• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΟΜΥΛΕ: Οι θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις προαπαιτούμενο για τη λειτουργία του λιμένα Ηγουμενίτσας

vvegiazi by vvegiazi
10 Οκτωβρίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας (Ο.Λ.ΗΓ.) από τον ιταλικό όμιλο Grimaldi σχολιάζει, σε σχετική ανακοίνωσή της, η ΟΜΥΛΕ, τονίζοντας ότι η διασφάλιση και η ανάπτυξη θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο για τη λειτουργία του λιμανιού.

Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης

Μετά από διαδικασίες πλήρους αδιαφάνειας, Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσαν ως προτιμητέο επενδυτή, τον όμιλο GRIMALDI, στον οποίο θα παραδώσουν τον Οργανισμό Λιμένα Ηγουμενίτσας και επιπλέον τα τρία λιμάνια της ευρύτερης περιοχής, πανηγυρίζοντας για το υψηλό τίμημα της αγοράς του. Ο “Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας Α.Ε.” (Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε.) έχει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και λειτουργίας των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων τεσσάρων (4) λιμένων, και συγκεκριμένα του Λιμένα Ηγουμενίτσας, του αλιευτικού καταφυγίου Σαγιάδας, του αλιευτικού καταφυγίου Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής Συβότων, που βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ηπείρου, δυνάμει Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο. Όλα τα παραδίδουν στον επενδυτή χωρίς καμία διασφάλιση. Το κείμενο δε της νέας Σύμβασης παραχώρησης, με το οποίο θα λειτουργήσει ο ιδιώτης επενδυτής, παραμένει επτασφράγιστο μυστικό.

Δεν ξέρουμε αν το τίμημα είναι υψηλό, αλλά θα το πληρώσει το επιβατικό κοινό στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας από την εγκατάσταση ενός μονοπωλίου στην ακτοπλοΐα που θα ελέγχει γραμμές, ακτοπλοϊκές συνδέσεις και Λιμάνι!!!!!!!

Σίγουρα είναι υψηλό το τίμημα που θα πληρώσει η πόλη και η ευρύτερη περιοχή, αφού εκτός από το τίμημα της αγοράς του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΗΓ ΑΕ, δεν υπάρχει καμία υποχρέωση ανάπτυξης και επενδύσεων μηχανολογικού και άλλου εξοπλισμού.

Ένα λιμάνι που αποτελεί κόμβο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση και διασύνδεση της χώρας με την Ε.Ε., ένα μέχρι σήμερα δημόσιο λιμάνι, που χρησιμοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα πραγματοποίησε επενδύσεις πλέον των 300 εκατ. τα τελευταία χρόνια, παραδίδεται χωρίς καμία δέσμευση με το μοντέλο της πώλησης του μετοχικού κεφαλαίου. Ένα ακόμα έγκλημα / ξεπούλημα που δημιουργεί ισχυρά ξένα μονοπώλια χωρίς δημόσιο έλεγχο και χωρίς αναπτυξιακό προσανατολισμό. Αλήθεια, η Επιτροπή Ανταγωνισμού τι λέει;

Αυτό που διαμηνύουμε ως Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας προς κάθε κατεύθυνση, είναι ότι η διασφάλιση και η ανάπτυξη θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων είναι βασικό προαπαιτούμενο για τη λειτουργία του Λιμένα. Μέχρι σήμερα, από την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και του ΤΑΙΠΕΔ καταγράφεται αδικαιολόγητη αδράνεια, αδιαφάνεια και κωλυσιεργία στη διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων. Οι προφορικές γενικόλογες δεσμεύσεις και τα «μεγάλα λόγια» τύπου «είναι διασφαλιζόμενοι εργαζόμενοι και εργασιακές σχέσεις» δεν έχουν καμία αξία.

Καλούμε Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ: ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να σταματήσουν τον εμπαιγμό και να προχωρήσουν άμεσα στη διασφάλιση των θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων στη Σύμβαση Παραχώρησης και στο Κυρωτικό Νόμο, με προσωπικό μόνιμο και σταθερό που θα αμείβεται με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, οι οποίες θα προκύπτουν από ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις

Tags:ΟΜΥΛΕΛΙΜΑΝΙ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣΟΛΗΓGRIMALDI

Σχετικά Άρθρα

Εξετάζεται η αποθήκευση εμπορευμάτων και η τυποποίηση προϊόντων στην Ελεύθερη Ζώνη του λιμένα Ηρακλείου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πρόσβαση σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση αποκτούν τέσσερα μεγάλα λιμάνια της χώρας

30 Ιανουαρίου, 2023
The Grimaldi Group orders 5 car carrier vessels ammonia-ready
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αυξάνεται το βιβλίο παραγγελιών του ομίλου Grimaldi: Απέκτησε 5 επιπλέον πλοία PCTC

24 Ιανουαρίου, 2023
Ο ΟΛΘ «νίκησε την πανδημία». Αύξηση εσόδων 4% και καθαρών κερδών 22,1% το 2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κρίσιμα έργα των λιμένων Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου και Ηγουμενίτσας αναζητούν χρηματοδότηση από το CEF 2

23 Ιανουαρίου, 2023
The Eco Savona enters the Grimaldi fleet
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Παραγγελία 5 νέων πλοίων PCTC, αξίας άνω των 630 εκατ. δολ., από τον όμιλο Grimaldi

16 Ιανουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του 2023 του λιμένα Ηγουμενίτσας που «οδηγείται» στον Grimaldi

30 Δεκεμβρίου, 2022
Και 3ο ro-ro πλοίο στη γραμμή Πάτρα – Μπάρι – Βενετία από τον όμιλο Grimaldi
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Όμιλος Grimaldi: Εγκαινιάζει τη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Μπρίντεζι, δρομολογεί 4ο πλοίο στο Πάτρα – Μπάρι – Βενετία

16 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
«Πράσινο φως» του υπουργείου Ναυτιλίας στην υπόγεια οδική σύνδεση του car terminal του ΟΛΠ με πρώην χώρο του ΟΔΔΥ

Σταθερή πηγή κερδών για τον ΟΛΠ το car terminal, παρά τη μείωση στη διακίνηση αυτοκινήτων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις-πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ