• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Εμπορικά πλοία έχουμε, κρουαζιερόπλοια έχουμε, πλοηγούς… δεν έχουμε

vvegiazi by vvegiazi
9 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Στα 21,66 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη της Attica στο 6μηνο. Άνοδος σε ΙΧ – φορτηγά, πτώση σε επιβάτες
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δυσλειτουργίες στην πλοηγική υπηρεσία καταγγέλλει η Διεθνής Ναυτική Ένωση. Με επιστολή στο υπουργείο Ναυτιλίας, η ΔΝΕ υπογραμμίζει ότι οι δυσλειτουργίες της πλοηγικής υπηρεσίας εστιάζονται, κυρίως, στην έλλειψη του απαιτουμένου αριθμού πλοηγών, σε σχέση με τον αυξημένο αριθμό προσεγγίσεων εμπορικών πλοίων και κρουαζιερόπλοιων.

Όπως υποστηρίζει η ΔΕΝ, αποτέλεσμα είναι οι πολύωρες καθυστερήσεις στην πλοήγηση των πλοίων αυτών, με συνέπεια να ανατρέπονται οι χρονικοί προγραμματισμοί των ναυτιλιακών εταιρειών, οι οποίες αναγκάζονται σε τροποποιήσεις των προσεγγίσεων των πλοίων σε άλλα λιμάνια, δημιουργώντας, ως εκ τούτου, επιβαρύνσεις, τόσο για τις εταιρείες – μέλη, όσο και για ένα μεγάλο μέρος παράπλευρων ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Η επιστολή της ΔΝΕ

Υπενθυμίζουμε ότι με την ανωτέρω σχετική επιστολή μας, είχαμε υπογραμμίσει ότι στον χώρο των εμπορικών λιμένων, αλλά και των επιβατηγών πλοίων Κρουαζιέρας, εμφανίζονται έντονες δυσλειτουργίες από πλευράς της Πλοηγικής Υπηρεσίας, το αρνητικό επίπεδο των παρεχομένων  υπηρεσιών της οποίας – παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των Πλοηγών – , έχει κατ’ επανάληψη επισημανθεί από την Ένωσή μας στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας, όπου και Διοικητικά υπάγεται η Υπηρεσία αυτή.

Οι δυσλειτουργίες της Πλοηγικής Υπηρεσίας εστιάζονται βασικά στην έλλειψη του απαιτουμένου αριθμού πλοηγών, σε σχέση με τον αυξημένο αριθμό προσεγγίσεων εμπορικών πλοίων ως και κρουαζιεροπλοίων.

Αποτέλεσμα είναι οι πολύωρες καθυστερήσεις στην πλοήγηση των πλοίων αυτών, με συνέπεια να ανατρέπονται οι χρονικοί προγραμματισμοί των  Ναυτιλιακών Εταιρειών, αναγκαζόμενες σε τροποποιήσεις των προσεγγίσεων των πλοίων τους σε άλλα λιμάνια, δημιουργώντας ως εκ τούτου επιβαρύνσεις τόσο για τις Εταιρείες – Μέλη μας, όσο και για ένα μεγάλο μέρος παράπλευρων Ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Οι προαναφερόμενες καθυστερήσεις πλοήγησης πλοίων και οι παρεπόμενες δυσμενείς επιπτώσεις, έχουν λάβει σχεδόν μόνιμο χαρακτήρα καθ’ όσον οι οργανικές θέσεις πλοηγών του Πλοηγικού Σταθμού Πειραιώς, σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 103/2014, μειώθηκαν σε 24 πλοηγούς και (1) Αρχιπλοηγό, μετά από τροποποίηση του προϊσχύσαντος υπ’ αριθ. 242/1999 π.δ., που προέβλεπε 41 πλοηγούς και 1 Αρχιπλοηγό.

Η υπάρχουσα σήμερα δύναμη είναι 21 πλοηγοί και 1 Αρχιπλοηγός. Αλλά και η δύναμη αυτή είναι πλασματική, εάν ληφθεί υπόψη ότι  τρείς (3) τουλάχιστον πλοηγοί αποσπώνται σε τακτική βάση προς υποβοήθηση άλλων επαρχιακών λιμένων (Μύκονος-Καβάλα), καθώς επίσης και οι εύλογες απουσίες των πλοηγών λόγω αδειών, ασθενειών κλπ.

Σημειώνεται επίσης ότι τα πλοηγούμενα σε 24ωρη βάση πλοία ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 1.400 τον μήνα, με πρόσφατη αύξηση κατά 15% – 20%  σε όλους τους τύπους των πλοίων και με προοπτική περαιτέρω αυξήσεων μετά την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ.ΑΕ.

Λαμβανομένου υπόψη ότι οι προσεγγίσεις των πλοίων, όπως είναι εύλογο, δεν κατανέμονται ισόχρονα κατά την διάρκεια του 24ώρου, αλλά κατά κανόνα συμπίπτουν ιδιαίτερα τις πρωϊνές ώρες (π.χ. κρουαζιερόπλοια), αντιλαμβάνεσθε κ. Υπουργέ τις επικρατούσες δυσμενείς συνθήκες, με ότι αυτό συνεπάγεται για την γενικώτερη εικόνα της αναξιοπιστίας που εκπέμπεται από τα  εμπορικά και τουριστικά λιμάνια της Χώρας μας στο εξωτερικό.

Κατόπιν των ανωτέρω εκτεθέντων, αβίαστα προκύπτει ότι καθίσταται αναγκαία η επείγουσα προώθηση της διαδικασίας πρόσληψης του πράγματι αναγκαιούντος αριθμού μονίμων πλοηγών, με βάση τα προβλεπόμενα αξιολογικά κριτήρια, ούτως ώστε να παρέχονται ασφαλείς υπηρεσίες πλοήγησης στα λιμάνια και να προστατεύεται η ανθρώπινη ζωή στην θάλασσα, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τους κανόνες ασφαλείας.

Σημειώνουμε τέλος ότι όλες οι δαπάνες της Πλοηγικής Υπηρεσίας, βαρύνουν το κεφάλαιο της Πλοηγικής Υπηρεσίας το οποίο  δεν χρηματοδοτείται ούτε επιδοτείται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Η Διοίκηση της Ενώσεώς μας κ. Υπουργέ, θα ευρίσκεται στην διάθεσή σας για περαιτέρω παροχή διευκρινίσεων και πληροφοριών, ώστε να γίνει κατανοητή η έκταση και το μέγεθος του προβλήματος, και ότι η πρόσληψη πλοηγών είναι και άμεση και αναγκαία, προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενες καταστρεπτικότερες συνέπειες γενικής απαξίωσης των λιμένων και κυρίως του Πειραιά, τόσο για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο όσο και για την οικονομία της Χώρας μας γενικότερα.

Tags:COSCOΑΚΤΟΠΛΟΙΑΔΝΕΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΟΛΘΟΛΠΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Ο ΟΛΠ «ρίχνει» 32 εκατ. ευρώ για 3 υποχρεωτικές επενδύσεις, επεκτείνεται το car terminal
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Πράσινες» τεχνολογίες και εφαρμογές στο λιμάνι του Πειραιά μέσω του ευρωπαϊκού έργου Green C Ports

24 Μαΐου, 2022
Προτεραιότητα η προσέλκυση ξένων ναυτιλιακών επενδύσεων στη χώρα, σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Αυτή τη στιγμή προέχει η επιβίωση της ελληνικής ακτοπλοΐας

24 Μαΐου, 2022
Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ

23 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων

18 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Στα 21,66 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη της Attica στο 6μηνο. Άνοδος σε ΙΧ – φορτηγά, πτώση σε επιβάτες

Στα 21,66 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη της Attica στο 6μηνο. Άνοδος σε ΙΧ – φορτηγά, πτώση σε επιβάτες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

ΠΟΠΕΚ: Συρρικνώνονται τα κέρδη των πρατηρίων βενζίνης, άδικη η επιβολή πλαφόν

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ