• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΠΝΟ: Να μην επιβαρύνουν τους ναυτικούς, αλλά τον εργοδότη τα τεστ για τον Covid-19

vvegiazi by vvegiazi
25 Οκτωβρίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, απέστειλε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) αναφορικά με την επιβάρυνση των διαγνωστικών ελέγχων των ναυτικών κατά του ιού Covid – 19.

Η Ομοσπονδία ζητά οι υποχρεωτικοί έλεγχοι κατά του κορωνοϊού να μην γίνονται με ευθύνη και δαπάνη του υπόχρεου ναυτικού, αλλά του εργοδότη τους.

Το περιεχόμενο της επιστολής

Κύριε υπουργέ,

Σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην υπ΄ αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.24416 ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 2194/4-5-2022, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.59928 ΚΥΑ η οποία δημοσιεύθηκε στο τ. ΦΕΚ Β΄ 5470/21-10-2022, οι εντελλόμενοι υποχρεωτικοί έλεγχοι κατά του κορονοϊού Covid-19 πρέπει να γίνονται με ευθύνη και δαπάνη του υπόχρεου ναυτικού, πράγμα το οποίο δεν γίνεται αποδεκτό από την Ομοσπονδία μας, καθότι, όπως είναι γνωστό και όπως ανέκαθεν εφαρμοζόταν, και όπως αυτό επαναβεβαιώθηκε σύμφωνα και με την Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας 2006, σε συνδυασμό με τον εκδοθέντα σε εκτέλεση αυτής Κανονισμό όπου και ρητά αναφέρεται ότι για τα ιατρικά πιστοποιητικά των Ναυτικών δεν καταβάλλεται από μέρους τους καμία δαπάνη.

Καμία αμφισβήτηση δεν μπορεί να εγερθεί ότι και τα πιστοποιητικά διαγνωστικών ελέγχων, σαφώς και πρόκειται περί πιστοποιητικών τα οποία είναι απαραίτητα για την ναυτολόγηση ή τη συνέχιση της παροχής της εργασίας του ναυτικού, όπως αναφέρεται παραπάνω και δεν πρέπει να επιβαρύνουν τον ναυτικό αλλά αποκλειστικά τον εργοδότη τους.

Παρατηρείται μάλιστα ότι η νέα ρύθμιση για την επιβάρυνση των ναυτικών έρχεται σε πλήρη αντίφαση και με την αρχική εκδοθείσα υπ’ αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.45222 ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3130/18-07-2021 και η οποία ρητά ανέφερε στο άρθρο 2 παρ. 2 ότι «Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται υποχρεωτικά δύο (2) φορές την εβδομάδα……. με ευθύνη και δαπάνη του πλοιοκτήτη / εφοπλιστή / διαχειριστή».

Τι μεσολάβησε κ. υπουργέ ώστε να αγνοηθούν όλα τα παραπάνω και τα όσα ορίζουν οι Διεθνείς Συμβάσεις και να πριμοδοτείται συνεχώς η πλευρά της πλοιοκτησίας και των εταιρειών και μάλιστα σε βάρος των Ναυτικών μας είναι εύκολα κατανοητό.

Δεν πρέπει να διαφεύγει ακόμα ότι αν αποκλειστούν οι Ναυτικοί μας λόγω μη διενέργειας των εντελλομένων ελέγχων, όπως αναφέρεται στην παραπάνω ΚΥΑ, πως θα ταξιδέψουν τα πλοία με χωρίς ναυτικούς;

Σας γνωρίζουμε και ταυτόχρονα προειδοποιούμε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθούμε η δαπάνη αυτή των διαγνωστικών ελέγχων να βαρύνει τους ναυτικούς μας και μάλιστα απεμπολώντας βασικά δικαιώματά μας διεθνώς ρυθμιζόμενα και κατοχυρωμένα και ότι στην περίπτωση απόλυσης ναυτικού ή μη ναυτολόγησης του γιατί δεν έκανε τον διαγνωστικό έλεγχο θα βρουν αντιμέτωπη σύσσωμη την Ομοσπονδία μας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΠΝΟΝΑΥΤΙΚΟΙΤΕΣΤ COVID

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμφώνησαν ΠΝΟ – ΣΕΕΝ για διετή ανανέωση των ΣΣΕ των πληρωμάτων, με αυξήσεις 12%

22 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις καθυστερήσεις στην ανακαίνιση της Σχολής Δόκιμων Λιμενοφυλάκων στον Πειραιά

17 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια στις 16 Μαρτίου, συμμετοχή ΠΝΟ στην απεργία της ΓΣΕΕ

13 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τον επαναπροσδιορισμό των οργανικών συνθέσεων των πλοίων ζητά η ΠΝΟ

10 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

24ωρη απεργία, στις 8 Μαρτίου, για όλες τις κατηγορίες πλοίων που αναχωρούν από τον Πειραιά

6 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Η επιτυχημένη απεργία της ΠΝΟ καταδεικνύει τα οξυμένα προβλήματα του κόσμου της ναυτεργασίας

10 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

24ωρη παμπειραϊκή απεργία σήμερα (25/10) από ναυτεργατικά σωματεία. Τι αιτούνται

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

31 Μαρτίου, 2023

Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

31 Μαρτίου, 2023

Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

31 Μαρτίου, 2023

Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

31 Μαρτίου, 2023

Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

30 Μαρτίου, 2023

Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

30 Μαρτίου, 2023

Πτήσεις κοινού κωδικού από Emirates και United για ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ

30 Μαρτίου, 2023

Εκκινούν οι διαδικασίες για τα έργα ανάπλασης και διαπλάτυνσης της Λεωφ. Ηρακλείου

30 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ