• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για 300 αστικά λεωφορεία στην Αθήνα με leasing. Αρχές του έτους η κυκλοφορία τους

vvegiazi by vvegiazi
9 Σεπτεμβρίου, 2020
στο MMM
0
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για 300 αστικά λεωφορεία στην Αθήνα με leasing. Αρχές του έτους η κυκλοφορία τους

³P

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια με leasing 300 αστικών λεωφορείων, τα οποία αναμένεται να βγουν στους δρόμους της Αθήνας στις αρχές του νέου έτους , ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξη Τύπου.

Τα λεωφορεία θα είναι ηλικίας έως 10 ετών, η μίσθωση θα αφορά 3ετή διάρκεια, με προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ.

Η τακτική και προληπτική συντήρηση θα γίνεται εντός της ΟΣΥ. Οι προϋποθέσεις συμμετοχής για τις εταιρείες αφορούν κυρίως τη συνάφεια με τη δραστηριότητα, με αποτέλεσμα η συμμετοχή να εκτιμάται ότι θα είναι μεγάλη.

«Σήμερα, σας ανακοινώνω ότι βρίσκεται στον αέρα, σε χρόνο ρεκόρ, ο διαγωνισμός για την προμήθεια με leasing 300 σύγχρονων λεωφορείων, που θα ενισχύσουν άμεσα τον στόλο της ΟΣΥ και στις αρχές του νέου έτους πιστεύουμε ότι θα είναι στους δρόμους της Αθήνας.

Μαζί με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και τις προσλήψεις με διαδικασίες fast track, αλλά κριτήρια ΑΣΕΠ, είναι οι άμεσες δράσεις μας για να βελτιωθεί η κατάσταση. Με περισσότερες επιλογές για τον πολίτη, περισσότερα δρομολόγια, λιγότερη ταλαιπωρία.

Μέχρι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα, με την προμήθεια 1.000 νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Πέρα του διαγωνισμού για το leasing, η πλέον άμεση κίνηση στην οποία προχωρά το υπουργείο Μεταφορών για την ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ είναι η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, μέσω ΣΔΙΤ.

Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα καλύψουν κυρίως περιφερειακές γραμμές. Μέσω της συμφωνίας, η ΟΣΥ θα “ενισχυθεί” με 550 οδηγούς.

Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε ο κ. Καραμανλής, το ημερήσιο πρόγραμμα δρομολογίων της ΟΣΥ απαιτεί 2.000 οχήματα και 6.000 οδηγούς, ενώ υπάρχουν μόλις 3.000 οδηγοί.

Με τις fast track προσλήψεις, που έχουν ανακοινωθεί, θα προστεθούν συνολικά 655 εργαζόμενοι, εκ των οποίων οι 450 οδηγοί και οι υπόλοιποι τεχνίτες. Έτσι, ο αριθμός των οδηγών θα αυξηθεί αθροιστικά (οδηγοί ΚΤΕΛ και προσλήψεις) κατά 1.000 άτομα.

Σχολιάζοντας τις υφιστάμενες συνθήκες, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, κ. Νίκος Σταθόπουλος, είπε ότι «δεν θα μπορούσε να έχει γίνει πιο σύντομα κάτι διαφορετικό για την ενίσχυση των ΜΜΜ της Αθήνας».

Τέλος, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί το μεγάλο διαγωνισμό για τη προμήθεια 1.000 σχεδόν λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε δυο φάσεις, ο πρώτος διαγωνισμός των 600 λεωφορείων θα προκηρυχθεί τον Νοέμβριο.

Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης του Κ. Καραμανλή για τα ΜΜΜ

Ξεκινώ, λοιπόν, από το ζήτημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Ένα θέμα στο οποίο εδώ και μήνες αφιερώνουμε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας στο Υπουργείο, κάνοντας μια καθημερινή, διαρκή διαχείριση κρίσης.

Θέλω να σας υπενθυμίσω λίγο την πραγματικότητα την οποία κληθήκαμε να διαχειριστούμε. Προερχόμαστε από μια 10ετία και παραπάνω, κατά την οποία άλλοτε λόγω αντικειμενικών συνθηκών και άλλοτε λόγω πολιτικής επιλογής προηγούμενων κυβερνήσεων, η Ελλάδα δεν επένδυσε στις αστικές συγκοινωνίες της.

Επί 11 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στο μετρό. Επί 13 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στα λεωφορεία. Επί 11 χρόνια δεν έχει αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο.

Επί ΣΥΡΙΖΑ η κατάσταση έφτασε στα όρια της διάλυσης. Έκαναν το ακατόρθωτο: Αυξήθηκε η τιμή των εισιτηρίων αλλά ταυτόχρονα έπεσε δραματικά το επίπεδο των υπηρεσιών και μειώθηκαν τα έσοδα των φορέων. Κυκλοφορούσαν κάτω από 850 οχήματα στην Αθήνα & 212 στη Θεσσαλονίκη. Ο δε ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, έφτασε κυριολεκτικά στα όρια της διάλυσης.

Αυτή την κατάσταση, λοιπόν, κληθήκαμε να διαχειριστούμε. Και εν μέσω αυτής της κατάστασης, προέκυψε και η πανδημία. Η οποία προφανώς μεγεθύνει παθογένειες πολλών ετών και μας δημιουργεί την υποχρέωση να εφαρμόσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με στόχο πλέον όχι μόνο την πιο άνετη καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και την προστασία της υγείας τους.

Επί 14 μήνες, λοιπόν, κάνουμε καθημερινή διαχείριση κρίσης στις αστικές συγκοινωνίες. Εφαρμόζουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Στην Αθήνα ήδη τα 850 οχήματα στο δρόμο έχουν γίνει 1150. Τις περισσότερες μέρες, πετυχαίνουμε αυτόν τον στόχο. Προσπαθούμε να κάνουμε πιο ορθολογικό το σχεδιασμό των δρομολογίων. Μειώσαμε τις χρονοαποστάσεις στο Μετρό και θα τις μειώσουμε κι άλλο. Θεσπίσαμε τους βοηθούς επιβατών και τις επόμενες μέρες τους επαναφέρουμε στους δρόμους και τις στάσεις.

Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε 3 νέους σταθμοί Μετρό στην επέκταση προς Πειραιά. Αποζημιώσαμε τους κατόχους καρτών για την περίοδο της καραντίνας, μειώσαμε την τιμή του εισιτηρίου και εξετάζουμε το ενδεχόμενο παράτασης του μέτρου. Ξέρω ότι όλα αυτά δεν είναι αρκετά. Ξέρω ότι οι πολίτες, ιδίως τώρα, χρειάζονται ακόμα καλύτερες συγκοινωνίες.

Γι’ αυτό και περνάμε πλέον στη Β΄ φάση του σχεδίου μας. Που όπως ξέρετε προβλέπει, πρώτα απ’ όλα, την προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων με leasing. Σήμερα, πριν λίγο, όπως ακούσατε, ανακοίνωσα ότι ο διαγωνισμός αυτός πλέον είναι στον αέρα.

Έχει 3ετή διάρκεια, με δικαίωμα προαίρεσης άλλου ενός έτους. Συνολικό προϋπολογισμό σχεδόν 50 εκατομμύρια. Τα λεωφορεία αναμένονται στους δρόμους στις αρχές του χρόνου. Για να μην σας κουράζω τώρα, στο τέλος θα σας διανεμηθεί και ένα πιο αναλυτικό σημείωμα για τα δεδομένα του διαγωνισμού.

Παράλληλα, στη Β΄ φάση του σχεδίου μας, προβλέπονται και οι άλλες δράσεις που γνωρίζετε, αφού τις παρουσιάσαμε τον περασμένο μήνα μαζί με τον Πρωθυπουργό: 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Με διαδικασίες fast track, αλλά με κριτήρια ΑΣΕΠ. Σύμπραξη με ΚΤΕΛ, μέσω ΣΔΙΤ, που συνεπάγεται ενίσχυση του ΟΣΥ με επιπλέον 203 οχήματα και 550 οδηγούς, σε ημερήσια βάση.

Και βέβαια, ολοκληρώνονται και άλλοι 3 σταθμοί Μετρό στην επέκταση προς Πειραιά, ενώ 25 νέα οχήματα εκσυγχρονίζουν τον στόλο του τραμ και προχωράμε σε σχέδιο αναβάθμισής του. Όλα αυτά σημαίνουν: Περισσότερες επιλογές για τον πολίτη, περισσότερα δρομολόγια, λιγότερη ταλαιπωρία.

Και πιο μακροπρόθεσμα, το σχέδιό μας θα ολοκληρωθεί και με την τρίτη φάση του, που προβλέπει την αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό, την αγορά 7 συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 και φυσικά τον μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων, περίπου 1000 για την Αθήνα και 300 για τη Θεσσαλονίκη. Τα πρώτα 300 θα κυκλοφορούν ήδη από το 2021.

Αντίστοιχο είναι το σχέδιό μας και για τη Θεσσαλονίκη. Δεν θέλω να σας κουράσω, αν υπάρχει ειδικό ενδιαφέρον μπορούμε να το συζητήσουμε πιο εκτενώς στη συνέχεια. Το μόνο που θέλω να σας υπενθυμίσω όμως είναι ότι ήδη σήμερα τα λεωφορεία στο δρόμο έχουν αυξηθεί από 212 που παραλάβαμε σε πάνω από 400.

Και με το leasing αλλά και τη βοήθεια από τον Δήμο, σταδιακά θα ξεπεράσουμε τα 600. Κι όλα αυτά ως μεταβατικό στάδιο μέχρι να γίνει ο μεγάλος διαγωνισμός που θα λύσει οριστικά τα προβλήματα και στις δύο πόλεις.

Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια. Όμως σκεφτείτε σε λίγα χρόνια τη Θεσσαλονίκη με το Μετρό σε λειτουργία και πάνω από 600 λεωφορεία στο δρόμο. Και λίγο πιο μετά και με το flyover ολοκληρωμένο. Θα μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική, σύγχρονη μεγαλούπολη.

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επιτέλους σπάμε έναν υπερδεκαετή κύκλο αποεπένδυσης στις αστικές συγκοινωνίες. Κατανοούμε τον προβληματισμό των πολιτών, νομίζω όμως ότι και οι πολίτες αντιλαμβάνονται πλέον ότι προσπαθούμε. Ότι υπάρχει σχέδιο, εφαρμόζουμε ακόμα και λύσεις που δεν έχουν εφαρμοστεί ξανά στο παρελθόν. Το παλεύουμε.

Tags:ΟΑΣΑΟΣΥ

Σχετικά Άρθρα

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA
MMM

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022
MMM

Δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ για τους πρόσφυγες πολέμου από την Ουκρανία

18 Μαΐου, 2022
Συμβουλές ΟΑΣΑ για να μη δημιουργούνται ουρές στα εκδοτήρια του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
MMM

Ανανέωση δικαιώματος για μειωμένο κόμιστρο στις κάρτες του ΟΑΣΑ σε μαθητές άνω των 18 ετών

13 Μαΐου, 2022
MMM

Εγκρίθηκε επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ

12 Μαΐου, 2022
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ
MMM

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

9 Μαΐου, 2022
Nέα βάναυση επίθεση στα εφάπαξ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
MMM

Λεωφορείο προσέκρουσε σε κολόνα στον Άλιμο, προσωρινές αλλαγές στα δρομολόγια του τραμ

6 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενδιαφέρον της BYD και της «Π. Πετρόπουλος» για τους διαγωνισμούς λεωφορείων του υπουργείου Μεταφορών και του ΟΑΣΑ

Στους δρόμους της Αθήνας το πρώτο αστικό ηλεκτρικό λεωφορείο. Κάνει δοκιμαστικές διαδρομές δίχως επιβάτες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022
Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

23 Μαΐου, 2022
Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

23 Μαΐου, 2022

Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

23 Μαΐου, 2022
Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης

Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

23 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ