• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ολομέτωπη «επίθεση» του υπ. Μεταφορών εναντίον των απεργών της ΣΤΑΣΥ

ffotinos by ffotinos
1 Μαρτίου, 2017
στο MMM
0
Υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ «εξαφάνισαν» έσοδα εισιτηρίων, αξίας 1,15 εκατ. Τι αποκάλυψε έρευνα του ΓΕΔΔ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ολομέτωπη «επίθεση» του υπουργείου Μεταφορών εναντίον των απεργών της ΣΤΑΣΥ.

Για πρώτη φορά, το υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε non papen εναντίον απεργών εποπτευόμενης ΔΕΚΟ, κάτι το οποίο αποκτά επιπρόσθετη αξία.

Ως γνωστόν, οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) αντιδρούν στην νομοθετική ρύθμιση, με την οποία εκχωρούνται τα έσοδα των σταθμών της Αττικό Μετρό στον ΟΑΣΑ.

Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι, με αυτόν τον τρόπο, η ΣΤΑΣΥ θα μετατραπεί σε ζημιογόνα εταιρεία, με απώτερο στόχο την ένταξή της στο ΤΑΙΠΕΔ, κάτι το οποίο θα σημάνει την ιδιωτικοποίησή της, πραγματοποιώντας 24ωρες απεργίες την 1η και 3η Μαρτίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών:

1.Η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε (ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε) ανήκει στην εταιρεία ΟΑΣΑ Α.Ε. (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Α.Ε). Επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο μέσω του ΟΑΣΑ.

Τα έσοδα του ΟΑΣΑ (είτε από τα εισιτήρια, είτε από τον κρατικό προϋπολογισμό, είτε από άλλες δράσεις) δίνονται αποκλειστικά στις δύο θυγατρικές της εταιρείες ΣΤΑ.ΣΥ και ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε) και στα έξοδα λειτουργίας του ΟΑΣΑ.

Οι προϋπολογισμοί τόσο του ΟΑΣΑ όσο και των θυγατρικών της ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ εγκρίνονται από τα αρμόδια Υπουργεία. Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ μετέχουν θεσμοθετημένα ως τακτικά μέλη στο ΔΣ του ΟΑΣΑ.

2.Οι σταθμοί και οι υποδομές του ΜΕΤΡΟ ανήκουν στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., η οποία έχει υποχρέωση της αποπληρωμής των δανείων του έργου. Το κεφάλαιο των δανείων πληρώνεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Οι τόκοι πρέπει να πληρώνονται από τη λειτουργία και την αξιοποίηση των υποδομών του ΜΕΤΡΟ και ανέρχεται σε ποσό άνω των 80 εκατομμυρίων τον χρόνο.

3.Με τη ρύθμιση, στην οποία αντιτίθενται τα σωματεία της ΣΤΑΣΥ, δίνεται η δυνατότητα στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να μπορεί να συνάπτει συμβάσεις με την ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και με τον ΟΑΣΑ Α.Ε.

Ως σήμερα είχε τη δυνατότητα μόνο με τη ΣΤΑΣΥ Α.Ε. αλλά καμία σύμβαση δεν έχει υπογραφεί.

Τίθεται το ερώτημα ποιά είναι η ανησυχία να συνάπτονται συμβάσεις της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για την περιουσία της και με τη μητρική εταιρεία της ΣΤΑΣΥ, τον ΟΑΣΑ;

4.Η ως σήμερα εκμετάλλευση των υποδομών του ΜΕΤΡΟ γίνεται από τη ΣΤΑΣΥ χωρίς συμβάσεις με την ιδιοκτήτρια ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και έχει πενιχρά αποτελέσματα. Για το 2016 που έχουμε αύξηση των εσόδων (χωρίς τον υπολογισμό του κόστους) αναφέρουμε συνολικά ποσά εσόδων ανά κατηγορία, ώστε να βγουν συμπεράσματα από όλους:

-Έσοδα από  την ενοικίαση του σταθμού του Συντάγματος: 1.018.524,98 ευρώ

-Έσοδα για τις διαφημίσεις στα πλαίσια και τα πάνελ όλων των σταθμών:  455.100,48 ευρώ.

-Έσοδα από τις διαφημίσεις στους συρμούς και τα οχήματα:  1.430.581,48  ευρώ.

-Έσοδα από τα ΑΤΜ : 764.615,02 ευρώ.

-Έσοδα από Προωθητικές Ενέργειες: 151.982,62 ευρώ.

-Έσοδα από Κινητή Τηλεφωνία: 1.633.567,20.

-Έσοδα από καταστήματα: 551.911,80 ευρώ.

-Έσοδα από πάρκινγκ:  913.047,45 ευρώ.

Τα συμπεράσματα είναι προφανή για όλους: Ένα 1.018. 524, 98 ευρώ έσοδα το χρόνο για το σταθμό του Συντάγματος. 455.100, 48 ευρώ έσοδα το χρόνο από τις διαφημίσεις σε όλους τους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και του Ηλεκτρικού και του Τραμ.

Αυτά, και όλα τα υπόλοιπα μεγέθη δείχνουν ότι η εκμετάλλευση αυτής της δημόσιας περιουσίας δεν αποδίδει αυτά που όφειλε να αποδώσει κατ’ ελάχιστο. Είναι βέβαιο ότι η μη αξιοποίηση της περιουσίας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και η μη κάλυψη της πληρωμής των τόκων θα εγείρει στο άμεσο μέλλον άλλα σοβαρά θέματα και για το δημόσιο και για τους πολίτες και για τους εργαζόμενους στις εταιρείες λειτουργίας.

5.Ακούγοντας το αίτημα των σωματείων της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. -και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία για τις προθέσεις της κυβέρνησης από κανένα- σε περίπτωση που ο ΟΑΣΑ συνάψει συμβάσεις με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ υποχρεώνεται να αποδίδει ως έσοδα τουλάχιστον τα ποσά των αποτελεσμάτων του 2016 στη ΣΤΑΣΥ A.E.

Παρότι από τους σκοπούς και τη λειτουργία του ΟΑΣΑ, μητρικής εταιρείας της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., μέσω της οποίας επιδοτείται η ΣΤΑΣΥ Α.Ε., δεν υπάρχει θέμα μεταφοράς αυτών των πόρων πουθενά αλλού εκτός από τη ΣΤΑΣΥ, την ΟΣΥ και τα έξοδα λειτουργίας του.

6. Κανένα θέμα δεν τίθεται για ιδιωτικοποίηση των εταιρειών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Το κεντρικό θέμα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι αν θα συνεχιστούν οι κακές πρακτικές και διαδικασίες στον χώρο των αστικών μεταφορών, αν οι εταιρείες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα μπορέσουν να παρέχουν ποιοτικότερο και ποσοτικότερο μεταφορικό έργο στους πολίτες, αν θα μπορούν να διευρύνουν το κοινωνικό τους έργο και την φθηνή τιμολογιακή πολιτική προς τους πολίτες. Θα τα καταφέρουμε αν αλλάξουμε τις πρακτικές του χθες. Από τα παραπάνω ακόμη αναζητούνται οι λόγοι και τα αιτήματα της απεργίας.

Πρόσφατα υπογράφηκε η νέα ΣΣΕ. Επομένως δεν είναι πίεση για συνδικαλιστικά θέματα. Ποιούς λοιπόν πραγματικούς σκοπούς εξυπηρετεί;

Tags:ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠΟΑΣΑΣΕΚΕΛΜΑΣΕΛΜΑΣΗΕΚΣΗΕΤΣΤΑΣΥΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
MMM

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
MMM

Σύμβουλο για τη δημιουργία του «Ενιαίου Μητροπολιτικού Συγκοινωνιακού Φορέα» αναζητά το υπουργείο Μεταφορών

30 Ιουνίου, 2022
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε έναντι πινακίου φακής», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
MMM

Δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ

29 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Παρατείνονται κατά 1 χρόνο οι συμβάσεις συγκοινωνιακού έργου των ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Καθυστερήσεις σε αρκετά αεροδρόμια της Ευρώπης, λόγω των ελέγχων διαβατηρίων
MMM

Ερώτηση 23 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τον κλιματισμό στους συρμούς του Ηλεκτρικού (γραμμή 1)

26 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Παραμένουν «διαταραγμένες» οι σχέσεις Χρ. Σπίρτζη – Π. Πέρκα

Aπό το υπ. Μεταφορών στο υπ. Οικονομικών η Π. Πέρκα. Διορίστηκε γ.γ. Δημόσιας Περιουσίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ