• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Απειλή» για την ελληνική κρουαζιέρα δεν είναι η Τουρκία, αλλά οι υποδομές/λειτουργίες στους εγχώριους λιμένες

vvegiazi by vvegiazi
17 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Η Ελλάδα έχασε εφέτος μεγάλη ευκαιρία να «εκτιναχθεί» στην κρουαζιέρα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η διαφαινόμενη κατά 30% μείωση των προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στην Ανατολική Μεσόγειο, το 2017, εξαιτίας του ασταθούς περιβάλλοντος (πραξικόπημα στην Τουρκία, πόλεμος στη Συρία, κτλ.) αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η Ελλάδα, όπως δήλωσε, χθες, σε συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises και νεοεκλεγείς Πρόεδρος της CLIA Ευρώπης, Κυριάκος Αναστασιάδης.

Του Φώτη Φωτεινού

Ωστόσο, ο κ. Αναστασιάδης υπογράμμισε ότι, παρ’ όλες τις δυσκολίες, η κυριότερη «απειλή» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα είναι οι… λιμένες της. Ο δ.σ. της Celestyal Cruises αναφέρθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης, τόσο των υποδομών των λιμένων, ώστε να δέχονται μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια, όσο και των υπηρεσιών (berth allocation).

Παράλληλα, υποστήριξε ότι τα οφέλη για την εγχώρια κρουαζιέρα, από το πραξικόπημα στην Τουρκία, ήταν βραχυχρόνια (πολλές εταιρείες, την τελευταία στιγμή, αναγκάστηκαν να αγκυροβολήσουν στην Ελλάδα) και μάλιστα, θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερα, εάν δεν υπήρχαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις σε ΟΛΠ και ΟΛΘ.

Γενικότερα, υπενθύμισε ότι, τα τελευταία 3 χρόνια, η Μεσόγειος έχει χάσει μερίδιο αγοράς, λόγω της γεωπολιτικής κατάστασης, προς όφελος άλλων αγορών, όπως είναι η Καραϊβική.

Η Μεσόγειος συνεχίζεται να πλήττεται, αφού ξένοι επισκέπτες και ιδιαίτερα από τις μακρινές αγορές, όπως Αμερικάνοι, Καναδοί, Αυστραλοί και Ασιάτες είναι επιφυλακτικοί στο να αγοράσουν ένα πακέτο διακοπών, που θα περιλαμβάνει, π.χ. την Τουρκία. Αυτό σημαίνει αναπόφευκτα ότι επηρεάζεται αρνητικά και το τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα.

Σε επιμέρους επιχειρησιακά θέματα, ο κ. Αναστασιάδης τάχθηκε υπέρ της μακροχρόνιας μίσθωσης και αξιοποίησης συγκεκριμένων λιμενικών υποδομών σε εταιρείες κρουαζιέρας, με αντισταθμιστικά οφέλη σε βάθος χρόνου.

Η Celestyal Cruises έχει προτείνει, στο ΤΑΙΠΕΔ, εναλλακτικό σχέδιο για το λιμάνι του Λαυρίου, χωρίς ωστόσο να έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη, εάν και οι εξαγγελίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περί ένταξης στο «πακέτο Γιούνκερ», της επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο και της αναβάθμισης του λιμένα, αποτελούν αισιόδοξη προοπτική, εάν ευοδωθεί.

«Μεγάλο στοίχημα για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα είναι και η σύνδεση με τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες. Το μεγαλύτερο “βάρος” για να μείνει ζωντανή η κρουαζιέρα στην Ελλάδα, το έχει επωμιστεί η Celestyal, η οποία θα συνεχίσει να επενδύει στη χώρα», υπογράμμισε ο δ.σ. της Celestyal Cruises και νεοεκλεγείς Πρόεδρος της CLIA Ευρώπης.

Tags:CELESTYALCLIAΕΕΚΦΝΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Σχετικά Άρθρα

Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε το νέο της πρόγραμμα με τις κρουαζιέρες για το 2022 – 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο L. Haslett γενικός εμπορικός διευθυντής στην Celestyal, ενδυναμώνεται το τμήμα Πωλήσεων στην Ελλάδα

26 Ιανουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κατέφθασε στο λιμάνι του Πειραιά το Viking Sky, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά

9 Ιανουαρίου, 2023
Νέα άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άνοδος 260% της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με πέρσι

22 Δεκεμβρίου, 2022
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα wave season καμπάνια από την Celestyal

16 Δεκεμβρίου, 2022
Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε το νέο της πρόγραμμα με τις κρουαζιέρες για το 2022 – 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Black Friday από την Celestyal: Μεγάλες εκπτώσεις σε πάνω από 90 κρουαζιέρες και δωρεάν ταξίδι για τα παιδιά

21 Νοεμβρίου, 2022
Θετικά μηνύματα για την κρουαζιέρα από το λιμάνι του Πειραιά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θετικά μηνύματα για την κρουαζιέρα από το λιμάνι του Πειραιά

3 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι ακτοπλοϊκές οφείλουν να ρίξουν τα ναύλα, προβληματισμός από τα «στάσιμα» μεγέθη

Πρωτοβουλίες του υπ. Ναυτιλίας για την υιοθέτηση ευρωπαϊκής νησιωτικής πολιτικής

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ