Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η άνοδος των ναύλων ώθησε τα έσοδα της Hapag-Lloyd στα 34,5 δισ. ευρώ το 2022

ffotinos by ffotinos
3 Μαρτίου, 2023
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βελτιωμένα στα 17 δισ. ευρώ ήταν το 2022 τα ετήσια κέρδη του ομίλου Hapag – Lloyd, με τα EBITDA να διαμορφώνεται στα 19,4 δισ. ευρώ και το EBIT στα 17,5 δισ. ευρώ.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Αναλυτικότερα, τα έσοδα του ναυτιλιακού ομίλου αυξήθηκαν στα 34,5 δισ. ευρώ, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην αύξηση του μέσου ναύλου στα 2.863 δολ./TEU (2.003 δολ./TEU το 2021).

Ωστόσο, ήδη από το τέλος του 2022, οι ναύλοι είχαν μειωθεί σημαντικά λόγω της εξομάλυνσης της συμφόρησης στα λιμάνια και της χαμηλότερης ζήτησης.

Οι μεταφερόμενοι όγκοι παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το 2021, στα 11,8 εκατ. TEU έναντι 11,9 εκατ. TEU το 2021, λόγω των προβλημάτων στις εφοδιαστικές αλυσίδες.

Ταυτόχρονα, η άνοδος του πληθωρισμού συμπαρέσυρε και τα μεταφορικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 18,5%, φτάνοντας τα 13,7 δισ. ευρώ.

Επίσης, τα ίδια κεφάλαια του ομίλου έχουν αυξηθεί στα 28 δισ. ευρώ, με τον δείκτη ιδίων κεφαλαίων έχει διαμορφωθεί πάνω από το 70%. Για τους λόγους αυτούς, αποφασίστηκε η καταβολή μερίσματος 63 ευρώ ανά μετοχή για το οικονομικό έτος 2022, ποσό που αντιστοιχεί σε συνολική πληρωμή 11,1 ευρώ δισ.

Επιτυχημένο το 2022

«Συνολικά, κοιτάμε πίσω σε ένα πολύ επιτυχημένο 2022 με εξαιρετικά δυνατά αποτελέσματα. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να ενισχύσουμε για άλλη μια φορά την οικονομική μας ανθεκτικότητα και τη δομή του ενεργητικού μας.

Επιπλέον, βελτιώσαμε την ποιότητα των υπηρεσιών για τους πελάτες μας και επενδύσαμε σε terminals και υποδομές, καθώς και στην αποτελεσματικότητα του στόλου μας.

Ωστόσο, το κόστος -π.χ. για τα καύσιμα, τα ναυλωμένα πλοία και τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων- έχει αυξηθεί σημαντικά», σχολίασε ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd AG.

Με ερωτηματικό η πορεία του 2023

Η Hapag-Lloyd αναμένει ότι τα κέρδη θα ομαλοποιηθούν σταδιακά κατά το τρέχον οικονομικό έτος. Μάλιστα, εκτιμάται ότι, το 2023, τα EBITDA θα κυμαίνεται στα 4 – 6 δισ. ευρώ και το EBIT σε 2 – 4 δισ. ευρώ.

«Ωστόσο, αυτή η πρόβλεψη υπόκειται σε σημαντική αβεβαιότητα δεδομένου του πολέμου στην Ουκρανία και άλλων γεωπολιτικών συγκρούσεων, καθώς και των επιπτώσεων του υψηλού πληθωρισμού», σύμφωνα με το ναυτιλιακό κολοσσό.

«Ξεκινήσαμε καλά το τρέχον οικονομικό έτος, αλλά η οικονομία έχει χαλαρώσει και η σημαντική μείωση των κερδών είναι αναπόφευκτη. Έτσι, θα συνεχίσουμε να ενεργούμε με ευελιξία στην αγορά και να παρακολουθούμε στενά το κόστος μας.

Επιπλέον, θα εργαστούμε εντατικά για τη διαμόρφωση της στρατηγικής πορείας που θα ακολουθήσουμε μέχρι το 2030. Η ποιότητα και η βιωσιμότητα θα συνεχίσουν να έχουν την υψηλότερη προτεραιότητα για εμάς, όπως και η ασφάλεια και η ευημερία των εργαζομένων μας», κατέληξε ο Jansen.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:Hapag LloydΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ HAPAG LLOYD

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Παρά τα αυξημένα κέρδη του Q1, προβληματίζει τη Hapag-Lloyd το ασταθές περιβάλλον της αγοράς

14 Μαΐου, 2025
INTERNATIONAL

Hapag-Lloyd unveils enhanced Quality Promises as part of Strategy 2030

9 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο 1 δισ. ευρώ (+17%) τα EBITDA της Hapag-Lloyd στο Q1, αβεβαιότητα για το 2025

30 Απριλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μερίδια αγοράς liners: MSC 20,3%, MAERSK 14,3%, CMA CGM 12,2% και COSCO 10,6%

24 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Hapag-Lloyd: Μειώθηκαν στα 2,4 δισ. ευρώ τα κέρδη του 2024, χαμηλά ο πήχης για το 2025

20 Μαρτίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Hanseatic Global Terminals της Hapag-Lloyd εξαγόρασε το 60% της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo

11 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο
????????????????????????????????????

Το Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε τα αιτήματα του Μ. Ηλιόπουλου για τη MIG

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η ΕΤΕπ στηρίζει το Υπερταμείο στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

0

Αύξηση 3,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του έτους

0

Εφαρμογή «Σινικών Τειχών» για ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποφάσισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού

0

Η κατάθλιψη σε οδηγούς άνω των 65 ετών αυξάνει τα ποσοστά ατυχημάτων, σύμφωνα με έρευνα

0

Σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο; Οι εκτιμήσεις της DHL eCommerce

0

Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

23 Μαΐου, 2025

Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

23 Μαΐου, 2025
³P

Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

23 Μαΐου, 2025

Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

23 Μαΐου, 2025

Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

23 Μαΐου, 2025

Π. Πέρκα: Με καθυστέρηση 6 χρόνων και με προβλέψεις ενάντια στο δημόσιο η Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

H Planet, σύμβουλος της ΡΑΣ στην υλοποίηση της μεταρρύθμισης του σιδηροδρομικού τομέα

23 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr