Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το χρονοδιάγραμμα επέκτασης του ΕΚΕΤΑ

vvegiazi by vvegiazi
3 Μαΐου, 2023
στο LOGISTICS, MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ραγδαία ανάπτυξη καταγράφει το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), που τα επόμενα χρόνια, μέσα από επενδύσεις και δράσεις, θα διευρύνει σημαντικά τόσο τις υποδομές, όσο και το έργο του.

Το χρονοδιάγραμμα επέκτασης του ΕΚΕΤΑ και το σύνολο της δραστηριότητας του παρουσίασε αναλυτικά ο πρόεδρος του Κέντρου, Δρ. Δημήτριος Τζοβάρας, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ).

Ο κ. Τζοβάρας περιέγραψε τις σημαντικές δράσεις του ΕΚΕΤΑ στην προώθηση τεχνολογικά προηγμένων εφαρμογών, που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της εποχής μας.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το ΕΚΕΤΑ έχει πολύ σημαντικά αποτελέσματα στην εφαρμοσμένη έρευνα με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και με συνεργασίες με τη διεθνή και εγχώρια βιομηχανία, αλλά και με ξένα ερευνητικά κέντρα.

Το ΕΚΕΤΑ είναι ένα από τα κορυφαία ερευνητικά κέντρα της Ελλάδας και της ΕΕ με ευρύ έργο και δραστηριότητες στην κλιματική αλλαγή, πράσινη ενέργεια, βιωσιμότητα, τεχνητή νοημοσύνη, προηγμένα ρομποτικά συστήματα, γεωργία ακριβείας, διαδίκτυο των πραγμάτων, ανάλυση μεγάλων δεδομένων, ολιστική προσέγγιση της υγείας – διατροφής, αυτόνομα οχήματα, έξυπνη ανάπτυξη των πόλεων και κυκλική οικονομία.

Διαθέτει πέντε Ινστιτούτα, το Ινστιτούτο Χημικών Διεργασιών και Ενεργειακών Πόρων – ΙΔΕΠ, το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών – ΙΠΤΗΛ, το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών – ΙΜΕΤ, το Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Βιοεπιστημών – ΙΝΕΒ και το  Ινστιτούτο Βιο-οικονομίας και Αγρο-τεχνολογίας – ΙΒΟ, που συγκεντρώνουν περισσότερους από 1.500 εργαζομένους, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι μηχανικοί και επιστήμονες στη Βόρεια Ελλάδα.

Τα ετήσια έσοδα του προσεγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μόνο το 10% προέρχονται από τακτική δημόσια χρηματοδότηση και τα υπόλοιπα από βιομηχανικά συμβόλαια και από ανταγωνιστικά ερευνητικά προγράμματα.

Ο πρόεδρος του ΕΚΕΤΑ υπογράμμισε πως το Κέντρο έχει να επιδείξει πολύ μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία 6-7 χρόνια, διαθέτοντας ερευνητικές εγκαταστάσεις, με εργαστηριακό εξοπλισμό, αξίας 55 εκατ. ευρώ.

Για τη σύνδεση της έρευνας με την παραγωγή, το ΕΚΕΤΑ δημιούργησε το Γραφείο Μεταφοράς Τεχνολογίας “Σπείρα”, ενώ η ικανότητα καινοτομίας του Κέντρου αποτυπώνεται και στη σημαντική οικονομική δραστηριότητα που καταγράφουν οι 18 spin-off εταιρείες του, κυρίως στον τομέα της πληροφορικής (κάποιες και με χρηματοδότηση από venture capitals).

Σύμφωνα με τον κ. Τζοβάρα, εμβληματικά έργα του ΕΚΕΤΑ είναι ο Κόμβος Υδρογόνου στη Δυτική Μακεδονία H2-HUB, καθώς και η συμμετοχή του στο Thess-Intec με 3 ώριμα mega Projects της τεχνητής νοημοσύνης, της ενέργειας και των logistics.

Οι νέες επενδύσεις του ΕΚΕΤΑ θα χρηματοδοτηθούν με περίπου 34 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Ταμείο Ανάκαμψης (η ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης πραγματοποιήθηκε μόλις πρόσφατα) και αφορούν σε εξοπλισμό για όλα τα Ινστιτούτα και σε 19.000 τμ νέων εγκαταστάσεων στο Thess-Intec, στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις του ΕΚΕΤΑ στο Λάκκωμα Χαλκιδικής, στη Λάρισα όπου παραχώρησε στο Κέντρο 70 στρέμματα ο δήμος Λαρισαίων και στην Πτολεμαΐδα.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΚΕΤΑΙΜΕΤ ΕΚΕΤΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

11ο Διεθνές Συνέδριο για την Έρευνα στις Μεταφορές – ICTR 2023 από ΣΕΣ και ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ

21 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Γ. Αϋφαντοπούλου, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ: Απαραίτητα τα ανοιχτά δεδομένα για τον σχεδιασμό των εμπορευματικών μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Οι εμπορευματικές μεταφορές πυλώνας για την ανάπτυξη της οικονομίας. Τι είπαν ΤΑΙΠΕΔ, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, DB SCHENKER, REDEPLAN και Truck & Cargo Insurance

20 Σεπτεμβρίου, 2023
LOGISTICS

ΤΑΙΠΕΔ / Εθνικό Συμβούλιο Εφοδιαστικής, ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ, DB Schenker, Redeplan και Truck Insurance στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Η Γ. Αϋφαντοπούλου (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) στο ITC 2023 – 6o Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών (19/9)

15 Σεπτεμβρίου, 2023
SilverSponsorsEKETA
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΙΜΕΤ ΕΚΕΤΑ: Αργυρός Χορηγός του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

4 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

"Είναι νωρίς να υιοθετηθεί το νέο σύστημα εμπορίας εκπομπών στις οδικές μεταφορές", σύμφωνα με την IRU

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσβλητική συμπεριφορά σε κάθε επιβάτη που εμπιστεύεται τις αστικές συγκοινωνίες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ