ΑρχικήMMMΣκληρή αντιπαράθεση ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό Θεσσαλονίκης. Οι δηλώσεις Αλ. Τσίπρα, Κ. Καραμανλή και Ν. Ταχιάου

Σκληρή αντιπαράθεση ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό Θεσσαλονίκης. Οι δηλώσεις Αλ. Τσίπρα, Κ. Καραμανλή και Ν. Ταχιάου

Έντονη πολιτική αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ για το Μετρό Θεσσαλονίκης, την πορεία του έργου και την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό «Βενιζέλου».

Η δήλωση του Αλέξη Τσίπρα

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσαλονικείς», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος επισκέφθηκε, εκτός προγράμματος, τον Σταθμό Βενιζέλου, συνοδευόμενος από βουλευτές και τον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο.

«Ένα έργο το οποίο θα ήταν ανάσα πνοής για την πόλη, ποιότητα ζωής για τους Θεσσαλονικείς και θα ολοκληρωνόταν το φθινόπωρο του 2020, με 12 στους 13 σταθμούς – ο σταθμός Βενιζέλου θα ολοκληρωνόταν το 2023 -παίρνει συνολικά παράταση μέχρι το 2023 και …βλέπουμε, διότι χρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει και με όλους τους φόβους που έχουμε και για τα αρχαία που θα απομακρυνθούν για να επανατοποθετηθούν», είπε ο κ. Τσίπρας.

«Οι κυβερνήσεις της ΝΔ», συνέχισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με καθυστερήσεις και υπέρογκες αποζημιώσεις σε εργολάβους. Και το 2012-2015, το ίδιο έγινε και τώρα προβλέπουμε αυτή η καθυστέρηση θα γίνει στην πλάτη των Θεσσαλονικέων που δεν θα έχουν Μετρό αλλά θα κοστίσει και δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, ποιος ο λόγος αυτής της πολιτικής απόφασης που είναι εις βάρος του λαού της Θεσσαλονίκης, της πόλης της Θεσσαλονίκης, που δικαιούται να έχει ένα σύγχρονο έργο πνοής για την πόλη, όχι το 2023 και βλέπουμε, αλλά φέτος, το 2020, που θα μπορούσε να ολοκληρωθεί.

Δυστυχώς, ένα χρόνο εργασίες δεν γίνονται, παρά για την απομάκρυνση των αρχαίων. Κατά την άποψή μας πρόκειται για μια χείριστη επιλογή, επονείδιστη για τους Θεσσαλονικείς, που βιώνουν μια αρνητική ποιότητα ζωής εξαιτίας της αδυναμίας κάλυψης των αναγκών και του ΟΑΣΘ με τις παλιές γνωστές αμαρτίες».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατέβηκε στον σταθμό Βενιζέλου και ενημερώθηκε από τους υπεύθυνους για τις εργασίες απομάκρυνσης των αρχαίων που είναι σε εξέλιξη, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Η δήλωση του Κώστα Καραμανλή

«Η μια Κυβέρνηση εγκαινίασε μουσαμάδες. Η άλλη κάνει έργα που εξασφαλίζουν και μέτρο και αρχαία. Βρείτε την πολιτική απάτη», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, παραθέτοντας την κάτωθι εικόνα για τον  σταθμό  Βενιζέλου.

Η δήλωση του Νίκου Ταχιάου

Δυστυχώς, η σημερινή αιφνιδιαστική επίσκεψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν επέτρεψε στην «Αττικό Μετρό Α.Ε.» να του κάνει μία σοβαρή ενημέρωση για την πορεία του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Αν η μέχρι σήμερα επαφή του με το έργο ξέφευγε από την λογική των επικοινωνιακών σόου, ο κ. Τσίπρας θα διαπίστωνε την πραγματικότητα:

Αν κατέβαινε στις σήραγγες, θα έβλεπε ότι η ολοκλήρωση το 2020του έργου που μας παραδόθηκε πέρυσι, μόνο ως χοντροκομμένο ανέκδοτο ακούγεται. Αν επισκεπτόταν το αμαξοστάσιο, θα αντιλαμβανόταν ότι χωρίς οργανωμένο και εκπαιδευμένο φορέα λειτουργίας, του οποίου η δημιουργία απαιτεί περισσότερο από δύο χρόνια, κανένα μετρό δεν μπορεί αν λειτουργήσει.

Αν αναζητούσε πόσο είχαν προχωρήσει οι δήθεν λύσεις για την Βενιζέλου που σερνόταν σχεδόν πέντε χρόνια, από το 2015 μέχρι τον περυσινό Δεκέμβριο, θα συμφωνούσε στην μία και μοναδική τεχνικά εφικτή και οικονομικά αντιμετωπίσιμη μέθοδο της ασφαλούς απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων.

Αντιθέτως, o κ. Τσίπρας επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην αλήθεια, γνωρίζοντας προφανώς ότι σε αυτήν θα αντίκρυζε τις ευθύνες της δικής του περιόδου διακυβέρνησης. Οι καθυστερήσεις και οι όποιες επιβαρύνσεις που κατατρύχουν σήμερα το μετρό της Θεσσαλονίκης φέρουν την υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ.

Η σημερινή διοίκηση της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» παρέλαβε ένα έργο με τεράστιες εκκρεμότητες καλυμμένο έντεχνα με μία ομίχλη ψεμάτων και μύθων. Διαβεβαιώνουμε τους Θεσσαλονικείς ότι θα το ολοκληρώσουμε στον χρόνο που δεσμευτήκαμε, με απόλυτο σεβασμό στη διαφάνεια και τη χρηστή διαχείριση του ευρωπαϊκού και δημοσίου χρήματος.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο