• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μείωση 20,45% στα έσοδα του ΟΛΘ, στο 6μηνο, λόγω απεργιών. Πτώση 15,9% στα εμπορεύματα

vvegiazi by vvegiazi
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Σαφείς δεσμεύσεις για επενδύσεις στον ΟΛΘ ζητούν παραγωγικοί φορείς
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μείωση 20,45% παρουσίασαν, το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα έσοδα του ΟΛΠ, τα οποία ανήλθαν στα 21,16 εκατ.

Η πτώση οφείλεται στις απεργίες των λιμενεργατών για τη μη ιδιωτικοποίηση του λιμένα, στον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης, αλλά και στον αποκλεισμό της οδικής σύνδεσης με τη Βουλγαρία.

Ωστόσο, ο ΟΛΘ παρέμεινε κερδοφόρος, με τα καθαρά κέρδη να φτάνουν τα 5,5 εκατ.  

Ειδικότερα, το διοικητικό συμβούλιο της Ο.Λ.Θ. Α.Ε ενέκρινε στις 23.09.2016 τις οικονομικές καταστάσεις της περιόδου από 01.01.2016 έως 30.06.2016, από τις οποίες προκύπτουν τα εξής:

-Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το Α’ εξάμηνο του 2016 ανήλθε σε 21.167.064 ευρώ, έναντι των 26.609.944 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2015, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 20,45%, λόγω των συνεχόμενων πολυήμερων απεργιακών κινητοποιήσεων (Μάιος- Ιούνιος 2016), εξαιτίας της επικείμενης ιδιωτικοποίησης της  ΟΛΘ  ΑΕ.

-Μείωση 15,83%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, σημειώθηκε στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που ανήλθαν σε 141.900 TEUs.

-Από τα τρέχοντα στατιστικά στοιχεία (Ιουλίου, Αυγούστου, Σεπτεμβρίου) προκύπτει σημαντική αύξηση της διακίνησης, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και εκτιμάται ότι η διακίνηση των Ε/Κ, που αποτελεί τη βασική πηγή κερδοφορίας της εταιρείας, στο τέλος του 2016, θα κλείσει στα ίδια με τα περσινά επίπεδα.

-Η διακίνηση στο συμβατικό φορτίο παρουσίασε πτώση κατά 34,34%, που οφείλεται στις πολυήμερες απεργιακές κινητοποιήσεις (Μάιος-Ιούνιος 2016) και στη μείωση της δραστηριότητας των εργοστασίων ενός σημαντικού πελάτη ξηρού χύδην φορτίου, αλλά και στην πολυήμερη διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τα Σκόπια.

-Υπάρχει ανάκαμψη στη διακίνηση του φορτίου από τον Σεπτέμβριο και εκτιμάται ότι η διακίνηση του συμβατικού φορτίου, στο τέλος του 2016, θα κλείσει με ποσοστό της τάξης -15%.

-Τα έσοδα από την εκμετάλλευση χώρων αυξήθηκαν κατά 5,03% λόγω των περισσότερων πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του Λιμένα και ως αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας της εταιρείας για τη σύνδεση του Λιμένα με την πόλη.

-Τα έσοδα από τον επιβατικό λιμένα αυξήθηκαν κατά 1,31% λόγω της  αύξησης των επιβατών κρουαζιέρας και της επαναλειτουργίας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Λιμένα με τις Βόρειες Σποράδες.

-Τα έσοδα από την αξιοποίηση των κεφαλαίων της εταιρείας μειώθηκαν κατά 18,59% λόγω της μεγάλης μείωσης των επιτοκίων άνω του 50%. Η Εταιρεία συνέχισε με επιτυχία την πολιτική περιορισμού των εξόδων, τα οποία μειώθηκαν κατά 5,83%.

Η Εταιρεία παρά τις αρνητικές εξελίξεις διατηρεί υψηλούς δείκτες κερδοφορίας.

Συγκεκριμένα για το Α’ εξάμηνο του 2016:

-Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 9.198.348 ευρώ, με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 43,46% Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 10.325.503 ευρώ, με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 48,78%.

-Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 8.961.938 ευρώ, με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 42,34%, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν  στα 5.540.950 ευρώ,  με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 26,18%.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας  Δημήτριος Μακρής:  «Η  ΟΛΘ ΑΕ αντιμετώπισε το Α’ εξάμηνο ιδιαίτερα δυσμενείς εξελίξεις, που είχαν επίπτωση στα έσοδα της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι, στις 180 ημέρες του Α’ εξαμήνου, υπήρξαν  32 συνεχόμενες ημέρες απεργίας (Μάιος-Ιούνιος) και επιπλέον 4 εβδομάδες (Απρίλιος) αποχή από την εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις υπερωρίες.  

Τα αιτήματα των συνδικαλιστικών φορέων για τις απεργιακές κινητοποιήσεις συνδέονταν με την επικείμενη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.

Επίσης,  επί 67 ημέρες  παρέμεινε κλειστή η σιδηροδρομική σύνδεση προς τα Σκόπια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στη μεταφορά χύδην και γενικού φορτίου, ενώ για 20 ημέρες περίπου παρέμεινε κλειστή η οδική σύνδεση προς τη Βουλγαρία, αποκλείοντας τη μεταφορά containers.

Διακόπηκε για αυτούς του λόγους η ανοδική τάση (+8%) στη διακίνηση στα containers του πρώτου τετράμηνου (Ιανουάριος-Απρίλιος) και επιδεινώθηκε η αναμενόμενη κάμψη στη διακίνηση του συμβατικού φορτίου.

Το 3μηνο Ιούλιος – Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2016 ανακτήθηκε το μεγαλύτερο μέρος της πτώσης στη διακίνηση containers του Α’ εξαμήνου και στο τέλος του 2016 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα επίπεδα του 2015.

Αντίστοιχα, τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου υποδεικνύουν ανάκαμψη και στο συμβατικό φορτίο, που θα περιορίσει σημαντικά την πτώση του Α’ εξαμήνου.

Η ΟΛΘ ΑΕ στάθηκε δίπλα στους πελάτες και σε συνεργασία μαζί τους προσπάθησε να αμβλύνει τις επιπτώσεις αυτών των εξελίξεων.

Η εταιρεία έδειξε αξιοσημείωτη αντοχή στη δυσμενή συγκυρία και διατήρησε την υψηλή κερδοφορία σε όλους τους δείκτες, με περιορισμό των εξόδων.

Εκτιμάται, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία του Β’ εξαμήνου,  σημαντική ανάκαμψη της διακίνησης φορτίων και επιβατών και ως εκ τούτου ανάκαμψη τόσο του ετήσιου κύκλου εργασιών όσο και της κερδοφορίας».

Tags:ΟΛΘ

Σχετικά Άρθρα

Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Χάλκινος χορηγός του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022 o ΟΛΘ

23 Μαΐου, 2022
Σε άνοδο εσόδων και λειτουργικών κερδών προσβλέπει ο ΟΛΘ για το 2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πραγματοποιήθηκε η 3η συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης

12 Μαΐου, 2022
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κατά 40% αυξάνεται η ταχύτητα εκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων στον ΟΛΘ με τις νέες γερανογέφυρες (video)

12 Μαΐου, 2022
Έφτασε τις 6 γερανογέφυρες ο ΟΛΘ, προστέθηκαν ακόμη 2, αξίας 15,7 εκατ. ευρώ. Τα οφέλη
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έφτασε τις 6 γερανογέφυρες ο ΟΛΘ, προστέθηκαν ακόμη 2, αξίας 15,7 εκατ. ευρώ. Τα οφέλη

3 Μαΐου, 2022
Ο ΟΛΘ «νίκησε την πανδημία». Αύξηση εσόδων 4% και καθαρών κερδών 22,1% το 2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Διανομή καθαρού μερίσματος 1,425 ευρώ ανά μετοχή αποφάσισε ο ΟΛΘ

21 Απριλίου, 2022
Εντός του 2021 ο ανάδοχος και οι πρώτες εργασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΘ: Ως τις 20/5 η διαβούλευση για την υπηρεσία “Προαναγγελία άφιξης πλοίου” στον ΣΕΜΠΟ

20 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι ακτοπλοϊκές οφείλουν να ρίξουν τα ναύλα, προβληματισμός από τα «στάσιμα» μεγέθη

«Μήνυμα» της Minoan προς την Τράπεζα Πειραιώς για το τίμημα του 40,4% της HSW

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

ΠΟΠΕΚ: Συρρικνώνονται τα κέρδη των πρατηρίων βενζίνης, άδικη η επιβολή πλαφόν

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ