• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έντονη αντιπαράθεση ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για τον διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

vvegiazi by vvegiazi
8 Ιουνίου, 2020
στο MMM
0
Συνεργασία ΔΕΗ με Solaris Bus για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έντονη αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια των νέων αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την ΝΔ και τον νυν υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή ότι έπρεπε να συνεχίσει τον διαγωνισμό που παρέλαβε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα χρηματοδοτούσε έως και το 75% του συνόλου του διαγωνισμού (πλην ΦΠΑ και συντήρησης), ενώ παράλληλα είχαν εξασφαλιστεί και 62 εκατ. από το ΕΣΠΑ.

Από την άλλη πλευρά, ο νυν υπουργός κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι ο διαγωνισμός ήταν προβληματικός, τονίζοντας ότι “τον εν λόγω διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ δεν τον ακύρωσε η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά η Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών”.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ομολόγησε ότι αιφνιδιάστηκε, όταν πληροφορήθηκε ότι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή για το συγκεκριμένο θέμα, αν και όπως σχολίασε, μάλλον δεν θα έπρεπε να αιφνιδιαστεί, καθώς γενικά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν φημίζεται για την ακρίβεια και την αξιοπιστία του.

“Εδώ, λοιπόν, συγγνώμη αλλά έχουμε μια χαρακτηριστική περίπτωση πολιτικού θράσους. Δεν φτάνει που 4,5 χρόνια κυβέρνηση δεν πήραν ούτε ένα νέο λεωφορείο.

Δεν φτάνει που 4,5 χρόνια κυβέρνηση διέλυσαν τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Δεν φτάνει που 4,5 χρόνια κυβέρνηση δεν κατάφεραν να κάνουν ούτε έναν διαγωνισμό της προκοπής, για την προμήθεια νέων λεωφορείων, που να μην καταπέσει δηλαδή…

Έρχονται τώρα και μας κουνάνε και το δάχτυλο από πάνω!”, σχολίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε:

“Και τι μας λένε; Ότι δεν είναι και πολύ του γούστου τους τα νέα λεωφορεία που φέρνουμε – όταν αυτοί δεν έφεραν τίποτα, το απόλυτο μηδέν. Και μας απευθύνουν και δήθεν ερώτηση, γιατί υποτίθεται ότι ακυρώσαμε εμείς τον διαγωνισμό τους.”

Ο κ. Καραμανλής απάντησε ότι τον εν λόγω διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ δεν τον ακύρωσε η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά η Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών.

“Ξέρουμε βέβαια ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια φυσική απέχθεια στις ανεξάρτητες αρχές, αλλά τι να κάνουμε, έτσι λειτουργεί η δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο”, πρόσθεσε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι η αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή έκρινε ότι ο διαγωνισμός του ΣΥΡΙΖΑ μειώνει τον ανταγωνισμό, ότι θέτει πρόσθετες απαιτήσεις κατά παράβαση της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, ότι δυσκολεύει εταιρείες να καταθέσουν προσφορά και ότι υπάρχουν κι ερωτηματικά ως προς τη χρηματοδότησή του…

“Και για όλους αυτούς τους λόγους, η Ανεξάρτητη Αρχή – και όχι η κυβέρνηση –  ακύρωσε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ. Επαναλαμβάνω, τον ακύρωσε  στο σύνολό του” πρόσθεσε και κατέληξε: “Συνεπώς, εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε απολύτως τίποτα, παρά μόνο να τρέξουμε για να προκηρύξουμε νέο διαγωνισμό. Όπως και κάνουμε”.

Η δήλωση της αναπληρώτριας τομεάρχη Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Π. Πέρκα

Αν και η ηλεκτροκίνηση αποτελούσε κυρίαρχο θέμα στο προεκλογικό πρόγραμμα της ΝΔ και υποτίθεται ότι το σχετικό θεσμικό πλαίσιο ήταν έτοιμο ήδη από τις αρχές του 2019, χρειάστηκε σχεδόν ένας χρόνος κυβερνητικής θητείας για να ανακοινωθεί σήμερα από τον Πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους Υπουργούς το Εθνικό Σχέδιο Μετάβασης στην Ηλεκτροκίνηση που θα έρθει το επόμενο διάστημα στη βουλή.

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης συνδέεται άμεσα με τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη. Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση στη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων στις πόλεις ανά την Ευρώπη παρουσιάζει συνεχή αύξηση, με αποτέλεσμα να αυξάνονται αντίστοιχα και οι αρνητικές επιπτώσεις των μεταφορών.

Συγκεκριμένα, οι πόλεις έχουν να αντιμετωπίσουν θέματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, θέματα ενεργειακά, λόγω της απόλυτης κυριαρχίας του πετρελαίου ως καυσίμου στις μεταφορές, θανατηφόρα ατυχήματα και θέματα περιβαλλοντικά. Ως προς το τελευταίο, χαρακτηριστικό είναι ότι από το σύνολο των εκπομπών αερίου CO2 των οδικών μεταφορών, ποσοστό 40% οφείλεται στις αστικές μεταφορές.

Γι’αυτό και υποστηρίζουμε πρωτοβουλίες για την αστική κινητικότητα, οι οποίες στοχεύουν σε πιο ανθρώπινες και περιβαλλοντικά βιώσιμες πόλεις, όπως είναι και η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε οχήματα και καύσιμα, στην κατεύθυνση του περιορισμού των εκπομπών ρύπων και της όχλησης από τις μεταφορές.

Και ενώ πολλά από τα μέτρα και τα κίνητρα που ανακοινώθηκαν σήμερα είναι σε αυτή την κατεύθυνση, από το σχέδιο της Κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση απουσιάζουν οι αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δη η ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΑ και του ΟΑΣΘ με λεωφορεία νέας τεχνολογίας.

Είναι να απορεί κανείς πώς μια τέτοια μεταρρύθμιση δεν ξεκινάει από την ανανέωση των γηρασμένων, ηλικιακά και τεχνολογικά, οχημάτων του δημόσιου τομέα.

Κι όμως, η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ήδη από το 2019, είχε προκηρύξει διαγωνισμό προϋπολογισμού €461.094.000 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για την προμήθεια, επισκευή και συντήρηση 750 λεωφορείων, διαφορετικών τεχνολογιών, για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, στον οποίο περιλαμβάνονταν και 190 ηλεκτρικά λεωφορεία, με δικαίωμα προμήθειας άλλων 130.

Ο εν λόγω διαγωνισμός βασίστηκε σε δύο Επιχειρησιακά Σχέδια, τα οποία είχαν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων μάλιστα θα χρηματοδοτούσε έως και το 75% του συνόλου του διαγωνισμού (πλην ΦΠΑ και συντήρησης), ενώ παράλληλα είχαν εξασφαλιστεί και €62 εκατομμύρια από το ΕΣΠΑ.

Το μόνο που είχε να κάνει η ΝΔ μόλις ανέλαβε την εξουσία ήταν να τροποποιήσει συγκεκριμένους όρους του διαγωνισμού, σύμφωνα και με τις παρατηρήσεις της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ).

Η Κυβέρνηση όμως, κατά την προσφιλή της τακτική όσον αφορά στα έργα του ΣΥΡΙΖΑ, επέλεξε να μη συνεχίσει το διαγωνισμό, ενώ σήμερα, αφού έχει χαθεί τόσος πολύτιμος χρόνος, φαίνεται ότι σχεδιάζει την προκήρυξη τουλάχιστον δύο νέων διαγωνισμών, με τον πρώτο να προγραμματίζεται για το Σεπτέμβριο και να περιλαμβάνει μόνο λεωφορεία diesel και φυσικού αερίου.

Η παραπάνω απραξία έχει ως συνέπεια σήμερα, σχεδόν ένα χρόνο έπειτα από την ανάληψη της εξουσίας από τη ΝΔ και παρά τις σχετικές εξαγγελίες, να μην έχουν λυθεί τα προβλήματα παροχής συγκοινωνιακού έργου στην Αθήνα και ιδίως στη Θεσσαλονίκη, όπου η κατάσταση περιγράφεται ως τραγική.

Η Κυβέρνηση δεν έχει παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες. Ιδιαίτερα για τη Θεσσαλονίκη, η ΝΔ στερείται στρατηγικής και προχωρά σε αποσπασματικές κινήσεις, όπως είναι η εκχώρηση περίπου 1/3 του μεταφορικού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, η επικείμενη αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων, πεπαλαιωμένης –πια- τεχνολογίας, Euro ΙV, από το Δήμο για παραχώρηση στον ΟΑΣΘ και ο διαγωνισμός για μίσθωση μεταχειρισμένων λεωφορείων, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βγουν σε κυκλοφορία περισσότερα οχήματα.

Το χειρότερο όμως είναι ότι η προμήθεια νέων λεωφορείων καθίσταται αδύνατη και για το 2021, ενώ τα μόνα ηλεκτρικά οχήματα που πιθανά θα δούμε στην Αθήνα είναι 2 μόλις πιλοτικά οχήματα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Ο εκσυχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση των μετακινήσεων και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος τοποθετείται λοιπόν στο μακρινό μέλλον.

Μένει επομένως να φανεί αν οι σημερινές εξαγγελίες της Κυβέρνησης, η «εμβληματική πρωτοβουλία για το μέλλον», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης, θα γίνουν πραγματικότητα ή θα είναι ακόμα μια επικοινωνιακή και χωρίς ουσία πολιτική της ΝΔ.

Γεγονός είναι πάντως ότι αν πράγματι η ΝΔ ήθελε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πολιτών για πόλεις βιώσιμες, είχε πολύ καιρό πριν την ευκαιρία να το πραγματοποιήσει, ξεκινώντας τη μεταρρύθμιση της ηλεκτροκίνησης από τις αστικές συγκοινωνίες, μέσω των οποίων μετακινείται καθημερινά πλήθος πολιτών και ιδιαίτερα εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ηλεκτρικό ΙΧ, ανεξαρτήτως επιδότησης.

Tags:ΟΑΣΑΟΣΥΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Επιδότηση 8,105 εκατ. ευρώ θα λάβει ο ΟΑΣΘ το δίμηνο Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2021
MMM

Τον Σεπτέμβριο η παραλαβή των πρώτων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

30 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
MMM

400 φορητές συσκευές πώλησης εισιτηρίων / καρτών προμηθεύεται ο ΟΑΣΑ. Αποστέλλονται σε mini market – περίπτερα

30 Ιανουαρίου, 2023
Το έργο SHOW και η σημασία του στην εξέλιξη και διάδοση της αυτόνομης οδήγησης
MMM

Μετατέθηκαν στις 14 Φεβρουαρίου οι προσφορές για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

27 Ιανουαρίου, 2023
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Εγκρίθηκαν 18,61 εκατ. στον ΟΑΣΑ και 17,67 στον ΟΣΕΘ για την πληρωμή των ΚΤΕΛ

24 Ιανουαρίου, 2023
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ
MMM

Στην τελική ευθεία o μεγάλος διαγωνισμός για τα 650 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

24 Ιανουαρίου, 2023
«Ο κύβος ερρίφθη»: Κλείνουν οι πύλες του Μετρό στο Σύνταγμα στις 4 Μαρτίου, οι σταθμοί που ακολουθούν
MMM

ΣΕΛΜΑ: Δεν υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια

23 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για το Μετρό Θεσσαλονίκης, υποστήριξε ο Αλ. Τσίπρας

Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης δύναται να εξοικονομήσει 150 εκατ. ευρώ στο Σύστημα Δημόσιας Υγείας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ