• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σχέδιο νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες της Θες/νίκης παρέδωσε το ΣΑΣΘ στο υπ. Μεταφορών

ffotinos by ffotinos
25 Ιανουαρίου, 2017
στο MMM
0
Τον Μάρτιο, στη Βουλή, το νομοσχέδιο για τις (νέες) αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η συζήτηση που έχει ανοίξει το τελευταίο διάστημα για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης και η δημοσιοποιημένη πρόθεση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, να προβεί σε σημαντικές αλλαγές αποτελεί για το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών της περιοχής.

Η ανακοίνωση του ΣΑΣΘ

Το ΣΑΣΘ και ο Πρόεδρός του, Γιάννης Παλαιστής, φρόντισαν εδώ και δυο χρόνια να προετοιμάσουν τη Θεσσαλονίκη και τους εμπλεκόμενους φορείς για τις ραγδαίες αλλαγές που συντελούνται στις δημόσιες αστικές μεταφορές και μετακινήσεις, εν όψει της πλήρους εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2009 από το 2019.

Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε εκπονήθηκε και η μοναδική μελέτη για τη μετεξέλιξη του ΣΑΣΘ σε Ενιαία Αρχή Μεταφορών και Μετακινήσεων.

«Η ανάγκη προσαρμογών στα θέματα ευρωπαϊκών κανονισμών και υποχρεωτικής εποπτείας των παρόχων συγκοινωνιακού έργου στη βάση τήρησης κανόνων και δεικτών ποιότητας (άνεση μετακίνησης, μείωση οχλήσεων, πιστή τήρηση χρονοπρογραμματισμού, καθαριότητα, έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση, αντίτιμο εισιτηρίου κτλ.) είναι αυτή που οδήγησε το ΣΑΣΘ στην προετοιμασία της Θεσσαλονίκης, ώστε το αύριο των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών να είναι βελτιωμένο σε όλα τα επίπεδα, με την προσθήκη και των νέων μέσων μαζικής μεταφοράς, όπως το μετρό και ενδεχομένως η θαλάσσια συγκοινωνία, το τραμ κ.ά.

 

Ως ΣΑΣΘ αναλάβαμε την πρωτοβουλία για τη σύσταση ομάδας εργασίας και την εκπόνηση της μελέτης για τη νέα Ενιαία Αρχή Μεταφορών και Μετακινήσεων, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό, διοργανώσαμε ενημερωτική ημερίδα από το Μάιο του 2015 και αξιοποιήσαμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνουν τα ευρωπαϊκά προγράμματα, ώστε η Θεσσαλονίκη και η χώρα να είναι σε πλήρη ετοιμότητα.

Το σχέδιο νόμου που παρέδωσε το ΣΑΣΘ στο Υπουργείο προβλέπει όλες τις αρμοδιότητες που πρέπει να έχει η νέα Αρχή και οι οποίες θα αφορούν σε όλα τα μέσα δημοσίων μεταφορών, που είτε λειτουργούν, είτε προβλέπεται να λειτουργήσουν στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης.

Η ανάθεση μέσω δημοπράτησης, ο έλεγχος των παρόχων συγκοινωνιακού έργου, αλλά και ο συντονισμός των δημοσίων μέσων μεταφοράς αποτελούν αρμοδιότητες – κλειδιά, που θα πρέπει να χαρακτηρίζουν μια σύγχρονη Αρχή, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προτύπων», επισήμανε ο κ. Παλαιστής.

Το ΣΑΣΘ αποτελεί από την ίδρυσή του, το 2001, το φορέα, ο οποίος υπό την άμεση εποπτεία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είναι αρμόδιος για το σχεδιασμό, προγραμματισμό, εποπτεία και έλεγχο των αστικών δημοσίων συγκοινωνιών στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης.

Ωστόσο, δεδομένου ότι οι αλλαγές που θα επιφέρει η σύσταση νέων συγκοινωνιακών φορέων, όπως αυτοί έχουν εξαγγελθεί, θα είναι ριζικές για τις συγκοινωνίες και κατ’ επέκταση τη λειτουργία της Θεσσαλονίκης, η προετοιμασία τους απαιτεί ολοκληρωμένη θεώρηση, νομική και τεχνική τεκμηρίωση, αλλά και ουσιαστική διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το ΣΑΣΘ αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, που συνοδεύεται και από την ανάγκη για αναδιαμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τις μεταφορές, έχει διαμορφώσει τις απόψεις του και έχει καταθέσει δημοσίως και αρμοδίως συγκεκριμένες προτάσεις για τη βελτίωση των δημοσίων συγκοινωνιών και της αστικής κινητικότητας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, πάντα στη βάση των βέλτιστων ευρωπαϊκών πρακτικών και με γνώμονα τις ευρωπαϊκές οδηγίες και κανονισμούς.

Τις προτάσεις αυτές έχει θέσει διαχρονικά στη διάθεση των αρμοδίων Υπουργών, μαζί βέβαια με ένα μεγάλο επιστημονικό και μελετητικό έργο, που συνοδεύει αυτές τις πολύ σημαντικές αλλαγές για την καθημερινότητα των πολιτών.

Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα της μελέτης για την ποιότητα του συγκοινωνιακού έργου, για την χωροθέτηση και την υιοθέτηση κριτηρίων για την ασφάλεια και τη βελτίωση των στάσεων και των στεγάστρων των αστικών συγκοινωνιών, για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Θεσσαλονίκης, αλλά και για τις στρατηγικές κατευθύνσεις ώστε να ενσωματωθούν θέματα ποιότητας της ΕΕ στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι στο σύνολό τους αυτές οι μελέτες έγιναν με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων και κονδυλίων και σε μεγάλο βαθμό αποτελούν μοναδικές στον ελληνικό χώρο και βραβεύθηκαν διεθνώς.

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ΕΡΤΑ του προγράμματος INTERREG IVC, το ΣΑΣΘ ολοκλήρωσε τη μελέτη σκοπιμότητας «Δημοπράτηση και ανάθεση των υπηρεσιών μεταφοράς με λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη», για την οποία βραβεύτηκε από τον συντονιστή του έργου, καθώς ενσωματώνει τα βέλτιστα πρότυπα των Οργανωτικών Αρχών που υπάρχουν σε ευρωπαϊκές μητροπόλεις, λαμβάνοντας υπόψη τις επιταγές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Το ΣΑΣΘ επίσης συμμετείχε ως βασικός εισηγητής στην Επιτροπή που συνέστησε ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρήστος Σπίρτζης, με θέμα «Επιτροπή για τη διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση μιας Ενιαίας Αρχής για την οργάνωση και ανάπτυξη δημόσιων επιβατικών μεταφορών στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης», τμήμα του πορίσματος της οποίας παρουσιάστηκε στους αυτοδιοικητικούς φορείς της Θεσσαλονίκης προσφάτως, από τον ίδιο τον Υπουργό.

«Το ΣΑΣΘ, παρά τους περιορισμένους πόρους, προσωπικό και εργαλεία που διαθέτει (ενδεικτικά και της ανάγκης αναβάθμισής του σε όφελος της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης), έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες σε θέματα αρμοδιότητάς του, ενώ ταυτόχρονα είναι από τους ελάχιστους φορείς σε εθνικό επίπεδο, που έχει καταφέρει να ενταχθεί σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά έργα.

Στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης, το ΣΑΣΘ έχει προσφέρει μελέτες για τη δημιουργία τραμ, για την επέκταση του δικτύου λεωφορειοδρόμων και ποδηλατοδρόμων, για την προώθηση των βιώσιμων αστικών μετακινήσεων, για την αύξηση της χρήσης των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών, για την υλοποίηση της τηλεματικής, για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, για πρότυπους σταθμούς μετεπιβίβασης κ.ά.

Πέτυχε να είναι ένας εξωστρεφής φορέας, εξασφαλίζοντας και αξιοποιώντας πόρους από διάφορους ευρωπαϊκούς χρηματοδοτικούς μηχανισμούς, που του επιτρέπουν αφενός να μελετήσει πληθώρα θεμάτων σχετικών με τις δημόσιες συγκοινωνίες και την αστική κινητικότητα, αφετέρου να αναπτύξει περαιτέρω την τεχνογνωσία του και να επιτύχει την καθολική αναγνώρισή του διεθνώς.

Όλη αυτή η τεχνογνωσία και η εμπειρία που απέκτησε το ΣΑΣΘ διαχρονικά πρέπει να αξιοποιηθεί ως πυρήνας για τη νέα Ενιαία Αρχή Μεταφορών και Μετακινήσεων, που θα κληθεί να υλοποιήσει το όραμα για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Κάτι που πιστεύω ότι θα κάνει το Υπουργείο. Υπενθυμίζεται ότι για το πρώτο στην Ελλάδα ΣΒΑΚ, που υλοποίησε το ΣΑΣΘ, βραβεύτηκε πριν από ένα χρόνο από την αρμόδια Ευρωπαία Επίτροπο Μεταφορών, Βιολέτα Μπουλκ, μετ’ επαίνων», τόνισε ο κ. Παλαιστής.

Tags:ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΟΑΣΘΣΑΣΘ

Σχετικά Άρθρα

Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
MMM

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
MMM

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν ότι τους οφείλονται… 6 εκατ.
MMM

Ο ΟΑΣΘ θα λάβει 28,25 εκατ. ευρώ για την παροχή μειωμένου κομίστρου

24 Μαΐου, 2022
Το 55% του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει υλοποιηθεί, το 35% της επέκτασης προς Καλαμαριά
MMM

Το Μετρό Θεσσαλονίκης, μέσω ΣΔΙΤ, σε ιδιώτες. Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, στα 292 εκατ. ο προϋπολογισμός

23 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
MMM

Προχωρούν οι μελέτες για δημιουργία συγκοινωνιακού hub και τερματικού σταθμού του μετρό Θεσ/νίκης στη Ν. Ελβετία

20 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Τεράστια γραφειοκρατία επιφέρει η απαγόρευση του παράπλευρου οδικού δικτύου, καταγγέλλει η ΓΕΠΟΕΤ

Η ΓΕΠΟΕΤ συναντήθηκε με τον υφ. Μεταφορών. Θετικά τα μηνύματα για τον τουρισμό του 2017

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ