• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Minoan, η οποία «επιτίθεται» στον Αν. Αγαπητό, ζητά έκτακτη γενική συνέλευση στην HSW

ffotinos by ffotinos
16 Μαρτίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Minoan Lines: «Εάν συνεχίζαμε στην Αδριατική, οι ζημιές του 2017 θα έφταναν τα 1,6 εκατ.»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη διεξαγωγή έκτακτης γενικής συνέλευσης στην Hellenic Seaways ζητά η Minoan Lines, η οποία «επιτίθεται» εναντίον του διευθύνοντος συμβούλου της HSW Aντώνη Αγαπητού.

Η Minoan, η οποία κατέχει το 48,53% της εταιρείας και διεκδικεί το 40,5% που κατέχει σε αυτήν η Τράπεζα Πειραιώς, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Η ναυτιλιακή εταιρεία «ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.», με ιστορία από το 1972 στην Ελληνική ακτοπλοΐα, συμμετέχουσα σήμερα με ποσοστό 48,53% στο μετοχικό κεφάλαιο της «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε.» (η «HSW»), που την κατατάσσει στην πρώτη θέση των μετόχων της, μη επηρεάζοντας εντούτοις τις αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων της και μη συμμετέχοντας στο τρόπο διοίκησης και λειτουργίας της, αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει με το παρόν τα ακόλουθα σχετικά με τη διοίκηση της HSW μετά το  2009:

Κατά την περίοδο του ελέγχου της HSW από την Εκτελεστική Διοίκηση της ΑΝΕΚ,  τα οικονομικά αποτελέσματα της HSW εμφάνισαν αισθητή επιδείνωση, ιδίως κατά τα έτη 2010-2013.

Συγκεκριμένα, ενώ τα Ίδια Κεφάλαια της HSW ανέρχονταν σε Ευρώ 238 εκατ. την 31/12/2009, μειώθηκαν κατά την επόμενη 4ετία μέσω διαδοχικών ζημιογόνων χρήσεων συνολικού ύψους ζημιών περί τα Ευρώ 150 εκατ., ώστε τελικώς να κατέλθουν σε Ευρώ 86 εκατ. την 31/12/2013.

Η επιδείνωση αυτή των οικονομικών μεγεθών της HSW, μερικώς μόνο μπορεί να αποδοθεί στη γενικότερη δυσμενή οικονομική κατάσταση της Ελληνικής αγοράς κατά την περίοδο αυτή, καθώς η κύρια ευθύνη ανήκει στα εκτελεστικά μέλη υπό τον τότε εκτελεστικό Πρόεδρο της HSW και στις ολέθριες επιχειρηματικές επιλογές τους.

Σημειώνεται ότι τον Ιούνιο του 2013,  ο τότε εκτελεστικός Πρόεδρος παραιτήθηκε από το Δ.Σ της HSW υπό το βάρος των δυσμενών οικονομικών αποτελεσμάτων της, αλλά επίσης και συγκεκριμένων περιστατικών σύγκρουσης συμφερόντων, κακοδιοίκησης και εσφαλμένων επενδυτικών ενεργειών που είχαν επισημανθεί από τα τότε μέλη των Μινωικών Γραμμών στο Δ.Σ. της  HSW.

Δυστυχώς οι επιλογές της μετέπειτα εκτελεστικής διοίκησης,  δεν καθιστούν πιστευτό ότι αυτή ασκείται «όπως επιβάλλει η χρηστή και συνετή διαχείριση».

Συγκεκριμένα, η εκτελεστική διοίκηση της HSW υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Αντώνη Αγαπητό, προχώρησε σε αγορές και πωλήσεις πλοίων που στερούνται στρατηγικού πλάνου, καθώς και σε εκτεταμένες μετασκευές τους, ενίοτε κατά παραβατική υπέρβαση του κόστους προϋπολογισμού τους, ενέργειες που οδήγησαν την εταιρεία σε υψηλές ταμιακές εκροές και τελικώς στη δεινή οικονομική θέση που βρίσκεται σήμερα.

Κατόπιν των πιο πάνω, η εταιρεία μας στερούμενη άλλης επιλογής, υποχρεώθηκε να υποβάλλει αίτημα του άρθρου 39 παρ. 1 του κν. 2190/1920 στο Διοικητικό Συμβούλιο της HSW για τη σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης με θέματα:

-την πώληση του πλοίου HIGHSPEED 6  χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση της εταιρείας μας και το δικαιολογητικό λόγο της πώλησής του και της απόσυρσης του από την εκμετάλλευση κερδοφόρων ακτοπλοϊκών γραμμών,

-την απραξία της εκτελεστικής διοίκησης για τον έλεγχο και κατανομή ευθυνών και  τη λήψη αναγκαίων δικαστικών μέτρων για υπερβάσεις μετασκευών πλοίων και

την αξιολόγηση και εξηγήσεις της για τα πραγματικά αποτελέσματα της HSWμετά την τελευταία Τακτική Συνέλευση.

Παρακαλούμε περαιτέρω την Τράπεζα Πειραιώς, τη μεγαλύτερη Τράπεζα της Ελλάδας και σημαντικό μέτοχο της HSW, όπως στηρίξει το δίκαιο αίτημα μας προκειμένου να προστατεύσουμε από κοινού την περιουσία των μετόχων μας.

Tags:HSWMINOAN LINESΑΝΕΚ

Σχετικά Άρθρα

Με catamaran στις Κυκλάδες οι Μινωικές Γραμμές (Santorini Palace)
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών, διεύρυνση ζημιών για τις Μινωικές Γραμμές το 2021 (18,68 εκατ.)

23 Ιουνίου, 2022
Τα νέα «αποκτήματα» της ATTICA: Τα catamaran Aero 2 Highspeed που θα δρομολογηθούν στον Αργοσαρωνικό
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα νέα «αποκτήματα» της ATTICA: Τα catamaran Aero 2 Highspeed που θα δρομολογηθούν στον Αργοσαρωνικό

20 Ιουνίου, 2022
Ανέλαβε και επίσημα διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών ο Λουκάς Σιγάλας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ανέλαβε και επίσημα διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών ο Λουκάς Σιγάλας

6 Ιουνίου, 2022
Grimaldi launces Antwerp – Cork freight line
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άνοδος εσόδων και EBITDA για τον όμιλο Grimaldi το 2021

18 Μαΐου, 2022
To ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ των Μινωικών Γραμμών ξεκινά απευθείας δρομολόγια Χανιά – Πειραιάς στις 13/5
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Minoan: Ξεκινούν τα απευθείας δρομολόγια Πειραιάς – Χανιά από 21 Απριλίου

18 Απριλίου, 2022
Η επίδραση της πανδημίας στην ΑΝΕΚ: -52% οι επιβάτες, -28,4% τα έσοδα και ζημιές 15,1 εκατ.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Και η ΑΝΕΚ επαναπροσδιόρισε τις τιμές, λόγω πετρελαίου. Άνοδος εσόδων 21%, αλλά με ζημιές 41,7 εκατ. το 2021

18 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η ελληνική ναυτιλία δεν θα επηρεαστεί και τόσο από το Brexit

Οι εφοπλιστές «κατεβάζουν» την ελληνική σημαία. Προτιμούν των νήσων Μάρσαλ και της Λιβερίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ