• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χρ. Σπίρτζης: Σήμερα μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί η ΝΔ ακύρωσε το σχέδιο μας για τον ΟΑΣΘ

vvegiazi by vvegiazi
2 Αυγούστου, 2022
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δελτίο τύπου με θέμα τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εξέδωσε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, υποστηρίζοντας, μεταξύ άλλων, «σήμερα μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί η ΝΔ ακύρωσε το ολιστικό σχέδιο μας για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, για έναν νέο σύγχρονο οργανισμό, τον ΑΣΥΘ, για το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών, οδικών και μέσων σταθερής τροχιάς, της Θεσσαλονίκης, που κατήργησαν νομοθετικά».

Η ανακοίνωση του Χρήστου Σπίρτζη για τον ΟΑΣΘ

Ακόμη μία ηχηρή περίπτωση προστασίας “ημετέρων” από το επιτελικό κράτος Μητσοτάκη έρχεται στο φως μετά τις αποκαλύψεις της εφημερίδας Μακεδονία για τον ΟΑΣΘ, δικαιώνοντας απόλυτα την πολιτική μας για την αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ και αποδεικνύοντας τα ψέματα, τη λάσπη και την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων, διασυνδεδεμένων με τη ΝΔ μέχρι σήμερα.

Σήμερα μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί η ΝΔ ακύρωσε το ολιστικό σχέδιο μας για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, για έναν νέο σύγχρονο οργανισμό, τον ΑΣΥΘ, για το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών, οδικών και μέσων σταθερής τροχιάς, της Θεσσαλονίκης, που κατήργησαν νομοθετικά.

Σήμερα όλοι μπορούν να καταλάβουν γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν θέλει να απαλλαγεί ο ΟΑΣΘ  από τις αμαρτίες του παρελθόντος, γιατί δεν έχει νέα λεωφορεία, γιατί δεν ολοκληρώθηκε ή έστω δεν επαναλήφθηκε ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία.

Σήμερα όλοι μπορούν να καταλάβουν γιατί ακυρώθηκε ο σχεδιασμός να ολοκληρωθεί το 2020, η κύρια γραμμή του ΜΕΤΡΟ και η επέκταση για Καλαμαριά εκτός από το σταθμό Βενιζέλου.

Σήμερα όλοι μπορούν να καταλάβουν ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη καταδίκασε την Θεσσαλονίκη, για να συνεχιστεί το πάρτυ στον ΟΑΣΘ, στο έργο του ΜΕΤΡΟ, στα ρουσφέτια και τα συμφέροντα ημετέρων, στους γκρίζους σχεδιασμούς με τα ΚΤΕΛ.

Η εφημερίδα δημοσίευσε την έκθεση του ανεξάρτητου εκτιμητή ο οποίος προχώρησε στην αναλυτική αποτίμηση όλων των περιουσιακών στοιχείων του 70 χρόνων σκανδαλώδους Οργανισμού. Μία διαδικασία που προβλεπόταν στο νόμο 4482/2017 και ξεκίνησε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Προκαλεί έκπληξη και εύλογα ερωτήματα ότι ενώ η έκθεση αυτή παραδόθηκε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, τον Φεβρουάριο του 2020, έμεινε για 2,5 χρόνια,  ερμητικά κλεισμένη στα συρτάρια του Υπουργείου Μεταφορών, με προφανή στόχο να προστατεύσει τους πρώην μετόχους και το γαλάζιο σύστημα που ρήμαξε για δεκαετίες τον ΟΑΣΘ.

Η έκθεση της Grant Thornton, που δημοσιεύτηκε από την εφημερίδα Μακεδονία την Κυριακή 31 Ιουλίου 2022, αποδεικνύει όχι μόνο το διαχρονικό πάρτυ των ημετέρων της ΝΔ, αλλά ότι η Θεσσαλονίκη θα είχε μείνει χωρίς αστικές συγκοινωνίες, αν δεν είχαμε προχωρήσει στην απδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας Grant Thornton το 2017 ο ΟΑΣΘ χρωστούσε 193.636.858 €, εκ των οποίων 56.290.019 € σε ασφαλιστικές εισφορές, τέλη και φόρους, πάνω από 36.000.000 € σε προμηθευτές και πάνω από 29.000.000 € στους εργαζόμενους.

Σύμφωνα πάντα με την γνωστή τακτική του παλαιοκομματισμού της ΝΔ, η διοίκηση του ιδιωτικού ΟΑΣΘ ζητούσε πρόσθετα εκατοντάδες εκατομμύρια χρήματα παράνομα από το ελληνικό δημόσιο, τα χρόνια που η ελληνική κοινωνία βρισκόταν σε κατάσταση ανθρωπιστικής κρίσης, από το συνολικό πάρτυ και την διαχείριση της πολιτικής της ΝΔ.

Ακόμη και έτσι όμως η έκθεση της Grant Thornton υπολογίζει ότι προκύπτει διαφορά, της τάξης των 3.507.029 ευρώ. Με βάση αυτήν την έκθεση αποτίμησης, οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ, όχι μόνον δεν πρόκειται να λάβουν ούτε ένα ευρώ για τις μετοχές τις οποίες κατείχαν έως τον Ιούλιο του 2017, αλλά έχουν αρνητικό λογαριασμό.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι προφανή και το έλλειμα ενημέρωσης για τις διεκδικήσεις υπερ του ελληνικού δημοσίου από την κατασπατάληση των χρημάτων του ελληνικού λαού γεννούν πρόσθετα ερωτήματα:

Γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν προχωρά στην εκκαθάριση του Οργανισμού και επιλέγει με συνεχείς τροπολογίες να δίνει παράταση στο σημερινό καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία του ΟΑΣΘ;

Για ποιο λόγο κρύβουν από τους Θεσσαλονικείς την έκθεση του ανεξάρτητου εκτιμητή εδώ και 2,5 ολόκληρα χρόνια, που δίνει την πραγματική εικόνα του ΟΑΣΘ το 2015 και τον Ιούλιο του 2017, λειτουργώντας ως προστάτες των δικών τους παιδιών και όχι του δημόσιου συμφέροντος;

Γιατί εδώ και 2,5 χρόνια ενώ έχουν την έκθεση της εταιρείας Grant Thornton δεν ενημερώνουν αν προτίθενται να ζητήσουν την επιστροφή των 3.507.029 €;

Πως σχετίζεται η συγκεκριμένη γκρίζα διαχειριστική πρακτική, με την ακύρωση του ΑΣΥΘ και τις θεσμικές μεταβολές που ψήφισε η κυβέρνηση Μητσοτάκη σε σχέση με τον ΟΑΣΘ και την εκκαθάριση του και με ποιο σχεδιασμό προχωρά η κυβέρνηση Μητσοτάκη για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη;

Ποια η τύχη των πρόσθετων και απολύτως τεκμηριωμένων διεκδικήσεων του ελληνικού δημοσίου;

Ποια η πορεία της προσφυγής στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις, εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ;

Ποια η πορεία της μηνυτήριας αναφοράς μου, για την εκποίηση 309 λεωφορείων προς 1000 € το καθένα και σε τι ποσό αγοράζουν ή ενοικιάζουν λεωφορεία 10ετιας όπως αυτά που εκποίησαν;

Ποια η πορεία της διεκδίκησης επιστροφής υπερβαλλόντων ενοικίων από τον συνεταιρισμό «Ηρακλής», αξίας περίπου 10.000.000 €;

Επειδή από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν θα απαντηθεί τίποτα από τα παραπάνω, να γνωρίζουν όλοι ότι θα αποκαλυφθούν και θα διερευνηθούν όλες οι ενέργειες σε βάρος των πολιτών της Θεσσαλονίκης.

Η αλήθεια που σήμερα αποδεικνύεται είναι ότι δεν προτιμήσαμε να εξυπηρετήσουμε συγκεκριμένα συμφέροντα, παρά τις μεγάλες πιέσεις, σε βάρος του ελληνικού λαού, σε αντιδιαμετρικά αντίθετη  πολιτική από τον κ. Μητσοτάκη, την κυβέρνηση του και  τoυς συνοδοιπόρους του.

Η αλήθεια αποκαλύπτεται καθημερινά, για κάθε ζήτημα που ο κ. Μητσοτάκης, τα στελέχη της ΝΔ και οι συνοδοιπόροι τους, μας λοιδόρησαν, μας συκοφάντησαν, μας στοχοποίησαν, παραπληροφορώντας τον ελληνικό λαό…

Tags:ΟΑΣΘΑστικές Συγκοινωνίες ΘεσσαλονίκηςΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Σχετικά Άρθρα

«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Εγκρίθηκαν 18,61 εκατ. στον ΟΑΣΑ και 17,67 στον ΟΣΕΘ για την πληρωμή των ΚΤΕΛ

24 Ιανουαρίου, 2023
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ
MMM

Στην τελική ευθεία o μεγάλος διαγωνισμός για τα 650 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

24 Ιανουαρίου, 2023
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν ότι τους οφείλονται… 6 εκατ.
MMM

Εναλλακτικές αναζητά ο ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση της περιοχής Ευαγγελίστριας του δήμου Νεάπολης – Συκεών

21 Ιανουαρίου, 2023
MMM

Βελτιωμένη η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης: Τι έδειξε η έρευνα αξιολόγησης

13 Ιανουαρίου, 2023
478 λεωφορεία κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη, τα περισσότερα από το 2013
MMM

Αποζημίωση 12,98 εκατ. στον ΟΑΣΘ για τα μειωμένα κόμιστρα του β’ εξαμήνου του 2022

3 Ιανουαρίου, 2023
Επιδότηση 8,105 εκατ. ευρώ θα λάβει ο ΟΑΣΘ το δίμηνο Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2021
MMM

«Πράσινο φως» για τις περιαστικές γραμμές και τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης που ανατίθενται στα ΚΤΕΛ

30 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Το Skywards της Emirates απόκτησε 30 εκατομμύρια μέλη και προσφέρει 1 εκατομμύριο μίλια

Το Skywards της Emirates απόκτησε 30 εκατομμύρια μέλη και προσφέρει 1 εκατομμύριο μίλια

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ