• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

    5 Ιουλίου, 2022
    Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

    5 Ιουλίου, 2022
    Νέες αιχμές, αυτή τη φορά από τη Λάρισα, του Χρ. Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θετικά μηνύματα από το «Ελ. Βενιζέλος» για το καλοκαίρι: Στο -6,8% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

    5 Ιουλίου, 2022
    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

    5 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

    5 Ιουλίου, 2022
    Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

    5 Ιουλίου, 2022
    Νέες αιχμές, αυτή τη φορά από τη Λάρισα, του Χρ. Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θετικά μηνύματα από το «Ελ. Βενιζέλος» για το καλοκαίρι: Στο -6,8% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κίνητρα στους πολίτες για τη χρήση των ΜΜΜ ζητούν οι συγκοινωνιολόγοι

vvegiazi by vvegiazi
25 Οκτωβρίου, 2021
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε έναν πραγματικό αγώνα αντοχής έχουν μετατραπεί οι καθημερινές μετακινήσεις στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, οι βασικές οδικές αρτηρίες μετατρέπονται σε πάρκινγκ, προκαλώντας νευρικότητα και δυσφορία στους οδηγούς.

Τον Σεπτέμβριο του 2021, η κίνηση στους περισσότερους οδικούς άξονες ήταν στα επίπεδα του 2019 και λίγο παραπάνω, συγκρίνοντας την ίδια χρονική περίοδο πριν και μετά την πανδημία και αρκετά αυξημένη ως προς πέρυσι.

Η κίνηση τον Οκτώβριο του 2021 είναι κατά πολύ μεγαλύτερη, αλλά οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η επιστροφή του δακτυλίου θα βοηθήσει στην αποσυμφόρησή  της.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιαστήκαν πρόσφατα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, η αύξηση του φόρτου στον Κηφισό είναι 10% με 15% και στην Κηφισίας ξεπερνά το 30%.

Οι καθυστερήσεις κατά τις πρωινές ώρες αιχμής στον Κηφισό ξεπερνούν τα 25 με 30 λεπτά και στην Αττική Οδό φτάνουν τα 10 με 15 λεπτά. Καθυστερήσεις καταγράφονται και στην Περιφερειακή Υμηττού.

«Το διάστημα της πανδημίας είχαμε σημαντική πτώση της κυκλοφορίας και γι’ αυτό απενεργοποιήθηκε και ο δακτύλιος. Τώρα η κυκλοφορία έχει επανέλθει πλήρως, τα ποσοστά της τηλεργασίας είναι πλέον χαμηλά, τα σχολεία είναι ανοικτά, οπότε μια σημαντική μερίδα πολιτών κινούνται καθημερινά.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιαστήκαν πρόσφατα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, η αύξηση του φόρτου στον Κηφισό είναι 10% με 15% και στην Κηφισίας ξεπερνά το 30%

 

Παράλληλα, ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου χρησιμοποιεί για υγειονομικούς λόγους το ιδιωτικό του όχημα», δηλώνει, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου και προσθέτει:

«Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ υπάρχει μια πτώση στην κίνηση σε λεωφορεία και μετρό στο λεκανοπέδιο της τάξης του 30%. Αυτό το ποσοστό που αντιστοιχεί σε χιλιάδες μετακινήσεις δείχνει σε πολύ μεγάλο βαθμό ότι έχει στραφεί ο κόσμος στα ΙΧ».

Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, το οδικό δίκτυο στο λεκανοπέδιο της Αττικής ήταν κορεσμένο και πριν από την πανδημία, με αποτέλεσμα να παρατηρείται έντονο πρόβλημα κατά τις ώρες αιχμής. Η διαφορά τώρα είναι ότι ακόμα και η διάρκεια των ωρών αιχμής έχει αυξηθεί.

«Οι συγκοινωνιολόγοι τις ώρες αιχμής τις καταγράφουν 8 με 10 το πρωί και 3 με 5 το απόγευμα. Τώρα, ωστόσο, βλέπουμε ότι οι ώρες αιχμής δεν είναι δύο ώρες, είναι αρκετά περισσότερες και το πρωί και το απόγευμα.

Κορεσμένο το οδικό δίκτυο, στροφή στα ΜΜΜ 

Επομένως, έχουμε πολύ μεγαλύτερη ανάγκη μετακινήσεων με ΙΧ, ενώ το δίκτυο είναι κορεσμένο και δεν μπορεί να τις ικανοποιήσει. Έτσι, βλέπουμε μεγάλα προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης τις ώρες αιχμής και αρκετά μεγάλα προβλήματα και εκτός των ωρών αιχμής πλέον.

Τα οποία φυσικά επιβαρύνονται και από ένα απρόσμενο συμβάν, δηλαδή να έχουμε ένα ατύχημα σε έναν δρόμο, όπως ο Κηφισός, όπου δημιουργείται ”έμφραγμα”, μια πορεία στο κέντρο, μια επίσκεψη κάποιου και έχουμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, δηλαδή έτσι κι αλλιώς το δίκτυο έχει ξεπεράσει τα όρια του αυτή τη στιγμή και όταν υπάρχει και κάτι άλλο, προκαλείται ”έμφραγμα”», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παπαντωνίου.

Η ίδια εικόνα ισχύει και για την Αττική Οδό όπου έχει αυξηθεί πολύ η ζήτηση μετακινήσεων με αποτέλεσμα να παρατηρείται έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση και σε τμήματά της. Σύμφωνα με τον κ. Παπαντωνίου το φαινόμενο παρατηρείται και σε αυτή την περίπτωση γιατί κάποιες μετακινήσεις που γίνονταν εντός αυτής κάποτε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δεν γίνονται πλέον.

«Η ανάγκη τα μέσα μαζικής μεταφοράς να βελτιώνονται και να γίνονται πιο ελκυστικά είναι διαρκής, γιατί το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν θα σταματήσει μετά την πανδημία. Είναι μια κατάσταση την οποία πρέπει συνέχεια να αντιμετωπίζουμε και να βελτιώνουμε. Και η νούμερο ένα λύση είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Το πόσο αξιόπιστα είναι στην ώρα άφιξής τους και το πόσο μεγάλη είναι η συχνότητά τους είναι δύο πάρα πολύ σημαντικές παράμετροι για να τα επιλέγει ο κόσμος. Όπως σημαντική παράμετρος είναι και ο χρόνος τους, κυρίως στα λεωφορεία.

Αν λειτουργούν οι λεωφορειολωρίδες και τα λεωφορεία επιτυγχάνουν χαμηλότερους χρόνους έναντι των ΙΧ, αυτό είναι ένα κίνητρο για τον κόσμο να μη χρησιμοποιήσει τα ΙΧ. Στην αντίθεση περίπτωση χάνεται το συγκριτικό του πλεονέκτημα και ο κόσμος χάνει το κίνητρό του.

Όλα είναι θέμα κινήτρων, πρέπει να δοθούν κίνητρα στον κόσμο να χρησιμοποιήσει τα μέσα», εξηγεί ο πρόεδρος των συγκοινωνιολόγων που τονίζει ακόμα ότι πρέπει να δοθεί μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη της κουλτούρας χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που δεν υπάρχει στη χώρα.

«Δεν έχουμε την παιδεία της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δίνεται βάρος συνεχώς για να επιτευχθεί. Όπως γίνεται και στην περίπτωση της οδικής ασφάλειας, όπου καταβάλλονται σημαντικές προσπάθειες ξεκινώντας από τα σχολεία.

Με δράσεις ευαισθητοποίησης για παράδειγμα. Για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για να καταφέρουμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά μας για τη χρήση τους, εγώ θεωρώ ότι χρειάζεται μια αλλαγή γενιάς, δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει γρήγορα και χρειάζεται να επενδύσουμε στους νέους», επισημαίνει ο κ. Παπαντωνίου και καταλήγει, σημειώνοντας:

«Σε σχέση με την πανδημία χρειάζεται μια ισορροπία. Προφανώς ούτε μπορεί να αναγκαστεί κάποιος να πάρει τα μέσα σε συνθήκες συνωστισμού, από την άλλη για να λειτουργήσει η πόλη πρέπει ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μεταφοράς, άρα υπάρχει μια αντίθεση στην οποία πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία».

Tags:ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΔΑΚΤΥΛΙΟΣΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣΣΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ
MMM

Ενημερωτική καμπάνια για την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα ΜΜΜ από τη ΣΤΑΣΥ

4 Ιουλίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
MMM

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
MMM

Σύμβουλο για τη δημιουργία του «Ενιαίου Μητροπολιτικού Συγκοινωνιακού Φορέα» αναζητά το υπουργείο Μεταφορών

30 Ιουνίου, 2022
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Παρατείνονται κατά 1 χρόνο οι συμβάσεις συγκοινωνιακού έργου των ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Προληπτικά τεστ για κορωνοϊό στους εργαζόμενους των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Οι ενέργειες του ΟΑΣΑ ενόψει δακτυλίου: Αύξηση λεωφορειακών γραμμών και συρμών σε δρομολόγια αιχμής

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics

Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

5 Ιουλίου, 2022
Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

Δωρεάν πρόγραμμα τεχνικού ελέγχου Summer Check-up από τη Mopar

5 Ιουλίου, 2022

Στην Winex Investments των Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου περνά το 31,7% της Intrakat

5 Ιουλίου, 2022

Αίτημα πτώχευσης από την σκανδιναβική SAS, επιταχύνεται η εφαρμογή του πλάνου αναδιάρθρωσης

5 Ιουλίου, 2022
Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

5 Ιουλίου, 2022
Νέες αιχμές, αυτή τη φορά από τη Λάρισα, του Χρ. Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ

Θετικά μηνύματα από το «Ελ. Βενιζέλος» για το καλοκαίρι: Στο -6,8% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο

5 Ιουλίου, 2022
Οι αρρυθμίες πλέον στον σιδηρόδρομο «βγαίνουν προς τα έξω»

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Στη Hellenic Train για 10+5 χρόνια

5 Ιουλίου, 2022
Συνάντηση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας στα γραφεία της ΑΠΑ

Συνάντηση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας στα γραφεία της ΑΠΑ

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ