• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καθαρά κέρδη 7,1 εκατ. δολ. για τη Seanergy Maritime στο γ’ τρίμηνο του 2022

vvegiazi by vvegiazi
1 Δεκεμβρίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Καθαρά κέρδη 7,1 εκατ. δολ. για τη Seanergy Maritime στο γ’ τρίμηνο του 2022
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο και 9μηνο του 2022, καθώς και τριμηνιαίο μέρισμα 0,025 δολαρίων ανά μετοχή.

Κατά το γ’ τρίμηνο του 2022, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 34,0 εκατ. δολ. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε 19 εκατ. δολ. έναντι 32,2 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Επιπλέον, η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 7,1 εκατ. δολ. και 7,6 εκατ. δολ., αντίστοιχα. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το γ’ τρίμηνο του 2022 ήταν 20.614 δολ., έναντι 30.764 δολ. του γ’ τριμήνου του 2021.

Κατά το 9μηνο του 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 96,5 εκατ. δολ., έναντι των 96,4 εκατ. δολ. το 2021. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε 53,1 εκατ. δολ. έναντι 51,4 εκατ. δολ. το αντίστοιχο 9μηνο του 2021. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το εννεάμηνο του 2022 ήταν 20.996 δολάρια, έναντι 23.449 δολ. το 2021. Ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων (OPEX) ανήλθε σε 6.875 δολ.

Ο Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ένα ακόμα κερδοφόρο τρίμηνο για την εταιρεία παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, διανέμοντας τριμηνιαίο μέρισμα 0,025 δολ. ανά μετοχή. Τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα, το σύνολο των μερισμάτων ανέρχεται περίπου στα 22,5 εκατ. δολ. ή 0,125 $ ανά μετοχή. Η ετήσια απόδοση των μερισμάτων, ανέρχεται στο 25% της σημερινής τιμής της μετοχής.

Συνολικά έχουμε διαθέσει το ποσό των 49,2 εκατ. δολ., συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων επαναγοράς τίτλων, σε ανταπόδοση προς τους μετόχους μας.

Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου, ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου ανήλθε στα 20.614 δολ., ξεπερνώντας κατά 51% τον δείκτη BCI την αντίστοιχη περίοδο. Κατά το εννεάμηνο ο μέσος ημερήσιος ναύλος ανήλθε στα 20,996 δολ. έναντι των 16,580 δολ. του δείκτη BCI.

Για το α’ τρίμηνο τους 2023 αναμένουμε επίσης να διατηρηθούμε σε υψηλότερα επίπεδα από τον δείκτη βάση των αναλύσεων μας και των FFA. Η απόφαση να επικεντρωθούμε στην απόκτηση πλοίων κορυφαίας ποιότητας σε συνδυασμό με την εμπορική στρατηγική μας, έχουν μετριάσει τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης της ναυλαγοράς.

Όσον αφορά την εμπορική στρατηγική μας, τέσσερα από τα πλοία μας εισήλθαν σε νέες χρονοναυλώσεις ή ανανέωσαν τις ήδη υπάρχουσες για μεγαλύτερη διάρκεια και με ευνοϊκότερους όρους. Για όλες τις νέες ναυλώσεις, ο ημερήσιος ναύλος είναι συνδεδεμένος με τον BCI και μάλιστα με προσαύξηση επ’αυτού.

Επιπλέον, αυξήσαμε τη συμμετοχή μας στα κέρδη από τη χρήση των scrubbers σε μέρος του στόλου μας, ενώ στα επόμενα δυο τρίμηνα, θα επωφεληθούν ακόμα περισσότερα πλοία από το στόλο μας, ενισχύοντας τα έσοδα μας.

Όσον αφορά την στρατηγική μας στο κομμάτι της βιωσιμότητας και ενεργειακής απόδοσης, συνεχίσαμε την εγκατάσταση Συσκευών Εξοικονόμησης Ενέργειας (“ESDs”) σε ένα ακόμα πλοίο, συμβαδίζοντας με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις των ναυλωτών μας.

Το πρώτο εννεάμηνο του 2022, συνάψαμε νέες χρηματοδοτήσεις 108,3 εκατ. δολ., συμπεριλαμβανομένων αναχρηματοδοτήσεων με χαμηλότερα επιτόκια και περαιτέρω βελτιωμένους όρους, ολοκληρώνοντας έτσι το πρόγραμμα μας για το τρέχον έτος. Η Seanergy έχει επαρκή ρευστότητα για να αξιολογήσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της.

Οι ναυπηγήσεις νέων capesize βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 ετών. Σε συνδυασμό με την επιβολή των επερχόμενων περιβαλλοντολογικών κανονισμών, αναμένουμε μείωση της συνολικής μεταφορικής ικανότητας τα επόμενα χρόνια. Ως αποτέλεσμα, παραμένουμε αισιόδοξοί για τις προοπτικές της αγοράς Capesize, ενώ αξιολογούμε συνεχώς τις επιλογές μας για επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους».

Tags:SEANERGY Maritime

Σχετικά Άρθρα

Υποτροφία για το μεταπτυχιακό MSc in Shipping Management από τη SEANERGY Maritime
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Υποτροφία για το μεταπτυχιακό MSc in Shipping Management από τη SEANERGY Maritime

16 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ξεκίνησε το πρώτο του ταξίδι (Θεσσαλονίκη – Σμύρνη) το πλοίο «Smyrna di Levante» (videos)

Ανεστάλη η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σμύρνης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ