• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Cosco εγκαταλείπει το λιμάνι της Νάπολης και επικεντρώνεται στον Πειραιά

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Πάση δυνάμει» για το λιμάνι του Πειραιά πλέει ο κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος Cosco, ο οποίος προκειμένου να μετατρέψει τον ΟΛΠσε «maritime city» «εγκαταλείπει» την πρώτη βάση που απέκτησε στην Ευρώπη, το λιμάνι της Νάπολης.

Ειδικότερα, κύκλοι του κινεζικού ομίλου τόνισαν στη «Ναυτεμπορική» ότι αυτή την περίοδο εστιάζουν την προσοχή τους αποκλειστικά στο μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, το οποίο φιλοδοξούν να μετατρέψουν στο μεγαλύτερο της Μεσογείου και ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης.

Οι ίδιοι κύκλοι υπογράμμισαν επίσης στη «Ν» ότι αυτή την περίοδο γίνεται σκληρή προετοιμασία, προκειμένου στις αρχές Αυγούστου (μετά το πρώτο δεκαήμερο υπολογίζεται) ο κινεζικός όμιλος να αναλάβει και επίσημα το «πηδάλιο» στο λιμάνι του Πειραιά.

Αποχώρηση

Η Cosco αποχώρησε από τη Νάπολη πουλώντας το 50% της συμμετοχής της στο Conateco, στη Mediterranean Shipping Company, η οποία κατείχε και το υπόλοιπο 50%.

Την ίδια στιγμή οι Κινέζοι δεσμεύονται να κάνουν επενδύσεις ύψους 600 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ, ενώ παράλληλα τρέχει το επενδυτικό πρόγραμμα της ΣΕΠ (θυγατρική της Cosco που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων) αξίας άνω των 400 εκατ. ευρώ.

«Ο ΟΛΠ θα αποτελέσει το μοναδικό hub λιμάνι για τους Κινέζους στη Μεσόγειο», υπογραμμίζουν κύκλοι της Ακτής Μιαούλη στη «Ν».

Οι επενδύσεις

Επενδύσεις συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να κάνει η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να το αναδείξει σε πρώτη φάση στο μεγαλύτερο της Μεσογείου.

Παράλληλα, σύμφωνα με τη πληροφόρηση της «Ν», ο κινεζικός όμιλος σχεδιάζει να συμμετάσχει σε έναν διεθνή διαγωνισμό για το Θριάσιο Πεδίο, υπό την προϋπόθεση ότι θα περιλαμβάνει το σύνολο της έκτασης – και αν στο μεταξύ καταστεί άγονος ο διαγωνισμός που είναι τώρα σε εξέλιξη.

Οι Κινέζοι στην περιοχή θέλουν να στήσουν το εμπορευματικό τους κέντρο αντάξιο του κέντρου που έχουν δημιουργήσει στο Ντουμπάι, ενώ παράλληλα θα αναπτυχθεί και ένα κέντρο ελαφράς μεταποίησης για προϊόντα που θα έρχονται σε sparts από την Ασία.

Για να πετύχουν τους στόχους τους είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν περισσότερα από τα 350 εκατ. ευρώ που περιελάμβανε η πρόταση που κατέθεσαν για τη διεκδίκηση του 67% των μετοχών της εταιρείας στον διαγωνισμό που έκανε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Οι Κινέζοι σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν το λιμάνι ώστε να δέχεται και τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου.

Στόχος είναι να αυξηθεί στα 3 εκατομμύρια ο αριθμός των τουριστών κρουαζιέρας (διπλασιασμός σε σχέση με το 2015), ενώ η επένδυση αυτή έχει προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η πρώτη φάση, αξίας 120 εκατ. ευρώ, αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την Ε.Ε. σε ποσοστό 95%.

Δεύτερη προτεραιότητα της Cosco είναι η αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού στον πρώτο προβλήτα για τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων. Με την επένδυση αυτή θα μπορούν να διακινηθούν συνολικά 7 εκατ. κοντέινερ σε ετήσια βάση (και στους τρεις προβλήτες του Σ.ΕΜΠΟ), ενώ στο μέλλον αναμένεται να φτάσουν τα 10 εκατομμύρια.

Επίσης, θα γίνουν επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη (από 100 εκατ. ευρώ που προβλέπεται στον αρχικό σχεδιασμό), ενώ στο Car Terminal θα γίνουν έργα που θα υπερδιπλασιάσουν τη χωρητικότητά του ώστε να μπορεί να αποθηκεύσει 20.000 αυτοκίνητα σε ημερήσια βάση από 9.000 που είναι η δυναμικότητα σήμερα. Για τον σκοπό αυτό αναμένεται να κατασκευαστούν μεταλλικές υποδομές πάρκινγκ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», στα σχέδια των Κινέζων εντάσσεται ακόμα και η κατασκευή πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας, αλλά και εκθεσιακού κέντρου.

Conateco

H διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο ιταλικό τέρμιναλ Conateco έχει πέσει τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της ανάπτυξης της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και κάποιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει σε έργα, όπως η απουσία εργασιών βυθοκόρησης για να μεγαλώσει το βύθισμα του λιμανιού.

Tags:COSCO

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πτώση 12,3% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων της ΣΕΠ (προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ) στο 2μηνο

21 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε ανοδική τροχιά ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ: Αύξηση φορτίων 5,4%, στα 40 εκατ. τα έσοδα

20 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ: Έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 250,5 εκατ. (πίνακας)

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΕΒΨ&L: Υποστήριξη του IST College σε εκπαιδευτική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Cosco

16 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε στάση αναμονής λιμάνια, εξαγωγικές και εισαγωγικές εταιρείες για τον σιδηρόδρομο

7 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πρόσκληση ΕΒΕΠ σε κινεζικές επιχειρήσεις για επενδύσεις στην εγχώρια οικονομία με βάση τον Πειραιά

28 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Σε στενό κλοιό βάζει η κυβέρνηση τα ναυπηγεία, υπό την «απειλή λουκέτου» στην Ελευσίνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ