ΑρχικήMMMΗ AVAX προηγείται της ΑΚΤΩΡ για την γραμμή 4 του Μετρό. Ωστόσο, όλα θα κριθούν στις οικονομικές προσφορές

Η AVAX προηγείται της ΑΚΤΩΡ για την γραμμή 4 του Μετρό. Ωστόσο, όλα θα κριθούν στις οικονομικές προσφορές

Τα αποτελέσματα της τεχνικής αξιολόγησης έκανε γνωστά στα δυο εναπομείναντα σχήματα που διεκδικούν το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας η Αττικό Μετρό.

Του Φώτη Φωτεινού 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχήμα AVAX – Chella – Alstom προηγείται οριακά στην τεχνική αξιολόγηση έναντι του σχήματος ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy.

Ωστόσο, όλα θα κριθούν στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, οι οποίες αποτελούν το κυρίαρχο στοιχείο για την επιλογή του οριστικού αναδόχου.

Οι οικονομικές προσφορές θα ανοίξουν άμεσα, εφόσον δεν υποβληθούν ενστάσεις και προσφυγές από το αποτέλεσμα της τεχνικής αξιολόγησης.

Eπίσης, στην Αττικό Μετρό αναμένουν και απόφαση του ΣτΕ, έπειτα από προσφυγή που κατέθεσε κοινοπρακτικό σχήμα που αποκλείστηκε από τα πρώτα στάδια του διαγωνισμού.

Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός είναι ύψους 1,5 δις. ευρώ και είναι ένας από τους μεγαλύτερους για δημόσια έργα στην Ευρώπη.

Τα χαρακτηριστικά του πρώτου τμήματος

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 15 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος (προσωρινή ονομασία), Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.

Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:

-Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ με μηχανήματα ΤΒΜ.

-Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.

-Δέκα φρέατα.

-Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη Γραμμή 4 και ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

-Δύο επίσταθμοι της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

-Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.

-Διάρκεια κατασκευής: 8 έτη από την υπογραφή της σύμβασης.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο