρος του ελληνικού λαού», τάχθηκε η ειδική αγορήτρια του ΚΚΕ, Διαμάντω Μανωλάκου.

«Πλειάδα νομοσχεδίων που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ και τροποποιεί η ΝΔ, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την κερδοφορία των ιμπεριαλιστικών καπιταλιστικών ομίλων. Στόχος και προσανατολισμός και των δύο κομμάτων είναι η ανάπτυξη υπέρ όμως των μονοπωλίων και όχι της ευημερίας του λαού», είπε και πρόσθεσε:

«Παραμένει προκλητικά σκανδαλώδης η σύμβαση, παρά τις αλλαγές. Δεν είναι μια επένδυση για τις ανάγκες του λαού, αλλά μια ακόμα καπιταλιστική επένδυση ενταγμένη στον εργατικό μεσαίωνα και στην καπιταλιστική κερδοφορία των μεγάλων συμφερόντων».

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος, «εξέφρασε έντονους προβληματισμούς για τις νέες αλλαγές, ως προς την καλύτερη διασφάλιση των συμφερόντων του δημόσιου», σημειώνοντας ότι «η σύμβαση παραχώρησης του 2018 είχε δεχθεί μεγάλη κριτική από τη ΝΔ, η οποία την χαρακτήριζε ετεροβαρή και υπέρ των συμφερόντων του ιδιώτη».

«Καμία πραγματική αλλαγή δεν φαίνεται για την καλύτερη εξασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου. Οι 12 διορθώσεις γίνονται με ευνοϊκότατους όρους για τον παραχωρησιούχο. Υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για τις δεσμεύσεις του παραχωρησιούχου προς το δημόσιο. Είναι σημαντικότατο ως έργο η ανάπτυξη και αναβάθμιση του Θριάσιου Πεδίου, όμως χρειαζόμαστε και ένα ευανάγνωστο κείμενο ως προς τα κριτήρια για την ολοκλήρωση του εγχειρήματος», κατέληξε ο κ. Βιλιάρδος.

«Και με αυτό το νομοσχέδιο αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι οι βασιλιάδες είναι γυμνοί. ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ παρά τις δήθεν διαφορές τους για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων, ταυτίζεστε πλήρως. Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πια να το κρύβει», ανέφερε ο ειδικός αγορητής του ΜεΡΑ25, Κρίτων Αρσένης, δηλώνοντας ότι καταψηφίζει τη νέα σύμβαση παραχώρησης.

«Η αρχική Σύμβαση που επιστράφηκε ως λεόντειος κατά του δημοσίου από τη Κομισιόν έρχεται σήμερα με δήθεν βελτιώσεις για την αύξηση των εσόδων του Δημοσίου, αλλά στην ουσία θα πάρουν πολύ περισσότερα οι ιδιώτες. Στη πράξη βρήκε τρόπο η κυβέρνηση να τους επιστρέψει παραπάνω χρήματα, από άλλες πλευρές. Είναι μία εντελώς λεόντειος σύμβαση», υποστήριξε ο κ. Αρσένης.

Από την πλευρά του, ο γενικός εισηγητής της ΝΔ, Κωνσταντίνος Κόλλιας, επεσήμανε ότι «η νέα Σύμβαση λύνει τα ζητήματα της κρατικής ενίσχυσης για τα οποία η χώρα μας ελεγχόταν από την Κομισιόν, ενώ έχει εγκριθεί και από το Ελεγκτικό Συνέδριο».

«Γίνεται ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της χώρας καθιστώντας την καθοριστικό γεωστρατηγικό εμπορικό και διαμετακομιστικό κόμβο στη ΝΑ. Ευρώπη», κατέληξε.

Tags:Θριάσιο Εμπορευματικό ΚέντροΘΡΙΑΣΙΟΘΕΚΕΤΒΑ ΒΙΠΕGOLDAIR CARGOΓΑΙΑΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Πράσινο φως» στη ΓΑΙΑΟΣΕ για τη μεταβίβαση σε τρίτους ή την καταστροφή τροχαίου υλικού του δημοσίου

2 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Το β’ εξάμηνο του 2023 ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης (Γκόνος)

30 Δεκεμβρίου, 2022
235.000 τ.μ. κτιρίων, 250.000 παλετοθέσεις και 120 θέσεις για φορτηγά δημιουργεί η Goldair στο Θριάσιο
LOGISTICS

Επεκτείνεται η Goldair Cargo σε Ασπρόπυργο και Κρήτη, με νέες αποθήκες 18.000 τμ

15 Δεκεμβρίου, 2022
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

H ΓΑΙΑΟΣΕ επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για την επαναφορά του ETCS σε 120 μονάδες

17 Νοεμβρίου, 2022
Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Γ. Καραγιάννης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο

Γ. Καραγιάννης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ