Παρασκευή, 13 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το Μετρό Πειραιά θα παραδοθεί, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης: Τμηματικά. Τρεις σταθμοί το 2019

ffotinos by ffotinos
3 Μαρτίου, 2017
στο MMM
0
Åñãáóßåò óôï ìåôñü Èåóóáëïíßêçò 30 ìÝôñá êÜôù áðü ôçí åðéöÜíéá ôçò ÃÞò. Åñãáóßåò óôï ìåôñü Èåóóáëïíßêçò 30 ìÝôñá êÜôù áðü ôçí åðéöÜíéá ôçò ÃÞò. Ìðïñåß ôá ìÜôéá ôïõ íá ìçí åßíáé êáëõììÝíá ìå åðéäåñìßäá êáé ôñß÷ùìá, üðùò ôïõ ôõöëïðüíôéêá, êáé óßãïõñá äåí ðåñíÜ üëç ôïõ ôç æùÞ êÜôù áðü ôï Ýäáöïò óêÜâïíôáò ôïýíåë êáé ôáîéäåýïíôáò …. ÷ñçóéìïðïéþíôáò ôç ìÝèïäï ôçò áöÞò, ÄåõôÝñá 23 Ìáúïõ 2011 ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÍÉÊÏÓ ÁÑÂÁÍÉÔÉÄÇÓ

Åñãáóßåò óôï ìåôñü Èåóóáëïíßêçò 30 ìÝôñá êÜôù áðü ôçí åðéöÜíéá ôçò ÃÞò. Åñãáóßåò óôï ìåôñü Èåóóáëïíßêçò 30 ìÝôñá êÜôù áðü ôçí åðéöÜíéá ôçò ÃÞò. Ìðïñåß ôá ìÜôéá ôïõ íá ìçí åßíáé êáëõììÝíá ìå åðéäåñìßäá êáé ôñß÷ùìá, üðùò ôïõ ôõöëïðüíôéêá, êáé óßãïõñá äåí ðåñíÜ üëç ôïõ ôç æùÞ êÜôù áðü ôï Ýäáöïò óêÜâïíôáò ôïýíåë êáé ôáîéäåýïíôáò …. ÷ñçóéìïðïéþíôáò ôç ìÝèïäï ôçò áöÞò, ÄåõôÝñá 23 Ìáúïõ 2011 ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÍÉÊÏÓ ÁÑÂÁÍÉÔÉÄÇÓ

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το πρώτο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να λειτουργήσουν οι 3 πρώτοι σταθμοί του Μετρό Πειραιά (Αγ. Βαρβάρα – Κορυδαλλός – Νίκαια).

Αυτό ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, στην ενημερωτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο δημαρχείο Κορυδαλλού, με θέμα την πρόοδο των εργασιών και το χρονοδιάγρ1αμμα ολοκλήρωσης του έργου, στην οποία συμμετείχαν ο δήμαρχος της πόλης, Σταύρος Κασιμάτης, ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, Γιώργος Γαβρίλης, ο δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας, Γιώργος Καπλάνης και ο γενικός γραμματέας, Κώστας Τσεφαλάς, από τον δήμο Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Το αρχικό χρονοδιάγραμμα του έργου προέβλεπε την οριστική παράδοση της Γραμμής 3 -και των έξι δηλαδή σταθμών- το δεύτερο εξάμηνο του 2017.

Ωστόσο, όπως εξήγησε ο δήμαρχος Κορυδαλλού Σταύρος Κασιμάτης, οι τρείς δήμαρχοι διεκδίκησαν από την Αττικό Μετρό την τμηματική παράδοση του έργου, εξαιτίας των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι δημότες των συγκεκριμένων περιοχών και επειδή πάντοτε το ζήτημα του μετρό απασχολούσε την περιφέρεια του Πειραιά.

“Αυτό έγινε για καθαρά τεχνικούς λόγους και όχι εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων της Αττικό Μετρό όπως ακούστηκε”, διευκρίνισε.

“Ο Πειραιάς ήταν απ’ όλες τις κυβερνήσεις ξεχασμένος”, είπε ο κ. Κασιμάτης, ενώ ανέφερε πως το έργο του μετρό είναι το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει στον Πειραιά από τον εμφύλιο και μετά. “Αυτό το έργο θα αλλάξει την εικόνα και το ανάγλυφο των περιοχών μας”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, δεν θέλησε να αναφερθεί στις καθυστερήσεις των προηγούμενων ετών, ωστόσο, όπως διευκρίνισε, ανεξάρτητα από τις επίσημες αυτές καθυστερήσεις, ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για το σύνολο του έργου, αυτή τη στιγμή, είναι το τέλος του 2020, με αρχές του 2021.

Μιλώντας για τους τρεις πρώτους σταθμούς που αναμένεται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2019, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό ανακοίνωσε πως τα έργα της σήραγγας έχουν ολοκληρωθεί, ενώ σε πολύ προχωρημένο στάδιο βρίσκονται και οι σταθμοί.

“Αυτοί ήταν και οι λόγοι, ώστε να συμφωνηθεί η τμηματική λειτουργία του έργου”, είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

“Έχουν ήδη δοθεί”, όπως εξήγησε, “και οι σχετικές εντολές στη διευθύνουσα υπηρεσία και στην κοινοπραξία, ώστε να επεξεργασθούν τα καινούρια χρονοδιαγράμματα με βάση αυτή την απόφαση”.

Σημειώνεται ότι για να προχωρήσει αυτή η απόφαση θα πρέπει να υπολογιστεί και το επιπλέον κόστος από την τμηματική αυτή λειτουργία του έργου για την Αττικό Μετρό. Όπως διευκρίνισε όμως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, το κόστος αυτό εξομοιώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα έσοδα που θα προκύψουν από την τμηματική λειτουργία του μετρό.

Σε ό,τι αφορά την παράδοση των πλατειών στους συγκεκριμένους σταθμούς, ένα θέμα που απασχολεί τους πολίτες, αλλά και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στις περιοχές, ο κ. Παπαδόπουλος είπε πως θα γίνει τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την παράδοση των συγκεκριμένων σταθμών.

“Τα έργο αυτό είναι μεγάλης κλίμακας. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο έργο σε επίπεδο υποδομών, μετά την Ψυτάλλεια, για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά” ανέφερε από τη μεριά του ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, Γιώργος Γαβρίλης.

Όπως τόνισε όμως ο κ. Γαβρίλης, τέτοια έργα δεν γίνονται χωρίς την “ενόχληση” της πόλης, διευκρινίζοντας ωστόσο, ότι τα οφέλη από την ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου είναι πολύ πιο σημαντικά.

“Με το έργο αυτό αλλάζει όλη η λειτουργία της πόλης και η ποιότητα της ζωής των ανθρώπων, μετατρέποντας μάλιστα τον Πειραιά σε έναν από τους σημαντικότερους συγκοινωνιακούς κόσμους όλης της Ευρώπης”, τόνισε ο κ. Γαβρίλης.

Τα χαρακτηριστικά της επέκτασης  

Με την κατασκευή της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διανύεται, με το Μετρό, σε 45 λεπτά.

Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 ΙΧ οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων CO2 κατά 120 τόνους ημερησίως.

Ιδιαίτερα στον σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και Γραμμή 3), το λιμάνι , τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και το Τραμ, το οποίο προβλέπεται επίσης να διέλθει από την περιοχή αυτή, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Oι έξι σταθμοί

Αγία Βαρβάρα Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγ. Ελεούσα)
Κορυδαλλός Πλατεία Ελευθερίας
Νίκαια Πλατεία Ελ. Βενιζέλου
Μανιάτικα Αιτωλικού & Μαυρομιχάλη
Πειραιάς Λιμάνι (πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ).
Δημοτικό Θέατρο Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Σε λειτουργία, από τις 11/10, οι πύλες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους 6 σταθμούς της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά

10 Οκτωβρίου, 2024
MMM

Ευρεία σύσκεψη, υπό τον υφυπουργό Μεταφορών, με ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ για τις συγκοινωνίες του Πειραιά

9 Αυγούστου, 2024
MMM

Ελληνικό Μετρό: Δεν είναι τεχνικά εφικτή, από το υφιστάμενο δίκτυο, η επέκταση σε Κερατσίνι και Πέραμα

3 Ιουνίου, 2024
MMM

Κλειστός ο σταθμός «Νίκαια» του μετρό στις 20 και 21 Απριλίου. Εξυπηρέτηση μέσω λεωφορειακής γραμμής

19 Απριλίου, 2024
MMM

Δεν θα λειτουργεί ο σταθμός «Πειραιάς» (Γραμμή 3 Μετρό) στις 6-7 Απριλίου, τοποθετούνται πύλες εισιτηρίων

5 Απριλίου, 2024
MMM

Κλειστός ο σταθμός «Αγία Βαρβάρα» του μετρό στις 30 και 31 Μαρτίου

29 Μαρτίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Ολομέτωπη «επίθεση» του υπ. Μεταφορών εναντίον των απεργών της ΣΤΑΣΥ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

“Τέλος” η δωρεάν χειραποσκευή στο αεροπλάνο με απόφαση της ΕΕ

7 Ιουνίου, 2025

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Ανακοινώθηκε το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Βασική επιδότηση τα 3.000 ευρώ, +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού οχήματος

7 Ιουνίου, 2025

Πως σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τις νέες διαγραμμίσεις στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2025

Στα τέλη του 2026 τοποθετείται η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ

10 Ιουνίου, 2025

Εντός του 2028 η παράδοση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών

10 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Η εξέλιξη του σχεδιασμού και η ολοκλήρωση των κυριότερων σιδηροδρομικών έργων

9 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Χρίστος Δήμας: Στο 77% η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Καμιά εμπιστοσύνη στο ελληνοϊταλικό μνημόνιο για επενδύσεις στα τρένα

0

Ρ. Θρασκιά: Να διασφαλιστεί η προστασία των οδηγών σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

0

“Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

13 Ιουνίου, 2025

Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

13 Ιουνίου, 2025

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

13 Ιουνίου, 2025

Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

13 Ιουνίου, 2025

Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

13 Ιουνίου, 2025

Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

13 Ιουνίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

13 Ιουνίου, 2025

Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

13 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr