Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Νέο θεσμικό πλαίσιο προδιαγραφών για τα ναυαγοσωστικά πλοία, ικανοποίηση από Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών

vvegiazi by vvegiazi
24 Μαΐου, 2023
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Εκσυγχρονίζεται το θεσμικό πλαίσιο αναφορικά με τις τεχνικές προδιαγραφές σχεδίασης και κατασκευής των ναυαγοσωστικών πλοίων.

Για την εξέλιξη αυτή η Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών, Πλοίων Υποστήριξης  Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων εξέφρασε την ικανοποίησή της για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος 65.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Ένωσης, «με το  ΠΔ 65/2023 ρυθμίζονται, βάσει των σύγχρονων αναγκών και απαιτήσεων, τα σχετικά θέματα με τις τεχνικές προδιαγραφές σχεδίασης και κατασκευής, τη δύναμη έλξης (Bollard Pull), τα κριτήρια ευστάθειας, τις επιχειρησιακές απαιτήσεις, τη δραστηριοποίηση, τον ναυαγοσωστικό εξοπλισμό, τα λειτουργικά χαρακτηριστικά και τις ειδικές απαιτήσεις ασφάλειας των ναυαγοσωστικών πλοίων.

Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται αποτελεσματική και επιτυχής εκτέλεση των πάσης φύσεως επιχειρήσεων επιθαλάσσιας αρωγής κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις των άρθρων 32 παρ. 2 και 36 παρ. 2 του ν.δ. 187/1973.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη επιβεβαιώνει αφενός το δίκαιο του αιτήματός της Ένωσης, το οποίο έχει τεθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ταυτόχρονα, αποδεικνύει πως είναι εφικτή η διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου που να περιλαμβάνει τα σύγχρονα και πλέον επίκαιρα δεδομένα  στον χώρο της ασφαλούς  ναυσιπλοΐας και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, στόχος για τον οποίο μάχεται διαχρονικά και θα συνεχίσει να μάχεται η Ένωση. Αφετέρου, επιβεβαιώνει πως ο ειλικρινής και έντιμος διάλογος των εμπλεκόμενων θεσμικών φορέων με την Πολιτεία, οδηγεί πάντα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εν προκειμένω:

  • Στην ασφάλεια των πληρωμάτων των σκαφών μας και των επιβατών και πληρωμάτων άλλων πλοίων, τα οποία συνδράμουμε σε έκτακτες συνθήκες.
  • Στην αναβίωση των υπό ελληνική σημαία ναυαγοσωστικών πλοίων.
  • Στην αποτελεσματικότητα των επιχειρησιακών δυνατοτήτων των ναυαγοσωστικών πλοίων.
  • Στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
  • Στην μείωση των ναυαγίων.
  • Στην αποσαφήνιση του πλαισίου, με τρόπο που δεν επιδέχεται παρερμηνειών, για τα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται από τα ναυαγοσωστικά πλοία που συμμετέχουν, σε επιχειρήσεις για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
  • Στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας των εργαζομένων στα ναυαγοσωστικά πλοία.
  • Στην προστασία και ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας και στην ανάπτυξη της χώρας, μέσω μίας εκσυγχρονισμένης και ασφαλούς ναυσιπλοΐας. Αλλά και των λιμανιών της πατρίδας μας, τα οποία  διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, τόσο ως τουριστικά όσο και ως διαμετακομιστικά  κέντρα.
  • Ενισχύει το γεωστρατηγικό και γεωπολιτικό μας ρόλο στο Αιγαίο, καθώς η Τουρκία έχει ναυπηγήσει υπερσύγχρονα ναυαγοσωστικά πλοία, με στόχο να διεκδικήσει μέρος της έρευνας και διάσωσης στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή.

Επιπλέον, η Ένωσή ευχαριστεί θερμά των υπουργό Ναυτιλίας Ιωάννη Πλακιωτάκη, τον υφυπουργό Ναυτιλίας Κωσταντίνο Κατσαφάδο, την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος και τον Κλάδο Επιθεώρησης Πλοίων, για την κομβική συμβολή τους στην έρευνα και διάσωση στις θάλασσές μας αλλά και για την προστασία των θαλάσσιων συνόρων της χώρας.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών, Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων, Παύλος Ξηραδάκης, με αφορμή την έκδοση του ΠΔ  δήλωσε: «Σήμερα περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε αυτό το νέο σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους τομείς της επιθαλάσσιας αρωγής, και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, αντίστοιχες του επιπέδου των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών και  της κορυφαίας παγκοσμίως Ναυτιλίας που διαθέτουμε.

Το ΠΔ ενισχύει σημαντικά την προστασία της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα, του θαλάσσιου περιβάλλοντος, της εθνικής μας οικονομίας και των θαλάσσιων συνόρων μας. Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι θα είχε αποφευχθεί ένας σημαντικός αριθμός ναυαγίων, εάν υπήρχαν επαγγελματικά ναυαγοσωστικά πλοία στην Ελλάδα, για τα οποία καλείτε σήμερα η Πολιτεία να δαπανήσει εκατομμύρια ευρώ για την ανέλκυση τους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες διαθέτουν ναυαγοσωστικά πλοία, αντίστοιχα με τις απαιτήσεις του ΠΔ, για την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος αλλά και του δημόσιου συμφέροντος.

Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και μέρη, να προσαρμοσθούν το  ταχύτερο δυνατό με τα νέα δεδομένα, για να υπηρετήσουμε όλοι μαζί, το δημόσιο και εθνικό συμφέρον. Από την πλευρά μας συνεχίζουμε να στηρίζουμε αυτήν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού προχωρώντας σε επενδύσεις αναβάθμισης του στόλου, αλλά και σε τεκμηριωμένες προτάσεις.

Η Ένωσή μας δεσμεύεται να παραμείνει πιστή στην πάγια αρχή της. Η οποία δεν  είναι άλλη, παρά η περαιτέρω ενίσχυση του διαλόγου  με την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αλλά και τις ηγεσίες των συναρμόδιων με τα θέματα που μας απασχολούν, υπουργείων».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΩΝΡΥΜΟΥΛΚΑ ΠΛΟΙΑΡΥΜΟΥΛΚΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Νέος κανονισμός ρυμούλκησης πλοίων LNG που προσεγγίζουν στη Ρεβυθούσα

30 Ιουνίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμφωνία ONEX Elefsis Shipyards – Bureau Veritas Marine Offshore για την κατασκευή 20 νεότευκτων ρυμουλκών

26 Ιουνίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Όμιλος ONEX: Η Ελλάδα ξανά πρωταγωνίστρια στη ναυπήγηση ρυμουλκών

24 Ιουνίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην e-ΔΛΑ η κατηγορία “Δραστηριοποίηση πλοίου ως ρυμουλκό λιμένος”

24 Ιουνίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

44 σύγχρονα ρυμουλκά επιχειρούν σε ελληνικά λιμάνια

24 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Άνοιξαν οι προεγγραφές για το 6ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – itc 2023

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Γ. Περιστέρης, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τέλη του 2025 ολοκληρώνεται η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, άνω του 55% η πρόοδος στο Καστέλι

0

Ζώνες Υποχρεωτικής Στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια στο κέντρο της Αθήνας από τη Lime

0

RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

11 Ιουλίου, 2025

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr