ΑρχικήLOGISTICSΤο UPS Μy Choice φθάνει τα δύο εκατομμύρια μέλη στην Ευρώπη

Το UPS Μy Choice φθάνει τα δύο εκατομμύρια μέλη στην Ευρώπη

Η UPS ανακοίνωσε ότι πάνω από δύο εκατομμύρια καταναλωτές στην Ευρώπη χρησιμοποιούν την διαδικτυακή υπηρεσία UPS My Choice® για να διαχειρίζονται τις παραλαβές τους.

Η δωρεάν υπηρεσία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 2014 για να παράσχει στους έμπορους λιανικής μια πλατφόρμα που θα βοηθά τους διαδικτυακούς τους πελάτες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στις διαδικτυακές τους αγορές.

Σήμερα περισσότερα από 26 εκατομμύρια καταναλωτές χρησιμοποιούν το UPS My Choice® σε όλο τον κόσμο. Τα μέλη του UPS My Choice® λαμβάνουν ένα email ή γραπτό μήνυμα στο κινητό τους μια μέρα πριν την παράδοση του προϊόντος που έχουν παραγγείλει.

Στην περίπτωση που δεν βρίσκονται σπίτι, τους δίνεται η δυνατότητα αλλαγής  τους τελικού προορισμού του δέματος στο χώρο εργασίας τους, ή στο σπίτι ενός γείτονα, ή ,τέλος, σε μια κοντινή τοποθεσία UPS Access Point™.

Οι συγκεκριμένες τοπικές επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα σούπερ-μάρκετ, βενζινάδικα κ.ά. έχουν εκτεταμένο ωράριο λειτουργίας τα βράδια και το Σαββατοκύριακο. Οι περισσότερες ειδοποιήσεις για τις παραλαβές συμπεριλαμβάνουν επίσης και ένα εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Τέλος, οι έμποροι λιανικής έχουν τη δυνατότητα να στείλουν στους καταναλωτές επιπλέον μηνύματα που θα εμπεριέχονται στις ειδοποιήσεις του UPS My Choice®, όπως προσφορές για παρόμοια προϊόντα ή προτάσεις για προγράμματα επιβράβευσης.

Κατά τη διάρκεια περιόδων με έντονη κίνηση, όπως οι καλοκαιρινές διακοπές, τα μέλη του UPS My Choice® έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν τις παραδόσεις τους μέσω ειδικής ρύθμισης και να καθυστερήσουν την παράδοση ενός προϊόντος μέχρι να επιστρέψουν στο σπίτι τους.

Το διαδικτυακό ημερολόγιο βοηθά επίσης τα μέλη να διαχειρίζονται όλες τις παραδόσεις από ένα και μόνο σημείο. «Το UPS My Choice®  προσφέρει σε όσους ψωνίζουν από το διαδίκτυο το δώρο της άνεσης και του ελέγχου», δήλωσε ο Jim Keamey, Country Manager για την UPS Ουγγαρίας, Ρουμανίας και Ελλάδας. «Η συνεχιζόμενη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού των δεμάτων.

Στόχος της UPS είναι να παραδίδει στο σημείο που επιθυμούν και βρίσκονται οι καταναλωτές. Το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας για τους εμπόρους λιανικής βοηθά στην περαιτέρω ανάπτυξή τους βελτιώνοντας την εμπειρία της διαδικτυακής αγοράς για τους πελάτες τους».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Tags
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο