ΑρχικήMMM300 αστικά λεωφορεία μέσω leasing στους δρόμους της Αθήνας. Τα πρώτα 40 στις 9 Απριλίου σε 14 γραμμές

300 αστικά λεωφορεία μέσω leasing στους δρόμους της Αθήνας. Τα πρώτα 40 στις 9 Απριλίου σε 14 γραμμές

Μετά την σύμπραξη του ΟΑΣΑ με τα 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, η ΟΣΥ ενισχύεται με 300 επιπρόσθετα λεωφορεία, μέσω leasing από 3 εταιρείες.

Τα πρώτα 40 λεωφορεία θα ενισχύσουν, σε πρώτη φάση, 14 από τις πιο επιβαρυμένες γραμμές, με έναρξη την Παρασκευή 9 Απριλίου.

Σταδιακά, το σύνολο των 300 λεωφορείων θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, βελτιώνοντας την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής επισκέφθηκε, σήμερα το απόγευμα, το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στου Ρέντη, όπου βρίσκονται τα νέα λεωφορεία.

Μπορεί να είναι εικόνα λεωφορείο και εξωτερικοί χώροι

Ο κ. Καραμανλής, μαζί με τον υφυπουργό Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη και το Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά, ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ, Ιωάννη Γκόλια, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Νίκο Αθανασόπουλο, τον πρόεδρο της ΟΣΥ, Βασίλη Ξυπολητά και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου για την αναδιάταξη του συγκοινωνιακού έργου και τη σταδιακή προσθήκη των 300 λεωφορείων, κατά προτεραιότητα στις γραμμές, όπου παρουσιάζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Κ. Καραμανλής: Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται

«Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται», τόνισε σε δηλώσεις του στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής.

Εξήγησε ότι, «από την Παρασκευή, σταδιακά, 300 νέα λεωφορεία που προμηθευτήκαμε με leasing θα βγουν στους δρόμους της Αθήνας. Θα προστεθούν στοχευμένα, ξεκινώντας από 14 επιβαρυμένες γραμμές. Αυτό πρακτικά σημαίνει έως και 30 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα σε καθεμία από αυτές τις γραμμές».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε πως: «Όταν βγουν και τα 300 λεωφορεία, τα οποία φυσικά σταδιακά θα ενισχύσουν και άλλες γραμμές, θα έχουμε συνολικά άλλα 3.500 με 4.000 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα, που θα προστεθούν στα ήδη 3.000 περισσότερα που έχουμε σήμερα σε σχέση με πριν λίγους μήνες».

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Σημείωσε ότι: «Έτσι κάνουμε πραγματικότητα το 4ο βήμα του σχεδίου μας για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες» και υπενθύμισε τα βήματα:

-Ανάταξη του στόλου με επισκευές και συντήρηση. Αυξήσαμε τις δαπάνες για συντήρηση 200%.

-Ενίσχυση του στόλου με 200 οχήματα μέσω συμφωνίας με ΚΤΕΛ.

-Προσλήψεις. Η διαδικασία πλέον ολοκληρώθηκε.

-Τώρα, ενίσχυση και με leasing.

«Και βέβαια προετοιμάζουμε εντατικά και το επόμενο, 5ο βήμα, το διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων, που όπως δεσμεύθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και μετά από πρόταση της Κυβέρνησης έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης» πρόσθεσε και κατέληξε:

«Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά όσους εργάζονται φιλότιμα κάθε μέρα στις αστικές συγκοινωνίες, τις διοικήσεις των φορέων και βέβαια το επιβατικό κοινό.

Δεν λέμε ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα. Όμως μέσα σε 1,5 χρόνο έχουμε κάνει όσα δεν έγιναν επί μια 10ετία στην οποία δεν ήρθε ούτε ένα νέο λεωφορείο, δεν έγινε ούτε μία πρόσληψη. Και συνεχίζουμε…»

Γ. Κεφαλογιάννης: Τα δημόσια μέσα μεταφοράς αποκτούν μια υποδομή που θα παραμείνει για πολλά χρόνια και μετά τον κορωνοϊό

«Σήμερα ξεκινά άλλο ένα βήμα της μεγάλης προσπάθειας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ουσιαστική ενίσχυση του στόλου των Αστικών Συγκοινωνιών», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Κεφαλογιάννης.

Υπενθύμισε ότι, «Προηγήθηκαν το πρόγραμμα ανάταξης περίπου 100 οχημάτων με την προμήθεια ανταλλακτικών και η προσθήκη των 200 λεωφορείων που έγινε το φθινόπωρο, μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ. Από τον Σεπτέμβριο έχουν αυξηθεί κατά περίπου 3.000 τα δρομολόγια στις Οδικές Συγκοινωνίες».

Ο κ. Κεφαλογιάννης επισήμανε ότι: «τα νέα λεωφορεία, μέσω leasing, που θα προστεθούν, με αφετηρία τα πρώτα 40 την Παρασκευή, θα πυκνώσουν περαιτέρω τη συχνότητα των δρομολογίων, εν μέσω και του τρίτου κύματος της πανδημίας» και κατέληξε «όμως, μαζί με τις 609 προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν και τον μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια 800 νέων οχημάτων που προχωρά, τα δημόσια μέσα μεταφοράς αποκτούν μια υποδομή που θα παραμείνει για πολλά χρόνια και μετά τον κορωνοϊό».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο