Παρασκευή, 13 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η οδική ασφάλεια στην ατζέντα της συνάντησης Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών – Κων/νου Κυρανάκη

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

    13 Ιουνίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

    13 Ιουνίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ακυρώθηκαν οι πτήσεις της 13ης Ιουνίου της AEGEAN στο Τελ Αβίβ

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η οδική ασφάλεια στην ατζέντα της συνάντησης Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών – Κων/νου Κυρανάκη

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

    13 Ιουνίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

    13 Ιουνίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ακυρώθηκαν οι πτήσεις της 13ης Ιουνίου της AEGEAN στο Τελ Αβίβ

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χρ. Σταϊκούρας: Με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία ανανεώνεται το 1/3 του στόλου των οχημάτων του ΟΑΣΘ

ffotinos by ffotinos
20 Μαΐου, 2024
στο MMM
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με την κυκλοφορία των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται περίπου το 1/3 του συνολικού στόλου των οχημάτων του ΟΑΣΘ, δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιας για τις Μεταφορές Χριστίνας Αλεξοπούλου, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές Νίκου Ταχιάου, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά και του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ Κωνσταντίνου Ταγγίρη.     

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι με τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη και την επικείμενη λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο, ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης αλλάζει δραστικά και ενισχύεται.

Συνοψίζοντας τα οφέλη από τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Σταϊκούρας, σημείωσε τα εξής:

1ον. Βελτιώνεται η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πολιτών, τόσο ως προς τις συνθήκες μετακινήσεων όσο και ως προς την ενίσχυση της συχνότητας των δρομολογίων.

2ον. Βελτιώνεται η προσβασιμότητα των συμπατριωτών μας στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία διαθέτουν ράμπα – στη μεσαία θύρα – για την πρόσβαση των συμπολιτών μας με προβλήματα κινητικότητας, ενώ υπάρχει και ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο.

3ον. Ευθυγραμμιζόμαστε με τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για «κλιματική ουδετερότητα», και με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για την προμήθεια οχημάτων χαμηλών ή/και μηδενικών εκπομπών ρύπων.

4ον. Αναβαθμίζεται η βιώσιμη αστική κινητικότητα, όπως προβλέπει και το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα.

5ον. Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, βελτιώνεται η ενεργειακή αποδοτικότητα, ενισχύεται η οικονομική αποτελεσματικότητα.

«Η Θεσσαλονίκη γίνεται μια πόλη περισσότερο φιλική προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, αλλά και προς το περιβάλλον, τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Το πλήρες κείμενο της τοποθέτησης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών 

Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που σήμερα εδώ, στη Θεσσαλονίκη, πατάμε «γκάζι» στην υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανανέωσης του στόλου των αστικών λεωφορείων της χώρας μας.

Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά στην συγκοινωνιακή ιστορία της πατρίδας μας, και 15 χρόνια μετά την τελευταία προμήθεια – οποιουδήποτε τύπου – οχημάτων, 140 ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα και 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη έχουν ήδη ενταχθεί στο συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας αντίστοιχα.

Ήδη, από την προηγούμενη Παρασκευή, 46 ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας.

Και από σήμερα, το πρωί 17 ηλεκτρικά λεωφορεία άρχισαν δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας τις δυτικές συνοικίες της, και συγκεκριμένα τις λεωφορειακές γραμμές 21, «Εύοσμος – Αριστοτέλους» και 29, «Πολίχνη – Αριστοτέλους».

Ενώ, μέσα στις επόμενες 10 ημέρες, αναμένεται να κυκλοφορήσουν επιπλέον 39 ηλεκτρικά λεωφορεία, και μέχρι τέλος Ιουνίου το σύνολο αυτών.

Την ίδια στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες ολοκλήρωσης των εργασιών κατασκευής νέου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων, σε οικόπεδο έκτασης 16 στρεμμάτων, στη Σταυρούπολη.

Ο σταθμός αναμένεται να είναι πλήρως ολοκληρωμένος και λειτουργικός σε 4 – περίπου – εβδομάδες.

Συνεπώς, σήμερα είναι μια καλή ημέρα για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Με τα νέα, αθόρυβα ηλεκτρικά λεωφορεία, επιτυγχάνονται συγκεκριμένοι, σημαντικοί στόχοι:

1ον. Βελτιώνεται η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πολιτών, τόσο ως προς τις συνθήκες μετακινήσεων, όσο και ως προς την ενίσχυση της συχνότητας των δρομολογίων.

Υπενθυμίζεται ότι με την κυκλοφορία των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται περίπου το 1/3 του συνολικού στόλου των οχημάτων του ΟΑΣΘ.

2ον. Βελτιώνεται η προσβασιμότητα των συμπατριωτών μας στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία διαθέτουν ράμπα – στη μεσαία θύρα – για την πρόσβαση των συμπολιτών μας με προβλήματα κινητικότητας, ενώ υπάρχει και ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο.

3ον. Ευθυγραμμιζόμαστε με τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για «κλιματική ουδετερότητα», και με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για την προμήθεια οχημάτων χαμηλών ή/και μηδενικών εκπομπών ρύπων.

4ον. Αναβαθμίζεται η βιώσιμη αστική κινητικότητα, όπως προβλέπει και το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα.

Σύμφωνα μάλιστα με τα δοκιμαστικά δρομολόγια που προηγήθηκαν, η αυτονομία τους φαίνεται να είναι αρκετά μεγαλύτερη από τις προδιαγραφές του διαγωνισμού, οι οποίες είναι για 180 χιλιόμετρα.

5ον. Μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, βελτιώνεται η ενεργειακή αποδοτικότητα, ενισχύεται η οικονομική αποτελεσματικότητα.

Η σταδιακή αντικατάσταση πετρελαιοκίνητων λεωφορείων του ΟΑΣΘ αφενός θα επιφέρει – ετησίως – έως και 30% μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις οδικές αστικές συγκοινωνίες, και αφετέρου θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση της τάξης των 3 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό του φορέα, λόγω μειωμένης δαπάνης για πετρέλαιο κίνησης, με δεδομένο ότι το κόστος φόρτισης είναι αισθητά χαμηλότερο.

Την 1η Σεπτεμβρίου 2023, στο Υπουργικό Συμβούλιο, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεσμεύτηκε ότι μετά από 10 μήνες, ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Τότε, αλλά και τους επόμενους μήνες, πολλοί δεν το πίστευαν.

Ανακοινώσεις Κομμάτων και δημοσιεύματα μιλούσαν για «φιάσκο με τα νέα λεωφορεία», «επιστημονική φαντασία η κυκλοφορία ηλεκτρικών λεωφορείων», «amber alert για τα καινούργια λεωφορεία».

Τελικά, εκ του αποτελέσματος, τα χρονοδιαγράμματα τηρήθηκαν.

Η αξιοπιστία και η συνέπειά μας επιβεβαιώθηκαν.

Σε αυτό το διάστημα, βέβαια, από τις 3 Οκτωβρίου 2023, οπότε και υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου και της YUTONG, οι δυσκολίες ήταν πολλές και οι αντιξοότητες μεγάλες, αφού η διαδικασία ήταν πρωτόγνωρη.

Ανάμεσα σε άλλες, η αναγκαιότητα κατάθεσης συμπληρωματικών στοιχείων προς το Ελεγκτικό Συνέδριο, τόσο για τον διαγωνισμό της προμήθειας λεωφορείων όσο και για το διαγωνισμό εγκατάστασης σταθμών φόρτισης, το ιδιοκτησιακό καθεστώς χώρων φόρτισης, ο εκτελωνισμός, η ταξινόμηση και η μεταβίβαση των λεωφορείων στους οργανισμούς, η έλευση των λεωφορείων εξαιτίας και γεωπολιτικών εντάσεων στην ευρύτερη περιοχή κ.α.

Τελικά, όλοι μαζί, τα καταφέραμε.

Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, η Διοίκηση του φορέα, ο προμηθευτής, οι υπηρεσίες και οι πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου της τελευταίας τριετίας.

Τους συντελεστές αυτής της συλλογικής επιτυχίας, επ’ ωφελεία του πολίτη, θέλω να τους ευχαριστήσω και να τους συγχαρώ.

Και μην ξεχνάμε ότι η χρηματοδότηση της προμήθειας, ύψους 137 εκατ. ευρώ, έγινε με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τους οποίους η Κυβέρνηση διεκδίκησε και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πέτυχε να διασφαλίσει!

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έχουμε κάνει και άλλα, σημαντικά βήματα για την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη.

1ον. Προσελήφθησαν, με συμβάσεις, και «έπιασαν τιμόνι» 150 νέοι οδηγοί και αναμένονται επιπλέον 40, ώστε να καταστεί εφικτός ο στόχος να κυκλοφορούν – καθημερινά – 330 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, 35% περισσότερα από όσα δρομολογήθηκαν πέρυσι.

Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα των μέχρι σήμερα ενεργειών είναι ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης να έχει αυξηθεί σημαντικά, και να προσεγγίζει – ημερησίως – τα 300.

Μαζί με τα ΚΤΕΛ, ο μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων τα τελευταία, αρκετά χρόνια.

2ον. Σχεδιάζεται να προκηρυχθεί, άμεσα, διαγωνισμός για επιπλέον 225 λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τη Θεσσαλονίκη, ώστε να ανανεώσουμε πλήρως τον στόλο έως το τέλος της τετραετίας.

3ον. Προετοιμάζεται η προκήρυξη διαγωνισμού του ΟΣΕΘ για τη μίσθωση επιπλέον λεωφορείων από ιδιώτες για 10+5 έτη (από το 2025), ενώ τα τεύχη βρίσκονται ήδη σε διαβούλευση.

4ον. Παρουσιάστηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο, στις 29 Μαρτίου 2024, το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.

Στόχος είναι μία ολιστική προσέγγιση για την επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του ΟΑΣΘ, την αντιμετώπιση των εκκρεμοτήτων που υφίστανται από το 2017, τη δημιουργία ενός νέου φορέα εναρμονισμένου με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα και την αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης.

Όλα αυτά που ανέφερα, δεν συνιστούν αντικείμενο θριαμβολογίας.

Αντιθέτως, αποδεικνύουν ότι έχουμε πολλά ακόμη να κάνουμε.

Όμως, με τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από σήμερα και την επικείμενη λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο, ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης αλλάζει δραστικά και ενισχύεται.

Η Θεσσαλονίκη γίνεται μια πόλη περισσότερο φιλική προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, αλλά και προς το περιβάλλον.

Θα συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με σχέδιο, συνέπεια και μεθοδικότητα, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΑΣΘΑστικές Συγκοινωνίες ΘεσσαλονίκηςΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΟΣΕΘΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

MMM

Δωρεάν η μετακίνηση προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος σε ΟΑΣΑ, ΟΣΕΘ το 2026

11 Ιουνίου, 2025
MMM

Ειδική εκδήλωση βράβευσης οδηγών της ΟΣΥ διοργανώνει η YUTONG

9 Ιουνίου, 2025
MMM

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

8 Ιουνίου, 2025
MMM

Εκταμιεύεται η 5η δόση (4,325 εκατ. ευρώ) της κρατικής επιδότησης του 2025 στον ΟΑΣΘ

6 Ιουνίου, 2025
MMM

Γ. Τόσκας: Στόχος, στα τέλη του 2027, η πλήρης ηλεκτροκίνηση του στόλου των αστικών λεωφορείων

6 Ιουνίου, 2025
MMM

Ιούνιο του 2026 η παράδοση 50 νέων αρθρωτών ηλεκτρικών λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

4 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ν. Ταχιάος, υφ. Υποδομών: Πρώτη προτεραιότητα το μετρό στις βορειοδυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

“Τέλος” η δωρεάν χειραποσκευή στο αεροπλάνο με απόφαση της ΕΕ

7 Ιουνίου, 2025

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Νέες σύγχρονες διαγραμμίσεις στα κρατικά αεροδρόμια της ΥΠΑ

6 Ιουνίου, 2025

Ανακοινώθηκε το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Βασική επιδότηση τα 3.000 ευρώ, +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού οχήματος

7 Ιουνίου, 2025

Πως σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τις νέες διαγραμμίσεις στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2025

Στα τέλη του 2026 τοποθετείται η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ

10 Ιουνίου, 2025

Εντός του 2028 η παράδοση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών

10 Ιουνίου, 2025

Η εξέλιξη του σχεδιασμού και η ολοκλήρωση των κυριότερων σιδηροδρομικών έργων

9 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Διπλασιάζει τις προσεγγίσεις προς Ντόχα, τα επόμενα 3 χρόνια, η Celestyal

0

Η Ευρώπη χαράσσει νέα στρατηγική για τα λιμάνια της

0

Για την πορεία του στρατηγικού πλάνου μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ ενημερώθηκε ο υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

0

Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

13 Ιουνίου, 2025

Η οδική ασφάλεια στην ατζέντα της συνάντησης Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών – Κων/νου Κυρανάκη

13 Ιουνίου, 2025

Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

13 Ιουνίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

13 Ιουνίου, 2025

Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

13 Ιουνίου, 2025

Ακυρώθηκαν οι πτήσεις της 13ης Ιουνίου της AEGEAN στο Τελ Αβίβ

13 Ιουνίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

13 Ιουνίου, 2025

Από την UNILOG η διακίνηση φαρμάκων υψηλού κόστους (ΦΥΚ) του ΕΟΠΥΥ

13 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr