Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

    8 Ιουνίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

    8 Ιουνίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Δεκτό επί της αρχής το νομοσχέδιο για τα ΚΤΕΛ και ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ, οι τοποθετήσεις των φορέων

vvegiazi by vvegiazi
27 Σεπτεμβρίου, 2022
στο MMM, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δεκτό έγινε επί της αρχής από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, με τίτλο «Διατάξεις για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών. Αναδιοργάνωση των εταιρειών ΟΣΕ ΑΕ και ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και λοιπές διατάξεις».

Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, επιφυλάχθηκαν οι βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και Ελληνικής Λύσης, ενώ καταψήφισαν οι βουλευτές ΚΚΕ και ΜέΡΑ25.

Νωρίτερα, τις θέσεις τους επί του νομοσχεδίου είχαν καταθέσει προς τα μέλη της επιτροπής Παραγωγής & Εμπορίου, οι ενδιαφερόμενοι φορείς, τόσο από τον χώρο των οδικών μεταφορών επιβατών, όσο και από το χώρο του σιδηροδρόμου.

«Πολύ σημαντικό για τον σιδηροδρομικό τομέα», χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας. «Διακρίνει ρόλους και αρμοδιότητες μεταξύ του διαχειριστή της υποδομής (ΟΣΕ) και του διαχειριστή κατασκευής έργων (ΕΡΓΟΣΕ), ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις, μέσω των υπουργικών αποφάσεων, που θα ακολουθήσουν, για να διευκρινιστούν οι διαδικασίες με τις οποίες παραλαμβάνονται και παραδίδονται τα έργα μεταξύ των δύο φορέων, δηλαδή του κατασκευαστικού βραχίονα και του χρήστη της υποδομής», είπε ο κ. Πατέρας.

Στην ανάγκη ενίσχυσης των Περιφερειών με προσωπικό, οικονομικούς πόρους και τεχνογνωσία, αναφέρθηκε ο Φάνης Σπανός, μέλος του ΔΣ και πρόεδρος της Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών και Μεταφορών της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝ.ΠΕ.). «Το νομοσχέδιο υπηρετεί μια θετική στόχευση, ωστόσο, η μεταφορά αρμοδιοτήτων για τις οδικές μεταφορές στην αυτοδιοίκηση, πρέπει να συνοδεύεται με πρόβλεψη για τα ανθρώπινα και υλικά εργαλεία, με τα οποία οι υπηρεσίες μεταφορών θα μπορέσουν να τις διαχειριστούν», είπε ο κ. Σπανός.

Ο πρόεδρος της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), Άρης Μαρίνης είπε ότι το νομοσχέδιο «βρίθει φωτογραφικών διατάξεων, που ούτε το ίδιο το ΚΤΕΛ να είχε συνδράμει ή να το είχε γράψει, δεν θα το είχε πετύχει τόσο καλά».

Τη συμπερίληψη προβλέψεων που να διασφαλίζουν την προσβασιμότητα των αναπήρων στα συστήματα μεταφορών ζήτησε ο γενικός γραμματέας της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), Β. Κουτσιάνος.

Την εκτίμηση ότι το νομοσχέδιο δεν θα λύσει το πρόβλημα των απορροφήσεων στην ΕΡΓΟΣΕ εξέφρασε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), Παναγιώτης Παρασκευόπουλος. Επίσης, για το θέμα του εκπροσώπου των εργαζομένων είπε ότι δεν μπορεί να μπαίνει στην κρίση της εκάστοτε διοίκησης ή της κυβέρνησης.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ), Θεμιστοκλής Αμπλάς έθεσε θέμα διατήρησης των θέσεων εργασίας και των εργασιακών δικαιωμάτων του ήδη υπάρχοντος προσωπικού στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, εκτίμησε ότι η κατάργηση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών δεν λειτούργησε ποτέ επειδή δεν χρηματοδοτήθηκε ποτέ και επειδή τα ΚΤΕΛ δεν ήθελαν να είναι υπό τον έλεγχο της, ενώ τάχθηκε υπέρ του να τεθεί η δημόσια συγκοινωνία υπό τον απόλυτο έλεγχο του δημοσίου.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Ν. Τσικαλάκης είπε ότι κρατά «μικρό καλάθι» για την υπόθεση διαχωρισμού ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. «Για να μειωθεί επιτέλους η λεγόμενη γραφειοκρατία πρέπει να υπάρξει μία εταιρεία υποδομής, η οποία θα αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος κατασκευή και συντήρηση» είπε ο κ. Τσικαλάκης, ο οποίος ζήτησε την απόσυρση της διάταξης για τον εργασιακό εκπρόσωπο που «διορίζει» η εκάστοτε κυβέρνηση.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ, Δήμητρα Τσερπελή είπε ότι πρέπει να διασφαλιστεί η ποιοτική και ποσοτική αξιοποίηση του υφιστάμενου προσωπικού και η αποφυγή ανισοτήτων μεταξύ υφιστάμενου και νέου προσωπικού, καθώς και να εξασφαλιστεί ότι -κατά προτεραιότητα- θα γίνεται αξιοποίηση του υφιστάμενου προσωπικού στη διοίκηση και στον συντονισμό των πάσης φύσεως δραστηριοτήτων της ΕΡΓΟΣΕ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Πρακτόρων Τουρισμού και Ιδιοκτητών Λεωφορείων Βορείου Ελλάδος, Π. Χαραλάμπους είπε ότι το νομοσχέδιο φωτογραφίζει το έργο των ΚΤΕΛ και δεν δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχει στον διαγωνισμό αυτό, ως προς την μεταφορά γενικά επιβατικού κοινού, καμία άλλη εταιρεία, πλην των εταιρειών των ΚΤΕΛ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών και Τουρισμού (FedHATTA), Λύσανδρος Τσιλίδης είπε ότι ο νομοθέτης, καλά κάνει και φτιάχνει νόμο (με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία για την απελευθέρωση των αγορών) για την εξυπηρέτηση των συγκοινωνιών αλλά «θα επιθυμούσα σήμερα τον διαχωρισμό του κλάδου των τουριστικών λεωφορείων από τα αυτοκίνητα ΚΤΕΛ». «Με ποιο δικαίωμα», πρόσθεσε, «θέλουν τα ΚΤΕΛ να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν και εκδρομές στο εξωτερικό; Με ποιο δικαίωμα εκτελούν και οποιοδήποτε συγκοινωνιακό έργο απαξιώνοντας οποιονδήποτε επιχειρηματία του Τουρισμού να ασχοληθεί με το έργο; Σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν υπάρχουν αποκλεισμοί», είπε ο κ. Τσιλίδης.

Εκ μέρους των αυτοκινητιστών-μετόχων των αστικών ΚΤΕΛ, ο πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ), Μ. Σακελλαρίου χαιρέτισε επί της αρχής τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης εξέφρασε ωστόσο «δυσαρέσκεια» για την κατάργηση ενός «νομοθετικού κεκτημένου των Αστικών ΚΤΕΛ» που προέβλεπε ό,τι κατά την ημερομηνία διενέργειας των διαγωνισμών, οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να διαθέτουν μεταξύ άλλων προϋποθέσεων τον προβλεπόμενο αριθμό λεωφορείων. Πρότεινε, δε, την εξής διατύπωση:

«Οι διαγωνιζόμενοι κατά την ημερομηνία διενέργειας των διαγωνιστικών διαδικασιών πρέπει να διαθέτουν, α΄ τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων υπεραστικού ή αστικού ή ημιαστικού τύπου και τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων των αμαξοστασίων. Και β΄ την απαιτούμενη στελέχωση, την εμπειρία, την εκτέλεση των αστικών και υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών, την οργάνωση, συστήματα της τηλεματικής και νέας πληροφόρησης και νέας έκδοσης εισιτηρίων, όπως αυτά καθορίζονται στις προκηρύξεις των διαγωνιστικών διαδικασιών».

Ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητήριου (ΤΕΕ), Γ. Στασινός είπε ότι το προτεινόμενο νομοσχέδιο κάνει μια σημαντική προσπάθεια να επιλύσει το αξίωμα ως προς την παράδοση των σιδηροδρομικών έργων, και σημείωσε ότι ο διαχωρισμός ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ θα έχει αποτέλεσμα να προχωρήσουν πολύ πιο γρήγορα τα έργα κάθε εταιρείας.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουρισμού και Ιδιοκτήτων Τουριστικών Λεωφορείων, Απ. Εμμανουηλίδης εξέφρασε «την κάθετη διαφωνία και την έντονη αγανάκτηση» του κλάδου για το νομοσχέδιο που είναι «φωτογραφικό υπέρ ενός φορέα».

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), Σοφοκλής Φάτσιος εξέφρασε τη συμφωνία του με το νομοσχέδιο και σημείωσε ότι ήταν αδύνατον να γίνει σχεδιασμός των γεωγραφικών περιοχών των υπεραστικών και των αστικών οδικών μεταφορών από δύο διαφορετικές αρμόδιες αρχές (υπ. Μεταφορών και ΡΑΕΜ) σε οποιαδήποτε Περιφέρεια και Περιφερειακή Ενότητα με διαφορετικά κριτήρια. Μόνη «ένστασή» του, στο άρθρο του νομοσχεδίου με βάση το οποίο οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να παρέχουν εγγυήσεις ότι θα έχουν και κατά την υπογραφή της σύμβασης τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων και τους απαραίτητους σταθμούς επιβίβασης-αποβίβασης επιβατών.

Ζήτησε, αυτές οι εγγυήσεις να συμπεριληφθούν στο συγκεκριμένο άρθρο «ώστε κάθε επενδυτής να γνωρίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις που πρέπει να έχει για να μετάσχει στο διαγωνισμό και να επενδύσει για να διαθέτει το χώρο κατασκευής σταθμού εντός του αστικού ιστού της πόλης ώστε να μην απαιτείται δεύτερη μετακίνηση των επιβατών.

Γιατί αν σε κάποιο νομό ο μειοδότης κριθεί κάποιος επενδυτής – ο οποίος δεν θα είναι το ΚΤΕΛ, που έχει τις αντίστοιχες υποδομές – μέχρι να αποκτήσει τα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια που προβλέπει ο νόμος για να εκτελέσει τη σύμβαση πώς θα εξυπηρετηθεί συγκοινωνιακά ο συγκεκριμένος νομός;» αναρωτήθηκε ο κ. Φάτσιος.

Σχολιάζοντας τα όσα ακούστηκαν από εκπροσώπους τουριστικών λεωφορείων είπε ότι «το νομοσχέδιο δεν αποκλείει κανέναν, αλλά βάζει προϋποθέσεις και αναφέρει ότι πρέπει να γίνουν επενδύσεις που μπορείτε να κάνετε για να έρθετε να συμμετάσχετε».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρ. Βίνης χαιρέτησε τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης «να λύσει χρόνιες παθογένειες τουλάχιστον της τελευταίας εικοσαετίας, διεπιφάνειες αρμοδιοτήτων μεταξύ των δύο εταιρειών που έφεραν ως αποτέλεσμα όλες αυτές τις μακροχρόνιες καθυστερήσεις ολοκλήρωσης και υλοποίησης των έργων, πολλές εμπλοκές στις χρηματοδοτήσεις κ.λπ.».

Για το θέμα του εκπροσώπου των εργαζομένων που θα συμμετέχει στις διοικήσεις, είπε ότι προβλέπονται να υπάρχουν κάποια ελάχιστα προαπαιτούμενα κριτήρια, αλλά η διαδικασία επιλογής και εκλογής τους θα συνεχίσει να γίνεται από το σύνολο των εργαζομένων. Ενώ βεβαίωσε ότι «δεν υφίσταται ζήτημα στο να παρακάμψει κάποιος κάποιον από τους υφιστάμενους υπηρεσιακούς».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΤΕΛΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΣΕΕΝΠΕΓΕΠΟΕΤΕΣΑμεΑΠΟΣΟΣΜΕΕΡΓΟΣΕFedHATTAΠΟΑΣΤΕΕΠΟΑΥΣ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Ποια ΕΙΧ οχήματα με εκμισθωμένο οδηγό μπορούν να εκτελούν σχολικές εκδρομές

8 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εκταμιεύεται η 6η μηνιαία δόση (6,25 εκατ.) της ετήσιας επιχορήγησης του ΟΣΕ

7 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέες διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά πέντε στελεχών του ΟΣΕ για τα Τέμπη

2 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΠΟΣ: Συγκεντρώνουμε όλες τις καταγγελίες που υπάρχουν κατά κλιμακίου της ΡΑΣ

2 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ποινική δίωξη για παράβαση καθήκοντος σε 3 στελέχη του ΟΣΕ για τα Τέμπη

30 Μαΐου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ιταλοί και Γάλλοι στα ελληνικά τρένα, Ιταλοί και Γάλλοι στο ελληνικό μετρό

30 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

6η Έκθεση TAXI SHOW 2022 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου στις 3 & 4 Δεκεμβρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Στις 14 Ιουνίου η ετήσια τακτική γενική συνέλευση του ΣΕΒ

8 Ιουνίου, 2023

Ποια ΕΙΧ οχήματα με εκμισθωμένο οδηγό μπορούν να εκτελούν σχολικές εκδρομές

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ