• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου η τροποποιημένη σύμβαση για το Θριάσιο Ε/Κ

vvegiazi by vvegiazi
4 Νοεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Στάση εργασίας, έως τις 2 το μεσημέρι, από τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής βρίσκεται το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την τροποποιημένη Σύμβαση Παραχώρησης του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Το σχέδιο νόμου φέρει τον τίτλο «Κύρωση της από 30.3.2022 Συμφωνίας Τροποποίησης της από 30.7.2018 Σύμβασης Παραχώρησης του έργου «Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου» που κυρώθηκε με τον ν. 4574/2018, μεταξύ της εταιρείας «ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ» και της εταιρείας «ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», καθώς και του Ελληνικού Δημοσίου, της εταιρείας «ΕΤΒΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και της εταιρείας «ΓΚΟΛΝΤΑΙΡ ΚΑΡΓΚΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ LOGISTICS ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Όπως επισημαίνεται στην Αιτιολογική Έκθεση, με την υπό κύρωση Συμφωνία, αφενός διασφαλίζεται η συμμόρφωση προς τις παρατηρήσεις της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αφετέρου τίθενται οι αναγκαίες βάσεις για τη διαπίστωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί μη ύπαρξης κρατικών ενισχύσεων, προκειμένου να παρασχεθεί άδεια για την υλοποίηση και εκτέλεση της Σύμβασης στην οποία προβλέπονται οι όροι του προαναφερθέντος έργου.

Αναλυτικότερα, με το υπόψη σχέδιο νόμου προβλέπονται τα ακόλουθα:

Κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου η από 30.3.2022 Συμφωνία Τροποποίησης της από 30.7.2018 Σύμβασης Παραχώρησης του έργου «Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου», η οποία υπεγράφη μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και των ανωτέρω εταιρειών (κυρωτικός ν.4574/2018).

Ειδικότερα:

  1. Οι κυριότερες μεταβολές της αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης εντοπίζονται στα εξής, κατά βάση, σημεία:

α. Επανακαθορίζεται η διάρκεια της Περιόδου Παραχώρησης, η οποία μειώνεται από 60 σε 37 έτη, παρέχεται δε το δικαίωμα στον Παραχωρησιούχο (το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο ΑΕ ή «ΘΕΚ ΑΕ») να ζητήσει την παράταση αυτής και αντίστοιχα της ισχύος της Σύμβασης για 23 επιπλέον έτη με σύναψη σχετικής συμφωνίας, υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις. Προβλέπεται δε, κατά παρέκκλιση των οριζομένων, η παράταση αυτόματα κατά 3 έτη της Περιόδου Παραχώρησης, με μείωση αντίστοιχα της Περιόδου Παράτασης, στις οριζόμενες περιπτώσεις.

β. Επανακαθορίζονται οι υποχρεώσεις του Παραχωρησιούχου προς τον Κύριο του Έργου («ΚτΕ» / η ΓΑΙΑΟΣΕ Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Περιουσίας «ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ») και συγκεκριμένα:

– Το αρχικώς προβλεπόμενο «Εφάπαξ Αντάλλαγμα», ύψους 10.000.000 ευρώ, μετονομάζεται σε «Αρχικό Αντάλλαγμα» και ανέρχεται στο ποσό των 20.000.000 ευρώ, καταβλητέο σε δύο άτοκες ισόποσες δόσεις, εντός των οριζόμενων προθεσμιών.

– Αυξάνονται:

το ποσοστό της Ετήσιας Πληρωμής προς τον ΚτΕ, από 2,51% σε 5%, επί των ακαθάριστων ετησίων εσόδων του Παραχωρησιούχου, για όλη την Περίοδο Παραχώρησης, υπό τις οριζόμενες εξαιρέσεις, το ποσό της Ελάχιστης Πληρωμής, ανά Έτος Παραχώρησης, κατά 350.000 ευρώ, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.

γ. Παρέχεται η δυνατότητα στον Παραχωρησιούχο, στο πλαίσιο επαρκούς χρηματοδότησης του Έργου, να αυξάνει το Μετοχικό Κεφάλαιο ή/και να συνάπτει ελεύθερα δανειακές συμβάσεις χωρίς προηγούμενη έγκριση από τον ΚτΕ. Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι θα καταβάλει πρόσθετα κεφάλαια για τη χρηματοδότηση του συνόλου του Έργου ύψους 19.287.700 ευρώ, πέραν της αρχικής Δεσμευτικής Επένδυσης ποσού 36.114.000 ευρώ, ήτοι συνολικά ποσό 55.401.700 ευρώ. Στην περίπτωση καταβολής του ποσού μέσω τραπεζικού δανεισμού, αντί με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, απαιτείται ενημέρωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τον ΚτΕ.

– Επιπρόσθετα, ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την Εγγυητική Επιστολή Αρχικού Ανταλλάγματος.

δ. Περαιτέρω, προβλέπεται η λειτουργία «Μηχανισμού Χρηματοοικονομικής Παρακολούθησης» για την παρακολούθηση της επίτευξης των χρηματοοικονομικών μεγεθών του Παραχωρησιούχου. Σε περίπτωση που ο Παραχωρησιούχος έχει επιτύχει σωρευτικά Εσωτερικό Ποσοστό Απόδοσης Ίδιων Κεφαλαίων ανώτερο του 9,09%, τότε θα καταβάλει στον ΚτΕ το 50% των Διαθέσιμων Κερδών προς Διανομή, ως Πληρωμή Κατανομής Κερδών, η οποία διενεργείται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα. [άρθρο πρώτο (εσωτ. άρθρα 1.1.9, 1.1.12, 1.2.4, 1.4.1, 1.5, 1.10, 1.11)]

  1. Καταργούνται διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 79 παρ.4, του ν.4530/2018), που αφορούν σε ειδικούς όρους και περιορισμούς δόμησης για ακίνητα ιδιοκτησίας ή που διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ και στα οποία αναπτύσσονται εμπορευματικά κέντρα. (άρθρο δεύτερο)

Β. Από τις προτεινόμενες διατάξεις, σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, δεν προκαλούνται δημοσιονομικές επιπτώσεις επί του κρατικού προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.

Με την κυρούμενη τροποποιητική Σύμβαση επέρχεται αύξηση εσόδων της ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ (εκτός φορέων της Γενικής Κυβέρνησης), η οποία αποτελεί θυγατρική της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (ν.4389/2016 / φορέας της Γενικής Κυβέρνησης).

Tags:Θριάσιο Εμπορευματικό ΚέντροΘΡΙΑΣΙΟΘΕΚΕΤΒΑΕΤΒΑ ΒΙΠΕGOLDAIR CARGOΓΑΙΑΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Πράσινο φως» στη ΓΑΙΑΟΣΕ για τη μεταβίβαση σε τρίτους ή την καταστροφή τροχαίου υλικού του δημοσίου

2 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Το β’ εξάμηνο του 2023 ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης (Γκόνος)

30 Δεκεμβρίου, 2022
235.000 τ.μ. κτιρίων, 250.000 παλετοθέσεις και 120 θέσεις για φορτηγά δημιουργεί η Goldair στο Θριάσιο
LOGISTICS

Επεκτείνεται η Goldair Cargo σε Ασπρόπυργο και Κρήτη, με νέες αποθήκες 18.000 τμ

15 Δεκεμβρίου, 2022
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

H ΓΑΙΑΟΣΕ επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για την επαναφορά του ETCS σε 120 μονάδες

17 Νοεμβρίου, 2022
Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ελεύθερη η κυκλοφορία των φορτηγών σε τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών την περίοδο του Πάσχα

Σε ιστορικό υψηλό όλων των εποχών τα κόμιστρα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη το γ’ τρίμηνο, με τάσεις αποκλιμάκωσης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ