• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Aπ. Κενανίδης, ΟΦΑΕ: Επιτακτική η ανανέωση του στόλου των ΦΔΧ, υποχρέωση της Πολιτείας η εξεύρεση χρηματοδοτικών εργαλείων

ffotinos by ffotinos
29 Μαρτίου, 2018
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιτακτική χαρακτήρισε την ανανέωση του στόλου των ΦΔΧ ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι αυτή καθίσταται σχεδόν απαγορευτική για τις ελληνικές επιχειρήσεις, εξαιτίας της μείωσης των εσόδων και του μεταφορικού έργου.

Τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ανανέωση του στόλου των φορτηγών δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ενίσχυση των μεταφορικών επιχειρήσεων, αλλά ως υποχρέωση της Πολιτείας για την προστασία του Περιβάλλοντος, συμπλήρωσε ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, στην εσπερίδα “Αεριοκίνηση, Υπολογισμός Ανθρακικού Αποτυπώματος & Πράσινη εφοδιαστική: Εργαλεία ανάπτυξης για τον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών”, που πραγματοποιήθηκε χθες στο ΕΒΕΠ, με χορηγό επικοινωνίας και το metaforespress.gr.

Τα κύρια σημεία ομιλίας του προέδρου της ΟΦΑΕ

Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να μιλήσουμε για την χρήση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικό καύσιμο στην κίνηση των φορτηγών οχημάτων, τόσο για την προώθηση της Πράσινης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, όσο και ως εργαλείο ανάπτυξης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Σήμερα όλοι μιλούν για την αειφόρο ανάπτυξη.

Πώς μπορούμε όμως να μιλάμε για βιωσιμότητα και αειφορία, εάν δεν διασφαλίσουμε πρωτίστως την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος;

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα το περιβάλλον είναι πολλές. Οι ραγδαίες κλιματικές αλλαγές απειλούν το περιβάλλον και δυστυχώς ανάμεσα στις αιτίες που προκαλούν αυτές τις κλιματικές αλλαγές συγκαταλέγονται και τα φορτηγά, τα οποία λέγεται ότι κατέχουν ένα πολύ μεγάλο μερίδιο του συνόλου των εκπομπών ρύπων στο περιβάλλον.

Ως εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας, δεν βρίσκομα εδώ για να αρνηθώ τις αρνητικές επιπτώσεις για το περιβάλλον απο την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων.

Βρίσκομαι εδώ για να πω πως ως κλάδος έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια τεράστια βήματα για την μείωση των εκπομπών ρύπων από τα φορτηγά, με τα οχήματα τελευταίας τεχνολογίας να εκπέμπουν ως και 98% λιγότερους τοξικούς ρύπους από ότι πριν από 20 χρόνια!

Βρίσκομαι εδώ για να πω πως ως κλάδος είμαστε έτοιμοι  για να υιοθετήσουμε ακόμα περισσότερα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Είμαστε έτοιμοι για την μετάβαση προς πιο οικολογικές οδικές μεταφορές. Για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων για την κίνηση των φορτηγών οχημάτων.

Και φυσικά είμαστε έτοιμοι να υιοθετήσουμε την οποιαδήποτε αλλαγή για την βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη του κλάδου μας, των επιχειρήσεών μας!

Δεν αρκεί όμως μόνο η δική μας ετοιμότητα για να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος. Χρειάζεται συλλογική προσπάθεια και συνεργασία.

Η στήριξη της Πολιτείας είναι πολύ σημαντική, καθώς χρειαζόμαστε ένα ευέλικτο  ρυθμιστικό πλαίσιο που θα επιτρέψει τις νέες τεχνολογικές προδιαγραφές των οχημάτων του μέλλοντος.

Παράλληλα, οφείλουμε να επενδύσουμε στην εκπαίδευση των επαγγελματικών οδηγών.

Η εμπειρία μας από τα πολλά χιλιόμετρα που διανύουμε πίσω από το τιμόνι, καθώς και η υποχρεωτική εκπαίδευση που λαμβάνουν σήμερα οι επαγγελματίες οδηγοί,   δεν αρκούν εάν θέλουμε να μιλάμε για οικολογική οδήγηση.

Ένα οδηγός που έχει ολοκληρώσει ειδική εκπαίδευση ως προς την οικολογική οδήγηση μειώνει σημαντικά την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς το κόστος για τις μεταφορικές εταιρείες.

Σήμερα υπάρχει υποχρεωτική εκπαίδευση για τους οδηγούς που οδηγούν φορτηγά τα οποία μεταφέρουν επικίνδυνα εμπορεύματα προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια τόσο στους δρόμους, όσο και για την δημόσια υγεία από την μεταφορά χημικών και τοξικών εμπορευμάτων.

Θεωρώ εξίσου σημαντικό και απαραίτητο να θεσπιστεί υποχρεωτική εκπαίδευση και πιστοποίηση για την οικολογική οδήγηση, και το καταθέτω ως επίσημη πρόταση της ΟΦΑΕ ενώπιον του εκπροσώπου του αρμόδιου Υπουργείου μεταφορών, τον κ. Μαυραγάνη.

Κύριε Υφυπουργέ θα είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για εμένα να σας καταθέσω αυτή την πρόταση και σε μια ειδικά προγραμματισμένη συνάντηση, προκειμένου να ανταλλάξουμε απόψεις.

Το δεδομένο είναι πως μέσα από μια τέτοια πιστοποίηση, θα προκύψουν οδηγοί πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί σημαντικά η Πράσινη εφοδιαστική.

Παράλληλα, η χρήση της τεχνολογίας και των ευφυών συστημάτων μεταφοράς, η ψηφιοποίηση και γενικότερα η καινοτομία, είναι εργαλεία τα οποία πρέπει να αξιοποιήσουμε και για την ενίσχυση της Πράσινης εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πως το θέμα αυτό αντιμετωπίζεται με την ενίσχυση της σιδηροδρομικής μεταφοράς με σκοπό τον περιορισμό της κυκλοφορίας των φορτηγών. Το περίφημο «Shift 2 Rail».

Και πρόκειται για σημαντική προσπάθεια την οποία καλωσορίζουμε, αλλά δεν είναι αρκετή για την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, καθώς οι οδικές μεταφορές θα συνεχίζουν πάντα να αποτελούν το πρώτο και το τελευταίο κομμάτι μιας μεταφοράς.

Οι οδικές μεταφορές αποτελούν αναπόσπαστο κρίκο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην μεταφορά εμπορευμάτων από τα λοιπά μέσα.

Ακριβώς για τον λόγο αυτό η προσπάθεια που πρέπει να γίνει για την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των φορτηγών οφείλει να είναι τεράστια!

Μόλις πριν δύο ημέρες το Ευρωκοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία για νέο αναμενόμενο ευρωπαϊκό κανονισμό για την παρακολούθηση και την αναφορά των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου από τα νέα βαρέα οχήματα.

Ο κανονισμός αυτός εντάσσεται στις γενικότερες προσπάθειες της ΕΕ να μειώσει τις εκπομπές CO2 και αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς μια ανταγωνιστική οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σε εθνικό επίπεδο, στην προσπάθεια αυτή, οι οδικοί μεταφορείς χρειαζόμαστε υποστήριξη και ενίσχυση. Χρειαζόμαστε τα απαραίτητα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα επιτρέψουν στους Έλληνες αυτοκινητιστές, στις ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις, να επενδύσουν στην ανανέωση του στόλου των οχημάτων τους, είτε αυτό σημαίνει την αγορά οχημάτων νέας τεχνολογίας ή την μετασκευή των υπάρχοντων σε οχήματα διπλής καύσης.

Αξιότιμοι εκπρόσωποι της Ελληνικής Πολιτείας που μας τιμάτε σήμερα εδώ με την παρουσία σας.

Οφείλω να σας πω, κάτι που ήδη πολύ καλά γνωρίζετε: υπό τις σημερινές συνθήκες η επιτακτική ανανέωση του στόλου ΦΔΧ είναι σχεδόν απαγορευτική για τις Ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου, καθότι τα έσοδα, και κυρίως η κερδοφορία τους, έχουν πληγεί καίρια από την κρίση λόγω της δραματικής μείωσης του μεταφορικού έργου αλλά και της εξίσου δραματικής μείωσης των κομίστρων.

Τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ανανέωση του στόλου των φορτηγών δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ενίσχυση των μεταφορικών επιχειρήσεων, αλλά ως υποχρέωση της Πολιτείας για την προστασία του Περιβάλλοντος.

Δεν θα σας κουράσω άλλο. Έχουμε πολλούς και σημαντικούς ομιλητές να ακούσουμε στην συνέχεια.

Έχουμε να μάθουμε πολλά για τα οφέλη που έχει η χρήση φυσικού αερίου ως εναλλακτικό καύσιμο για την κίνηση των φορτηγών οχημάτων, τόσο για τις ίδιες τις μεταφορικές εταιρείες και την σημαντική μείωση που θα επιφέρει στο λειτουργικό τους κόστος, όσο και για το περιβάλλον μας.

Tags:CNGΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΝΑΝΙΔΗΣΔΕΠΑΟΦΑΕΥΓΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας

22 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Παραμένει ως το 2026 στο “τιμόνι” της ΟΦΑΕ ο Απ. Κενανίδης. Τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

14 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Μειώθηκαν τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές για πρώτη φορά μετά το 2020

9 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Χαμηλή διείσδυση έχουν τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών στις εμπορευματικές μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1
????????????????????????????????????

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ