Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη γραμμή 4 του μετρό και τον σταθμό «Αλεξάνδρας»

vvegiazi by vvegiazi
22 Μαΐου, 2023
στο MMM, Χρηστικά
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Εργασίες για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό «Σταθμός Αλεξάνδρας» θα φέρουν κατά το χρονικό διάστημα από 23/5 έως 8/8-2023 καθ’ όλο το 24ωρο κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε οδικά τμήματα του δήμου Αθηναίων.

Συγκεκριμένα, θα ισχύσουν τα εξής:

Φάση 1

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 6,25 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Κ. Παπαρηγοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Μουστοξύδη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου από το ύψος της οδού Ψελλού έως την συμβολή της με την οδό Διογενίδη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Κηφισίας.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κ. Παπαρηγοπούλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την Λ. Αλεξάνδρας και για μήκος 30,0 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 4,50 μ. περίπου της οδού Μουστοξύδη από την συμβολή της με Λ. Αλεξάνδρας έως το ύψος της οδού Θεριανού με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 3,00 μ. περίπου του παράδρομου της Λ. Αλεξάνδρας από την συμβολή της με την οδό Κ. Σχινά έως το ύψος της εργοταξιακής κατάληψης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 3,50 μ. περίπου της οδού Κ. Σχινά από την συμβολή της με την οδό Παράσχου και για μήκος 15,00 μ. περίπου, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 4,00 μ. περίπου της οδού Παράσχου από την συμβολή της με την οδό Ασωπίου έως την συμβολή της με την οδό Κ. Σχινά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 4,00 μ. περίπου της οδού Κομνηνών 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ε. Χρυσολωρά έως την συμβολή της με την Λ. Αλεξάνδρας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 4,00 μ. περίπου της οδού Θεσπρωτέως από την συμβολή της με την Λ. Αλεξάνδρας έως την συμβολή της με την οδό Ιουστινιανού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους στα 3,50 μ.

περίπου της οδού Ιουστινιανού από την συμβολή της με την οδό Θεσπρωτέως έως την συμβολή της με την οδό Ψελλού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Ολικός αποκλεισμός με εξαίρεση τα οχήματα εργοταξίου της οδού Κ. Σχινά από Λ. Αλεξάνδρας και έως τον παράδρομο της Λ. Αλεξάνδρας, του παράδρομου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Μουστοξύδη έως και την οδό Ασωπίου, της οδού Πλαπούτα από Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Ψελλού, της οδού Διογενίδη από την οδό Κομνηνών έως την Λ. Αλεξάνδρας.

Χαρακτηρισμός ως αδιεξόδου της οδού Ασωπίου από την οδό Παράσχου και έως την εργοταξιακή κατάληψη, της οδού Κ. Σχινά από την οδό Παράσχου έως την εργοταξιακή κατάληψη, του παραδρόμου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Κ. Σχινά έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων από την οδό Ασωπίου προς την οδό Παράσχου.

Υποχρεωτική πορεία ευθεία των οχημάτων επί της οδού Παράσχου στον κόμβο Παράσχου- Ασωπίου.

Μονοδρόμιση της οδού Ψελλού από την οδό Ιουστινιανού προς και έως την Λ. Αλεξάνδρας.
Απαγόρευση της δεξιάς στροφής από την οδό Πλαπούτα προς την οδό Ψελλού και από Λ. Αλεξάνδρας προς την οδό Ψελλού.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην οδό Κ. Παπαρηγοπούλου, Ψελλού, Ιουστινιανού, Θεσπρωτέως, Κομνηνών στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στην οδό Ασωπίου από Παράσχου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Φάση 2

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Ι. Σούτσου έως την συμβολή της με την οδό Κ. Παπαρηγοπούλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 8,50 μ. περίπου από το ύψος της οδού Ψελλού έως την συμβολή της με την οδό Θεσπρωτέως  με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Κηφισίας.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 5,25 μ. περίπου από το ύψος της οδού Βατατζή έως την συμβολή της με την οδό Θ. Λασκάρεως  με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Κηφισίας.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κ. Παπαρηγοπούλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Παράσχου έως την συμβολή της με την Λ. Αλεξάνδρας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Θεσπρωτέως ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και για μήκος 10,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Λ. Αλεξάνδρας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Θ. Λασκάρεως ελάχιστου πλάτους 5,25 μ. περίπου και για μήκος 20,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Λ. Αλεξάνδρας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων από την οδό Ασωπίου προς την οδό Παράσχου.

Υποχρεωτική πορεία ευθεία των οχημάτων επί της οδού Παράσχου στον κόμβο Παράσχου-Ασωπίου.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην οδό Κ. Παπαρηγοπούλου, στην περιοχή των έργων και επί  της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στην οδό Θεσπρωτέως, Θ. Λασκάρεως στην περιοχή των έργων και στην Ασωπίου από Παράσχου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Ολικός αποκλεισμός με εξαίρεση τα οχήματα εργοταξίου του παράδρομου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Μουστοξύδη έως και την οδό Ασωπίου.

Χαρακτηρισμός ως αδιεξόδου του παραδρόμου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Κ. Σχινά έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Φάση 3

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Ι. Σούτσου έως την συμβολή της με την οδό Κ. Παπαρηγοπούλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 8,75 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Κ. Σχινά έως την συμβολή της με την οδό Α. Βραΐλα με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πατησίων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας ελάχιστου πλάτους 4,75 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Ε. Χρυσολωρά έως την συμβολή της με την οδό Καβάσιλα / Θ. Λασκάρεως με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Κηφισίας.

Απαγόρευση της αριστερής στροφής από Λ. Αλεξάνδρας προς Καβάσιλα στον κόμβο Λ. Αλεξάνδρας – Καβάσιλα/ Θ. Λασκάρεως-Κ. Παπαρηγοπούλου

Ολικός αποκλεισμός με εξαίρεση τα οχήματα εργοταξίου του παράδρομου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Μουστοξύδη έως και την οδό Ασωπίου.

Χαρακτηρισμός ως αδιεξόδου του παραδρόμου της Λ. Αλεξάνδρας από την οδό Κ. Σχινά έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Λ. Αλεξάνδρας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στην Ασωπίου από Παράσχου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Κατά  την απαγόρευση της αριστερής στροφής από Λ. Αλεξάνδρας προς Καβάσιλα στον κόμβο Λ. Αλεξάνδρας – Καβάσιλα/Θ. Λασκάρεως – Κ. Παπαρηγοπούλου, για την διευκόλυνση της διερχόμενης κυκλοφορίας, με κατεύθυνση από Λ. Αλεξάνδρας αριστερά προς την οδό Καβάσιλα, κατά την διάρκεια των εργασιών όλο το 24ωρο, τα οχήματα θα μπορούν να ακολουθούν την εξής διαδρομή:

Λ. Αλεξάνδρας – δεξιά Κ. Σχινά – δεξιά Παράσχου – δεξιά Κ. Παπαρηγοπούλου – Λ. Αλεξάνδρας – ευθεία Καβάσιλα.

Η τροχαία παρακαλεί τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΓΡΑΜΜΗ 4ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύσεις κυκλοφορίας φορτηγών στις 2,3 και 5 Ιουνίου

31 Μαΐου, 2023
MMM

Δήμος Αθηναίων: Αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για 4 νέους σταθμούς της Γραμμής 4 του μετρό

29 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ολιγόωρος νυκτερινός αποκλεισμός στην Περιμετρική Πατρών στα Μποζαΐτικα

23 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ασφαλτικές εργασίες στον Α.Θ.Ε. έως τις 18 Μαΐου

12 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ολιγόωρος αποκλεισμός στον Α/Κ της Περιμετρικής Πατρών στα Μποζαΐτικα

9 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 9 – 12 Μαΐου, μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Πλαταμώνα και Λεπτοκαρυάς

8 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
???????????????????

Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

8 Ιουνίου, 2023
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

8 Ιουνίου, 2023

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ