Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ωριμάζουν οι συνθήκες για τη δημιουργία του νέου logistics center της ΠΑΕΓΑΕ στη Μαγούλα. Εκδόθηκε το Π.Δ.

vvegiazi by vvegiazi
23 Φεβρουαρίου, 2024
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ωριμάζουν οι συνθήκες για τη δημιουργία του νέου logistics center της ΠΑΕΓΑΕ στη Μαγούλα.

Αυτό, διότι δημοσιεύτηκε το Προεδρικό Διάταγμα, με τίτλο «Έγκριση Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Ε.Π.Σ.) στη θέση «Πλακωτό» της Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας του Δήμου Ελευσίνας (Ν. Αττικής), καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης, περιβαλλοντική έγκριση του Ε.Π.Σ. και επικύρωση καθορισμού οριογραμμών τμήματος Ρέματος».

Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός 

Όπως αναφέρεται στο Π.Δ., «εγκρίνεται Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Ε.Π.Σ.) στη θέση «Πλακωτό» της Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας του Δήμου Ελευσίνας (Ν. Αττικής), συνολικής επιφάνειας 1.148.961,11 τ.μ., όπως η έκταση αυτή αποτυπώνεται περικλειόμενη με διακεκομμένη κόκκινη γραμμή και διαιρούμενη σε τρεις (3) ζώνες, στον σχετικό πρωτότυπο χάρτη Π.01 σε κλίμακα 1:5.000, που θεωρήθηκε από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπογραφικών Εφαρμογών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με την 123168/2023 πράξη του και αντίτυπό του δημοσιεύεται σε φωτοσμίκρυνση με το παρόν διάταγμα».

Η θυγατρική της Εθνικής Τράπεζας έχει αναπτύξει, από το 1995, αποθηκευτικό συγκρότημα στη Μαγούλα, με δόμηση 112.500 τ.μ. στεγασμένων χώρων και 330.000 τ.μ. υπαίθριων αποθηκών.

Μέσω της νέας επένδυσής της, αρχικού προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, η ΠΑΕΓΑΕ επιδιώκει να αναπτύξει τρεις αποθήκες στο δυτικό τμήμα του ακινήτου και δύο ακόμη στο ανατολικό τμήμα αυτού, επιφάνειας 150.000 τ.μ.

Οι 3 Ζώνες

Στο Π.Δ. και στην περιοχή του Ε.Π.Σ. του άρθρου 1 καθορίζονται χρήσεις γης κατά Ζώνες 1, 2 και 3, ως εξής:

Στη Ζώνη 1, επιφάνειας 317.794,35 τ.μ., η οποία είναι χαρακτηρισμένη ως δασική έκταση, επιτρέπονται μόνον οι ακόλουθες χρήσεις του άρθρου 7 «Ελεύθεροι Χώροι – Αστικό Πράσινο» του π.δ. 59/2018:

(4) Μικρές υπαίθριες αθλητικές εγκαταστάσεις (για το προσωπικό των εγκαταστάσεων).

(24.1) Δασικές εκμεταλλεύσεις και δραστηριότητες.

(30) Γωνιές ανακύκλωσης.

(49) Περίπτερα ενημέρωσης/έργα ερμηνείας περιβάλλοντος (πινακίδες, αποχωρητήρια, περίπτερα, στέγαστρα κ.λπ.).

Στη ζώνη αυτή απαγορεύεται οποιαδήποτε δόμηση και επιβάλλεται η διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος με συντήρηση, βελτίωση και επαύξηση της βλάστησης.

Στη Ζώνη 2, επιφάνειας 716.557,39 τ.μ., η οποία αποτελεί την περιοχή ανάπτυξης των κτιριακών εγκαταστάσεων της ΠΑΕΓΑΕ, επιτρέπονται μόνον οι ακόλουθες χρήσεις του άρθρου 8 «Παραγωγικές δραστηριότητες χαμηλής και μέσης όχλησης» του π.δ. 59/2018:

(1) Κατοικία, για προσωπικό ασφαλείας των εγκαταστάσεων.

(2) Κοινωνική πρόνοια, με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

(4.1) Μικρές αθλητικές εγκαταστάσεις (κατηγορίες Α1, Α2, Β1, Δ, Ε1), με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

(9) Χώροι συνάθροισης κοινού, με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

(10.6) Εγκαταστάσεις εμπορικών εκθέσεων – εκθεσιακά κέντρα.

(11) Γραφεία/Κέντρα έρευνας/Θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων. Επιτρέπονται μόνο γραφεία.

(12) Εστίαση, με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

(13) Αναψυκτήρια, με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

(16) Στάθμευση (κτίρια – γήπεδα) χωρίς περιορισμό είδους και βάρους.

(17) Πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας.

(18) Πλυντήρια-λιπαντήρια αυτοκινήτων.

(19) Συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων χωρίς περιορισμό είδους και βάρους, μηχανημάτων έργων (Σ.Ε.Μ.Ε.) και αγροτικών μηχανημάτων. Επιτρέπονται μόνο Συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων.

(20) Αποθήκες (χαμηλής και μέσης όχλησης).

(21) Εγκαταστάσεις Εφοδιαστικής.

(26) Εγκαταστάσεις Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.

Επιτρέπονται μόνο:

(26.5) Εμπορευματικοί Σιδηροδρομικοί Σταθμοί και (26.6): Ειδικές σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις.

(27) Κέντρα τεχνικού ελέγχου οχημάτων (Κ.Τ.Ε.Ο. – Ι.Κ.Τ.Ε.Ο.).

(29) Εγκαταστάσεις ανακύκλωσης συσκευασιών και υλικών.

(30) Πράσινα Σημεία.

(32) Χώρος επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων.

(48.2) Εγκαταστάσεις. Επιτρέπονται μόνο:

α) Οι κατασκευές δικτύων υποδομής και εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας, μετά των παραρτημάτων αυτών (υπέργειων και υπόγειων).

β) Η εγκατάσταση σταθμών μέτρησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης, θορύβου και μετεωρολογικών παραμέτρων με τον αναγκαίο εξοπλισμό.

Οι χρήσεις (2), (4.1), (9), (12) και (26) δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν το 30% της συνολικής έκτασης των γηπέδων του υποδοχέα.

Στη Ζώνη 3, επιφάνειας 114.609,37 τ.μ., η οποία συνιστά ελεύθερο χώρο αστικού πρασίνου/αναψυχής, με στόχο τη διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος, και απαρτίζεται από τμήματα που: α) καθίστανται μη οικοδομήσιμα λόγω δεσμεύσεων αποστάσεων δόμησης, β) εμπίπτουν στην περιμετρική ζώνη πρασίνου πλάτους 10 μ. και γ) εμπίπτουν στη ζώνη προστασίας του υδατορέματος Σαρανταπόταμου, επιτρέπονται μόνον οι ακόλουθες χρήσεις του άρθρου 7 «Ελεύθεροι Χώροι – Αστικό Πράσινο» του π.δ. 59/2018:

(4) Μικρές υπαίθριες αθλητικές εγκαταστάσεις.

(26.12) Γραμμικές υποδομές μεταφορών. Επιτρέπονται μόνο: (26.12.1) Οδοί (κίνησης μηχανοκίνητων οχημάτων) (δυνατότητα εξειδίκευσης βάσει της οικείας νομοθεσίας).

(26.12.2) Οδοί ήπιας κυκλοφορίας.

(26.12.3) Πεζόδρομοι.

(26.12.4) Ποδηλατόδρομοι.

(26.12.5) Πλατείες.

(30) Γωνιές ανακύκλωσης.

(48.1) Κατασκευές για:

α) Τη διαμόρφωση του εδάφους, όπως κλίμακες, τοίχοι, διάδρομοι, κεκλιμένα επίπεδα, μηχανικά μέσα κάλυψης υψομετρικών διαφορών, καθώς και κατασκευές για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή/και εμποδιζόμενων ατόμων,

β) τον εξωραϊσμό και την αισθητική τους αναβάθμιση, τον εξοπλισμό και την ασφάλειά τους και, γενικά, κατασκευές για την εξυπηρέτηση του προορισμού των χώρων αυτών,

γ) τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

(48.2) Εγκαταστάσεις. Επιτρέπονται μόνο:

(α) Οι κατασκευές δικτύων υποδομής και εγκαταστάσεων κοινής ωφέλειας, μετά των παραρτημάτων αυτών (υπέργειων και υπόγειων).

(β) Η εγκατάσταση σταθμών μέτρησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης, θορύβου και μετεωρολογικών παραμέτρων με τον αναγκαίο εξοπλισμό.

(ε) Η εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

(49) Περίπτερα ενημέρωσης/έργα ερμηνείας περιβάλλοντος (πινακίδες, αποχωρητήρια, περίπτερα, στέγαστρα κ.λπ.).

(51) Έργα προστασίας από διάβρωση, κατολισθήσεις και στήριξη εδαφών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΠΑΕΓΑΕΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑLOGISTICSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑΑΠΟΘΗΚΕΣΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗLOGISTICS CENTER

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Υποχρεωτική απογραφή και ανάρτηση δικαιολογητικών εφοδιαστικών εγκαταστάσεων ως το τέλος του 2025

9 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Πως κινείται ο κλάδος των logistics και της αποθήκευσης στην Ελλάδα το 2025

8 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Στόχος οι ελληνικές εξαγωγές να φτάσουν τα 120 δισ. ευρώ ως το 2028

4 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Επιστολή στο υπουργείο Εργασίας ιδιοκτητών ΦΔΧ για την επαναξιολόγηση του μέτρου του θερινού απαγορευτικού

3 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Η LG επεκτείνεται στα smart logistics, υπέγραψε MoU με την LogisValley

2 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Νέο υπερσύγχρονο logistics center έκτασης 36.000 τ.μ. από την ΘΕΟΝΗ

27 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Νέο κέντρο cross-dock στην Πολωνία για την Kuehne+Nagel

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Γ. Περιστέρης, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τέλη του 2025 ολοκληρώνεται η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, άνω του 55% η πρόοδος στο Καστέλι

0

Ζώνες Υποχρεωτικής Στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια στο κέντρο της Αθήνας από τη Lime

0

Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

11 Ιουλίου, 2025

RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

11 Ιουλίου, 2025

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr