ΑρχικήMMMΓ. Κεφαλογιάννης: Υλοποιούνται μέτρα βραχυπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου χαρακτήρα για την βελτίωση των ΜΜΜ

Γ. Κεφαλογιάννης: Υλοποιούνται μέτρα βραχυπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου χαρακτήρα για την βελτίωση των ΜΜΜ

Σε ενέργειες βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα προχωρά η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να αντιμετωπίσει το θέμα της αραίωσης των δρομολογίων, σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Σε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης, που παραχώρησε στο REAL FM, ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στο θέμα των συγκοινωνιών, τονίζοντας ότι «το θέμα είναι περίπλοκο και χρειάζεται παρεμβάσεις βραχυπρόθεσμου και μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα. Δυστυχώς, ενώ υπάρχει ένας θεωρητικός στόλος 2.000 λεωφορείων στην Αθήνα, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν κάτι λιγότερο από 850.

Τα υπόλοιπα κάποια είναι οριστικώς παροπλισμένα και κάποια χρήζουν συντήρησης για να επιστρέψουν στους δρόμους. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες, όπως οδηγοί και ένα από τα βασικά μέτρα που πήραμε από τις πρώτες μέρες ώστε να επανέλθει μια κανονικότητα, είναι να αναζητούμε ορισμένους που ήταν σε κάποιες άλλες υπηρεσίες και ήδη έχει δοθεί εντολή να επιστρέψουν.

Είναι μικρός αριθμός γύρω στα 30 άτομα, αλλά από εκεί και πέρα είναι και μια άλλη κατηγορία οδηγών που είναι εκτός υπηρεσίας για ιατρικούς λόγους και αυτό πρέπει να επανεξεταστεί, γιατί είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός, προσεγγίζει περίπου τους 500 οδηγούς.

Γίνονται λοιπόν κάποιες ενέργειες βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της αραίωσης δρομολογίων.

Από εκεί και πέρα γίνεται προγραμματισμός μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα με έναν νέο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, γιατί δυστυχώς ο στόλος των λεωφορείων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη είναι γηρασμένος και κάποια θα αποσυρθούν.

Καμπάνια για την οδική ασφάλεια και αυστηροποίηση ελέγχων

Αναφερόμενος στο θέμα της  οδικής ασφάλειας, ο υφυπουργός Μεταφορών τόνισε τα εξής: «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο οδικής ασφάλειας και η προηγούμενη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη (κ. Οικονόμου) είναι προς αυτή την κατεύθυνση και θα συνεργαστούμε μαζί του, γιατί ο δικός μας τομέας έχει άμεση συνάφεια με το αντικείμενο.

Πέρα από το κομμάτι των υποδομών που είναι σημαντικό να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις, το βασικότερο είναι να υπάρξει μια διαφορετική νοοτροπία στον κόσμο, να συζητήσουμε με το υπουργείο Παιδείας πως θα υπάρξουν κάποιες δράσεις στα σχολεία, προκειμένου οι μαθητές να μπαίνουν σε μια διαφορετική νοοτροπία από μικρή ηλικία.

Εμείς ως υπουργείο σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε μια συγκεκριμένη καμπάνια να ενημερώσουμε τον κόσμο για τους κινδύνους.

Και σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που θα αναλάβει την αυστηροποίηση των ελέγχων, αλλά ενδεχομένως και των ποινών σε κάποια ζητήματα.

Θα επανεξετάσουμε μια σειρά από ζητήματα που αφορά τον ΚΟΚ για την πρόληψη των ατυχημάτων. Αν είναι επαρκές το πλαίσιο, ασφαλώς θα παραμείνει, διαφορετικά αν δούμε ότι χρειάζεται μια αυστηροποίηση των ποινών, θα προχωρήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση».

Στόχος να προχωρήσουν οι μελέτες για τον ΒΟΑΚ

Όσον αφορά το θέμα του ΒΟΑΚ, ο κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε ότι «η κατάσταση που έχουμε βρει στο υπουργείο τόσο εγώ όσο και ο υπουργός ο κ. Καραμανλής είναι ένας διαγωνισμός εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Δηλαδή ένα θεωρητικό ενδιαφέρον ποιες εταιρείες θα εκδηλώσουν συγκεκριμένο ενδιαφέρον όταν είναι να υπάρξει οριστική χάραξη και όταν είναι να υπάρξουν μελέτες, κάτι το οποίο αντιλαμβάνεστε ότι είναι ένα θεωρητικό κατασκεύασμα.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία μελέτη που να αφορά τόσο το κομμάτι της χάραξης όσο και μια σειρά από άλλες μελέτες που αφορούν το συγκεκριμένο έργο, άρα όλα αυτά είναι στον αέρα. Δυστυχώς!

Επειδή όμως και ο πρωθυπουργός το έχει θέσει ίσως ως την κεντρική προτεραιότητα, θα προχωρήσουμε ως υπουργείο σε μια σειρά από ενέργειες.

Θα χρειαστεί λοιπόν ένα χρονικό διάστημα και από το δικό μας υπουργείο να προχωρήσουν οι μελέτες, αλλά και από το υπουργείο Περιβάλλοντος να υπάρξουν οι περιβαλλοντικές εγκρίσεις και από εκεί και πέρα θα πάμε σε μια δημοπράτηση του έργου, σύμφωνα με μια συγκεκριμένη αρχιτεκτονική που θα αποφασιστεί από το δικό μας υπουργείο».

Τις επόμενες ημέρες το πόρισμα για το ατύχημα στον Πόρο

Τέλος, για το ατύχημα στον Πόρο, ο υφυπουργός Μεταφορών είπε ότι το υπουργείο βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον πρόεδρο της Επιτροπής Διευρεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, κ. Αθανασίου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένεται ότι τις επόμενες ημέρες να ολοκληρωθεί το πόρισμα, ωστόσο όπως είπε «αντιλαμβάνεστε ότι από τη στιγμή που είμαστε σε αυτή τη διαδικασία δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο