• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 1 Απριλίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καταργείται το χάρτινο εισιτήριο, έρχεται η «Έξυπνη» και η «Πολλαπλή Κάρτα»

vvegiazi by vvegiazi
23 Δεκεμβρίου, 2016
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις αρχές του 2017, πιθανότατα τον Απρίλιο, θα ξεκινήσει, σταδιακά, η λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, στη διημερίδα «Ευφυή Συστήματα Μεταφορών και Εξελίξεις στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ, το απλό χάρτινο εισιτήριο και το κουπόνι της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας αντικαθίστανται από την «Έξυπνη Κάρτα» και την «Πολλαπλή Κάρτα».

Η «Πολλαπλή Κάρτα» είναι για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου.

 

Και με τις δύο κάρτες δεν απαιτείται επαφή στα ειδικά επικυρωτικά των οχημάτων των λεωφορείων και τρόλεϊ και τις πύλες των σταθμών, ενώ οι κάρτες αυτές είναι επαναφορτιζόμενες. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με χρήση τραπεζικών καρτών.

Πέρα από το ΑΣΣΚ, σε λειτουργία βρίσκεται η τηλεματική, που έχει τοποθετηθεί σε 2.000 οχήματα και 1.000 στάσεις και μάλιστα, 130.000 χρήστες χρησιμοποιούν μέχρι σήμερα τη σχετική εφαρμογή.

Συνοπτικά, ο ΟΑΣΑ εξυπηρετεί ετησίως 352.000.000 επιβάτες που μετακινούνται με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και 279.000.000 επιβάτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Η τοποθέτηση του προέδρου του ΟΑΣΑ

Όπως ασφαλώς όλοι θα γνωρίζετε, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών είναι ο μεγαλύτερος δημόσιος πάροχος συγκοινωνιακού έργου στη χώρα μας.

Εξυπηρετεί ετησίως 352.000.000 επιβάτες που μετακινούνται με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και 279.000.000 επιβάτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Σήμερα, οι επιβάτες μας θέλουν περισσότερο από ποτέ σύγχρονες, οικονομικές και αξιόπιστες Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες, πράγμα για το οποίο εργαζόμαστε καθημερινά για να τους το προσφέρουμε.

Το τελευταίο διάστημα ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δύο μεγάλα έργα τα οποία αποτελούν Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, αυτό της Τηλεματικής και του Αυτομάτου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου. Από τον Μάρτιο του 2016 φέραμε εις πέρας ένα από τα μεγαλύτερα έργα στο λεκανοπέδιο της Αττικής, αυτό της Τηλεματικής.

Οι βασικές λειτουργίες της Τηλεματικής παρέχουν στον επιβάτη άμεση και πλήρη ενημέρωση μέσω των «Έξυπνων Στάσεων» που έχουν τοποθετηθεί σε 1.000 στάσεις.

 

Παράλληλα, από τις «Οθόνες Πληροφόρησης Επιβατών και την Ηχητική Ενημέρωση» που έχουν τοποθετηθεί σε 2.000 οχήματα του στόλου μας ο επιβάτης τη στιγμή που βρίσκεται μέσα στο όχημα ενημερώνεται για την επόμενη στάση.

Το έργο μας όμως δεν τελειώνει εκεί, καθώς το επιβατικό κοινό της Αθήνας χρησιμοποιώντας τηνεφαρμογή «OASA TELEMATICS» από το κινητό του τηλέφωνο, το tablet και τον υπολογιστή του ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τη θέση των οχημάτων, την ώρα αναμονής του στη στάση, την πλησιέστερη σε αυτόν στάση, αλλά μπορεί να σχεδιάσει και τη διαδρομή του. Να σημειώσουμε ότι πάνω από 130.000 χρήστες χρησιμοποιούν μέχρι τώρα την εφαρμογή μας.

Το επόμενο μεγάλο μας έργο είναι το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ή πιο απλά το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο. Με αυτό τον τρόπο αλλάζει ριζικά όλη η φιλοσοφία των Συγκοινωνιών στην Αθήνα.

Πιο συγκεκριμένα, το απλό χάρτινο εισιτήριο και το κουπόνι της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας αντικαθίστανται από την «Έξυπνη Κάρτα» και την «Πολλαπλή Κάρτα». Οι δύο τύποι έξυπνων καρτών προσφέρουν πολλαπλά οφέλη. Η «Έξυπνη Κάρτα» είναι προσωποποιημένη με τον ιδιοκτήτη της και αποθηκεύει τύπους κομίστρου.

Η «Πολλαπλή Κάρτα» είναι για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου. Και με τις δύο κάρτες δεν απαιτείται επαφή στα ειδικά επικυρωτικά των οχημάτων των λεωφορείων και τρόλεϊ και τις πύλες των σταθμών, ενώ οι κάρτες αυτές είναι επαναφορτιζόμενες.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με χρήση τραπεζικών καρτών. Ο υπάρχων εξοπλισμός στο στόλο μας αλλάζει και αντικαθίσταται από σύγχρονα εκδοτικά και επικυρωτικά μηχανήματα και πύλες εισόδου-εξόδου. Τα οφέλη για τον επιβάτη και την εταιρεία είναι εξίσου πολλαπλά.

 

Αρχικά προσφέρεται ταχύτητα πρόσβασης, ευκολία αγοράς, αποθήκευσης και χρήσης των έξυπνων καρτών, ενιαίος τύπος κομίστρου για όλες τις μετακινήσεις και εύκολη αντικατάσταση σε περίπτωση απώλειας. Κύριο όφελος του πολίτη θα είναι σε επόμενο στάδιο η εφαρμογή νέας πολιτικής κομίστρου με καθορισμό ζωνών, ώστε ο επιβάτης να πληρώνει ανάλογο αντίτιμο της διαδρομής του.

Από την άλλη πλευρά για τις Εταιρείες παροχής Συγκοινωνιακού Έργου και εν προκειμένω για τον ΟΑΣΑ, την ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ μειώνεται το μεγάλο πρόβλημα της εισιτηριοαποφυγής, σχεδιάζεται με πιο ευέλικτο τρόπο η τιμολογιακή πολιτική, μειώνονται οι δαπάνες συντήρησης  και βελτιώνεται η εικόνα των Συγκοινωνιών.

Το σύστημα αυτό θα τεθεί σε εφαρμογή σταδιακά σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Ομίλου από τις αρχές του 2017. Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε ακόμα πιο έξυπνα καθώς αυτό το σύστημα παρέχει συνεργασίες με έξυπνες εφαρμογές μετακίνησης, όπως με χώρους στάθμευσης, e-taxi, e-ferry e-bike κλπ.

Θα ήθελα επίσης να σας αναφέρω ότι και τα δύο αυτά έργα, που αποτελούν Συμπράξεις του Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα (ΣΔΙΤ), τα παραλάβαμε με πολλά προβλήματα και καταβλήθηκαν επίπονες προσπάθειες για να επιταχυνθεί η υλοποίησή τους.

Μπορώ να σας πω, για παράδειγμα, ότι και για τα δυο αυτά έργα στις συμβάσεις που βρήκαμε, δεν υπήρχε τεχνικός σύμβουλος από τον ΟΑΣΑ για την παρακολούθηση και την ομαλή εξέλιξη των έργων. Στο έργο μάλιστα της τηλεματικής δεν είχε προβλεφτεί, καν στη σύμβαση, περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας!

Για μας οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αποτελούν ένα κοινωνικό δημόσιο αγαθό και δικαίωμα για τα τέσσερα και πλέον εκατομμύρια των πολιτών της, όπως άλλωστε η υγεία και η παιδεία. Ήταν, είναι και θα παραμείνουν δημόσιες για να μπορούν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου να μετακινούνται με όρους υγιεινής και ασφάλειας και με δρομολόγια που θα χαρακτηρίζονται για τη συνέπειά τους.

 

Πολύ περισσότερο που σήμερα τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες τις έχουν ανάγκη και τις χρησιμοποιούν πιο πολύ τα μη προνομιούχα στρώματα της κοινωνίας, εκείνα δηλαδή που βιώνουν σκληρότερα τις συνέπειες της οικονομικής και ανθρωπιστικής κρίσης.

Με την έννοια αυτή κεντρική επιδίωξή μας αποτελεί η ίση πρόσβαση όλων των συμπολιτών μας σε μια δημόσια και αξιόπιστη συγκοινωνία. Δυστυχώς, υπήρξε μια προσπάθεια απαξίωσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας όλα τα προηγούμενα χρόνια, όπως υπήρχε εξάλλου για όλο το δημόσιο τομέα.

Βρήκαμε έναν οργανισμό με δεκάδες παθογένειες που δεν υπήρχε καμία διάθεση να αντιμετωπιστούν. Εμείς κάνουμε σήμερα μια αγωνιώδη και τιτάνια προσπάθεια για να αναστρέψουμε αυτήν την κατάσταση και πιστεύουμε πως έχουμε συμπαραστάτες και συμμάχους σ’ αυτήν την προσπάθεια όλους τους εργαζόμενους του Ομίλου και το σύνολο του επιβατικού κοινού της Αθήνας.

Σας διαβεβαιώνουμε πως η Κυβέρνηση, η Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι Διοικήσεις του Ομίλου ΟΑΣΑ και οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουμε, παρόλες τις αντιξοότητες, να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για δημόσιες αστικές συγκοινωνίες που θα προσφέρουν ποιοτικό, ασφαλή και προσιτό έργο προς όλους τους πολίτες του πολεοδομικού συγκροτήματος της πρωτεύουσας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Κανονικά το μετρό στις 28 Μαρτίου, ανεστάλη η απεργία του ΣΕΛΜΑ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

Τέλος η υποχρέωση χρήσης μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

27 Μαρτίου, 2023
MMM

“Ανοίγει” ο δρόμος για την πρόσληψη οδηγών και τεχνιτών σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Δεν θα εισπράττουν δώρο Χριστουγέννων οι οδηγοί ταξί

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅËÅÕÈÅÑÉÏÓ ÂÅÍÉÆÅËÏÓ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)

Οι παρατηρήσεις του AFISO για το άρθρο 74

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

31 Μαρτίου, 2023

KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

31 Μαρτίου, 2023

Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

31 Μαρτίου, 2023

UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

31 Μαρτίου, 2023

Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

31 Μαρτίου, 2023

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ