• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ως την 1η Μαΐου η κατάθεση του φακέλου για την ανάπτυξη του 1ου Επιχειρηματικού Πάρκου Εξυγίανσης στα Οινόφυτα

vvegiazi by vvegiazi
4 Νοεμβρίου, 2020
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην «Ροϊκός Σύμβουλοι Μηχανικοί ΑΕ – Σαμαράς και Συνεργάτες ΑΕ Σύμβουλοι Μηχανικοί» ανατέθηκαν οι προκαταρτικές, τεχνικές μελέτες για την ανάπτυξη του πρώτου Επιχειρηματικού Πάρκου Εξυγίανσης Οινοφύτων (ΕΠΕ Οινοφύτων).

Ειδικότερα, η Εταιρεία Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΝΕΠ) Οινοφύτων Ασωπού Ανώνυμη Εταιρεία – που έχει συσταθεί με σκοπό την ανάπτυξη του ΕΠΕ Οινοφύτων σύμφωνα με τους όρους, τους περιορισμούς και τις προϋποθέσεις του Ν.3982/2011, με κύριους μετόχους την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ ΑΕ και τις εταιρείες ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ και ΣΥΜΕΤΑΛ του ομίλου VIOHALCO –  ανέθεσε στην ένωση εταιρειών «Ροϊκός Σύμβουλοι Μηχανικοί ΑΕ – Σαμαράς και Συνεργάτες ΑΕ – Σύμβουλοι Μηχανικοί», έπειτα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία και αξιολόγηση που διήρκησε σχεδόν 6 μήνες, την «Παροχή μελετητικών – συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη σύνταξη φακέλου – αίτησης έγκρισης ανάπτυξης του ΕΠΕ Οινοφύτων».

Ο διευθύνων σύμβουλος της «Σαμαράς & Συνεργάτες ΑΕ – Σύμβουλοι Μηχανικοί», Δημήτρης Σαμαράς, τόνισε ότι «η ολοκλήρωση των απαραίτητων μελετών θα καταδείξει τη σημασία της από δεκαετίες, αδικαιολόγητα, καθυστερημένης εξυγίανσης μιας περιοχής, που αντιπροσωπεύει το 30% του συνόλου της Ακαθάριστης Προστιθέμενης Αξίας και το 12-15% των εξαγωγών της βιομηχανίας.

Η Ένωση Εταιρειών “Ροϊκός Σύμβουλοι Μηχανικοί ΑΕ – Σαμαράς και Συνεργάτες Α.Ε. Σύμβουλοι Μηχανικοί”, θα υποστηρίξει την ΕΑΝΕΠ ΟΑ στην κατάρτιση πλήρους αίτησης – φακέλου, όπου θα περιλαμβάνονται όλα τα τεχνικά στοιχεία και τα λοιπά συμπληρωματικά απαιτούμενα δικαιολογητικά κατά τα οριζόμενα στον Ν.3982/2011, με στόχο την υποβολή της στην αρμόδια διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας έως 1/5/2021, ώστε να ακολουθήσει ο έλεγχος των στοιχείων για την έκδοση της εγκριτικής απόφασης του Αρθ.47 του Ν.3982/2011 για την ανάπτυξη του ΕΠΕ.

Το ΕΠΕ Οινοφύτων θα συμβάλλει όχι μόνο στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και στην αναβάθμιση της τοπικής κοινωνίας, αλλά θα αποτελέσει και το μοντέλο ανάπτυξης για πολλές ακόμα αντίστοιχες περιοχές ανά την Ελλάδα.

Θα λειτουργήσει ως μια, ακόμα, απόδειξη ότι η χώρα μας μπορεί και θέλει να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες και τις προοπτικές, που θα την οδηγήσουν στην επόμενη μέρα».

Η ΑΒΣ Οινοφύτων σε αριθμούς

Η ΑΒΣ Οινοφύτων (χαρακτηρισμένη με το άρθρο 11 του Ν.4605/19 ως χρήζουσα περιβαλλοντικής και λειτουργικής εξυγίανσης), εντοπίζεται γεωγραφικά στην πεδιάδα της Βοιωτίας και έχει αναπτυχθεί γύρω από τον οικισμό Οινοφύτων, σε έκταση 11.583 στρεμμάτων (βάσει της οριοθετημένης στον ανωτέρω Νόμο έκτασης), την οποία διασχίζει ο άξονας της ΠΑΘΕ και οριοθετεί προς νότο ο ποταμός Ασωπός.

Διοικητικά εντάσσεται στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας, εντός των ορίων του Δήμου Τανάγρας.

Ενδεικτικό του μεγέθους της ΑΒΣ Οινοφύτων, που αποτελεί τη μεγαλύτερη «άτυπη» βιομηχανική περιοχή της χώρας, είναι το γεγονός ότι μία στις πέντε μεγάλες ελληνικές βιομηχανίες εδρεύει στα Οινόφυτα,.

Ωστόσο, οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της άναρχης εγκατάστασης των επιχειρήσεων και της έλλειψης ολοκληρωμένων έργων υποδομής, έχουν οδηγήσει στη διαμόρφωση μία σημαντικά οχλούσας ΑΒΣ, με ιδιαίτερα επιβλαβείς συνέπειες για το περιβάλλον (Ασωπός Ποταμός), τη δημόσια υγεία, την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και κατ’ επέκταση στην ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Οφέλη και προοπτικές

Το ΕΠΕ Οινοφύτων, θα αποτελέσει έναν σύγχρονο Οργανωμένου Υποδοχέα Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων, με εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, με σύγχρονα τεχνικά έργα υποδομής και δίκτυα (οδοποιία, ύδρευση, αποχέτευση ομβρίων/ακαθάρτων, Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων, οδοφωτισμός, ευρυζωνικό δίκτυο, δίκτυο φυσικού αερίου κ.ά.), όπου οι επιχειρήσεις θα λειτουργούν υπό σαφείς και περιοριστικούς όρους, κανόνες και διαδικασίες ελέγχου,  συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο:

-στη χωροταξική και πολεοδομική οργάνωση της βιομηχανικής περιοχής,

-στη περιβαλλοντική αναβάθμιση των Οινοφύτων,

-στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και της απασχόλησης,

-στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

-στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας για τις επιχειρήσεις που βρίσκονται ή θα εγκατασταθούν εντός των ορίων του Πάρκου

-στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων των εγκατεστημένων επιχειρήσεων (έλλειψη έργων υποδομής, βελτίωση της ποιότητας και της σχέσης κόστους οφέλους για τις ανταποδοτικές υπηρεσίες που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις κ.ά.)

-στην βελτίωση των κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών των γειτονικών περιοχών

λειτουργώντας ως μοντέλο ανάπτυξης για αντίστοιχες περιοχές ανά την Ελλάδα, όπως ο Ασπρόπυργος και η Μάνδρα στην Αττική, αλλά και το Καλοχώρι και το Ωραιόκαστρο στη Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ένωση Εταιρειών «Ροϊκός Σύμβουλοι Μηχανικοί ΑΕ – Σαμαράς και Συνεργάτες Α.Ε. Σύμβουλοι Μηχανικοί», θα προβεί στην εκπόνηση των απαιτούμενων Τεχνικών και Ειδικών Μελετών του ΕΠΕ Οινοφύτων με σκοπό:

α) τον προκαταρκτικό σχεδιασμό των έργων υποδομής

β) τη διαμόρφωση προκαταρκτικής πρότασης πολεοδομικής οργάνωσης του Πάρκου

γ) τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου κόστους κατασκευής των έργων υποδομής του Πάρκου, ώστε να προσδιοριστούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό οι οικονομικοί/χρηματοδοτικοί παράμετροι του Έργου

δ) την εκπόνηση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και

ε) τη σύνταξη σχεδίου Κανονισμού Λειτουργιάς του Πάρκου.

Tags:ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣΟΙΝΟΦΥΤΑΕΠΕ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝΕΑΝΕΠ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑΕΤΒΑ ΒΙΠΕ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ: Με επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. τη διετία 2024-2025, αναβαθμίζονται οι υποδομές 14 Βιομηχανικών Πάρκων

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του Πειραιά η ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου

14 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, έως τις 28 Απριλίου, στον Ανισόπεδο Κόμβο Οινοφύτων

13 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Αλλάζει ριζικά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τους ΟΥΜΕΔ (ΒΙΠΕ, Επιχειρηματικά Πάρκα, ΒΙΠΑ) από το 2027

1 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Η Seagull ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα. Ανέλαβε τη διαχείριση της ΔΕΛΤΑ 4 στη Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ