• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΤΕΕ «καπελώνουν» το πρώην υπ. Μεταφορών. Καταγγελία εργαζομένων

vvegiazi by vvegiazi
27 Οκτωβρίου, 2016
στο MMM
0
Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΤΕΕ «καπελώνουν» το πρώην υπ. Μεταφορών. Καταγγελία εργαζομένων

Åðßóêåøç ôïõ ðñùèõðïõñãïý, óôï õðïõñãåßï Õðïäïìþí, Ìåôáöïñþí êáé Äéêôýùí ôçãí ÔåôÜñôç 12 Áõãïýóôïõ 2015. Ï ÁëÝîçò Ôóßðñáò åß÷å óõíÜíôçóç åñãáóßáò ìå ôïí áíáðëçñùôÞ õðïõñãü ×ñÞóôï Óðßñôæç êáé óôåëÝ÷ç ôïõ õðïõñãåßïõ. (EUROKINISSI/ÃÉÁÍÍÇÓ ÐÁÍÁÃÏÐÏÕËÏÓ)

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

O σύλλογος υπαλλήλων του πρώην υπουργείου Μεταφορών, με ανακοίνωσή του, αντιδρά σε άρθρο του νομοσχεδίου για τα δημόσια έργα, καταγγέλλοντας τον Xρ. Σπίρτζη για «υπερσυγκεντρωτισμό», αλλά και πιθανό «καπέλωμα» του πρώην υπ. Μεταφορών από το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Υποδομών.

Οι υπάλληλοι ενίστανται στη δημιουργία της «Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ασφάλειας Δημοσίων Υποδομών», θέτοντας το ερώτημα «μήπως αυτό που προκύπτει είναι ότι επιτέλους πραγματοποιείται το όνειρο του ΤΕΕ να έχει, εκτός από δικό του Υπουργό, και δικό του Υπουργείο;».

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Υπαλλήλων τΥΜΕ

Σχολιασμός επί του άρθρου 17 και του άρθρου 21 του νομοσχεδίου «Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών, δομές στρατηγικού σχεδιασμού δημόσιων υποδομών και λοιπές διατάξεις» (σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 17/10/2016 στον ιστότοποhttp://www.opengov.gr/yme/?p=3781)

Κε Υπουργέ

Επί του παραπάνω νομοσχεδίου και ειδικότερα

Επί του άρθρου 17

Προβλέπεται στο άρθρο 17  δημιουργία ως οργανικής μονάδας της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, νέα Γενική Διεύθυνση υπό τον «εντυπωσιακό» τίτλο: «Γενική Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ασφάλειας Δημοσίων Υποδομών». (Η νέα ΓΔ προστίθεται στις ήδη τρεις προϋπάρχουσες ΓΔ της ΓΓ Υποδομών , συγκροτείται δε από συνολικά 3 νέες Διευθύνσεις και 10 νέα τμήματα).

Και δημιουργούνται τα εύλογα ερωτήματα κύριε Υπουργέ:

Γιατί τώρα κε Υπουργέ; Θυμίζουμε ότι το σχέδιο αυτό είχε ήδη κυκλοφορήσει από τον Αύγουστο του 2015, ως διαρροή στο ΒΗΜΑ  και προωθείται από τότε από τους συντάκτες του ως μείζονα μεταρρύθμιση. Η στιγμή που επιλέγεται να ανασυρθεί και να δοθεί με κάθε επισημότητα στη Δημόσια Διαβούλευση είναι η ίδια στιγμή που η Κυβέρνηση, δια του αρμόδιου Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης (αναπληρωτή υπουργού που ανήκει στο υπερυπουργείο των Εσωτερικών), έχει ξεκινήσει συνολική διαδικασία για την αναμόρφωση των Οργανισμών σε όλη τη Διοίκηση.

Σας θυμίζουμε ότι στο πλαίσιο της αναμόρφωσης  συστάθηκε και λειτουργεί από τον Ιούνιο, Ομάδα Εργασίας με στόχο τη δημιουργία νέου πδ για τον Οργανισμό του Υπουργείου. Σε αυτήν την επιτροπή συμμετέχουν πέντε σύμβουλοι από τα γραφεία των Υπουργών – Γενικών Γραμματέων ενώ έχουν αποκλειστεί όλοι οι σύλλογοι υπαλλήλων του Υπουργείου. Περαιτέρω συστάθηκε και λειτουργεί, με πρωτοβουλία του Υπουργείου Οικονομικών, άλλη ομάδα εργασίας η οποία τροποποιεί το τμήμα του Οργανισμού που αφορά στη ΓΔ Οικονομικών Υπηρεσιών.

Από τις προαναφερόμενες ομάδες εργασίας, στις οποίες συμμετέχουν πέντε σύμβουλοι από τα γραφεία των Υπουργού-Υφυπουργού και Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου αλλά έχουν αποκλειστεί όλοι οι σύλλογοι υπαλλήλων του Υπουργείου.

Η  παραπάνω επιτροπή που είναι αρμόδια για την εισήγηση τροποποίησης του οργανισμού   μήπως επιχειρείται να βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων ? ζητήθηκε η γνώμη της ? ή μήπως κάνουμε επιτροπές με σκοπό να «νομιμοποιήσουμε» τις απόψεις μας.

Γιατί αγνοείτε «σκανδαλωδώς» τις Μεταφορές, την Οδική ασφάλεια και τα Δίκτυα;

Η εκτέλεση έργων δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός (τα έργα για τα έργα) αν δεν λειτουργήσουν ως μέσον κάλυψης αναγκών (τωρινών ή πρόβλεψης μελλοντικών).

Προς αυτήν την κατεύθυνση συνάδει και η συντριπτικά επικρατούσα άποψη στα κράτη μέλη της ΕΕ ότι η στρατηγική ανάπτυξη και γενικότερα η ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού επικεντρώνεται σε δημόσιες πολιτικές που λειτουργούν ως μοχλός για την οικονομική ανάπτυξη, την αύξηση κύκλου εργασιών εμπορίου, η ανάπτυξη των μεταφορών, των τηλεπικοινωνιών κ.λ.π. Να  θυμίσουμε το ΣΠΕΜ 2014-2020 όπου ακριβώς η στρατηγική ανάπτυξη των μεταφορών (κυρίως και μεταξύ των άλλων) είναι εκείνη που καθορίζει τις προτεραιότητες για επενδύσεις στις υποδομές.

Στον αντίποδα εσείς στηρίζετε μοντέλα όπου από τη μια για τις Υποδομές συστήνεται ολόκληρη νέα Γεν. Δ/νση και 3 σχετικά Τμήματα στις λοιπές Δ/νσεις (αν δεν κάνουμε λάθος) ενώ από την άλλη στις Μεταφορές έχουμε το Τμήμα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Μεταφορών (1 Τμ/χης και 1 Υπάλληλος) στις Τηλεπικοινωνίες τα Τμήματα Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής και Εθνικού Σχεδιασμού Ευρυζωνικότητας – Ανάπτυξης Δικτύων (σύνολο 2 Τμηματάρχες + 1 υπάλληλο) ενώ στην Οδική Ασφάλεια απουσιάζει η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού άσχετα με τις εκατόμβες των νεκρών στους δρόμους και την πληθώρα επιτροπών – φορέων κ.λπ.

Γιατί μόνο οι δεκάδες σύμβουλοι σας έχουν λόγο ενώ αγνοείτε τις υπηρεσίες ; Είμαστε πεπεισμένοι (και ευχόμαστε να μας διαψεύσετε) ότι και σε αυτό το άρθρο δεν συμμετείχαν υπηρεσιακοί παράγοντες κατά την προσφιλή σας τακτική. Σαν αποτέλεσμα μας είναι αδύνατον να κατανοήσουμε γιατί η νέα Γενική Δ/νση έχει 17 στρατηγικούς στόχους όταν ΟΛΕΣ οι υπάρχουσες Γενικές Δ/νσεις έχουν 3 με 4, μήπως οι συντάκτες δεν γνωρίζουν τι είναι ο στρατηγικός στόχος ; γιατί μεταφέρονται στην νέα Γενική Δ/νση αρμοδιότητες άλλων Υπηρεσιών χωρίς αυτές οι αρμοδιότητες να αφαιρούνται από αυτές τις Υπηρεσίες, δεν θα έχουμε επικάλυψη αρμοδιοτήτων με προφανή αποτελέσματα.

Ποιον τελικά εξυπηρετούν οι «αυλές» ; Έχουμε τη βεβαιότητα ότι η δημιουργία μιας Γενικής Δ/νσης με τέτοιο αντικείμενο, αλλά και με σαφή καθετοποιημένη λογική (με οικονομικό σκέλος, με πληροφοριακό σκέλος κ.λ.π.) εξυπηρετεί άλλους σκοπούς, όπως για παράδειγμα τη δημιουργία αυλής όπου μικρή ομάδα ανθρώπων μπορεί να είναι κυρίαρχος στο «παιχνίδι» και δεν χρειάζεται να «δίνει» λόγο στις άλλες υπηρεσίες.

Συμφωνείτε με την εισαγόμενη στρέβλωση που ανάγει ένα κομμάτι του Υπουργείου σε μοναδικό και αυτόνομο; Αντέχει κάτι τέτοιο σε μια σύγχρονη αρχιτεκτονική της Διοίκησης; Γιατί όλα αυτά που περιγράφετε δε μπορούν να τα κάνουν η ΓΔ Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης; Η ΓΔ Διοικητικής Υποστήριξης; Η ΓΔ Οικονομικών Υπηρεσιών κατά τις αρμοδιότητες τους;

Οι προθέσεις του νομοσχεδίου εξυπηρετούν το χαρακτήρα ανεξάρτητης διοίκησης ; Λαμβάνοντας υπόψη και τις «παροχές» στο ΤΕΕ που φαίνονται σε άλλα σημεία του προτεινόμενου σχεδίου επισημαίνουμε τα ζητήματα σε αυτό που επιχειρείται να νομοθετηθεί: η δημιουργία μιας ακόμα Γενικής Διεύθυνσης στη ΓΓ Υποδομών θα μεταβάλλει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε Υπουργείο της πρώην ΓΓ Δημοσίων Έργων.

Αν μάλιστα σκεφτεί κανείς  ότι η νέα ΓΔ θα έχει τουλάχιστον 80 οργανικές θέσεις που θα προέλθουν από ανακατανομή των υπαρχόντων και τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι, μήπως αυτό που προκύπτει είναι ότι επιτέλους πραγματοποιείται το όνειρο του ΤΕΕ να έχει , εκτός από δικό του Υπουργό, και δικό του Υπουργείο.

 Εξυπηρετεί το προτεινόμενο σχέδιο την εξοικονόμηση δαπανών; Αν ναι, μπορείτε να απαριθμήσετε την εξοικονόμηση σε ποσοτικούς όρους; Εξυπηρετεί μήπως τη λειτουργία της υπηρεσίας που συστήνεται; Πού θα στεγαστούν 80 άνθρωποι για να κάνουν τη δουλειά τους; Ή μήπως έχετε ήδη λύσει το κτιριακό πρόβλημα σκεπτόμενος να τους στεγάσετε (και αυτούς) στο κτίριο του Παπάγου;

Κε Υπουργέ

Είτε το άρθρο 17 πρέπει να αποσυρθεί προτού δημιουργήσει αχρείαστους ανταγωνισμούς και επικαλύψεις είτε θα πρέπει να προσεγγιστεί ορθολογικά η σύσταση Γενικής Δ/νσης Στρατηγικού Σχεδιασμού όπου θα υφίστανται δομές για τις Μεταφορές, τα Δίκτυα και την Οδική ασφάλεια.

 Επί του άρθρου 21

Πέραν της ασάφειας που δίνει τη δυνατότητα για πολλαπλές ερμηνείες, φανταζόμαστε ότι εκ παραδρομής γράφτηκε αυτή η διατύπωση, αν όχι είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι με τέτοιες διατάξεις απλώς εκτίθεται το Υπουργείο. Είναι μείζον ζήτημα η καταπάτηση θεμελιωδών κανόνων του διοικητικού δικαίου  και ακόμα μεγαλύτερο να δίνονται στον Υπουργό τέτοιες υπερεξουσίες, ώστε ακόμα και με εγκύκλιο να μπορεί να τροποποιεί τον οργανισμό του Υπουργείου.

ΖΗΤΑΜΕ επομένως την απόσυρση της διάταξης

Συμπερασματικά κε Υπουργέ

Η συμπίεση των Μεταφορών και των Δικτύων, οργανωμένη ήδη από προηγούμενες Κυβερνήσεις συνεχίζεται σήμερα από «καλοθελητές» που γράφουν οργανωσιακά κείμενα στην κατεύθυνση «ένα Υπουργείο με μία Γενική Γραμματεία (αυτή των Υποδομών)» και τους υπόλοιπους τόσο λίγους σε αριθμό και τόσο ανύπαρκτους που πραγματικά δε θα ενοχλούν.

Ευχόμενοι να έχουμε άδικο για τη διαφαινόμενη αδιαφορία σας σε θέματα Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Οδικής Ασφάλειας αναρωτιόμαστε τελικά για τη σκοπιμότητα τέτοιων εισηγήσεων. Και επειδή κύριε Υπουργέ :

Η δημόσια διαβούλευση οφείλει να αποτελεί ουσιαστικό βήμα διαλόγου, όχι χώρο ανακοίνωσης προειλημμένων αποφάσεων και στην περίπτωση αυτή το μόνο που καταγράφηκε είναι βυζαντινισμός και προώθηση συντεχνιακών συμφερόντων.

Οι Μεταφορές και τα Δίκτυα κε Υπουργέ δημιουργούν πάνω από το 15% του ετήσιου ΑΕΠ της χώρας και αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία της κάθε Κυβέρνησης. Μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το ρόλο της Διοίκησης στους τομείς αυτούς δημιουργείτε με βεβαιότητα μείωση του ΑΕΠ σε βάθος χρόνου.

Όχι μόνο η νέα ΓΔ δεν υπηρετεί κανενός είδους επιτελικότητα αλλά θα δημιουργήσει ανισορροπία και σχίσμα μέσα στο Υπουργείο. Αν η Κυβέρνηση κε Υπουργέ επιθυμεί ένα αμιγές ή ένα κατά βάση υπουργείο Δημοσίων Έργων ας βγει να το πει καθαρά.

Το περιεχόμενο της 2ης παραγράφου του άρθρου 21 είναι τουλάχιστον «άστοχο» και  μόνο ως εκ παραδρομής μπορεί να αιτιολογηθεί τέτοιου είδους εισήγηση.

Δηλώνοντας σας την απόλυτη βεβαιότητα μας ότι τέτοιου είδους μεθοδεύσεις γυρνάνε τη Διοίκηση πολλά χρόνια πίσω, σας καλούμε να αποσύρετε το άρθρο 17 από το εν λόγω νομοσχέδιο και να το επαναφέρετε με τη μορφή που εισηγούμαστε και να αποσύρετε την παράγραφο 2 του άρθρου 21.

Tags:ΤΕΕΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

23 Μαΐου, 2022
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μετακομίζει σχεδόν όλες τις υπηρεσίες του στη λεωφόρο Κηφισίας
MMM

Προκηρύσσονται 43 θέσεις εργασίας στο υπ. Μεταφορών και σε εποπτευόμενες ΔΕΚΟ για άτομα με τουλάχιστον 50% αναπηρία

28 Ιανουαρίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπεγράφη η σύμβαση για τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη και το Εθνικό Μητρώο Υποδομών

24 Δεκεμβρίου, 2021
Έντονη πολιτική απόχρωση στη διαμάχη Γ. Στασινού (ΤΕΕ) – Χρ. Σπίρτζη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΕΕ: Help Desk «Εξοικονομώ 2021» για μηχανικούς

8 Δεκεμβρίου, 2021
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 27 Απριλίου – 26 Ιουνίου, επί του δεξιού παράπλευρου της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κεφάλαιο κίνησης ως 200.000 ευρώ για όλους τους μηχανικούς – κατασκευαστές με εγγύηση ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ

4 Οκτωβρίου, 2021
Ξεκινά η προσαρμογή των αντικειμενικών τιμών στα επίπεδα των εμπορικών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΕΕ: Σε λειτουργία οι προσαρμογές του e-συστήματος δηλώσεων αυθαιρέτων

8 Φεβρουαρίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για το Μετρό Θεσσαλονίκης, υποστήριξε ο Αλ. Τσίπρας

Η Αττικό Μετρό «υποσχέθηκε» τραμ το 2017 και μετρό το 2020 στον Πειραιά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ