• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

vvegiazi by vvegiazi
12 Ιανουαρίου, 2023
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην Ευρώπη, η έλλειψη οδηγών αυξήθηκε κατά 42%, το 2021, με τις κενές θέσεις να φτάνουν τις 71.000 στη Ρουμανία, τις 80.000 στην Πολωνία και τη Γερμανία και τις 100.000 στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την IRU.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Αξιοσημείωτο είναι ότι, στο Μεξικό οι ελλείψεις κινήθηκαν ανοδικά κατά 30% φτάνοντας τις 54.000, ενώ στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 140%, φτάνοντας τα 1,8 εκατομμύρια.

Υπενθυμίζεται ότι, τον Ιούνιο του 2022, μετά από έρευνα σε πάνω από 1.500 επιχειρήσεις οδικών μεταφορών σε 25 χώρες σε Αμερική, Ασία και Ευρώπη, η IRU δημοσίευσε την Παγκόσμια Έκθεση για το 2022 σχετικά με την έλλειψη οδηγών, η οποία διαπίστωσε ότι ο κλάδος παρουσιάζει έλλειμμα πάνω από 2,6 εκατομμυρίων επαγγελματιών οδηγών.

Truck driver shortages continue to grow, moving back to pre-pandemic levels in Europe and Eurasia

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έκθεσης, ο γενικός γραμματέας της IRU, Umberto de Pretto, είπε: «Οι χρόνιες ελλείψεις οδηγών χειροτερεύουν, με εκατομμύρια θέσεις να παραμένουν ακάλυπτες. Αυτό οδηγεί τις ήδη πιεσμένες οικονομίες και κοινότητες σε υψηλότερο κίνδυνο πληθωρισμού, σε ζητημάτων κοινωνικής κινητικότητας και στην κατάρρευσης της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Οι οδικές μεταφορές κάνουν το καθήκον τους, αλλά οι κυβερνήσεις και οι Αρχές πρέπει να διατηρήσουν την εστίασή τους, ειδικότερα στη βελτίωση της υποδομής στάθμευσης, στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και στην ενθάρρυνση περισσότερων γυναικών και νέων να επιλέξουν στο επάγγελμα».

Απουσιάζουν από το τιμόνι οι γυναίκες

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, το γυναικείο φύλο απουσιάζει από τη θέση οδήγησης. Λιγότερο από το 3% των οδηγών φορτηγών είναι γυναίκες σε όλες τις περιοχές, με αξιοσημείωτες εξαιρέσεις στην Κίνα (5%) και στις ΗΠΑ (8%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το ποσοστό των γυναικών οδηγών λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρώπη είναι καλύτερο στο 12%.

Ωστόσο, όλα αυτά τα ποσοστά εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλότερα από τα πρότυπα του κλάδο των μεταφορών, ειδικά στην Ευρώπη (με εξαίρεση την Ολλανδία) και τις ΗΠΑ, αντίστοιχα, όπου το 22% και το 28% όλων των εργαζομένων στις μεταφορές είναι γυναίκες.

Δημογραφική «ωρολογιακή βόμβα»

Υπάρχει επίσης μια δημογραφική «ωρολογιακή βόμβα». Οι νέοι οδηγοί κάτω των 25 ετών παραμένουν μια μικρή μειοψηφία, στο 6 ή 7% του πληθυσμού των οδηγών φορτηγών, στις περισσότερες περιοχές.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν 2 έως 5 φορές περισσότεροι ηλικιωμένοι οδηγοί άνω των 55 ετών σε όλες τις περιοχές, πέρα από την Κίνα και το Μεξικό.

Στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί αποτελούν περίπου το 1/3 του εργατικού δυναμικού, με την Ευρώπη να έχει την υψηλότερη μέση ηλικία οδηγού στα 47 έτη.

Η διεύρυνση της διαφοράς ηλικίας είναι πιο σοβαρή στις επιβατικές μεταφορές. Στην Ευρώπη, μόνο το 3% των οδηγών λεωφορείων και πούλμαν είναι κάτω των 25 ετών, το ήμισυ του ποσοστού του συνολικού τομέα των μεταφορών.

Οι οδηγοί άνω των 55 ετών αποτελούν το 32% του εργατικού δυναμικού, με μέση ηλικία οδηγών τα 50 έτη.

Στόχος η προσέλκυση νέων οδηγών

Μιλώντας σε εκδήλωση μέσα στο 2022, η Raluca Marian, Director of EU Advocacy της IRU, είχε τονίσει: «Η ΕΕ θα έχει περίπου 500.000 κενές θέσεις οδηγού μέχρι το τέλος του έτους. Μια πραγματικά χαμένη ευκαιρία δεδομένου του ποσοστού ανεργίας των νέων 14,5%.

«Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε πόσο σοβαρά ο κλάδος επιδιώκει λύσεις για τις ελλείψεις οδηγών, καθώς και την υποστήριξη από τους Ευρωπαίους βουλευτές και τις αρχές της ΕΕ. Αλλά το επείγον της κατάστασης είναι σαφές. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε σε αυτό το μονοπάτι. θα μας οδηγήσει σε έναν πολύ σκοτεινό δρόμο», πρόσθεσε η ίδια.

Όπως κατά καιρούς έχει επισημάνει η IRU, χωρίς δράσεις προσέλκυσης «νέου αίματος» στον κλάδο, η Ευρώπη εκτιμάται ότι θα στερηθεί πάνω από 2 εκατομμύρια οδηγούς έως το 2026, επηρεάζοντας τις μετακινήσεις εμπορευμάτων και εκατομμύρια ταξιδιών.

Παρά το γεγονός ότι οι μισθοί των οδηγών είναι σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 5 φορές υψηλότεροι από τον μέσο κατώτατο μισθό, σύμφωνα με έκθεση της IRU είναι ανησυχητικά τα δεδομένα σχετικά με τις δυσκολίες πρόσβασης στο επάγγελμα, ιδιαίτερα για τους νέους, και την ελκυστικότητά του, ειδικά για τις γυναίκες.

Η ελάχιστη ηλικία προσόντων εξακολουθεί να είναι τα 21 έτη για οδηγούς φορτηγών σε πέντε χώρες της ΕΕ και μεταξύ 21 – 24 ετών για τους περισσότερους οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν σε ολόκληρη την ΕΕ.

Επίσης, το υψηλό κόστος άδειας και εκπαίδευσης αποτελεί σοβαρό εμπόδιο. Στη Γαλλία, μια άδεια φορτηγού κοστίζει 5.300 ευρώ, τρεις φορές πάνω από τον μέσο ελάχιστο μηνιαίο μισθό, ενώ στη Γερμανία, μια άδεια λεωφορείου και πούλμαν κοστίζει 9.000 ευρώ κατά μέσο όρο, τέσσερις φορές πάνω από τον κατώτατο μηνιαίο μισθό.

Τροχοπέδη οι ασφαλείς χώροι στάθμευσης

Η ασφάλεια, ιδιαίτερα για τις γυναίκες οδηγούς, είναι ζωτικής σημασίας για να γίνει το επάγγελμα πιο ελκυστικό, καθώς το 95% των οδηγών φορτηγών και το 94% των μεταφορικών εταιρειών το βάζουν ως κορυφαία προτεραιότητά τους. Ωστόσο, μόνο το 3% των υπαρχόντων χώρων στάθμευσης φορτηγών στην ΕΕ είναι πιστοποιημένες ως ασφαλείς και ασφαλείς.

«Χωρίς οδηγούς, η οικονομία, η κοινωνική κινητικότητα και το σχέδιο για το κλίμα της Ευρώπης θα σταματήσουν. Αλλά υπάρχουν αποδεδειγμένες λύσεις, ειδικά εάν η βιομηχανία και η κυβέρνηση συνεργαστούν», κατέληξε ο Pretto.

Tags:IRUΦΟΡΤΗΓΑΟΔΗΓΟΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝΟΔΗΓΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΦΑΕΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα μερίδια αγοράς στα βαρέα φορτηγά στην Ελλάδα: 1η η Mercedes, 2η η Volvo και 3η η DAF

31 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ
MMM

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV
LOGISTICS

Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV

23 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση εργασίας του υφ. Μεταφορών Μ. Παπαδόπουλου με τον Μολδαβό Πρέσβη. Η θεματολογία της ατζέντας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνάντηση εργασίας του υφ. Μεταφορών Μ. Παπαδόπουλου με τον Μολδαβό Πρέσβη. Η θεματολογία της ατζέντας

20 Ιανουαρίου, 2023
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)
LOGISTICS

Τροποποιήσεις στην απόσπαση εργαζομένων από ξένη χώρα στην Ελλάδα. Τι ισχύει για τις μεταφορές

11 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)

Τροποποιήσεις στην απόσπαση εργαζομένων από ξένη χώρα στην Ελλάδα. Τι ισχύει για τις μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

31 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ