• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κ. Καραμανλής: Δημοπρατούνται εντός του 2022 τρία νέα μεγάλα έργα στην Αττική, από το 2024 μειωμένα διόδια στην Αττική Οδό

vvegiazi by vvegiazi
30 Νοεμβρίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0

A8 AK METAMORFOSIS, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για τα νέα μεγάλα έργα, που θα προκηρυχθούν μέχρι το τέλος του 2022, τα διόδια στην Αττική Οδό και τις αλλαγές στον ΚΟΚ, μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Τις επόμενες 10-15 ημέρες ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δ. Αττικής

«Μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα βάλουμε μπροστά ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο: Τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής», δήλωσε ειδικότερα ο κ. Καραμανλής. Προανήγγειλε συγκεκριμένα ότι μέσα στις επόμενες 10 με 15 ημέρες, «θα βγει στον αέρα» ο διαγωνισμός για το έργο αυτό, ύψους 125 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής θα πηγαίνει από τα Άνω Λιόσια μέχρι τα Μέγαρα.

Προχωρά η επέκταση του μετρό στο Ίλιον

Το δεύτερο έργο, που θα προχωρήσει μέσα στο 2022 και «κουμπώνει» με τη Γραμμή 4 του Μετρό η οποία ήδη έχει αρχίσει να κατασκευάζεται, έχει να κάνει με την επέκταση του μετρό στο Ίλιον. «Ένα έργο που θα ξεκινήσει από την Ανθούπολη, θα περάσει από τον Άγιο Νικόλαο, θα περάσει από την Παλατιανή και θα καταλήξει στο Ίλιον. Μιλάμε για ένα έργο 650 εκατ. ευρώ, ένα έργο που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, ένα πολύ σημαντικό έργο για να μπορέσουμε επιτέλους να αποφορτίσουμε – μαζί με όλα τα μεγάλα οδικά έργα που κάνουμε – την Αττική, η οποία έχει αυτή τη στιγμή νομίζω αρκετά προβλήματα στο κυκλοφοριακό», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Στην τελική ευθεία η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω

Στην τελική ευθεία μπαίνει και ένα ακόμη έργο, το οποίο συζητείται πολλές δεκαετίες και θα δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω.

«Αυτό είναι ένα έργο, που θα φτάσει μέχρι την παλιά Εθνική Οδό και θα έχουμε τρεις ανισόπεδους κόμβους, στο Σχιστό, στα Ναυπηγεία και στο Σκαραμαγκά, αποσυμφορώντας αρκετά όλη αυτή την περιοχή», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.

Από το 2024 και μετά μειωμένα διόδια στην Αττική Οδό

Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην απόφαση για τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού, που θα ισχύει από το 2024 και μετά, και η οποία προβλέπει διόδια μειωμένα στα 2,50 ευρώ, από το 2,80 ευρώ σήμερα.

«Αυτό υπακούει στη λογική, που έχουμε συνολικά ως Κυβέρνηση, να μειώνουμε τα κόστη διαβίωσης. Το βάλαμε κάτω, το μετρήσαμε πως μας παίρνει να το κάνουμε και το αποφασίσαμε», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.

Απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν ότι και στα συγκεκριμένα διόδια θα μπορούσε να εφαρμοστεί αναλογική χρέωση, εξήγησε ότι: «Πρέπει να δούμε και μία ευρύτερη εικόνα. Πώς θα επηρεάσει αυτό το υπόλοιπο οδικό δίκτυο όλης της Αττικής. Δηλαδή, θέλουμε μία κορεσμένη Αττική Οδό; Θέλουμε μία Αττική Οδό, στην οποία να μπαίνουμε μέσα και να “κολλάμε”;» διερωτήθηκε ο κ. Καραμανλής.

Υπενθύμισε ότι αυτό συμβαίνει στη Μεταμόρφωση, όπου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρήκε λύση, δημοπρατώντας τη Λεωφόρο Κύμης που πραγματικά θα δώσει μεγάλη ανάσα κυκλοφοριακή στην περιοχή αυτή.

Σημείωσε επίσης ότι το υπουργείο λαμβάνει υπόψη στο σχεδιασμό του και τι συμβαίνει και σε άλλους περιφερειακούς δρόμους της Ευρώπης.

Ο νέος ΚΟΚ, τα ΑμεΑ και τα πατίνια

Με αφορμή επίκαιρη ερώτηση για τις προβλέψεις του νέου ΚΟΚ και ειδικά τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση σε όδευση τυφλών ή ράμπα ΑμεΑ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι θα πρέπει να εφαρμόζονται οι όποιες ποινές από τη Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών χαρακτήρισε παράλογο ότι με τον παλιό ΚΟΚ τιμωρείται το όχημα και όχι ο οδηγός, προαναγγέλοντας αλλαγές στον ΚΟΚ ως προς αυτό το ζήτημα.

Προανήγγειλε επίσης ότι θα αυξηθούν τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση σε όδευση τυφλών ή ράμπα ΑμεΑ.

«Γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια να γίνουμε επιτέλους μία ευρωπαϊκή πόλη και να σεβόμαστε τους ανθρώπους με αναπηρία. Θέλω να πιστεύω ότι και ο δήμος – γιατί η κατάσταση αυτή τη στιγμή με τα πεζοδρόμια στο κέντρο της Αθήνας δεν μας τιμά – θα δει με μεγάλη σοβαρότητα αυτό το θέμα», πρόσθεσε.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στις προβλέψεις που ήδη υπάρχουν και για τα ποδήλατα και για τα πατίνια, υπενθυμίζοντας ότι πλέον υπάρχουν και τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Εκτίμησε ότι η κατάσταση είναι πλέον καλύτερη, γιατί μπήκε τάξη με την ασυδοσία που υπήρχε στα ενοικιαζόμενα πατίνια και προανήγγειλε ότι: «Ο ΚΟΚ θα βάλει και μερικούς πολύ αυστηρούς κανονισμούς, διότι θέλουμε και τα πατίνια να διευκολύνουμε, αλλά και να μη δημιουργούνται προβλήματα στους δρόμους της Αθήνας».

Στην τελική ευθεία το μετρό Θεσσαλονίκης

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε και την προσέλευση των πολιτών της Θεσσαλονίκης στο σταθμό του υπό κατασκευή Μετρό, που άνοιξε για το κοινό.

«Νομίζω ότι οι Θεσσαλονικείς έχουν φτάσει σε ένα σημείο, που πραγματικά δεν πίστευαν ότι αυτό το έργο θα γίνει», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.

«Και ο πλέον δύσπιστος βλέπει ότι το έργο έχει μπει στην τελική του ευθεία. Όλο και περισσότερο εργοτάξια κλείνουν και παραδίνονται οι πλατείες πίσω στην πόλη της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε.

Επισήμανε ότι αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη δεν ήταν πρωτοβουλία του υπουργείου, αλλά το Open House είναι εδώ και χρόνια ένας θεσμός στη Θεσσαλονίκη, που έδωσε την ευκαιρία στους πολίτες να δουν από κοντά το έργο και «να δουν με τα ίδια τους τα μάτια ότι εμείς δεν λέμε λόγια και κάνουμε έργα», υπογραμμίζοντας ότι το έργο αυτό δεν προχωράει απλά, αλλά τελειώνει.

Tags:ΔΙΟΔΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΙΛΙΟΝΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΙΓΑΛΕΩΚΟΚΑΜΕΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μετατέθηκαν στις 7 Φεβρουαρίου οι προσφορές για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής

24 Ιανουαρίου, 2023
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κ. Καραμανλής: Ενισχύουμε τους κανόνες διερεύνησης ατυχημάτων βάσει διεθνών και ευρωπαϊκών απαιτήσεων

19 Ιανουαρίου, 2023
Πανελλαδικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων από την METRO ΑΕΒΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Η μεγάλη πρόκληση στην ηλεκτροκίνηση είναι πως θα βάλουμε φορτιστές παντού

18 Ιανουαρίου, 2023
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα που προωθεί το υπ. Υποδομών σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

14 Ιανουαρίου, 2023
Το έργο SHOW και η σημασία του στην εξέλιξη και διάδοση της αυτόνομης οδήγησης
MMM

51.000 επιβάτες ημερησίως θα εξυπηρετούν οι 3 νέοι σταθμοί του μετρό στο Ίλιον

5 Ιανουαρίου, 2023
Δεσμεύτηκαν 70,7 εκατ. για το τέταρτο τμήμα του Πάτρα – Πύργος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εντός Ιανουαρίου η δημοπράτηση της Δυτικής Περιφερειακής στο Αιγάλεω

29 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι Έλληνες εμπιστεύονται το FREE NOW στις μετακινήσεις τους: 100 χιλ. νέοι επιβάτες κατέβασαν απευθείας την εφαρμογή

Οι Έλληνες εμπιστεύονται το FREE NOW στις μετακινήσεις τους: 100 χιλ. νέοι επιβάτες κατέβασαν απευθείας την εφαρμογή

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ