ΑρχικήΝΑΥΤΙΛΙΑΟΜΥΛΕ: Οι υποχρεωτικές επενδύσεις για τον ΟΛΘ από 309 εκατ. έπεσαν στα… 180 εκατ.

ΟΜΥΛΕ: Οι υποχρεωτικές επενδύσεις για τον ΟΛΘ από 309 εκατ. έπεσαν στα… 180 εκατ.

Από 309 εκατ. οι υποχρεωτικές επενδύσεις για τον ΟΛΘ έπεσαν στα… 180 εκατ., όπως καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ. Η ΟΜΥΛΕ καυτηριάζει τις «εκπτώσεις» στις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΘ από το ΤΑΙΠΕΔ και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Όπως υπογραμμίζει, σε σχετική ανακοίνωση, «η Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να ξεπεράσουν τα προβλήματα και τις εμπλοκές που παρουσιάστηκαν στην επιχειρούμενη πώληση της ΟΛΘ ΑΕ, διολισθαίνουν σε νέες εκπτώσεις και σφραγίζουν την εκποίηση – ξεπούλημα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Η εμπλοκή που παρουσιάστηκε αφορά κυρίως την ανάληψη υποχρεωτικών επενδύσεων (επέκταση 6ου προβλήτας, κλπ.) και τον ορισμό ρήτρας διακίνησης φορτίου από τους υποψήφιους αγοραστές.

Τα 309 εκατομ. του BUSINESS PLAN της ΟΛΘ για την επόμενη πενταετία, κόπηπαν από το ΤΑΙΠΕΔ στα 220 εκατ. (190 εκατ. στην πενταετία +30 εκατ. στα επόμενα ετη) και χθες ο Πρωθυπουργός κατέβασε τον πήχη ακόμα περισσότερο στα 180 εκ. Και δεν είναι το τελικό το ποσόν, είναι υπο διαπραγμάτευση. Οι εκπτώσεις συνεχίζονται.

Η ΟΛΘ ΑΕ είναι κορυφαία εταιρία του δημοσίου συμφέροντος, με υψηλή κερδοφορία. Εύρωστη οικονομικά, χωρίς δανεισμό, έχει χρηματικά διαθέσιμα 80+ εκατομ., αποθεματικά 70+ εκατομ., τα ετήσια κέρδη της είναι το 50% του τζίρου της και διαδραματίζει σοβαρό ρόλο στην Εθνική Οικονομία.

Με επικαιροποιημένο ενδιαφέρον από την ΕΤΕπ για ελκυστική χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδιασμού της, επιχειρείται να δοθεί χωρίς καν να αναλάβει ο ιδιώτης επενδυτής την υποχρέωση ότι θα πραγματοποιήσει τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για να παραμείνει ανταγωνιστικό λιμάνι, να ανέβει κατηγορία και να γίνει κινητήριος μοχλός ανάπτυξης κατά πως λένε και τα σλόγκαν της ΟΛΘ ΑΕ Ιδιώτης θα είναι, επενδυτής όχι.

Και δεν σταματούν εδώ, εξαγγέλθηκε περαιτέρω ότι τα συνοδά έργα για τη σύνδεση του Λιμανιού με τα χερσαία μεταφορικά δίκτυα (σύνδεση με ΠΑΘΕ και εκσυχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου) θα τα πληρώσει το δημόσιο και θα τα χρηματοδοτήσει ο απλός πολίτης, όταν η πρακτική των απλών παραχωρήσεων τερματικών σταθμών στην Ευρώπη είναι τα έργα αυτά να τα υλοποιεί ο παραχωρησιούχος.

Όλοι πλέον μπαίνουν μπροστά στις ευθύνες τους: Κυβέρνηση, ΤΑΙΠΕΔ, Διοίκηση ΟΛΘ, Φορείς , Περιφερειακή & Τοπική Διοίκηση».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο