Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

    13 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

    13 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

    12 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

    11 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

    13 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

    13 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

    12 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

    11 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στα 12,8 έτη η μέση ηλικία των λεωφορείων της «ΟΣΥ». Στα 13,8 έτη των τρόλεϊ

vvegiazi by vvegiazi
21 Νοεμβρίου, 2016
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αναγκαίος, παρά ποτέ, χαρακτηρίζεται ο εκσυγχρονισμός του στόλου της εταιρείας «Οδικές Συγκοινωνίες», η οποία αποτελεί την συγχώνευση των πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ.

Του Φώτη Φωτεινού

Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης προανήγγειλε τη προμήθεια 500 νέων λεωφορείων, η οποία, εφόσον υλοποιηθεί, θα αποτελέσει σημαντικό βήμα αναβάθμισης της ποιότητας των υπηρεσιών των «Οδικών Συγκοινωνιών».

Ωστόσο, ακόμα και εάν προκηρυχθεί ο διαγωνισμός, τα πρώτα λεωφορεία θα παραληφθούν και κυκλοφορήσουν μετά από αρκετά χρόνια, αφού οι δημόσιοι διαγωνισμοί χρειάζονται αρκετά χρόνια, ώσπου να ολοκληρωθούν. Οπότε, στο μεσοδιάστημα απαιτούνται ενέργειες βέλτιστης διαχείρισης του υπάρχοντος στόλου.

Στο τέλος του 2015, η «ΟΣΥ» διέθετε στόλο 2.031 θερμικών οχημάτων – λεωφορείων, μέσης ηλικίας 12,8 ετών περίπου και 356 ηλεκτροκίνητων οχημάτων – τρόλεϊ, μέσης ηλικίας 13,8 ετών περίπου.

Ο στόλος των λεωφορείων έχει ως εξής:

-230 οχήματα πετρελαίου τεχνολογίας EURO Ι [Χρονολογίας κτήσεως 1993-1994 & 1996],

-876 οχήματα πετρελαίου και φυσικού αερίου τεχνολογίας EURO ΙΙ [Χρονολογίας κτήσεως 1998-2002],

-401 οχήματα πετρελαίου και φυσικού αερίου τεχνολογίας EURO ΙΙΙ [Χρονολογίας κτήσεως 2004-2005],

-220 οχήματα πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙV [Χρονολογίας κτήσεως 2009],

-100 οχήματα πετρελαίου τεχνολογίας EURO V [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010],

-4 διώροφα οχήματα πετρελαίου τεχνολογίας EURO V [Χρονολογίας κτήσεως 2011],

-200 οχήματα φυσικού αερίου νέας τεχνολογίας EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicles) [Χρονολογίας κτήσεως 2010].

Από το σύνολο των 876 οχημάτων τεχνολογίας EURO II, τα 290 οχήματα είναι φυσικού αερίου, ενώ από το σύνολο των 401 οχημάτων τεχνολογίας EURO III, τα 120 οχήματα είναι φυσικού αερίου, γεγονός που σημαίνει ότι η ΟΣΥ διαθέτει 610 οχήματα φυσικού αερίου.

Συνοπτικά, για τα λεωφορεία το 43,1% είναι Euro 2, δηλαδή κτήσεως 1998 – 2002 και το 19,8% Euro 3, κτήσεως 2004 – 2005, καταδεικνύοντας τις άμεσες ανάγκες για ανανέωση.

Σήμερα, τουλάχιστον 500 λεωφορεία παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια, ενώ όχι αμελητέα ποσότητα που βρίσκεται σε κυκλοφορία, είτε παρουσιάζει σοβαρές μηχανικές βλάβες, είτε σπανιότερα αυτοαναφλέγεται.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν εργαζόμενοι, κονδύλια για ανταλλακτικά δεν υπάρχουν, ενώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς προμηθευτές ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσουν περισσότερα από 1.300 λεωφορεία, καθώς δεν επαρκεί, τόσο ο υφιστάμενος αριθμός οδηγών, όσο και λεωφορείων.

Ο στόλος των τρόλεϊ

-102 οχήματα σειράς 6000 και χρονολογίας κτήσεως 1999-2000,

-112 οχήματα σειράς 7000 και χρονολογίας κτήσεως 1999-2000,

-91 οχήματα σειράς 8000 και χρονολογίας κτήσεως 2003-2004,

-51 οχήματα σειράς 9000 και χρονολογίας κτήσεως 2004.

Από τα ανωτέρω στοιχεία, καθίσταται προφανές ότι αντίστοιχες ανάγκες για ανανέωση του στόλου υπάρχουν και στα τρόλεϊ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΑΣΑΟΣΥ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

11 Ιουλίου, 2025
MMM

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025
MMM

Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ: Η αστική συγκοινωνία δεν είναι έργο που μπορεί να αναλάβει ο οποιοσδήποτε

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Πως σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών την πιλοτική 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

6 Ιουλίου, 2025
MMM

Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής: Οι δυο οδηγοί που ενεπλάκησαν στο τροχαίο είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας

4 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ  ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Βελτιωτικές παρεμβάσεις ΟΑΣΑ σε λεωφορειακές γραμμές των δυτικών συνοικιών της Αθήνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Ακύρωση πτήσεων της AEGEAN προς και από Τελ Αβίβ, Βηρυτό, Αμμάν και Ερμπίλ

0

Ανεκτέλεστο 900 εκατ. ευρώ διαθέτει η AKTOR στην Ρουμανία. Οι προοπτικές της ρουμανικής αγοράς

0

Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

13 Ιουλίου, 2025

Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

13 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

11 Ιουλίου, 2025

Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

11 Ιουλίου, 2025

Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

11 Ιουλίου, 2025

Μ. Τραυλού, ΕΕΕ: Οι θάλασσες οφείλουν να είναι ελεύθερες και ασφαλείς

11 Ιουλίου, 2025

Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG και Πούντα Κάνα

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr