• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022
    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

    20 Μαΐου, 2022
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022
    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

    20 Μαΐου, 2022
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ξεκίνησε η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικό και τραμ

ffotinos by ffotinos
1 Φεβρουαρίου, 2017
στο MMM
0
Ξεκίνησε η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικό και τραμ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ξεκίνησε η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία, τρόλεϊ και τη γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ, ενώ από τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017 θα είναι λειτουργικό το έργο και στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, δηλαδή για όλο το σύστημα του ΟΑΣΑ.

Το νέο, εύκολο και έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους:

το πολλαπλό εισιτήριο, AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και την έξυπνη κάρτα AΤΗ.ΕΝΑ Card.

Κατά την τρέχουσα περίοδο προσαρμογής, θα συνυπάρχουν τόσο η ηλεκτρονική όσο και η χάρτινη μορφή εισιτηρίων και καρτών, ενώ η ένταξη όλων των τύπων κομίστρου στο νέο σύστημα θα γίνεται σταδιακά, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν τον κατάλληλο χρόνο να εξοικειωθούν με τις νέες δυνατότητες και τα οφέλη που αυτό προσφέρει.

Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιείται τρεις μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση, η δε  μεταβατική περίοδος και η πλήρης εφαρμογή του θα διαρκέσει πολύ λιγότερο από ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Ο βαθμός εξοικείωσης του επιβατικού κοινού και η καλύτερη εξυπηρέτηση θα είναι και τα κριτήρια της τελικής απόφασης κλεισίματος των πυλών.

Με το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο όλες οι ομάδες που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση όπως οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ, καθώς και οι ομάδες που μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές κ.λ.π. θα συνεχίσουν να μετακινούνται όπως πριν, διατηρώντας το αντίστοιχο δικαίωμά τους.

Η ύπαρξη του νέου, έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καταστήσει πιο ευέλικτη την χρήση που θα είναι για πρώτη φορά ανάλογη με τα χαρακτηριστικά μετακίνησης κάθε επιβάτη. Η απόκτηση δε του έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι πιο εύκολη και φιλική από ποτέ.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται καθώς έχει αναπτυχθεί με τον πιο άρτιο τρόπο ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο και τεχνολογικά εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα, που επιτρέπει αφενός στον ΟΑΣΑ να διαμορφώσει σταδιακά ένα επιβατοκεντρικό και αποδοτικότερο σύστημα κομίστρου και αφετέρου στους πολίτες να επιλέγουν ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα κόμιστρα.

Στο άμεσο μέλλον, μετά την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση των επιβατών θα γίνουν αναλογικές, δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα με το πόσο μετακινείται.

Αναφορικά με την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Ιωάννης Σκουμπούρης, σημείωσε: «Η σημερινή ημέρα αποτελεί σταθμό για τον Όμιλο ΟΑΣΑ, τις Συγκοινωνίες Αθηνών,  αλλά και  για το επιβατικό κοινό,  γιατί μπαίνουμε σε μια νέα εποχή.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αρχίζει από σήμερα να αποτελεί μια νέα και σύγχρονη πραγματικότητα για τους συμπολίτες μας. Οι δημόσιες συγκοινωνίες  εκσυγχρονίζονται με ένα έργο που κατορθώσαμε παρά όλες τις δυσκολίες να υλοποιήσουμε.

Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα γίνει σταδιακά, με προσεκτικά βήματα, μελετώντας και τη διεθνή εμπειρία, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο εύκολη μετάβαση και προσαρμογή των επιβατών, αλλά και του προσωπικού των Συγκοινωνιών Αθηνών, του ΟΑΣΑ, της  ΟΣΥ και της  ΣΤΑΣΥ,  στη νέα πραγματικότητα  κατά  τους επόμενους μήνες,  μέχρι τον Απρίλιο, οπότε προβλέπεται η ολοκλήρωση  εγκατάστασης  των υποδομών σε όλες τις γραμμές του μετρό. Τα οφέλη του νέου συστήματος θα είναι πολλαπλά.

Σε εύλογο χρονικό διάστημα από την πλήρη λειτουργία του νέου συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση θα γίνουν αναλογικότερες και άρα δικαιότερες. Δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα το πόσο μετακινείται.

Παράλληλα η φόρτιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα γίνεται με πολύ πιο εύκολο τρόπο (από τα Αυτόματα Μηχανήματα, από το διαδίκτυο, με πιστωτική κάρτα κ.λ.π) καταργώντας έτσι τις ουρές στην αρχή κάθε μήνα και θα ισχύει για αντίστοιχο διάστημα από τη στιγμή της επικύρωσης.

Επιπλέον θα αντιμετωπιστούν διάφορες μορφές παραβατικότητας (όπως πλαστά κ.λ.π.) Συνεπώς θα υπάρξει μία ορατή εξοικονόμηση πόρων για τις δημόσιες συγκοινωνίες, που θα δώσει τη δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας του προσφερόμενου έργου.

Το σύνθετο και απαιτητικό αυτό έργο είναι το αποτέλεσμα της  συλλογικής και εντατικής  προσπάθειας της πολιτικής ηγεσίας, με την βοήθεια της οποίας επιλύθηκαν σημαντικά προβλήματα του έργου, της διοίκησης του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, αλλά και όλων των εργαζομένων του ομίλου. Παράλληλα σημαντική είναι η προσπάθεια του αναδόχου υλοποίησης, υποχρέωση του οποίου αποτελεί η λειτουργία του έργου για δέκα χρόνια. Θεωρούμε ότι παράλληλα με το έργο της Τηλεματικής, που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα αποτελέσει ένα ακόμη βήμα προς τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης επισήμανε: «Η Διοίκηση του ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει καθημερινά για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας υλοποιεί τα μεγάλα στοιχήματα που έχει θέσει και είναι: η αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού χάρτη της πρωτεύουσας, η ομαλοποίηση των συγκοινωνιακών φορέων, ώστε να επιτευχθούν οικονομίες  κλίμακας, η τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο πιστεύουμε ότι θα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στο επιβατικό κοινό, ενώ θα δώσει τη δυνατότητα στον Οργανισμό για έναν καλύτερο σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου με στόχο την αναβάθμιση των  μετακινήσεων των συμπολιτών μας με τα δημόσια αστικά μέσα μεταφοράς».

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Ποια είναι τα νέα  ηλεκτρονικά εισιτήρια

ΑTH.ENA TICKET: Το πολλαπλό εισιτήριο

Το πολλαπλό εισιτήριο είναι ένα επαναφορτιζόμενο εισιτήριο. Κατά την έκδοσή του φορτίζεται με έναν (1) από τους γνωστούς τύπους εισιτηρίων ή τους νέους που θα δημιουργηθούν στο μέλλον. Εφόσον ο κάτοχός του το διατηρεί σε καλή κατάσταση μπορεί να επαναφορτιστεί  αρκετές φορές με έναν τύπο εισιτηρίου κάθε φορά.

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card:  Η έξυπνη κάρτα

Η έξυπνη κάρτα ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD είναι μια πλαστική κάρτα στο μέγεθος πιστωτικής. Είναι επαναφορτιζόμενη και το βασικό πλεονέκτημά της είναι ότι προσαρμόζεται στις ανάγκες του κατόχου της. Μπορεί να επαναφορτίζεται με διαφορετικά προϊόντα κομίστρου κάθε φορά, ανάλογα με τις μετακινήσεις που επιθυμεί ο επιβάτης.

 Η έκδοση της ΑΤΗ.ΕΝΑ Card

Οι επιβάτες που είναι ήδη κάτοχοι  καρτών κανονικής τιμής (αξίας €30 και άνω), αλλά και οι επιβάτες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν έξυπνη κάρτα φορτισμένη με προϊόν κομίστρου κανονικής τιμής (αξίας €30 και άνω),  μπορούν να  υποβάλουν αίτηση στον ιστότοπο www.athenacard.gr  εισάγοντας τα απαραίτητα στοιχεία. Με τον τρόπο αυτό  η απόκτηση και η αντικατάσταση των χάρτινων καρτών από την έξυπνη κάρτα ATH.ENA θα γίνει σταδιακά και χωρίς ταλαιπωρία.

 Τι θα ξεκινήσει εντός του Φεβρουαρίου;

Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα ξεκινήσει από τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ, το τραμ και την γραμμή 1 (Πειραιάς-Κηφισιά).

Η πώληση του πολλαπλού εισιτηρίου από τα αυτόματα μηχανήματα της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και των γραμμών του τραμ. Αρχικά θα τεθούν σε λειτουργία από την 1η Φεβρουαρίου τα μηχανήματα στους σταθμούς Κηφισιά, Μαρούσι, Καλλιθέα και στη στάση Σύνταγμα του τραμ. Εντός μηνός θα τεθούν σε λειτουργία και τα υπόλοιπα 169 μηχανήματα όλων των σταθμών της γραμμής 1 και των στάσεων του τραμ.

Η πώληση του πολλαπλού εισιτηρίου στα εκδοτήρια των λεωφορείων express Αεροδρομίου, στο Σύνταγμα και στο Αεροδρόμιο.

Η  λειτουργία αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης και φόρτισης του πολλαπλού εισιτηρίου που θα εγκατασταθούν στα ΚΤΕΛ Κηφισού, Λιοσίων, ΚΤΕΛ Αττικής (Πεδίον Άρεως), στο Πέραμα και στην Κηφισιά (πλατ. Πλατάνου).

Κατά την πρώτη φάση οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίζουν το πολλαπλό εισιτήριο  με προϊόντα κομίστρου, όπως το ημερήσιο, το 5ήμερο, το 3ήμερο, τα κανονικά εισιτήρια αεροδρομίου για το μετρό και τα λεωφορεία express. Οι υπόλοιποι τύποι κομίστρου χαμηλότερης αξίας θα ενσωματωθούν σταδιακά στο νέο σύστημα.

H έκδοση και η φόρτιση του πολλαπλού εισιτηρίου, εκτός από τα αυτόματα μηχανήματα, θα πραγματοποιείται και σε 8 στελεχωμένα εκδοτήρια εισιτηρίων και καρτών της γραμμής 1 (Κηφισιά, Μαρούσι, Ηράκλειο, Κάτω Πατήσια, Αττική, Ομόνοια, Καλλιθέα, Πειραιάς) και δύο (2) εκδοτήρια του τραμ (Σύνταγμα, Αγ. Φωτεινή), τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία σταδιακά. Στα στελεχωμένα εκδοτήρια θα γίνεται σταδιακά και έκδοση  έξυπνων καρτών.

Η υποβολή αιτήσεων για την έκδοση προσωποποιημένων έξυπνων καρτών μέσω του ιστότοπου www.athenacard.gr.

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

Οι επιβάτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήρια €1,40 και €0,60 θα συνεχίσουν να τα προμηθεύονται και να τα επικυρώνουν όπως και σήμερα.

Οι επιβάτες που έχουν σε ισχύ χάρτινες κάρτες απεριορίστων διαδρομών (μηνιαία, 3μηνιαία,6μηνιαία, ετήσια) συνεχίζουν να τις χρησιμοποιούν κανονικά.

Παράλληλα, οι κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής (όχι μειωμένης) ενθαρρύνονται να υποβάλουν αίτηση απόκτησης έξυπνης κάρτας στο www.athenacard.gr  για να αντικαταστήσουν την χάρτινη.

Επίσης, όσοι επιβάτες θέλουν να αποκτήσουν έξυπνη κάρτα και να την φορτίσουν με προϊόν κομίστρου απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής (όχι μειωμένης) μπορούν να   υποβάλουν αίτηση απόκτησης έξυπνης κάρτας στο www.athenacard.gr.

Μέχρι να παραλάβουν την έξυπνη κάρτα τους, οι επιβάτες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τους χάρτινους τύπους κομίστρου που χρησιμοποιούν μέχρι σήμερα.

Οι επιβάτες, για όσο διάστημα χρησιμοποιούν χάρτινους τύπους κομίστρου, θα ακολουθούν τις διαδικασίες αγοράς και επικύρωσης όπως έκαναν μέχρι σήμερα.

Επικύρωση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων

Στα λεωφορεία, τρόλλεϋ και τραμ, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλό εισιτήριο/ έξυπνη κάρτα  θα τα επικυρώνουν κατά την είσοδό τους στο όχημα ανέπαφα ΜΙΑ φορά στα έξυπνα επικυρωτικά μπλε χρώματος, που βρίσκονται πλησίον των θυρών.

Στην γραμμή 1 (ΗΣΑΠ), οι επιβάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλό εισιτήριο/ έξυπνη κάρτα  θα πρέπει να τα επικυρώνουν ΔΥΟ φορές, μια στην είσοδο και μια στην έξοδο, στις πύλες των σταθμών. Στη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου οι πύλες θα παραμένουν ανοικτές, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχουν την δυνατότητα επικύρωσης των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

Στις γραμμές 2 και 3 του μετρό,  οι πύλες δεν θα λειτουργούν μέχρι την περάτωση της εγκατάστασής τους σε όλους τους σταθμούς.

Οι επιβάτες θα πρέπει να επικυρώνουν το πολλαπλό εισιτήριο/ έξυπνη κάρτα κατά την είσοδό τους σε όλα τα μέσα που χρησιμοποιούν σε περίπτωση μετεπιβιβάσεων.

Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα ο ΟΑΣΑ θα ενημερώνει το επιβατικό κοινό  με κάθε πρόσφορο τρόπο με μηνύματα από τις οθόνες των σταθμών και της τηλεματικής, μέσω του ιστότοπου www.athenacard.gr, του τηλεφωνικού κέντρου 11 185 και με έντυπο υλικό.

Στην φάση πλήρους λειτουργίας του συστήματος, μετά τον Απρίλιο, θα παρέχεται στους επιβάτες η δυνατότητα να πληρώνουν όταν αγοράζουν ή επαναφορτίζουν τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια (πολλαπλό, κάρτα) και με την χρήση πιστωτικών καρτών στα αυτόματα μηχανήματα, μέσω του διαδικτύου και μέσω έξυπνων κινητών.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιβάτες του προαστιακού που κάνουν χρήση του δικτύου του ΟΑΣΑ

Μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα στάδια υλοποίησης του Έργου οι επιβάτες του προαστιακού θα εξακολουθούν να κάνουν χρήση των εισιτηρίων τους με τους ίδιους όρους, όπως σήμερα.

Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης και μειωμένου κομίστρου

Το δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης ή μειωμένου κομίστρου συνεχίζει να ισχύει κανονικά για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων (Ανεργοι, ΑΜΕΑ, Πολύτεκνοι, Φοιτητές κλπ).   Οι επιβάτες που είναι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης ή μειωμένου κομίστρου θα ενημερωθούν  ξεχωριστά και σε συνεργασία με την κατά περίπτωση αρμόδια Αρχή ή Υπουργείο σε επόμενη φάση.

Tags:ATH.ENA CARDATH.ENA TICKETΑΣΣΚΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ για τους πρόσφυγες πολέμου από την Ουκρανία

18 Μαΐου, 2022
Χωρίς μετρό, την Τρίτη 7/11, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00
MMM

To ΣΕΛΜΑ καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 18/5 το πρωί έξω από τα γραφεία της ΣΤΑΣΥ

17 Μαΐου, 2022
Συμβουλές ΟΑΣΑ για να μη δημιουργούνται ουρές στα εκδοτήρια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
MMM

Ανανέωση δικαιώματος για μειωμένο κόμιστρο στις κάρτες του ΟΑΣΑ σε μαθητές άνω των 18 ετών

13 Μαΐου, 2022
MMM

Εγκρίθηκε επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ

12 Μαΐου, 2022
Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας προκήρυξε στάση εργασίας στο μετρό στις 26/5 έως τις 10 το πρωί
MMM

Για «προκλητική αξίωση της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ να φυλακιστούν συνδικαλιστές», κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι

12 Μαΐου, 2022
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ
MMM

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

9 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
ΕΝΠΕ: Να είναι βιώσιμα και συνδεδεμένα με την παραγωγή τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

ΕΝΠΕ: Να είναι βιώσιμα και συνδεδεμένα με την παραγωγή τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ