• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καταργείται το χάρτινο εισιτήριο, έρχεται η «Έξυπνη» και η «Πολλαπλή Κάρτα»

vvegiazi by vvegiazi
23 Δεκεμβρίου, 2016
στο MMM
0
Σε λεωφορεία, τρόλεϊ και ηλεκτρικό το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ακολουθούν μετρό και τραμ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις αρχές του 2017, πιθανότατα τον Απρίλιο, θα ξεκινήσει, σταδιακά, η λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, στη διημερίδα «Ευφυή Συστήματα Μεταφορών και Εξελίξεις στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ, το απλό χάρτινο εισιτήριο και το κουπόνι της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας αντικαθίστανται από την «Έξυπνη Κάρτα» και την «Πολλαπλή Κάρτα».

Η «Πολλαπλή Κάρτα» είναι για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου.

 

Και με τις δύο κάρτες δεν απαιτείται επαφή στα ειδικά επικυρωτικά των οχημάτων των λεωφορείων και τρόλεϊ και τις πύλες των σταθμών, ενώ οι κάρτες αυτές είναι επαναφορτιζόμενες. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με χρήση τραπεζικών καρτών.

Πέρα από το ΑΣΣΚ, σε λειτουργία βρίσκεται η τηλεματική, που έχει τοποθετηθεί σε 2.000 οχήματα και 1.000 στάσεις και μάλιστα, 130.000 χρήστες χρησιμοποιούν μέχρι σήμερα τη σχετική εφαρμογή.

Συνοπτικά, ο ΟΑΣΑ εξυπηρετεί ετησίως 352.000.000 επιβάτες που μετακινούνται με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και 279.000.000 επιβάτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Η τοποθέτηση του προέδρου του ΟΑΣΑ

Όπως ασφαλώς όλοι θα γνωρίζετε, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών είναι ο μεγαλύτερος δημόσιος πάροχος συγκοινωνιακού έργου στη χώρα μας.

Εξυπηρετεί ετησίως 352.000.000 επιβάτες που μετακινούνται με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και 279.000.000 επιβάτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Σήμερα, οι επιβάτες μας θέλουν περισσότερο από ποτέ σύγχρονες, οικονομικές και αξιόπιστες Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες, πράγμα για το οποίο εργαζόμαστε καθημερινά για να τους το προσφέρουμε.

Το τελευταίο διάστημα ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δύο μεγάλα έργα τα οποία αποτελούν Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, αυτό της Τηλεματικής και του Αυτομάτου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου. Από τον Μάρτιο του 2016 φέραμε εις πέρας ένα από τα μεγαλύτερα έργα στο λεκανοπέδιο της Αττικής, αυτό της Τηλεματικής.

Οι βασικές λειτουργίες της Τηλεματικής παρέχουν στον επιβάτη άμεση και πλήρη ενημέρωση μέσω των «Έξυπνων Στάσεων» που έχουν τοποθετηθεί σε 1.000 στάσεις.

 

Παράλληλα, από τις «Οθόνες Πληροφόρησης Επιβατών και την Ηχητική Ενημέρωση» που έχουν τοποθετηθεί σε 2.000 οχήματα του στόλου μας ο επιβάτης τη στιγμή που βρίσκεται μέσα στο όχημα ενημερώνεται για την επόμενη στάση.

Το έργο μας όμως δεν τελειώνει εκεί, καθώς το επιβατικό κοινό της Αθήνας χρησιμοποιώντας τηνεφαρμογή «OASA TELEMATICS» από το κινητό του τηλέφωνο, το tablet και τον υπολογιστή του ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τη θέση των οχημάτων, την ώρα αναμονής του στη στάση, την πλησιέστερη σε αυτόν στάση, αλλά μπορεί να σχεδιάσει και τη διαδρομή του. Να σημειώσουμε ότι πάνω από 130.000 χρήστες χρησιμοποιούν μέχρι τώρα την εφαρμογή μας.

Το επόμενο μεγάλο μας έργο είναι το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ή πιο απλά το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο. Με αυτό τον τρόπο αλλάζει ριζικά όλη η φιλοσοφία των Συγκοινωνιών στην Αθήνα.

Πιο συγκεκριμένα, το απλό χάρτινο εισιτήριο και το κουπόνι της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας αντικαθίστανται από την «Έξυπνη Κάρτα» και την «Πολλαπλή Κάρτα». Οι δύο τύποι έξυπνων καρτών προσφέρουν πολλαπλά οφέλη. Η «Έξυπνη Κάρτα» είναι προσωποποιημένη με τον ιδιοκτήτη της και αποθηκεύει τύπους κομίστρου.

Η «Πολλαπλή Κάρτα» είναι για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου. Και με τις δύο κάρτες δεν απαιτείται επαφή στα ειδικά επικυρωτικά των οχημάτων των λεωφορείων και τρόλεϊ και τις πύλες των σταθμών, ενώ οι κάρτες αυτές είναι επαναφορτιζόμενες.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με χρήση τραπεζικών καρτών. Ο υπάρχων εξοπλισμός στο στόλο μας αλλάζει και αντικαθίσταται από σύγχρονα εκδοτικά και επικυρωτικά μηχανήματα και πύλες εισόδου-εξόδου. Τα οφέλη για τον επιβάτη και την εταιρεία είναι εξίσου πολλαπλά.

 

Αρχικά προσφέρεται ταχύτητα πρόσβασης, ευκολία αγοράς, αποθήκευσης και χρήσης των έξυπνων καρτών, ενιαίος τύπος κομίστρου για όλες τις μετακινήσεις και εύκολη αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας. Κύριο όφελος του πολίτη θα είναι σε επόμενο στάδιο η εφαρμογή νέας πολιτικής κομίστρου με καθορισμό ζωνών, ώστε ο επιβάτης να πληρώνει ανάλογο αντίτιμο της διαδρομής του.

Από την άλλη πλευρά για τις Εταιρείες παροχής Συγκοινωνιακού Έργου και εν προκειμένω για τον ΟΑΣΑ, την ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ μειώνεται το μεγάλο πρόβλημα της εισιτηριοαποφυγής, σχεδιάζεται με πιο ευέλικτο τρόπο η τιμολογιακή πολιτική, μειώνονται οι δαπάνες συντήρησης  και βελτιώνεται η εικόνα των Συγκοινωνιών.

Το σύστημα αυτό θα τεθεί σε εφαρμογή σταδιακά σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Ομίλου από τις αρχές του 2017. Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε ακόμα πιο έξυπνα καθώς αυτό το σύστημα παρέχει συνεργασίες με έξυπνες εφαρμογές μετακίνησης, όπως με χώρους στάθμευσης, e-taxi, e-ferry e-bike κλπ.

Θα ήθελα επίσης να σας αναφέρω ότι και τα δύο αυτά έργα, που αποτελούν Συμπράξεις του Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα (ΣΔΙΤ), τα παραλάβαμε με πολλά προβλήματα και καταβλήθηκαν επίπονες προσπάθειες για να επιταχυνθεί η υλοποίησή τους.

Μπορώ να σας πω, για παράδειγμα, ότι και για τα δυο αυτά έργα στις συμβάσεις που βρήκαμε, δεν υπήρχε τεχνικός σύμβουλος από τον ΟΑΣΑ για την παρακολούθηση και την ομαλή εξέλιξη των έργων. Στο έργο μάλιστα της τηλεματικής δεν είχε προβλεφτεί, καν στη σύμβαση, περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας!

Για μας οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αποτελούν ένα κοινωνικό δημόσιο αγαθό και δικαίωμα για τα τέσσερα και πλέον εκατομμύρια των πολιτών της, όπως άλλωστε η υγεία και η παιδεία. Ήταν, είναι και θα παραμείνουν δημόσιες για να μπορούν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου να μετακινούνται με όρους υγιεινής και ασφάλειας και με δρομολόγια που θα χαρακτηρίζονται για τη συνέπειά τους.

 

Πολύ περισσότερο που σήμερα τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες τις έχουν ανάγκη και τις χρησιμοποιούν πιο πολύ τα μη προνομιούχα στρώματα της κοινωνίας, εκείνα δηλαδή που βιώνουν σκληρότερα τις συνέπειες της οικονομικής και ανθρωπιστικής κρίσης.

Με την έννοια αυτή κεντρική επιδίωξή μας αποτελεί η ίση πρόσβαση όλων των συμπολιτών μας σε μια δημόσια και αξιόπιστη συγκοινωνία. Δυστυχώς, υπήρξε μια προσπάθεια απαξίωσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας όλα τα προηγούμενα χρόνια, όπως υπήρχε εξάλλου για όλο το δημόσιο τομέα.

Βρήκαμε έναν οργανισμό με δεκάδες παθογένειες που δεν υπήρχε καμία διάθεση να αντιμετωπιστούν. Εμείς κάνουμε σήμερα μια αγωνιώδη και τιτάνια προσπάθεια για να αναστρέψουμε αυτήν την κατάσταση και πιστεύουμε πως έχουμε συμπαραστάτες και συμμάχους σ’ αυτήν την προσπάθεια όλους τους εργαζόμενους του Ομίλου και το σύνολο του επιβατικού κοινού της Αθήνας.

Σας διαβεβαιώνουμε πως η Κυβέρνηση, η Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι Διοικήσεις του Ομίλου ΟΑΣΑ και οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουμε, παρόλες τις αντιξοότητες, να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για δημόσιες αστικές συγκοινωνίες που θα προσφέρουν ποιοτικό, ασφαλή και προσιτό έργο προς όλους τους πολίτες του πολεοδομικού συγκροτήματος της πρωτεύουσας.

Tags:ΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Γκόλιας στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
MMM

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Γκόλιας στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

27 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ Στέφανος Αγιάσογλου στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
MMM

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ Στέφανος Αγιάσογλου στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA
MMM

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022
IATA: Υψηλό 12ετίας οι επιβατικές και 7ετίας οι εμπορευματικές αεροπορικές μεταφορές το α’ εξάμηνο!
MMM

Μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50% ζητά το ΣΕΛΜΑ

20 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Δεν θα εισπράττουν δώρο Χριστουγέννων οι οδηγοί ταξί

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ