• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πόσο έχει αυξηθεί το κόστος των μεταφορών (οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες) στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα

vvegiazi by vvegiazi
16 Μαρτίου, 2023
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το κόστος της μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ευρώπη έχει αυξηθεί αισθητά τόσο οδικώς, όσο διά θαλάσσης και σιδηροδρόμου, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν European Association of Vehicle Logistics (ECG) και PwC Austria.

Η έρευνα κατηγοριοποιεί σε τέσσερα τμήματα την εφοδιαστική αλυσίδα (οδικό, θαλάσσιο, σιδηρόδρομο και συνδυαστικά) σε οκτώ αντιπροσωπευτικές ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία και Ην. Βασίλειο).

Με βάση τους παράγοντες κόστους FVL (Finished Vehicle Logistics) ανά τμήμα logistics, επιλεγμένες χώρες και αντιπροσωπευτικές πηγές δεδομένων, ο δείκτης κόστους FVL διαμορφώνεται στο 153,9.

Σύμφωνα με την έρευνα, το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι το κόστος έχει αυξηθεί κατά 53,9% από τον Ιανουάριο του 2019 έως τον Σεπτέμβριο του 2022.

Αναλυτικότερα, για τα τέσσερα τμήματα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Logistics – οδικές μεταφορές: Ο δείκτης κόστους FVL στις οδικές μεταφορές ανέρχεται σε 132,8, ο οποίος αποτυπώνει μια συνολική αύξηση κόστους κατά 32,8% μεταξύ Ιανουαρίου 2019 και Σεπτεμβρίου 2022. Η μεγάλη έλλειψη οδηγών βαρέων φορτηγών στην Ευρώπη, η αύξηση των μισθών των οδηγών και η άνοδος της τιμής του ντίζελ –αύξηση κατά μέσο όρο 69% μέσα στο 7μηνο του 2022– επηρέασε σημαντικά την εξέλιξη του κόστους.

Logistics – θαλάσσιες μεταφορές: Ο δείκτης κόστους FVL στις θαλάσσιες μεταφορές ανέρχεται σε 213,7, ο οποίος αποτυπώνει συνολική αύξηση του κόστους κατά 113,7% μεταξύ Ιανουαρίου 2019 και Σεπτεμβρίου 2022. Αυτή η σημαντική αύξηση κόστους προκαλείται κυρίως την κατάσταση της αγοράς στα πλοία μεταφοράς οχημάτων και φορτηγών (PCTC)  και στο κομμάτι μεταξύ προσφοράς-ζήτησης, που οδηγεί τις τιμές ναύλωσης πλοίων PCTC σε υψηλό ιστορικό όλων των εποχών, καθώς και σε συνεχώς αυξανόμενα asset values των νεότευκτων πλοίων PCTC.

Logistics – σιδηροδρομικές μεταφορές: Ο Δείκτης Κόστους FVL στον σιδηρόδρομο ανέρχεται σε 124,2, ο οποίος δείχνει συνολική αύξηση του κόστους κατά 24,2% μεταξύ Ιανουαρίου 2019 και Σεπτεμβρίου 2022. Μεταξύ άλλων παραγόντων, το εργασιακό κόστος, η τιμή των καυσίμων και τα σιδηροδρομικά περιουσιακά στοιχεία επηρέασαν έντονα τις εξελίξεις στη διαμόρφωση του κόστους.

Logistics – συνδυασμένες μεταφορές: Ο δείκτης κόστους FVL στο κομμάτι αυτό ανέρχεται σε 121,4, καταγράφοντας συνολική αύξηση κόστους κατά 21,4% μεταξύ Ιανουαρίου 2019 και Σεπτεμβρίου 2022. Το γεγονός αυτό συνδέεται κατά ένα μεγάλο βαθμό με το σύνθετο κόστος χώρων (αποθηκών) και εργασίας, που είναι μεταξύ των παραγόντων που συνδέονται συχνά με τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, και ως εκ τούτου κατέγραψε μεγάλη μεταβλητότητα κατά την εξεταζόμενη περίοδο.

Σύμφωνα τα παραπάνω σημεία, το κόστος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών έχει σημειώσει υπερδιπλάσια άνοδο από αυτό των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών και κατά 9,6% περισσότερο από αυτό των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Tags:ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣLOGISTICS

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμφωνία για μείωση εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στη ναυτιλία

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Entersoft στην οργάνωση logistics ο όμιλος INTERWOOD

22 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Εξαιρετικά λεπτές και high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

20 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Πρωτοβουλία Ελ. Κουντουρά στο Ευρωκοινοβούλιο για την εξάλειψη των διακρίσεων στις γυναίκες των μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή και κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ