Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επαναφορά των εργασιακών δικαιωμάτων στο προ Μνημονίων καθεστώς ζητά η ΠΝΟ

vvegiazi by vvegiazi
19 Δεκεμβρίου, 2018
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για ισοπέδωση των ελάχιστων δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών έκανε λόγο, μεταξύ άλλων, στον ετήσιο απολογισμό της η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), καταγγέλλοντας την πολιτική που ακολουθείται στις εργασιακές σχέσεις ειδικά στο χώρο της ναυτικής εργασίας.

Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για απροθυμία των νέων να ακολουθήσουν το επάγγελμα του ναυτικού, γεγονός που συνεπάγεται την απώλεια τεχνογνωσίας για την ίδια την ύπαρξη της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας.

Ακόμη, απαίτησε την άμεση καταπολέμηση της «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας και την επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών στην προ των τριών Μνημονίων εποχή.

Όπως επεσήμανε, η υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας αποτελεί καθολική απαίτηση του κλάδου, ενώ παράλληλα ζητήθηκε η άμεση λήψη μέτρων για την ανακούφιση των συνταξιούχων ναυτεργατών.

Αναλυτικότερα, ο απολογισμός του έργου της διοίκησης της ΠΝΟ για το 2018 και ο προγραμματισμός δράσης για το 2019 έχει ως εξής:

Κοινή ήταν η διαπίστωση και σύσσωμο το σώμα των αντιπροσώπων καταδίκασε την καταβαράθρωση και ισοπέδωση των ελάχιστων δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών αλλά και όλων των εργαζομένων, που έχουν απομείνει, ύστερα από την βάρβαρη και ανάλγητη πολιτική των τριών κοινωνιοκτόνων – εθνοκτόνων Μνημονίων και των σχετικών Εφαρμοστικών Νόμων, που υιοθετήθηκαν από όλες τις Κυβερνήσεις από το 2010 μέχρι και σήμερα, που είχαν ως αποτέλεσμα την αποσάθρωση των όσων με πολλές θυσίες, προσπάθεια και αγώνες δεκαετιών κατάφεραν να κατακτήσουν.

Παράλληλα το Σώμα κατάγγειλε την ακολουθούμενη πολιτική της Κυβέρνησης στις εργασιακές σχέσεις, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στο χώρο της ναυτικής εργασίας, και την αποδόμηση του κράτους πρόνοιας, τον στραγγαλισμό των συνταξιοδοτικών και ασφαλιστικών παροχών, κύριας και επικουρικής σύνταξης, με την διάλυση του ΝΑΤ και Ταμείων Πρόνοιας, με την απειλή της αύξησης της φορολογίας και την περιθωριοποίηση μεγάλου τμήματος των ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, και των οικογενειών τους.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι και η απροθυμία των νέων να ακολουθήσουν το ναυτικό επάγγελμα, με αποτέλεσμα να στερεύει επικίνδυνα η δεξαμενή του έμψυχου δυναμικού – αξιωματικών και κατωτέρων πληρωμάτων – για την στελέχωση των πλοίων μας με αποτέλεσμα να χάνεται η τεχνογνωσία που είναι αναγκαία για την ίδια την ύπαρξη της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας.

Η δραματική μείωση των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτεργατών στα υπό ελληνική σημαία πλοία τα οποία αριθμούν σήμερα περί 710 πλοία ενώ η ελληνικών συμφερόντων χωρητικότητα – επταπλάσια πλέον της ελληνικής σημαίας – βρίσκεται σε σημαίες ευκαιρίας, που, όπως είναι γνωστό, συνιστούν μορφή κεφαλαίου που δεν υπόκειται σε κοινωνικό και εργατικό έλεγχο, με αποτέλεσμα την απώλεια πλέον των 100.000 θέσεων εργασίας τα τελευταία χρόνια.

Και δυστυχώς η όλη αυτή κατάσταση οξύνεται συνεχώς με την δραματική μείωση των θέσεων εργασίας, η οποία κυρίως οφείλεται στη ακολουθούμενη φιλοεφοπλιστική πολιτική των εκάστοτε Κυβερνώντων, οι οποίοι παρά τα κατά καιρούς εκφραζόμενα ευχολόγια και υποσχέσεις προς την Ομοσπονδία μας όχι απλά τίποτε ουσιαστικό πράττουν αλλά συνεχώς αποφασίζουν με τις εγκριτικές πράξεις, με τις μειώσεις οργανικών συνθέσεων και τις ειδικές κατά περίπτωση συνθέσεις, χωρίς να αναλογίζονται σε τι κίνδυνο εκθέτουν τα ίδια τα πλοία, τα δρομολόγια, τους επιβάτες και τα πληρώματα.

Απαιτείται η άμεση καταπολέμηση της λεγόμενης «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας, που ξεπερνά το 50% του συνόλου των εργαζομένων και όλες οι προσλήψεις σε όλα τα πλοία τα οποία φορολογούνται με το ευνοϊκό καθεστώς του Ν. 27/75, να γίνονται μέσω του Γραφείου Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας (ΓΕΝΕ), προκειμένου να διασφαλίζεται στους ναυτεργάτες η εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και η ασφαλιστική τους κάλυψη ώστε να ανταποκριθεί επιτέλους και το ΓΕΝΕ στο ρόλο για τον οποίον ιδρύθηκε, με ταυτόχρονη καθιέρωση πάγιας οικονομικής ενίσχυσης των ανέργων και συνταξιούχων ναυτικών και την καταδίκη των προσπαθειών για καθιέρωση «ατομικών συμβάσεων» με μισθούς τριτοκοσμικών χωρών.

Απαίτηση όλου του κλάδου είναι επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών στο προ των τριών Μνημονίων και των σχετικών Εφαρμοστικών Νόμων καθεστώς με πλήρη εξαίρεση των ναυτεργατών εν ενεργεία και συνταξιούχων από τις διατάξεις του Ν. 4387/2016 με ταυτόχρονη ανάκτηση όλων των απωλειών και με την με την άμεση δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα, με άμεση ανάληψη πρωτοβουλιών από το κράτος σύμφωνα με τις προτάσεις της ΠΝΟ.

Η ιδιαιτερότητα του ναυτικού επαγγέλματος απαιτεί την εξαίρεση του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου και του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης Ναυτικών και των Ταμείων Πρόνοιας των Αξιωματικών και των κατωτέρων πληρωμάτων από την από 1-1-2017 ενοποίηση όλων των ταμείων κοινωνικής και επικουρικής ασφάλισης, με πλήρη απεμπλοκή των ναυτεργατών από τον Ν. 4387/2016 και με άμεση καταβολή των συντάξεων και των εφάπαξ παροχών των ναυτεργατών με βάση τη νομοθεσία του ΝΑΤ και επιστροφή στο ΝΑΤ της ακίνητης περιουσίας του.

Η υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και η εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και της κείμενης νομοθεσίας με την ταυτόχρονη και αυτονόητη υποχρέωση των Ελεγκτικών Μηχανισμών για το συνεχή έλεγχο της σωστής εφαρμογή τους αποτελεί πρώτη προτεραιότητα.

Επιβεβλημένη επίσης είναι η άμεση λήψη μέτρων για την ανακούφιση των συνταξιούχων ναυτεργατών από τις αλλεπάλληλες περικοπές των συντάξεων – κυρίων και επικουρικών – που υπέστησαν την τελευταία πενταετία και πλέον με διασφάλιση του θεσμού των εφάπαξ και της απρόσκοπτης συνέχισης καταβολής τους.
Η διαφύλαξη και η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της ναυτικής εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης και η άμεση κάλυψη των ελλείψεων του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολών και της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης με άμεση κατάργηση των σχετικών διατάξεων με τις οποίες υλοποιείται η εισαγωγή της ιδιωτικής εκπαίδευσης και στο χώρο της ναυτεργασίας και μάλιστα με εξίσωση των πιστοποιητικών που χορηγούνται από τις ιδιωτικές σχολές της ημεδαπής και αλλοδαπής με τα αντίστοιχα ελληνικά και η ταυτόχρονη κατάργηση του καθεστώτος της πιστοποίησης διπλωμάτων από ιδιωτικά γραφεία, είναι επίσης ζητήματα άμεσης προτεραιότητας.

Η επαναφορά των παροχών του Οίκου Ναύτου προς τους ναυτεργάτες και τις οικογένειες τους στο φυσικό τους φορέα, τον Οίκο Ναύτου, ώστε να σταματήσει η απαράδεκτη και ταπεινωτική ταλαιπωρία των ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, από τον ΕΟΠΥΥ για την προμήθεια των φαρμάκων τους.

Η αποκατάσταση της άδικης φορολόγησης των Ελλήνων ναυτεργατών, οι οποίοι, αντί να έχουν μηδενική φορολόγηση λόγω της ιδιομορφίας και των ιδιαίτερα σκληρών και ανθυγιεινών συνθηκών του επαγγέλματος και της ανεκτίμητης προσφοράς τους στην Εθνική οικονομία, υφίστανται περαιτέρω εξοντωτική αύξηση της φορολογίας του εισοδήματος τους.

Το γενικό συμβούλιο ασχολήθηκε και με την δημιουργία του νέου σωματείου Ναυτεργατών Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων την οποία θεωρεί και καταγγέλλει ως διασπαστική Κίνηση και ως προσπάθεια δημιουργίας «νόθων» αντιπροσώπων τονίζοντας ότι αποκλείεται να καταστεί μέλος της Ομοσπονδίας στην οποία και ανήκουν αποκλειστικά τα κλαδικά πανελλήνια σωματεία που καλύπτουν τις επιμέρους ειδικότητες των ναυτεργατών και ομόφωνα αποφάσισε την απόρριψη της αίτησης του άνω σωματείου για εγγραφή του στη δύναμη της Ομοσπονδίας μας.

Κύριο και καίριο αίτημα του κλάδου είναι η κατάργηση του Ν. 4150/2013, σύμφωνα με την σχετική πρόταση της διοίκησης της ΠΝΟ που κατατέθηκε την 07/12/2018 στον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στη βάση ότι οι οργανικές συνθέσεις που θα καθορισθούν θα ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πλοίων και την αυστηρή τήρηση των διατάξεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, MLC 2006, για τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των ναυτεργατών με ταυτόχρονη και πιστή εφαρμογή των διατάξεων διεθνών συμβάσεων που αφορούν την ασφάλεια και προστασία της ζωής των επιβαινόντων και γενικά της ζωής στη θάλασσα, την διαφύλαξη της ασφαλούς ναυσιπλοΐας και των διατάξεων για την προστασία του περιβάλλοντος.

Παράλληλα απαιτείται ριζική επανεξέταση των διατάξεων και των Υπουργικών αποφάσεων με τις οποίες και μειώθηκαν δραστικά οι συνθέσεις των πληρωμάτων των πλοίων της ακτοπλοΐας και των πλοίων Ελλάδας – Ιταλίας και άμεση ανάκληση των μέχρι σήμερα αποφάσεων του ΥΝΑΝΠ με τις ειδικές συνθέσεις σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4150/13.

Άμεσης προτεραιότητας θέματα επίσης είναι:

– Η ανάκληση των όρων όλων των εγκριτικών πράξεων νηολόγησης πλοίων που προβλέπουν την κατά παρέκκλιση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου ανεξέλεγκτη πρόσληψη αλλοδαπών ναυτεργατών και ειδικότερα ανάκληση της τροποποίησης του όρου 8 των εγκριτικών πράξεων με την οποίαν επέρχεται επιδείνωση σε ό,τι αφορά τις θέσεις εργασίας κυρίως του κατωτέρου πληρώματος των Ελλήνων ναυτεργατών,

– Η βελτίωση λειτουργίας των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), δίνοντας έμφαση, ανάμεσα στα άλλα, στην πρακτική εκπαίδευση των σπουδαστών, σύμφωνα με τα διεθνώς προβλεπόμενα και τις εκάστοτε απαιτήσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), αλλά και στην ανάγκη αναβάθμισης της υλικοτεχνικής υποδομής των ΑΕΝ με παράλληλη αναβάθμιση του έμψυχου δυναμικού τους.

– Η αναβάθμιση των επιπέδων ασφαλείας των πλοίων, την αυστηρή εφαρμογή των μέγιστων ωρών εργασίας και ελαχίστων ωρών ανάπαυσης των ναυτεργατών, σύμφωνα με τις σχετικές Διεθνείς Συμβάσεις και ειδικότερα τη Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006, για την αποφυγή της εντατικοποίησης της εργασίας – ιδιαίτερα στα επιβατηγά πλοία – που οδηγεί στην κόπωση και το άγχος, παράγοντες που αποδεδειγμένα ευθύνονται για την πρόκληση ναυτικών ατυχημάτων,

– Η καθιέρωση Βοηθού Ηλεκτρολόγου στα Επιβατηγά – Ακτοπλοϊκά πλοία από 1500 έως 8000 κοχ.

Λυπηρή παραφωνία στο γενικό μας συμβούλιο ήταν η στάση των τριών «ταξικών» σωματείων που αντί να παραμείνουν για να συζητήσουν και να ληφθούν ομόφωνες αποφάσεις πάνω στα καυτά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο μας, δυστυχώς για άλλη μια φορά, για λόγους που οι ίδιοι και μόνο γνωρίζουν, προσπάθησαν συνοδευόμενοι και από τρίτα πρόσωπα, να εμποδίσουν την έναρξη των εργασιών του συμβουλίου μας απαιτώντας να προσκομισθούν οι καταστάσεις ψηφισάντων κλπ όλων των επί μέρους σωματείων -πράγμα που δεν προβλέπεται από το Καταστατικό της ΠΝΟ- χωρίς όμως οι ίδιοι να προσκομίζουν τις δικές τους καταστάσεις. Και όταν δεν το πέτυχαν απεχώρησαν.

Η πλειοψηφία των αντιπροσώπων της ΠΝΟ καταδικάζει τέτοιες μεθοδεύσεις και δηλώνει ξεκάθαρα ότι οι αποφάσεις στα συνδικάτα και γενικότερα στη δημοκρατία, λαμβάνονται από την πλειοψηφία και όχι από τη μειοψηφία.

Τα προβλήματα του κλάδου δεν επιτρέπουν τέτοιες «πολυτέλειες» διαχωρισμών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΑΕΝΑΚΤΟΠΛΟΙΑΝΑΤΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣΝΑΥΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΟΙΚΟΣ ΝΑΥΤΟΥΠΝΟ

Σχετικά Άρθρα

ΓΝΩΜΗ

Πρωταθλήτρια των κλάδων μεταφορών στον «αγώνα» απαλλαγής από τις εκπομπές CO2 είναι η ναυτιλία

7 Ιουνίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνάντηση ΥΝΑΝΠ Θ. Κλιάρη με Υπουργό Τουρισμού Ιωάννα Δρέττα

6 Ιουνίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πληροφόρηση για υποδομές και υπηρεσίες εξυπηρέτησης ΑμεΑ σε λιμενικές υποδομές της χώρας

10 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η σύγκριση του μεταφορικού έργου της Attica (Blue Star, Superfast, HSW) πριν (2019) και μετά τον Covid (2022)

8 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στα 35 εκατ. αυξήθηκε η επιδότηση των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών στις Κυκλάδες

5 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Επιφυλάξεις για την εξαγορά της ΑΝΕΚ από την ATTICA GROUP

4 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ ο Δ. Κοπελούζος. Στο επίκεντρο το επενδυτικό πρόγραμμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023

Αντίθετος με το ευρωπαϊκό δίκαιο ο περιορισμός αδειών παροχής υπηρεσιών μίσθωσης οχημάτων με οδηγό στην αστική περιοχή της Βαρκελώνης

9 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

10 Ιουνίου, 2023
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ